Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 13 zadań
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2023-11-09
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-31
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00470615
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 13 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 13 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3e036c7-770f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00114321/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/415076

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem
https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/415076
2. Zamawiający może komunikować się z Wykonawcami również za pomocą poczty elektronicznej,
e-mail: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl, z poniższym zastrzeżeniem:
2.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w pkt 2 adres mailowy – Z WYŁĄCZENIEM OFERT WRAZ Z ZAŁACZNIKAMI, KTÓRE SĄ SKŁADANE TYLKO I WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY ZAKUPOWEJ
https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/415076

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę sporządza się w języku polskim i składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Do podpisywania dokumentów w postaci elektronicznej wymagane jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego stosuje się następujące formaty podpisów: XAdES, PAdES, CAdESlubASIC (Zamawiający preferuje stosowanie formatu podpisu PAdES dla plików w formacie .pdf oraz XAdES typ wewnętrzny otaczający dla plików w pozostałych dopuszczalnych formatach). UWAGA !!! W przypadku korzystania z formatu podpisu XAdES typ zewnętrzny należy pamiętać, żeby plik podpisu przekazać Zamawiającemu razem z plikiem podpisywanym.
4. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy podpisu osobistego stosuje się następujące formaty podpisów: PAdES.
5. Dokumenty elektroniczne po podpisaniu przy pomocy profilu zaufanego generowane są w formacie .xml i w takim formacie należy przesyłać je do Zamawiającego.
6. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 t.j) Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, zgodnie z zapisami w SWZ.
7. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Szczegółowa informacja nt wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarta jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/ złożyły ofertę. Zamawiający informuje, że:
1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.
2. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.
3. CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej PZP), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.).
4. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.
5. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku do niego.
Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału. Ciąg dalszy informacji RODO tzn pkt 7-9 znajduje się na końcu niniejszego ogłoszenia w punkcie dotyczącym Informacji dodatkowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BYD.WOP.260.24.2023.MB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 13

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 111 o powierzchni 0,0441 ha, obręb Mrozowo, gmina Sadki, powiat nakielski.
Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1N/00009031/8. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna niezabudowana, nieużytkowana rolniczo, posiada dostęp do publicznej drogi gminnej G.090227C. poprzez działkę drogowa nr 142 i 144. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy przedmiotowa działka ujęta jest w II strefie rolno przyrodniczej, tj. tereny użytkowane rolniczo, tereny komunikacji i infrastruktury technicznej.
2. Działka nr 468/2 o powierzchni 0,9400 ha, obręb Władysławowo, gmina Łabiszyn, powiat żniński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1U/00023689/5. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna niezabudowana, nieużytkowana rolniczo, nie posiada bezpośredniego dostępu do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy przedmiotowa działka znajduje się w jednostce polityki przestrzennej B1. Funkcja dominująca – ochronna (tereny chronione, w tym objęte ochroną rezerwatową oraz objęte siecią Natura 2000), funkcje uzupełniające- mieszkaniowo-usługowa, rolnicza i rekreacyjna.
3. Działka nr 195 o powierzchni 0,5100 ha, obręb Samoklęski Duże, gmina Szubin, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1U/00036456/7. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna niezabudowana, stanowi użytek zielony częściowo zadrzewiona, posiada dostęp do drogi publicznej poprzez drogi wewnętrzne. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy przedmiotowa działka znajduje się w jednostce planistycznej nr 2, dla której profil funkcjonalny wskazuje funkcję dominującą- mieszkaniową (o charakterze podmiejskim) oraz gospodarczą (tereny wytwórczości rzemiosła, magazynów, składów), a jako funkcję uzupełniającą określa się- rolnictwo, działalności rekreacyjno-wypoczynkowe, ekologię.
4. Działka nr 272/2 o powierzchni 0,5621 ha, obręb Ostrowiec, gmina Sadki, powiat nakielski.
Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1N/00021439/8. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna niezabudowana, stanowi użytek zielony częściowo zadrzewiona, nie posiada bezpośredniego dostępu do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy ww. działka ujęta jest w III strefie przyrodniczej, tj. tereny zieleni i wód, tereny komunikacji i infrastruktury technicznej oraz na obszarze, na którym prawdopodobieństwo wystąpienia powodzi wynosi 1% .
5. Działka nr 80/5 o powierzchni 0,0284 ha, obręb Drążno, gmina Mrocza, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1N/00017202/7. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna niezabudowana, nieużytkowana rolniczo, posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy ww. działka zlokalizowana jest na terenach oznaczonych jako „tereny istniejącej zabudowy miejscowości oraz ewentualnego rozwoju zabudowy”.
6. Działka nr 78/29 o powierzchni 0,1274 ha, obręb Drążno, gmina Mrocza, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1N/00017132/5. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna niezabudowana, nieużytkowana rolniczo, posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy ww. działka zlokalizowana jest na terenach oznaczonych jako „tereny istniejącej zabudowy miejscowości oraz ewentualnego rozwoju zabudowy”.
7. Działka nr 1/7 o powierzchni 0,2218 ha, obręb Łachowo, gmina Szubin, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1U/00035708/2. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna niezabudowana, nieużytkowana rolniczo, posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy przedmiotowa działka znajduje się w jednostce planistycznej nr 2, dla której profil funkcjonalny wskazuje funkcję dominującą- mieszkaniową (o charakterze podmiejskim)
i gospodarczą (tereny wytwórczości rzemiosła, magazynów, składów), a jako funkcję uzupełniającą określa się- rolnictwo, działalność rekreacyjno-wypoczynkowa, ekologiczna.
8. Działka nr 19/1 o powierzchni 1,5800 ha, obręb Jadowniki Bielskie, gmina Żnin, powiat żniński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1Z/00016575/4. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna niezabudowana, nieużytkowana rolniczo, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy przedmiotowa działka znajduje się na terenach rolnych objętych ochrona konserwatorską. Na działce znajduje się zabytkowy park wpisany do rejestru zabytków. W wartości wyodrębnić: wartość gruntu, drzewostanu.
Wykonanie – 8 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 273 o łącznej powierzchni 1,4500 ha, obręb Zabartowo, gmina Więcbork, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00029904/7. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość stanowi działka nieużytkowana rolniczo, w całości porośnięta drzewami i krzakami, teren podmokły. Działka posiada dostęp do drogi publicznej, gruntowej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w jednostce 4 – stanowiącej rozległą jednostkę
o wielofunkcyjnym charakterze, z przewaga funkcji rolniczych i osadniczych.
2. Działka nr 275 o łącznej powierzchni 0,2900 ha, obręb Zabartowo, gmina Więcbork, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00029904/7. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość stanowi działka nieużytkowana rolniczo, w całości porośnięta drzewami i krzakami, teren podmokły. Działka nie posiada dostępu do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w jednostce 4 – stanowiącej rozległą jednostkę
o wielofunkcyjnym charakterze, z przewaga funkcji rolniczych i osadniczych.
3. Działka nr 318 o łącznej powierzchni 0,0484 ha, obręb Rogalin, gmina Sośno, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00018630/5. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość stanowi działka niezabudowana, użytkowana rolniczo jako ogródek działkowy, w całości ogrodzona. Działka posiada dostęp do drogi publicznej, gruntowej. Dla nieruchomości obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy „Park Wiatrowy Sośno IX”. Według mpzp działka leży na terenie oznaczonym symbolem ZD7 i jest przeznaczona jako tereny ogrodów działkowych.
4. Działka nr 101/3 o łącznej powierzchni 0,5100 ha, obręb Runowo Krajeńskie, gmina Więcbork, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00022774/7. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość stanowi działka niezabudowana, użytkowana rolniczo jako grunt orny. W sąsiedztwie znajdują się również nieruchomości użytkowane jako tereny rolnicze. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Więcbork działka znajduje się w jednostce 2. Jednostka podmiejska o wielofunkcyjnym charakterze. Wśród funkcji wyróżnia się funkcję mieszkaniową, gospodarczą, rolniczą i rekreacyjną.
5. Działka nr 114/14 o łącznej powierzchni 0,0500 ha, obręb Włóki, gmina Dobrcz, powiat bydgoski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1B/00021761/2. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość stanowi działka niezabudowana, użytkowana rolniczo jako ogródek, występują nieliczne zakrzaczenia, w sąsiedztwie znajdują się inne działki stanowiące ogródki działkowe dla mieszkańców. Działka posiada dostęp do drogi publicznej, gruntowej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobrcz działka znajduje się w strefie inwestycyjnej.
6. Działka nr 114/16 o łącznej powierzchni 0,0500 ha, obręb Włóki, gmina Dobrcz, powiat bydgoski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1B/00021761/2. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość stanowi działka niezabudowana, użytkowana rolniczo jako ogródek, występują nieliczne zakrzaczenia, w sąsiedztwie znajdują się inne działki stanowiące ogródki działkowe dla mieszkańców. Działka posiada dostęp do drogi publicznej, gruntowej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobrcz działka znajduje się w strefie inwestycyjnej.
7. Działka nr 114/11 o łącznej powierzchni 0,2953 ha, obręb Włóki, gmina Dobrcz, powiat bydgoski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1B/00021761/2. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość stanowi działka nieużytkowana rolniczo, zabudowana, na działce znajduje się stodoła. Budynek jest w bardzo złym stanie technicznym. Na pozostałej części działki znajdują się ogromne ilości śmieci porośnięte samosiejkami drzew i krzewów oraz inną roślinnością zieloną. Działka posiada dostęp do drogi publicznej, gruntowej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobrcz działka znajduje się w strefie inwestycyjnej.
Wykonanie – 7 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 412 o powierzchni 0,1186 ha, obręb Pęperzyn, gmina Więcbork, powiat sępoleński.
Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość zabudowana : magazynem materiałów pędnych, zbiornikiem etyliny, zbiornikiem oleju napędowego, zbiornikiem paliwa, ogrodzeniem stacji paliw, zbiornikiem p. poż. Dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Więcbork działka znajduje się na terenie oznaczonym symbolem A – tereny istniejącej zabudowy miejscowości oraz ewentualnego rozwoju zabudowy (adaptacja i kontynuacja zagospodarowania zwartej zabudowy miejscowości.
2. Działka nr 392 o powierzchni 0,0366 ha, obręb Pęperzyn, gmina Więcbork, powiat sępoleński.
Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość niezabudowana, dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Więcbork działka znajduje się na terenie oznaczonym symbolem A – tereny istniejącej zabudowy miejscowości oraz ewentualnego rozwoju zabudowy (adaptacja i kontynuacja zagospodarowania zwartej zabudowy miejscowości.
3. Działka nr 417 o powierzchni 1,0130 ha, obręb Pęperzyn, gmina Więcbork, powiat sępoleński.
Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna niezabudowana, dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Więcbork działka znajduje się na terenie oznaczonym symbolem A – tereny istniejącej zabudowy miejscowości oraz ewentualnego rozwoju zabudowy (adaptacja i kontynuacja zagospodarowania zwartej zabudowy miejscowości.
Wykonanie – 3 operaty szacunkowe w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 234/6 o powierzchni 0,3400 ha, obręb Słonawy, gmina Szubin, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1U/00004132/7.
2. Działka nr 237 o powierzchni 0,0300 ha, obręb Polichno, gmina Nakło nad Notecią, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1N/00029809/9. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna niezabudowana, nieużytkowana rolniczo, posiada dostęp do drogi powiatowej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy teren działki został oznaczony symbolem MN/RM/U- tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, zagrodowej i usług.
3. Działka nr 243 o powierzchni 0,1200 ha, obręb Polichno, gmina Nakło nad Notecią, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1N/00029809/9. 4. Działka nr 247 o powierzchni 0,3000 ha, obręb Polichno, gmina Nakło nad Notecią, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1N/00029809/9.
5. Działka nr 256 o powierzchni 0,3000 ha, obręb Polichno, gmina Nakło nad Notecią, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1N/00029809/9.
6. Działka nr 133 o powierzchni 0,3900 ha, obręb Sipiory, gmina Kcynia, powiat nakielski.
Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1U/00036818/3.
7. Działka nr 378 o powierzchni 0,7140 ha, obręb Łodzia, gmina Sadki, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1N/00004143/1.
8. Działka nr 381 o powierzchni 0,6630 ha, obręb Łodzia, gmina Sadki, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1N/00004143/1.
9. Działka nr 255/2 o powierzchni 1,5032 ha, obręb Sipiory, gmina Kcynia, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1U/00012402/0.
10. Działka nr 85/1 o powierzchni 1,8591 ha, obręb Turzyn, gmina Kcynia, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1U/00003251/0.
11. Działka nr 527/1 o powierzchni 0,9800 ha, obręb Trzeciewnica, gmina Nakło nad Notecią, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1N/00030669/5.
12. Działka nr 527/2 o powierzchni 1,1800 ha, obręb Trzeciewnica, gmina Nakło nad Notecią, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1N/00030669/5.
13. Działka nr 427 o powierzchni 1,4900 ha, obręb Paterek, gmina Nakło nad Notecią, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1N/00028309/7.
14. Działka nr 327 o powierzchni 1,1000 ha, obręb Polichno, gmina Nakło nad Notecią, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1N/00029809/9.
15. Działka nr 426 o powierzchni 1,2160 ha, obręb Łodzia, gmina Sadki, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1N/00004143/1.
16. Działka nr 276 o powierzchni 1,4500 ha, obręb Anieliny, gmina Sadki, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1N/00004240/1.
Wykonanie – 16 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
Szczegółowy opis oraz charakterystyka poszczególnych nieruchomości znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 73 o powierzchni 0,0305 ha, obręb Wielka Komorza, gmina Tuchola, powiat tucholski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość zabudowana budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym (adres: Wielka Komorza 4). Nr KW gruntowej BY1T/00022091/8. mpzp – teren istniejącej usługi handlowej, studium – strefa rolno-osadnicza, decyzja o warunkach zabudowy – nie wydano. Wykonawca zobowiązany będzie wycenić do celów sprzedaży całą nieruchomość
a także budynek oraz grunt – odrębnie. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć świadectwo charakterystyki energetycznej dla budynku.
Wykonanie – 1 operat szacunkowy w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 43/5 o powierzchni 0,2100 ha, obręb Nowa Wioska, gmina Nowa Wieś Wielka, powiat bydgoski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość zabudowana budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym (adres: Nowa Wioska 21). Nr KW gruntowej BY1B/00182230/7. mpzp – brak, studium – tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, GZPW nr 138, Obszar chronionego krajobrazu „Wydmy kotliny Toruńsko-Bydgoskiej część wschodnia i zachodnia”, decyzja
o warunkach zabudowy – nie wydano. Wykonawca zobowiązany będzie wycenić do celów sprzedaży całą nieruchomość a także budynek oraz grunt – odrębnie. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć świadectwo charakterystyki energetycznej dla budynku.
Wykonanie – 1 operat szacunkowy w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działki nr 3/14, 3/18, 3/24 o powierzchni 8,2243 ha, obręb Kobyły, gmina Stolno, powiat chełmiński.
Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość zabudowana : chlewnia spichrze, magazyn zbożowy (adaptowana obora), owczarnia, silos na kiszonkę szt. 2, ogrodzenie owczarni, droga przy owczarni, droga dojazdowa do owczarni, sieć wodociągowa. Dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stolno – tereny rolnicze. Wyodrębnić wartość gruntów, budynków.
Wykonanie – 1 operat szacunkowy w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działki nr 91/2, 91/50, 91/51, 91/52, 91/53, 91/54, 91/55, 91/56, 91/57, 91/58, 91/59, 91/60, 91/61, 91/62, 91/63, 91/65, 91/66, 91/67, 91/68, 91/69, 91/70 o powierzchni 1,4560 ha, obręb Obudno, gmina Gąsawa, powiat żniński. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość nie rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW dla każdej działki oddzielnie. Plan brak. Studium tereny rolne.
2. Działki nr 140/10 i 141/1 o powierzchni 0,7293 ha, obręb Podobowice, gmina Żnin, powiat żniński. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna, zabudowana budynkiem gospodarczym, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1Z/00002115/1. Plan brak. W studium strefa wiejska. Działki wycenić razem jako jedną nieruchomość i odrębnie.
3. Działka nr 97/2 o powierzchni 10,0595 ha, obręb Sławęcinek, gmina Inowrocław, powiat inowrocławski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1I/00042067/7. Plan brak. W studium grunty rolne najwyższej przydatności.
Wykonanie – 3 operaty szacunkowe w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działki nr 472, 474, 475, 476, 477 478, 479, 480, 481, 482, 483, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500 o łącznej powierzchni 1,2559 ha, obręb Pęperzyn, gmina Więcbork, powiat sępoleński. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość gruntowa, niezabudowana. Dla ww. nieruchomości prowadzone są KW nr (wykaz KW w załączniku). Dla działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Zgodnie ze studium nieruchomości te znajdują się na terenie jednostki 4. Rozległa jednostka o wielofunkcyjnym charakterze obejmująca południowo – wschodnią i wschodnią część gminy – z przewaga funkcji rolniczych i osadniczych. Na mapie studium przedmiotowe działki znajdują się na w terenie oznaczonym symbolem A – tereny istniejącej zabudowy miejscowości oraz ewentualnego rozwoju zabudowy (adaptacja i kontynuacja zagospodarowania zwartej zabudowy miejscowości.)
Do każdej z działek o nr 474, 475, 476, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500 należy doliczyć 1/26 udziału w drodze stanowiącą działkę nr 428.
Do każdej z działek o nr 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500 należy doliczyć 1/26 udziału w drodze (jak wskazano wyżej) stanowiącą działkę nr 428 oraz 1/16 udziału w drodze stanowiąca działkę nr 484.
Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości na poszczególne działki wraz z udziałem w drodze, a także wskazać odrębną wartość 1/26 udziału w drodze stanowiącą działkę nr 428, oraz wartość 1/16 udziału w drodze stanowiącą działkę nr 484.
Wykonanie – 1 operat szacunkowy w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 92/8, 93/3 (dr) o łącznej powierzchni 1,4115 ha, obręb Nowy Dwór, gmina Dąbrowa Biskupia, powiat inowrocławski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość gruntowa, niezabudowana, Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1I/00014813/7. Dla działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Zgodnie ze studium przedmiotowa nieruchomość znajduje się w jednostce rolniczo-ekologicznej oznaczona symbolem D, obejmującej obszary o charakterze rolniczo-leśnym z dużym udziałem gruntów organicznych, umiarkowanej lub słabej przydatności rolniczej gleb. W wartości wyodrębnić: wartość gruntu, drzewostanu.
2. Działka nr 93/4, 92/9 o łącznej powierzchni 1,7300 ha, obręb Nowy Dwór, gmina Dąbrowa Biskupia, powiat inowrocławski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość gruntowa, niezabudowana, Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1I/00014813/7. Dla działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Zgodnie ze studium przedmiotowa nieruchomość znajduje się w jednostce rolniczo-ekologicznej oznaczona symbolem D, obejmującej obszary o charakterze rolniczo-leśnym z dużym udziałem gruntów organicznych, umiarkowanej lub słabej przydatności rolniczej gleb. W wartości wyodrębnić: wartość gruntu, drzewostanu.
Wykonanie – 2 operaty szacunkowe w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 11
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 309/2 o łącznej powierzchni 0,4200 ha, obręb Płocicz, gmina Kamień Krajeński, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00024437/7. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość stanowi działka nieużytkowana rolniczo, w całości stanowi użytek zielony, porośnięty pojedynczymi drzewami. Działka posiada dostęp do drogi publicznej, gruntowej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka położona jest na terenie oznaczonym symbolem 4 RO i jest to teren rolniczo-osadniczy.
2. Działka nr 504/4 o łącznej powierzchni 0,3200 ha, obręb Lutowo, gmina Sępólno Krajeńskie, powiat sępoleński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00030405/9. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość stanowi działka użytkowana rolniczo jako grunt orny. Działka posiada dostęp do drogi publicznej, gruntowej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w obszarze oznaczonym symbolami R3 – obszary rolno-krajobrazowe; oraz R1 – obszary rolne.
3. Działki nr 300 i 301 o łącznej powierzchni 0,0955 ha, obręb Rogalin, gmina Sośno, powiat sępoleński. Dla przedmiotowych nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY2T/00018613/0 oraz BY2T/00018614/7. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomości stanowią działki niezabudowane, nieużytkowane rolniczo, leżące w sąsiedztwie ogródków działkowych. Działki posiadają dostęp do drogi publicznej, gruntowej. Dla nieruchomości obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy „Park Wiatrowy Sośno IX”. Według mpzp działki leżą na terenie oznaczonym symbolem ZD4 i są przeznaczone jako tereny ogrodów działkowych. Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości na poszczególne działki.
4. Działka nr 97/83, 97/85, 97/87, 97/91 i 101/26 o łącznej powierzchni 0,2442 ha, obręb Borówno, gmina Dobrcz, powiat bydgoski. Dla przedmiotowych nieruchomości prowadzone są księgi wieczysta nr BY1B/00073529/3 oraz BY1B/00073426/1. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomości 97/83, 97/85, 97/87, 97/91 stanowią działki niezabudowane, nieużytkowana rolniczo, występują liczne zakrzaczenia, w sąsiedztwie znajdują się inne działki stanowiące ogródki działkowe dla mieszkańców. Działki posiadają dostęp do drogi publicznej, gruntowej. Nieruchomość 101/26 stanowi działka niezabudowana, nieużytkowana rolniczo, położona w sąsiedztwie innych budynków mieszkalnych jednorodzinnych. Działka posiada dostęp do drogi publicznej, gruntowej. Dla działek nr 97/83, 97/85, 97/87, 97/91 nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobrcz działki znajdują się w strefie IIIA – obszar osadniczo-usługowy. W planowanej zmianie studium teren działki stanowić będą tereny o funkcji rekreacyjno-wypoczynkowej. Dla działki nr 101/26 według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobrcz działka znajduje się w strefie IIIA – obszar osadniczo-usługowy. W planowanej zmianie studium teren działki stanowić będzie tereny mieszkaniowo-usługowe o wysokiej intensywności. Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości na poszczególne działki.
Wykonanie – 4 operaty szacunkowe w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 12
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka o nr 1/8 o powierzchni 0,0500 ha, obręb Nowy Dwór gmina Radzyń Chełmiński, powiat grudziądzki, KW TO1W/00005480/5. Charakterystyka nieruchomości działka położona wśród pól, położona przy drodze. Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy. mpzp przeznaczona pod tereny rolnicze., decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – brak. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość niezabudowanej działki.
2. Działka o nr 88/5 o powierzchni 0,2600 ha, obręb Grzęby gmina Świedziebnia, powiat brodnicki, KW TO1B/00023449/9. Charakterystyka nieruchomości działka położona jest wśród pól uprawnych. mpzp przeznaczona pod tereny rolnicze decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – brak.
W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość gruntu.
3. Działka o nr 135/24 o powierzchni 0,0500 ha, obręb Kneblowo gmina Radzyń Chełmiński, powiat grudziądzki, KW TO1W/00025634/3. Charakterystyka nieruchomości działka położona jest wśród pól. mpzp przeznaczona pod tereny rolnicze, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium –brak. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość gruntu.
Wykonanie – 3 operaty szacunkowe w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 13
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 163 o łącznej powierzchni 0,1900 ha, obręb Zawada, gmina Pruszcz, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00065996/4. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość zabudowana w sąsiedztwie drogi S-5, budynki do rozbiórki. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie „A” rolniczo-osadniczej.
2. Działka nr 100/2 o łącznej powierzchni 0,5400 ha, obręb Morgi, gmina Nowe, powiat świecki.
Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00062341/7 Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana rolna. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie „A” rolniczo-osadniczej.- tereny rolne.
3. Działka nr 67/15 o łącznej powierzchni 0,4621 ha, obręb Lipienki, gmina Jeżewo, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/000005025/9. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana rolna. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie „B” rolniczo-osadniczej.
4. Działka nr 145/9 o łącznej powierzchni 0,0678 ha, obręb Brzeźno, gmina Pruszcz, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00066564/4. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana . Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie „A” rolniczo-osadniczej.
5. Działka nr 27/5 o łącznej powierzchni 0,6400 ha, obręb Wielkie Stwolno, gmina Dragacz, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00066114/5. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana rolna. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie IV - rolniczej.
6. Działka nr 143 o łącznej powierzchni 0,8700 ha, obręb Wielkie Stwolno, gmina Dragacz, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00066114/5. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana rolna. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie IV - rolniczej.
7. Działka nr 506/1 o łącznej powierzchni 1,7198 ha, obręb Wielkie Stwolno, gmina Dragacz, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00066115/2. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana rolna. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie IV - rolniczej.
8. Działka nr 57/2 o łącznej powierzchni 0,1298 ha, obręb Wielkie Stwolno, gmina Dragacz, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00066114/5. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana rolna. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie IV - rolniczej.
9. Działka nr 58/2 o łącznej powierzchni 0,1401 ha, obręb Wielkie Stwolno, gmina Dragacz, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00066114/5. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana rolna. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie IV - rolniczej.
10. Działka nr 52 o łącznej powierzchni 0,9600 ha, obręb Wielkie Stwolno, gmina Dragacz, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00019707/5. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana rolna. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie IV - rolniczej.
11. Działka nr 11 o łącznej powierzchni 0,8800 ha, obręb Bratwin, gmina Dragacz, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00019703/7. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana rolna. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie IV - rolniczej.
12. Działka nr 291/5 o łącznej powierzchni 0,3134 ha, obręb Osie, gmina Osie, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00005257/4. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana rolna. Działka nie posiada dostępu do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie - tereny rolniczej przestrzeni produkcyjnej
o niskiej przydatności dla rolnictwa.
13. Działka nr 291/7 o łącznej powierzchni 1,6330 ha, obręb Osie, gmina Osie, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00005257/4. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana rolna. Działka nie posiada dostępu do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie - tereny rolniczej przestrzeni produkcyjnej
o niskiej przydatności dla rolnictwa.
14. Działka nr 291/8 o łącznej powierzchni 1,7524 ha, obręb Osie, gmina Osie, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00005257/4. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana rolna. Działka nie posiada dostępu do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie - tereny rolniczej przestrzeni produkcyjnej o niskiej przydatności dla rolnictwa.
15. Działka nr 291/9 o łącznej powierzchni 0,9178 ha, obręb Osie, gmina Osie, powiat świecki. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1S/00005257/4. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość niezabudowana rolna. Działka nie posiada dostępu do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Według studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie - tereny rolniczej przestrzeni produkcyjnej
o niskiej przydatności dla rolnictwa.
Wykonanie – 15 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz którzy spełniają poniższe warunki zamówienia:
a) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
b) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
d) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – dysponują do realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości - zgodnie z art. 156 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami rzeczoznawca majątkowy sporządza na piśmie opinię o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego.
2. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie, wg formuły spełnia/ nie spełnia, na podstawie:
a) załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ
oraz na podstawie:
b) podmiotowego środka dowodowego w postaci wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – do złożenia którego zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej,
Z uwagi na fakt, iż doświadczenie rzeczoznawcy, którego Wykonawca wskaże do realizacji zadania, jest jednym z kryteriów oceny ofert, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie imienia i nazwiska rzeczoznawcy, skierowanego do wykonania zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wymagana forma:
- przedmiotowy wykaz musi być złożony w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
- w przypadku, gdy wykaz zostanie sporządzony jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. PEŁNOMOCNICTWO
1.1. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa, obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
1.2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty.
1.3. W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała wspólników, wskazujące jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników).
1.4. Forma umocowania została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia

2. OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
2.2. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ
2.3. Forma oświadczenia została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia

3. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY
3.1. W przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego swoje zasoby, Wykonawca wraz z ofertą składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3.2. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr SWZ
3.3. Forma zobowiązania została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4. OŚWIADCZENIE NT. DOŚWIADCZENIA RZECZOZNAWCY
4.1. Z uwagi na fakt, iż doświadczenie rzeczoznawcy, którego Wykonawca wskaże do realizacji zadania, jest jednym z kryteriów oceny ofert, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie imienia i nazwiska rzeczoznawcy, skierowanego do wykonania zamówienia
4.2. Celem uzyskania punktów w kryterium JAKOŚĆ-DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY – Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie nt. wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, przez Rzeczoznawcę, skierowanego do realizacji zamówienia, operatów szacunkowych, przygotowane zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SWZ,
4.3. Forma oświadczenia została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.4. Zamawiający zastrzega, że przedmiotowe oświadczenie NIE PODLEGA UZUPEŁNIENIU

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (m.in. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa wraz z ofertą oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do SWZ.
2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i wyłącznie w przypadku:
- wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć wystąpienie zdarzeń i okoliczności, na które Strony umowy nie mają wpływu, przed którymi, działając z należytą starannością, Strony umowy nie mogły się zabezpieczyć i które wystąpiły po zawarciu umowy (np. pożar, powódź, zalanie, klęska żywiołowa, epidemia).
4. Zmiany treści umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny, udokumentowany wniosek WYKONAWCY, który uzyska pozytywną opinię ZAMAWIAJĄCEGO, potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności, uniemożliwiających terminową realizację prac. Zamawiający zastrzega jednak, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia usługi będzie równy okresowi przerwy, na który Wykonawca nie miał wpływu.
5. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
6. W przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych, opisanych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić tylko na zasadach określonych
w przywołanym artykule.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej eB2b pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/415076 przy użyciu zakładki „Załączniki

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Ciąg dalszy informacji RODO (…)
7. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany
w pkt 1.
Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
9. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4

II. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się również:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z późn. zm. 7 ) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ogródka gastronomicznego wraz powierzchnią rekreacyjną - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie ogródka gastronomicznego wraz powierzchnią rekreacyjną z sezonowym kinem letnim na potrzeby rozbudowy hotelu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI