Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 4 zadania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2023-10-13
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-04
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00428090
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 4 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 4 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-022fe27e-5df4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428090

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00114321/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/411615

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/411615
2. Zamawiający może komunikować się z Wykonawcami również za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl, z poniższym zastrzeżeniem:
2.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w pkt 2 adres mailowy – Z WYŁĄCZENIEM OFERT WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI, KTÓRE SĄ SKŁADANE TYLKO I WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY ZAKUPOWEJ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę sporządza się w języku polskim i składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Do podpisywania dokumentów w postaci elektronicznej wymagane jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego stosuje się
następujące formaty podpisów: XAdES, PAdES, CAdESlubASIC (Zamawiający preferuje stosowanie formatu podpisu PAdES dla plików w formacie .pdf oraz XAdES typ wewnętrzny otaczający dla plików w pozostałych dopuszczalnych formatach). UWAGA !!! W przypadku korzystania z formatu podpisu XAdES typ zewnętrzny należy pamiętać, żeby plik podpisu przekazać Zamawiającemu razem z plikiem podpisywanym.
4. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy podpisu osobistego stosuje się następujące formaty podpisów: PAdES.
5. Dokumenty elektroniczne po podpisaniu przy pomocy profilu zaufanego generowane są w formacie .xml i w takim formacie należy przesyłać je do Zamawiającego.
6. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 t.j) Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, zgodnie z zapisami w SWZ.
7. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Szczegółowa informacja nt wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarta jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/ złożyły
ofertę. Zamawiający informuje, że:
1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy
Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem
może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy
Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.
2. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i
przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany
w ust. 1.
3. CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póżn.
zm. (dalej PZP), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia
ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.).
4. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim
zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to
uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów
prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące
pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych
przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.
5. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres
przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w zakresie
archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku do niego.
Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu
zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy.
6. INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny,
ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału. Ciąg dalszy informacji RODO tzn pkt 7-9 znajduje się na końcu niniejszego ogłoszenia
w punkcie dotyczącym Informacji dodatkowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BYD.WOP.260.22.2023.MB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 126 obręb Jabłowo Pałuckie gm. Łabiszyn o powierzchni 1,9400 ha (w tym użytki i ich klasy wg danych z ewidencji gruntów: RIIIb – 0,2400 ha, RVIa – 1,2300 ha, RV – 0,4700 ha), dla której Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Szubinie prowadzi księgę wieczystą KW nr BY1U/00029659/8.
Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość niezabudowana Dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Łabiszyn znajdują się w jednostce przestrzennej D1 i D2 o funkcji rolniczo osadniczej i ekologicznej.
2. Działka nr 139/2 obręb Ojrzanowo gm. Łabiszyn o powierzchni 1,1762 ha (w tym użytki i ich klasy wg danych z ewidencji gruntów: RIVb – 0,4700 ha, RV – 0,6700 ha, RVI – 0,5700 ha), dla której Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Szubinie prowadzi księgę wieczystą KW nr BY1U/00001904/9.
Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość niezabudowana Dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Łabiszyn znajdują się w jednostce przestrzennej D1 i D2 o funkcji rolniczo osadniczej i ekologicznej.
3. Działka nr 163 obręb Ojrzanowo gm. Łabiszyn o powierzchni 1,5900 ha (w tym użytki i ich klasy wg danych z ewidencji gruntów: RIVb – 0,3500 ha, RV – 0,6700 ha, RVI – 0,5700 ha), dla której Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Szubinie prowadzi księgę wieczystą KW nr BY1U/00030369/8.
Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość niezabudowana Dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Łabiszyn znajdują się w jednostce przestrzennej D1 i D2 o funkcji rolniczo osadniczej i ekologicznej.
4. Działka nr 78/1 obręb Ostatkowo gm. Łabiszyn o powierzchni 0,5900 ha (w tym użytki i ich klasy wg danych z ewidencji gruntów: RIVb – 0,2600 ha, PsIV – 0,3200 ha, N – 0,0100 ha), dla której Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Szubinie prowadzi księgę wieczystą KW nr BY1U/00029989/3.
Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość niezabudowana Dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Łabiszyn znajdują się w jednostce przestrzennej D1 i D2 o funkcji rolniczo osadniczej i ekologicznej.
5. Działka nr 80/3 obręb Ostatkowo gm. Łabiszyn o powierzchni 1,1500 ha (w tym użytki i ich klasy wg danych z ewidencji gruntów: RV – 0,2500 ha, PsIV – 0,7100 ha, PsV – 0,1400 ha, N – 0,0500 ha), dla której Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Szubinie prowadzi księgę wieczystą KW nr BY1U/00029988/3.
Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość niezabudowana Dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Łabiszyn znajdują się w jednostce przestrzennej D1 i D2 o funkcji rolniczo osadniczej i ekologicznej.
6. Działka nr 14 obręb Załachowo gm. Łabiszyn o powierzchni 1,6200 ha (w tym użytki i ich klasy wg danych z ewidencji gruntów: RVI – 0,5700 ha, ŁIV – 0,4600 ha, PsV– 0,5900 ha), dla której Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Szubinie prowadzi księgę wieczystą KW nr BY1U/00030151/7.
Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość niezabudowana Dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Łabiszyn znajdują się w jednostce przestrzennej D1 i D2 o funkcji rolniczo osadniczej i ekologicznej.
7. Działka nr 39 obręb Załachowo gm. Łabiszyn o powierzchni 1,3300 ha (w tym użytki i ich klasy wg danych z ewidencji gruntów: ŁIV – 0,2600 ha, ŁV – 0,0700 ha, PsIV– 0,9800 ha, W – 0,0200 ha), dla której Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Szubinie prowadzi księgę wieczystą KW nr BY1U/00030151/7.
Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość niezabudowana Dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Łabiszyn znajdują się w jednostce przestrzennej D1 i D2 o funkcji rolniczo osadniczej i ekologicznej.
8. Działka nr 67/1 obręb Załachowo gm. Łabiszyn o powierzchni 1,4900 ha (w tym użytki i ich klasy wg danych z ewidencji gruntów: RIVa – 0,2300 ha, RIVb – 0,4600 ha, RV- 0,4400 ha, ŁV – 0,3500 ha, W – 0,0100 ha), dla której Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Szubinie prowadzi księgę wieczystą KW nr BY1U/00030151/7.
Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość niezabudowana Dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Łabiszyn znajdują się w jednostce przestrzennej D1 i D2 o funkcji rolniczo osadniczej i ekologicznej.
Wykonanie – 8 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 202/10 o powierzchni 2,9193 ha, obręb Jeżewo, gmina Łabiszyn, powiat żniński.
Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość zabudowana : budynkiem chlewni oraz trzema budynkami gospodarczymi. Dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Łabiszyn znajdują się w jednostce przestrzennej D1 i D2 o funkcji rolniczo osadniczej i ekologicznej.
Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka o nr 60/8 o łącznej powierzchni 0,3005 ha, obręb Stępka gmina Lubień Kujawski, powiat włocławski, KW: WL1W/35130/9. Charakterystyka nieruchomości – działka zabudowana budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym oraz budynkami gospodarczymi i zbiornikami na ścieki. Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy. Plan – teren o funkcji budownictwa usług turystyki (zlokalizowana jest w granicach symbolu 4UT). M. Decyzja o warunkach zabudowy – brak. Studium – brak. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest sporządzić:
a) inwentaryzację lokali mieszkalnych nr 3,4,5,
b) wycenić każdy lokal 3,4,5 – odrębnie.
c) wycenić przynależności do lokali 3,4,5 – odrębnie.
d) wycenić udziały w gruncie działce 60/8– odrębnie.
e) wykonawca zobowiązany jest dostarczyć świadectwo charakterystyki energetycznej dla poszczególnych lokali.
f) wartość 2 zbiorników bezodpływowych na ścieki.
2. Działka o nr 9/4 o łącznej powierzchni 0,1187 ha, obręb Węgrowo gmina Grudziądz, powiat grudziądzki. Charakterystyka nieruchomości - działka zabudowana budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym. Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy. Plan - brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak. Studium – istniejąca i projektowana zabudowa mieszkaniowo-usługowa. Należy wykonać inwentaryzację lokalu 1 i lokalu 6, w budynku 58, których udział wynosi (pierwszego 2813/17116 i szóstego 1430/17116.
3. Działka o nr 9/6 o łącznej powierzchni 0,1979 ha, obręb Węgrowo gmina Grudziądz, powiat grudziądzki. Charakterystyka nieruchomości - działka zabudowana budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym. Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy. Plan- brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak. Studium – istniejąca i projektowana zabudowa mieszkaniowo-usługowa. Należy wykonać inwentaryzację lokalu 2 i lokalu 7 w budynku 52, których udział wynosi (drugiego 629/5363, siódmego 676/5363.
4. Działka o nr 157/23 o powierzchni 0,0750 ha, obręb Łabędź gmina Ryńsk, powiat wąbrzeski. KW: TO1W/34882/5. Charakterystyka nieruchomości – działka stanowi ogórek przydomowy. Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy. Plan – brak. Decyzja o warunkach zabudowy – brak. Studium – obszar zwartej zabudowy z dopuszczeniem uzupełnień, przekształceń i rehabilitacji oraz w strefie ochrony konserwatorskiej „B”. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość działki.
5. Działka o nr 425/1 o łącznej powierzchni 0,2581 ha, obręb Chalin gmina Dobrzyn nad Wisła, powiat lipnowski, KW: WL1L/37786/7. Charakterystyka nieruchomości – działka zabudowana budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym budynkiem gospodarczym i garażami blaszanymi. Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy. Plan – brak. Decyzja o warunkach zabudowy – brak. Studium – strefa wiejska rolniczo - osadnicza. Nieruchomość wpisana do gminnej i wojewódzkiej ewidencji zabytków. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest sporządzić:
a) inwentaryzację lokali mieszkalnych nr 1,2,3,4,
b) wycenić każdy lokal 1,2,3,4 – odrębnie.
c) wycenić przynależności do lokali 1,2,3,4 – odrębnie.
d) wycenić udziały w gruncie działce 425/1– odrębnie.
e) wykonawca zobowiązany jest dostarczyć świadectwo charakterystyki energetycznej dla poszczególnych lokali.
6. Działka o nr 434 o powierzchni 0,0123 ha, obręb Przydwórz gmina Ryńsk, powiat wąbrzeski, TO1W/34817/9. Charakterystyka nieruchomości – działka położona w ośrodku wypoczynkowym. Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy. Plan – brak. Decyzja o warunkach zabudowy – brak. Studium – obszar zwartej zabudowy z dopuszczeniem uzupełnień, przekształceń i rehabilitacji. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość działki.
7. Działka o nr 435 o powierzchni 0,0126 ha, obręb Przydwórz gmina Ryńsk, powiat wąbrzeski, TO1W/34817/9. Charakterystyka nieruchomości – działka położona w ośrodku wypoczynkowym. Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy. Plan – brak. Decyzja o warunkach zabudowy – brak. Studium – obszar zwartej zabudowy z dopuszczeniem uzupełnień, przekształceń i rehabilitacji. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość działki.
8. Działka o nr 418 o powierzchni 0,0067 ha, obręb Przydwórz gmina Ryńsk, powiat wąbrzeski, KW: TO1W/34817/0. Charakterystyka nieruchomości – działka położona w ośrodku wypoczynkowym. Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy. Plan – brak. Decyzja o warunkach zabudowy – brak. Studium – obszar zwartej zabudowy z dopuszczeniem uzupełnień, przekształceń i rehabilitacji. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość działki.
9. Działka o nr 130/32 o powierzchni 0,5000 ha, obręb Czaple gmina Płużnica, powiat wąbrzeski, KW: TO1W/25763/9. Charakterystyka nieruchomości – działka położona w centralnej części wsi Bartoszewice. Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy. Plan – brak. Decyzja o warunkach zabudowy – brak. Studium – teren rolniczy. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość działki.
10. Działka o nr 155/9 o powierzchni 0,0500 ha, obręb Czaple gmina Płużnica, powiat wąbrzeski. KW: TO1W/25743/3. Charakterystyka nieruchomości – działka położona w centralnej części wsi Bartoszewice. Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy. Plan – teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej. Decyzja o warunkach zabudowy – brak. Studium – brak. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość działki.
11. Działki o nr 195/4 i 195/5 o łącznej powierzchni 0,1100 ha, obręb Zielińsk gmina Osięciny, powiat radziejowski, KW: WL1R/15228/3. Charakterystyka nieruchomości – działka zabudowana budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym i budynkiem gospodarczym. Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy. Plan – brak. Decyzja o warunkach zabudowy – brak. Studium – teren rolniczy. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest sporządzić:
a. wycenić budynek mieszkalny – odrębnie.
b. wycenić przynależności do budynku– odrębnie.
c. wycenić wartość poszczególnych działek – odrębnie.
d. wykonawca zobowiązany jest dostarczyć świadectwo charakterystyki energetycznej budynku.
12. Działki o nr 164/3, 165/4 o powierzchni 0,7400 ha, obręb Łabędź gmina Ryńsk, powiat wąbrzeski, KW: TO1W/34951/0. Charakterystyka nieruchomości – działki położone wśród pól uprawnych. Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy. Plan – brak. Decyzja o warunkach zabudowy – brak. Studium – teren rolniczy. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość każdej działki odrębnie.
13. Działki o nr 113/5 o powierzchni 0,3000 ha, obręb Łobdowo gmina Dębowa Łąka, powiat wąbrzeski, KW: TO1W/34806/9. Charakterystyka nieruchomości – działka położona wśród pól uprawnych. Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy. Plan – brak, Decyzja o warunkach zabudowy – brak. Studium – teren rolniczy. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość działki.
Wykonanie – 13 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działki nr 9/14, 10/1, 25/5, 135/5, 136/1, 136/2, 138/4 o łącznej powierzchni 225,4072 ha, obręb Samostrzel, gmina Sadki, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna zabudowana, częściowo zadrzewiona i zakrzaczona, posiada dostęp do drogi publicznej, dla nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1N/00028642/3, BY1N/00028409/8, BY1N/00032956/8, BY1N/00032958/2. Wykaz budynków i budowli znajdujących się na nieruchomości: świetlica 30/0031*B, gorzelnia 30/1564, chlew k. gorzelni 30/0014*A, cielętnik 30/0030*B, obora 30/0032, owczarnia 30/0049, bukaciarnia 30/0057*A, chlew – magazyn 30/0422, stodoła (dachówka) 30/0036, stodoła 30/0037, płatkarnia magazyn 30/0042*A, magazyn 30/0421, garaże 30/0045*A, garaże 30/0021*A, szopa (wiata) 30/0050, garaże 30/0211, wiata stalowa 30/0741, wiata 30/0898, magazyn paliw 30/0010, silos 2 komorowy 30/0611, linia elektryczna 30/0419, utwardzenie drogi 30/002*A, drogi zakładowe 30/0938, utwardzenie podwórza 30/0991, melioracje 30/3001, płyta obornikowa wraz ze zbiornikiem na gnojowicę – bez nr inw., wiata stalowa – bez nr inw, budynek wagi samochodowej – bez nr inw., budynek przepompowni – bez nr inw.
Spośród powyższych budynków i budowli cześć wpisana jest do ewidencji zabytków, zgodnie z wykazem prowadzonym przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowani przestrzennego. Dla działek nr 135/5 i 136/1 została wydana decyzja nr 60/06 z dnia 27 czerwca 2006 r. o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie płyty gnojowej i zbiornika na gnojówkę wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działki znajdują się w strefach:
- działki nr 9/14, 10/1, 136/2 – częściowo II strefa rolno-przyrodnicza tj. tereny użytkowane rolniczo, tereny komunikacji i infrastruktury technicznej oraz III strefa przyrodnicza tj. tereny zieleni i wód, tereny komunikacji i infrastruktury technicznej, działki częściowo znajdują się w strefie ścisłej ochrony archeologicznej oraz w Nadnoteckim Obszarze Chronionego Krajobrazu,
- działka 138/4 – częściowo I strefa zurbanizowana, tj. teren zabudowy mieszkaniowej, usługowej, techniczno-produkcyjnej, II strefa rolno-przyrodnicza tj. tereny użytkowane rolniczo, tereny komunikacji i infrastruktury technicznej oraz III strefa przyrodnicza tj. tereny zieleni i wód, tereny komunikacji i infrastruktury technicznej, działki częściowo znajdują się w strefie ścisłej ochrony archeologicznej oraz w Nadnoteckim Obszarze Chronionego Krajobrazu,
- działka nr 25/5 – częściowo I strefa zurbanizowana tj. teren zabudowy mieszkaniowej, usługowej, techniczno-produkcyjnej, II strefa rolno-przyrodnicza tj. tereny użytkowane rolniczo, tereny komunikacji i infrastruktury technicznej oraz III strefa przyrodnicza tj. tereny zieleni i wód, tereny komunikacji i infrastruktury technicznej, działka częściowo znajduje się w strefie ścisłej ochrony archeologicznej oraz w Nadnoteckim Obszarze Chronionego Krajobrazu i częściowo na terenie Natura 2000 Dolina Noteci,
- działki nr 135/5, 136/1 – częściowo I strefa zurbanizowana tj. teren zabudowy mieszkaniowej, usługowej, techniczno-produkcyjnej, II strefa rolno-przyrodnicza tj. tereny użytkowane rolniczo, tereny komunikacji i infrastruktury technicznej, działki częściowo znajdują się w strefie ochrony konserwatorskiej oraz w Nadnoteckim Obszarze Chronionego.
Rzeczoznawca zobowiązany jest wykonać operat z wyceną nieruchomości jako zorganizowanego gospodarstwa rolnego, w tym oszacować:
- wartość terenu objętego decyzją o warunkach zabudowy,
- wartość budynków i budowli (każdego odrębnie),
- ewentualnego drzewostanu.

2. Działka nr 135/4 o powierzchni 0,0084 ha, obręb Samostrzel, gmina Sadki, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość nierolna, posiada dostęp do drogi publicznej, dla nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1N/00028642/3. Działka zabudowana jest stacją transformatorową, która nie stanowi własności KOWR i nie podlega wycenie. Rzeczoznawca zobowiązany będzie oszacować wartość samego gruntu, określić powierzchnię zabudowy i odpowiadającą wartość gruntu pod budowlą. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowani przestrzennego. Nie została wydana decyzja o warunkach zabudowy. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w I strefie zurbanizowanej, tj. teren zabudowy mieszkaniowej, usługowej, techniczno-produkcyjnej. Częściowo znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej oraz w Nadnoteckim Obszarze Chronionego.
Wykonanie – 2 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz którzy spełniają poniższe warunki zamówienia:
a) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
b) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
d) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – dysponują do realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości - zgodnie z art. 156 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami rzeczoznawca majątkowy sporządza na piśmie opinię o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego.
2. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie, wg formuły spełnia/ nie spełnia, na podstawie:
a) załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz na podstawie:
b) podmiotowego środka dowodowego w postaci wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – do złożenia którego
zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej,
Z uwagi na fakt, iż doświadczenie rzeczoznawcy, którego Wykonawca wskaże do realizacji zadania, jest jednym z kryteriów oceny ofert, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie imienia i nazwiska rzeczoznawcy, skierowanego do wykonania zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. PEŁNOMOCNICTWO
1.1. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za
pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa, obejmujący swym zakresem
umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
1.2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty.
1.3. W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała
wspólników, wskazujące jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników).
1.4. Forma umocowania została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia
2. OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,
którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji, Wykonawcy są zobowiązani
dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
2.2. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ
2.3. Forma oświadczenia została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY
3.1. W przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego swoje zasoby, Wykonawca wraz z ofertą składa
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek
łączący Wykonawcę
z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3.2. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr SWZ
3.3. Forma zobowiązania została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. OŚWIADCZENIE NT. DOŚWIADCZENIA RZECZOZNAWCY
4.1. Z uwagi na fakt, iż doświadczenie rzeczoznawcy, którego Wykonawca wskaże do realizacji zadania, jest jednym z
kryteriów oceny ofert, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie imienia i nazwiska rzeczoznawcy, skierowanego do
wykonania zamówienia
4.2. Celem uzyskania punktów w kryterium JAKOŚĆ-DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY – Wykonawca wraz z ofertą
składa oświadczenie nt. wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, przez Rzeczoznawcę,
skierowanego do realizacji zamówienia, operatów szacunkowych, przygotowane zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik
do SWZ,
4.3. Forma oświadczenia została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.4. Zamawiający zastrzega, że przedmiotowe oświadczenie NIE PODLEGA UZUPEŁNIENIU

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (m.in. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa wraz z ofertą oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i wyłącznie w przypadku:
- wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć wystąpienie zdarzeń i okoliczności, na które Strony umowy nie mają wpływu, przed którymi, działając z należytą starannością, Strony umowy nie mogły się zabezpieczyć i które wystąpiły po zawarciu umowy (np. pożar, powódź, zalanie, klęska żywiołowa, epidemia).
2. Zmiany treści umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny, udokumentowany wniosek WYKONAWCY, który uzyska pozytywną opinię ZAMAWIAJĄCEGO, potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności, uniemożliwiających terminową realizację prac. Zamawiający zastrzega jednak, że maksymalny
okres przesunięcia terminu zakończenia usługi będzie równy okresowi przerwy, na który Wykonawca nie miał wpływu.
3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
4. W przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych, opisanych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić tylko na zasadach określonych w przywołanym artykule

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej eB2b pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/411615 przy użyciu zakładki „Załączniki”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Ciąg dalszy informacji RODO (…)
7. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z
obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego
prawa.
Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych
Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany
w pkt 1.
Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
8. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji,
w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
9. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do
państw trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską,
Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4
II. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się również:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z późn. zm. 7 ) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont konserwatorski kościoła parafialnego - Gronowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont konserwatorski kościoła parafialnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI