Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 9 zadań
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2022-10-18
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00384688
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 9 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarowanie Zasobem Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 9 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-388e68d5-4623-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384688

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061308/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/369723

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/369723.
2. Zamawiający może komunikować się z Wykonawcami również za pomocą poczty elektronicznej,
e-mail: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl, z poniższym zastrzeżeniem:
2.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w pkt 2 adres mailowy – Z WYŁĄCZENIEM OFERT WRAZ Z ZAŁACZNIKAMI, KTÓRE SĄ SKŁADANE TYLKO I WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY ZAKUPOWEJ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę sporządza się w języku polskim i składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Do podpisywania dokumentów w postaci elektronicznej wymagane jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego stosuje się następujące formaty podpisów: XAdES, PAdES, CAdESlubASIC (Zamawiający preferuje stosowanie formatu podpisu PAdES dla plików w formacie .pdf oraz XAdES typ wewnętrzny otaczający dla plików w pozostałych dopuszczalnych formatach). UWAGA !!! W przypadku korzystania z formatu podpisu XAdES typ zewnętrzny należy pamiętać, żeby plik podpisu przekazać Zamawiającemu razem z plikiem podpisywanym.
4. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy podpisu osobistego stosuje się następujące formaty podpisów: PAdES.
5. Dokumenty elektroniczne po podpisaniu przy pomocy profilu zaufanego generowane są w formacie .xml i w takim formacie należy przesyłać je do Zamawiającego.
6. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 t.j) Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, zgodnie z zapisami w SWZ.
7. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Szczegółowa informacja nt wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarta jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/ złożyły ofertę. Zamawiający informuje, że:
1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.
2. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.
3. CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póżn. zm. (dalej PZP), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.).
4. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.
5. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku do niego.
Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału. Ciąg dalszy informacji RODO tzn pkt 7-9 znajduje się na końcu niniejszego ogłoszenia w punkcie dotyczącym Informacji dodatkowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BYD.WOP.260.24.2022.MB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 162 o łącznej powierzchni 0,4000 ha, obręb Wieniec, gmina Mogilno, powiat mogileński.
2. Działka nr 33/5 o łącznej powierzchni 0,0733 ha, obręb Sławsko Dolne, gmina Strzelno powiat mogileński.
3. Działka nr 28/67 o łącznej powierzchni 0,0621 ha, obręb Kuśnierz, gmina Jeziora Wielkie powiat mogileński.
4. Działka nr 28/69 o łącznej powierzchni 0,0934 ha, obręb Kuśnierz, gmina Jeziora Wielkie powiat mogileński.
5. Działka nr 39/16 o łącznej powierzchni 0,0503 ha, obręb Szarlej, gmina Kruszwica, powiat inowrocławski.
6. Działka nr 39/18 o łącznej powierzchni 0,0503 ha, obręb Szarlej, gmina Kruszwica, powiat inowrocławski.
7. Działka nr 75/2 o łącznej powierzchni 0,4300 ha, obręb Papros, gmina Kruszwica, powiat inowrocławski.
8. Działka nr 109 o łącznej powierzchni 0,0338 ha, obręb Tarnówko, gmina Kruszwica, powiat inowrocławski.
9. Działka nr 18/22 o łącznej powierzchni 0,4008 ha, obręb Kaczkowo, gmina Gniewkowo, powiat Inowrocław.
10. Działka nr 71/18 o łącznej powierzchni 0,0561 ha, obręb Lipie, gmina Gniewkowo, powiat Inowrocław.
11. Działka nr 141 o łącznej powierzchni 0,0498 ha, obręb Wierzchosławice, gmina Gniewkowo, powiat Inowrocław.
12. Działka nr 168 o łącznej powierzchni 0,0496 ha, obręb Wierzchosławice, gmina Gniewkowo, powiat Inowrocław.
13. Działka nr 170 o łącznej powierzchni 0,0496 ha, obręb Wierzchosławice, gmina Gniewkowo, powiat Inowrocław.
14. Działka nr 174 o łącznej powierzchni 0,0496 ha, obręb Wierzchosławice, gmina Gniewkowo, powiat Inowrocław.
15. Działka nr 212 o łącznej powierzchni 0,0494 ha, obręb Wierzchosławice, gmina Gniewkowo, powiat Inowrocław.
16. Działka nr 213 o łącznej powierzchni 0,0479 ha, obręb Wierzchosławice, gmina Gniewkowo, powiat Inowrocław.
17. Działka nr 214 o łącznej powierzchni 0,0684 ha, obręb Wierzchosławice, gmina Gniewkowo, powiat Inowrocław.
18. Działka nr 215 o łącznej powierzchni 0,0754 ha, obręb Wierzchosławice, gmina Gniewkowo, powiat Inowrocław.
19. Działka nr 43/1 i 47 o łącznej powierzchni 0,8600 ha, obręb Przybysław, gmina Dąbrowa Biskupia, powiat Inowrocław.
20. Działka nr 235 o łącznej powierzchni 0,0488 ha, obręb Dąbrówka, gmina i powiat Mogilno.
Wykonanie – 20 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej.
Szczegółowy opis i charakterystyka poszczególnych działek znajduje się w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ - DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES AKTUALIZACJI OPERATU W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
Działka nr 579/42 o powierzchni 0,2300 ha, obręb Górsk, gmina Zławieś Wielka, powiat toruński. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość niezabudowana, zadrzewiona i zakrzaczona, posiada dostęp do drogi publicznej, księga wieczysta nr TO1T/00028192/4. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy, nie zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy przedmiotowa działka znajduje się na terenie oznaczonym jako MU-s tereny zabudowy mieszkaniowo-usługowej średnio intensywnej.
Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ - DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES AKTUALIZACJI OPERATU W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
Działka nr 195/3, powierzchnia 0,2300 ha, obręb Tuszkowo, gmina Sośno, powiat sępoleński. Charakterystyka nieruchomości - Nieruchomość zabudowana budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym stanowiącym pustostan. Należy wycenić wartość nieruchomości do celów sprzedaży,
a także odrębnie wycenić wartość budynku mieszkalnego oraz wartość gruntu. Nr KW gruntowej BY2T/00020979/0. Mpzp – działka nie jest objęta, studium – działka położona jest w strefie funkcjonalno-przestrzennej B, oznaczonej jako osadniczo-rolnicza, decyzja o warunkach zabudowy
- nie wydano.
Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ - DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES AKTUALIZACJI OPERATU W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka o nr 45/2 o łącznej powierzchni 0,0600 ha, obręb Szembruk gmina Rogóźno, powiat grudziądzki. Charakterystyka nieruchomości - działka stanowiąca drogę dojazdową, do działek 45/4, 45/3. Plan - brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak. Studium – tereny rolnicze w tym zabudowa zagrodowa. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość działki.
2. Działka o nr 45/3 o łącznej powierzchni 0,0500 ha, obręb Szembruk gmina Rogóźno, powiat grudziądzki. Charakterystyka nieruchomości - działka stanowiąca ogródek przydomowy. Plan - brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak. Studium – tereny rolnicze w tym zabudowa zagrodowa.
W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość działki.
3. Działka o nr 45/4 o łącznej powierzchni 0,3900 ha, obręb Szembruk gmina Rogóźno, powiat grudziądzki. Charakterystyka nieruchomości - działka zabudowana budynkiem mieszkalnym
3 rodzinnym oraz budynek gospodarczy. Plan - brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak. Studium – tereny rolnicze w tym zabudowa zagrodowa. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest sporządzić inwentaryzację lokali mieszkalnych wycenić każdy z trzech lokali mieszkalnych - odrębnie, budynek gospodarczy - odrębnie oraz grunt – odrębnie.
4. Działka o nr 9/4 o łącznej powierzchni 0,1187 ha, obręb Węgrowo gmina Grudziądz, powiat grudziądzki. Charakterystyka nieruchomości - działka zabudowana budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym. Plan - brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak. Studium – istniejąca i projektowana zabudowa mieszkaniowo-usługowa. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić dwa lokale mieszkalne (jeden pustostan, drugi zamieszkały przez najemcę), udział obydwu lokali mieszkalnych wynosi 4243/17116.
Odrębnie należy podać wartość poszczególnych lokali mieszkalnych (nr 1 i 6), wartość udziału
w gruncie.
5. Działka o nr 9/5 o łącznej powierzchni 0,0565 ha, obręb Węgrowo gmina Grudziądz, powiat grudziądzki. Charakterystyka nieruchomości - działka zabudowana budynkiem gospodarczym. Plan - brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak. Studium – istniejąca i projektowana zabudowa mieszkaniowo-usługowa. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić udział wynoszący 634/1000 – w rozbiciu na:
a) 75/1000 – będzie zaproponowany najemcy;
b) 75/1000 – będzie zaproponowany najemcy;
c) 242/1000 – będzie sprzedany w przetargu;
d) 242/1000 – będzie sprzedany w przetargu;

6. Działka o nr 9/6 o łącznej powierzchni 0,1979 ha, obręb Węgrowo gmina Grudziądz, powiat grudziądzki. Charakterystyka nieruchomości - działka zabudowana budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym. Plan - brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak. Studium – istniejąca
i projektowana zabudowa mieszkaniowo-usługowa. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić dwa lokale mieszkalne (jeden pustostan, drugi zamieszkały przez najemcę), udział obydwu lokali mieszkalnych wynosi 1305/17116. Odrębnie należy podać wartość poszczególnych lokali mieszkalnych (nr 2 i 6), wartość udziału w gruncie.
Wykonanie – 6 operatów szacunkowych
w dwóch egzemplarzach w formie papierowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ - DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES AKTUALIZACJI OPERATU W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 117/3 o powierzchni 8,3254 ha, obręb Obudno, gmina Gąsawa, powiat żniński.
Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana, posiada pośredni dostęp
do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1Z/00012156/3.
Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.
Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Gąsawa działka znajduje się na terenach rolnych.
2. Działki nr ¼, 2/5, 2/6 o powierzchni ogólnej 8,8326 ha, obręb Czewujewo, gmina Rogowo, powiat żniński. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana, posiada pośredni dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1Z/00007433/1. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rogowo działki znajduję się na terenach rolnych wyższych klas bonitacyjnych.
Wykonanie – 2 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ - DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES AKTUALIZACJI OPERATU W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 307 o powierzchni 0,1996 ha, obręb Małe Rudy, gmina Szubin, powiat nakielski.
Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana, posiada pośredni dostęp
do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00037508/4.
Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.
Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin działka znajduje się w jednostce osadniczo rolniczej dla, której profil funkcjonalny wskazuję funkcję dominującą – mieszkaniową i gospodarczą.
2. Działka nr 308 o powierzchni 0,2154 ha, obręb Małe Rudy, gmina Szubin, powiat nakielski.
Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana, posiada pośredni dostęp
do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00037508/4.
Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.
Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin działka znajduje się w jednostce osadniczo rolniczej dla, której profil funkcjonalny wskazuję funkcję dominującą – mieszkaniową i gospodarczą.
3. Działka nr 309 o powierzchni 0,2152 ha, obręb Małe Rudy, gmina Szubin, powiat nakielski.
Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana, posiada pośredni dostęp
do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00037508/4.
Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.
Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin działka znajduje się w jednostce osadniczo rolniczej dla, której profil funkcjonalny wskazuję funkcję dominującą – mieszkaniową i gospodarczą.
4. Działka nr 311 o powierzchni 0,1074 ha, obręb Małe Rudy, gmina Szubin, powiat nakielski.
Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana, posiada pośredni dostęp
do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00037508/4.
Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.
Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin działka znajduje się w jednostce osadniczo rolniczej dla, której profil funkcjonalny wskazuję funkcję dominującą – mieszkaniową i gospodarczą.
5. Działka nr 312 o powierzchni 0,1399 ha, obręb Małe Rudy, gmina Szubin, powiat nakielski.
Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana, posiada pośredni dostęp
do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00037508/4.
Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.
Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin działka znajduje się w jednostce osadniczo rolniczej dla, której profil funkcjonalny wskazuję funkcję dominującą – mieszkaniową i gospodarczą.
6. Działka nr 313 o powierzchni 0,0301 ha, obręb Miasto Szubin, gmina Szubin, powiat nakielski.
Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana, posiada pośredni dostęp
do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00037508/4.
Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.
Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin działka znajduje się w jednostce osadniczo rolniczej dla, której profil funkcjonalny wskazuję funkcję dominującą – mieszkaniową i gospodarczą.
7. Działka nr 269/4 o powierzchni 0,1104 ha, obręb Miasto Szubin, gmina Szubin, powiat nakielski.
Charakterystyka nieruchomości – działka budowlana, niezabudowana, posiada pośredni dostęp
do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00032165/2.
Zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego działka znajduje się na terenie zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej
Wykonanie – 7 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ - DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES AKTUALIZACJI OPERATU W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 82 o powierzchni 0,7600 ha, obręb Pturek, gmina Barcin, powiat żniński. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość nierolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi publicznej wojewódzkiej nr 251 poprzez drogę wewnętrzną stanowiącą własność Gminy Barcin. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00029266/6. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Zgodnie ze studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Barcin działka znajduje się w jednostce 2.1 Jednostka osadniczo-rolnicza północna, dla której wskazuje się następujący profil funkcjonalny: dominujące funkcje równorzędnie- mieszkaniowa, rolnicza, gospodarcza, funkcja uzupełniająca- rekreacyjno-wypoczynkowa.
2. Działka nr 78/3 o powierzchni 0,3100 ha, obręb Jeżewice, gmina Łabiszyn, powiat żniński. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana, działka nie posiada dostępu do drogi. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00003241/7. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Łabiszyn działka znajduje się w jednostce polityki przestrzennej D2 dla której wskakuje się jako funkcje dominującą- rolnictwo, natomiast funkcje uzupełniającą- mieszkaniową, gospodarczą, związaną z ochroną przyrody, rekreacyjno-wypoczynkową.
3. Działka nr 182 o powierzchni 0,2583 ha, obręb Mrozowo, gmina Sadki, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość gruntowa, niezabudowana, działka posiada dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1N/00018717/7.
Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.
Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Sadki działka ujęta jest w I strefie zurbanizowanej tj. tereny zabudowy mieszkaniowej, usługowej, techniczno- produkcyjnej, tereny komunikacji i infrastruktury technicznej.
4. Działka nr 98/3 o powierzchni 0,0912 ha, obręb Laskownica, gmina Kcynia, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość gruntowa, niezabudowana, posiada bezpośredni dostęp do drogi, nieposiadającej statusu drogi publicznej, stanowiącej własność Gminy Kcynia. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00035959/6. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Zgodnie ze studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kcynia działka położona jest na terenach oznaczanych symbolem MUP- tereny urbanizacji.
5. Działka nr 101/1 o powierzchni 0,5000 ha, obręb Barcin-Wieś, gmina Barcin, powiat żniński. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna, niezabudowana, nie posiada dostęp do drogi. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00029651/2. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Barcin działka znajduje się w jednostce 2.1 Jednostka osadniczo-rolnicza północna, dla której wskazuje się następujący profil funkcjonalny: dominujące funkcje równorzędnie- mieszkaniowa, rolnicza, gospodarcza, funkcja
uzupełniająca- rekreacyjno-wypoczynkowa.
6. Działka nr 294/2 o powierzchni 0,1715 ha, obręb Wąsosz, gmina Szubin, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość gruntowa, niezabudowana, posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej powiatowej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW
nr BY1U/00011845/0. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Szubin działka znajduje się w jednostce planistycznej nr 4, dla której wskazuje się następujący profil funkcjonalny o funkcji dominującej: rolnictwo (o wysokiej intensywności).
Jako funkcje uzupełniającą określa się: mieszkalnictwo, turystykę oraz ekologię.
Wykonanie – 6 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ - DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES AKTUALIZACJI OPERATU W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 11/2, 11/3, 11/4, 11/5, 11/6, 11/7, 11/8, 11/9, 11/10 i 15/10, 11/12, 11/13, 11/14, 11/15, 11/16 i 15/11, 11/17, 11/19, 11/20, 11/21, 11/22, 11/23, 11/24, 11/25, 11/26, 11/27 i 15/21, 11/28, i 15/22, 11/34 i 15/1, 15/2, 15/3, 15/4, 15/5, 15/6, 15/7, 15/8, 15/9, 15/12, 15/13, 15/14, 15/16, 15/17, 15/18, 15/19, 15/22, 15/23, 15/24, 15/25, 15/26 o łącznej powierzchni 3,9697 ha, obręb
007 Miasto Inowrocław gmina Miasto Inowrocław, powiat inowrocławski. Charakterystyka nieruchomości – Nieruchomość nierolna, niezabudowana. Dla nieruchomości obowiązują miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego miasta Inowrocław. Zgodnie z tymi planami zatwierdzonymi Uchwałami Rady Miejskiej w Inowrocławiu nr XXXVI/430/2017 z dnia 18-12-2017r., nr XIX/259/00 z dnia 25-02-2000r., nr V/46/99 z dnia 29-01-1999r., nr XXIX/327/2017 z dnia 24-04-2017r., działki położone są w części na terenie przeznaczonym pod: teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, tereny zieleni urządzonej oraz zabudowy usługowej (6 ZP/U), tereny zieleni urządzonej (7 ZP), teren zabudowy usługowej.
Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości na poszczególne działki i kompleksy działek (11/10 i 15/10, 11/27 i 15/21, 11/34 i 15/1, 11/16 i 15/11).
Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ - DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES AKTUALIZACJI OPERATU W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działki nr 4/13, 19/10, 19/12 o powierzchni łącznej 51,3967 ha, obręb Bielawy, gmina Barcin, powiat żniński. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość nierolna, niezabudowana, na działce nr 19/10 i częściowo na działkach nr 4/13, 19/8 znajduje się udokumentowane złoże wapieni i margli jurajskich oraz piasków kwarcowych (kopaliny towarzyszącej) pn. „Barcin-Piechcin-Pakość”. Dla nieruchomości prowadzone są KW nr BY1U/00029236/7, BY1U/00014113/1.
Przeznaczenie nieruchomości w MPZP:
 Działka nr 4/13
Według uchwały nr X/84/2015 Rady Miejskiej w Barcinie z dnia 27 sierpnia 2015 r.
w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu górniczego „Bielawy I”, działka nr 4/13 znajduje się na obszarze oznaczonym symbolem 4PG stanowiącym obszar górniczy.
 Działka nr 19/10
Według uchwały nr XI/61/2003 Rady Miejskiej w Barcinie z dnia 27 czerwca 2003 r.
w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu górniczego „Bielawy I” działka 19/10 znajduje się na obszarze oznaczonym symbolem ZG – część centralna zakładu górniczego, w której prowadzone jest wydobywanie kopalin ze złoża metodą odkrywkową, zagospodarowanie istniejącego wtórnego złoża kamienia wapiennego oraz przeróbka kopalin.
 Działka nr 19/12
Według uchwały nr X/84/2015 Rady Miejskiej w Barcinie z dnia 27 sierpnia 2015 r.
w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu górniczego „Bielawy I” część działki nr 19/12 znajduje się na obszarze oznaczonym symbolem 3PG stanowiącym obszar górniczy, oraz według uchwały nr XI/61/2003 Rady Miejskiej w Barcinie z dnia 27 czerwca 2003 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu górniczego „Bielawy I” część działki 19/12 znajduje się na obszarze oznaczonym symbolem ZG – część centralna zakładu górniczego, w której prowadzone jest wydobywanie kopalin ze złoża metodą odkrywkową, zagospodarowanie istniejącego wtórnego złoża kamienia wapiennego oraz przeróbka kopalin.
Informacja nt. zawartości operatu: wycenie podlega grunt zgodnie z przeznaczeniem
w planie miejscowym oraz wartość złoża kopalin.
Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ - DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES AKTUALIZACJI OPERATU W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz którzy spełniają poniższe warunki zamówienia:
a) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
b) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
d) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – dysponują do realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości - zgodnie z art. 156 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami rzeczoznawca majątkowy sporządza na piśmie opinię o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz
z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wymagana forma:
 przedmiotowy wykaz musi być złożony w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
 w przypadku, gdy wykaz zostanie sporządzony jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

PEŁNOMOCNICTWO
1.1. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa, obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
1.2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu
o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty.
1.3. W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała wspólników, wskazujące jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników)
1.4. Forma umocowania została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy
2.2. Forma oświadczenia została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY
3.1. W przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego swoje zasoby, Wykonawca wraz z ofertą składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący Wykonawcę
z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wzór zobowiązania stanowi załącznik do SWZ
3.2. Forma zobowiązania została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. OŚWIADCZENIE NT. DOŚWIADCZENIA RZECZOZNAWCY
4.1. Z uwagi na fakt, iż doświadczenie rzeczoznawcy, którego Wykonawca wskaże do realizacji zadania, jest jednym z kryteriów oceny ofert, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie imienia i nazwiska rzeczoznawcy, skierowanego do wykonania zamówienia
4.2. Celem uzyskania punktów w kryterium JAKOŚĆ-DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY – Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie nt. wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, przez Rzeczoznawcę, skierowanego do realizacji zamówienia, operatów szacunkowych, przygotowane zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SWZ,
4.3. Forma oświadczenia została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.4. Zamawiający zastrzega, że przedmiotowe oświadczenie NIE PODLEGA UZUPEŁNIENIU

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (m.in. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy
z Wykonawców składa wraz z ofertą oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i wyłącznie w przypadku:
• wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć wystąpienie zdarzeń i okoliczności, na które Strony umowy nie mają wpływu, przed którymi, działając z należytą starannością, Strony umowy nie mogły się zabezpieczyć i które wystąpiły po zawarciu umowy (np. pożar, powódź, zalanie, klęska żywiołowa, epidemia).
2. Zmiany treści umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny, udokumentowany wniosek WYKONAWCY, który uzyska pozytywną opinię ZAMAWIAJĄCEGO, potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności, uniemożliwiających terminową realizację prac. Zamawiający zastrzega jednak, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia usługi będzie równy okresowi przerwy, na który Wykonawca nie miał wpływu.
3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
4. W przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych, opisanych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić tylko na zasadach określonych w przywołanym artykule.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej eB2b pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/369723 przy użyciu zakładki „Załączniki

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

INFORMACJE DODATKOWE
I. Ciąg dalszy informacji RODO (…)
7. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany
w pkt 1.
Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
9. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4
II. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zwanej dalej ustawą) z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1. wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy;
2. wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Chciałbym zlecić nadzór nad remontem domu i projektem pomieszczeń - Lubień Kujawski
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Chciałbym zlecić nadzór nad remontem domu i projektem niektórych pomieszczeń. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI