„Skrócenie górniczego wyciągu szybowego szybu „II” wraz z zabudową pomp zatapialnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Skrócenie górniczego wyciągu szybowego szybu „II” wraz z zabudową pomp zatapialnych dla SRK S.A. Oddział KWK "Boże Dary - Mysłowice-Wesoła I" Ruch „Boże Dary”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-06-14
  • ZamawiającySpółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00062086
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Skrócenie górniczego wyciągu szybowego szybu „II” wraz z zabudową pomp zatapialnych dla SRK S.A. Oddział KWK "Boże Dary - Mysłowice-Wesoła I" Ruch „Boże Dary”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hbalcarek@srk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Skrócenie górniczego wyciągu szybowego szybu „II” wraz z zabudową pomp zatapialnych dla SRK S.A. Oddział KWK "Boże Dary - Mysłowice-Wesoła I" Ruch „Boże Dary”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76aa02bc-bc54-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062086

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.srk.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://efo.coig.biz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: JavaScript:Internet Explorer wersja 10 lub 11, Mozilla Firefox od wersji 50 (bez
wsparciadlawersjibeta),zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA (JRE) – zgodnie z
zaleceniamizestronydostawcy Java, minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do
poprawnegowyświetlania1366x786.Pozostałe wymagania techniczne:1) dostęp do sieci Internet,
komputer klasyPC komputerklasy PCzjednym znastępujących systemów systemów operacyjnych:
Windows 7,Windows 8,Windows 10(bez wsparciadla Windows XP, Vista)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-BD-0002/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Skrócenie górniczego wyciągu szybowego szybu „II” wraz z zabudową pomp zatapialnych dla SRK S.A. Oddział KWK "Boże Dary - Mysłowice-Wesoła I" Ruch
„Boże Dary” szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniki nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8.1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca spełniający następujące warunki:
8.1.1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się:
1. wpisem do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju,
w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania
8.1.2. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli wykonawca wykaże się:
1. należytym wykonaniem robót budowalnych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w tym co najmniej jednej roboty w ramach jednej lub kilku umów polegających na wykonaniu skróceniu lub zabudowie górniczego wyciągu szybowego lub zbrojeniu lub przezbrajaniu szybu o wartości minimum 1 500 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
2. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej
za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi
za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami szybowymi posiadającymi uprawnienia w zakresie:
• stwierdzone kwalifikacje osoby kierownika działu energomechanicznego zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 sierpnia 2016 r. (Dz. U. poz. 1229)
w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego lub zgodne z wcześniejszymi obowiązującymi aktami prawnymi w tym zakresie – min. 1 osoba,
• stwierdzone kwalifikacje osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności górnicze wyciągi szybowe zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 sierpnia 2016 r. (Dz. U. poz. 1229) w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego lub zgodne z wcześniejszymi obowiązującymi aktami prawnymi w tym zakresie – min. 2 osoby,
• stwierdzone kwalifikacje osoby dozoru ruchu w specjalności górnicze wyciągi szybowe zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 sierpnia 2016 r. (Dz. U. poz. 1229) w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego lub zgodne z wcześniejszymi obowiązującymi aktami prawnymi w tym zakresie – min. 3 osoby,
• stwierdzone kwalifikacje osoby wyższego dozoru ruchu elektrycznego z uprawnieniami G1 pow. 1 kV zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 sierpnia 2016 r. (Dz. U. poz. 1229) w sprawie kwalifikacji działu maszynowego zgodne z wcześniejszymi obowiązującymi aktami prawnymi w tym zakresie– min. 1 osoba,
• stwierdzone kwalifikacje wymagane dla osób pełniących dozór nad pracownikami w specjalności elektrycznej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 sierpnia 2016 r. (Dz. U. poz. 1229) w sprawie kwalifikacji działu elektrycznego zgodne z wcześniejszymi obowiązującymi aktami prawnymi w tym zakresie - min. 1 osoba,
• pracownicy brygad (w ilości i zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia), w których składzie będą osoby o kwalifikacjach i uprawnieniach niezbędnych do zakresu wykonywanych prac w tym:
• cieśla szybowy - zabezpieczający wykonywane prace związane z skróceniem górniczego wyciągu szybowego, zabudową urządzeń, konserwacją maszyn do prowadzenia transportu materiałów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 sierpnia 2016 r. (Dz. U. poz. 1229) w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego lub zgodne z wcześniejszymi obowiązującymi aktami prawnymi w tym zakresie - min. 6 osób,
• rewident - zabezpieczający wykonywane prace związane z skróceniem górniczego wyciągu szybowego, zabudową urządzeń, konserwacją maszyn do prowadzenia transportu materiałów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 sierpnia 2016 r. (Dz. U. poz. 1229) w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego lub zgodne z wcześniejszymi obowiązującymi aktami prawnymi w tym zakresie - min. 6 osób,
• ślusarz - zabezpieczający wykonywane prace związane z drążeniem, przebudową, torkretowaniem, zabudową urządzeń, konserwacją maszyn do prowadzenia transportu materiałów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 sierpnia 2016 r. (Dz. U. poz. 1229) w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego lub zgodne z wcześniejszymi obowiązującymi aktami prawnymi w tym zakresie - min. 6 osób,
• spawacz – min. 3 osoby,
• ślusarz do obsługi wciągników, wciągarek wolnobieżnych do transportu pionowego oraz zabezpieczający wykonywane prace związane, zabudową urządzeń, konserwacją maszyn do prowadzenia transportu materiałów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 sierpnia 2016 r. (Dz. U. poz. 1229) w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego lub zgodne z wcześniejszymi obowiązującymi aktami prawnymi w tym zakresie –min. 3 osoby,
• elektromonter - z uprawnieniami powyżej 1 kV wykonujący prace montażowe, pomiarowe i odbiorcze przy urządzeniach i sieciach na napięcie 6 kV oraz zabezpieczający wykonywane prace związane z zabudową urządzeń, konserwacją maszyn do prowadzenia transportu materiałów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 sierpnia 2016 r. (Dz. U. poz. 1229) w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego lub zgodne z wcześniejszymi obowiązującymi aktami prawnymi w tym zakresie - min. 3 osoby,
• elektromonter z uprawnieniami do 1 kV wykonujący prace montażowe, pomiarowe i odbiorcze przy urządzeniach i sieciach na napięcie do 1 kV oraz zabezpieczający wykonywane prace związane z zabudową urządzeń, konserwacją maszyn do prowadzenia transportu materiałów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 sierpnia 2016 r. (Dz. U. poz. 1229) w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego lub zgodne z wcześniejszymi obowiązującymi aktami prawnymi w tym zakresie - min. 3 osoby.
• Dla wykonywania dokumentacji technicznych i projektów:
W zakresie aktualizacji lub adaptacji dokumentacji technicznych oraz wykonanie dokumentacji powykonawczych - osoby sporządzające aktualizacje, adaptacje dokumentacji lub wykonujące dokumentacje powykonawcze w tym dokumentacje dla obiektów podstawowych zakładu górniczego, powinny posiadać wymagane wykształcenie wyższe techniczne, wiedzę i doświadczenie w przedmiotowym zakresie - co najmniej 2 osoby z każdej branży tzn. elektrycznej i mechanicznej tj. osoba sporządzająca i osoba sprawdzająca.

Wszystkie w/w osoby powinny posiadać stwierdzone kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 sierpnia 2016 r. (Dz. U. poz. 1229) w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego lub zgodne z wcześniejszymi obowiązującymi aktami prawnymi w tym zakresie.

Wykonawca winien zatrudniać pracowników o kwalifikacjach i doświadczeniu umożliwiającym wykonanie zadania tj. ślusarzy, cieśli szybowych, spawaczy itp.. Osoby dozoru Wykonawcy nadzorujące prace związane z realizacją ww. prac, muszą posiadać stosowne uprawnienia zgodnie z wymogami przepisów oraz stwierdzenie kwalifikacji przez organ nadzoru górniczego.
Wszyscy pracownicy Wykonawcy przewidziani do wykonywania prac w ruchu
zakładu górniczego powinny ponadto posiadać:
 aktualne badania lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
 aktualne przeszkolenie w zakresie BHP,
 aktualne badania psychologiczne – dla pracowników wykonujących prace wymagające szczególnej sprawności psychofizycznej.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie
niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy.

3. posiadaniem certyfikatu:
 systemu zarządzania jakością w spawalnictwie PN-EN ISO 3834 - 2 oraz Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające zakład do wykonywania konstrukcji stalowych klasy 1
wg normy PN-M-69008 oraz systemu zarządzania jakością w spawalnictwie PN-EN ISO 3834 - 2 oraz Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające zakład do wykonywania konstrukcji stalowych klasy 1 wg normy PN-B-06200

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór zgodnie z załącznikiem nr 1 do Formularza Ofertowego,
2) oświadczenie podmiotu udostępniającego o braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do tych podmiotów – wzór zgodnie z załącznikiem nr 2 do Formularza Ofertowego;
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów stanowiące załącznik nr 3 do Formularza Ofertowego. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt 8.1.2 polega na zdolnościach innych podmiotów, z którego będzie wynikać:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.2. Podmiotowe środki dowodowe, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub wykonawcy, których Zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych w przypadkach, o których mowa w art. 126 ust. 2 ustawy Pzp:
9.2.1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;
9.2.2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
9.2.3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem
nr 4 do SWZ.
9.2.4. Oświadczenie Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ
9.2.5. 5.1.1. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zarządzania jakością,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

5.1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
5.1.1. Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 6 do Formularza ofertowego.
W przypadku zastosowania przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia urządzeń, systemów, aparatów, armatury i materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia, z podaniem nazwy, typu
i parametrów proponowanych urządzeń, systemów, aparatów i materiałów równoważnych
z jednoczesnym zapewnieniem, że posiadają one parametry nie gorsze od określonych
w przynależnym projektach technicznych i przedmiarach robót oraz opisie przedmiotu zamówienia.
5.1.2. Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 7 do Formularza ofertowego.
W przypadku zastosowania urządzeń, aparatów i materiałów zgodnych z propozycjami wskazanymi w przynależnym projektach technicznych oraz przedmiarach robót, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie na potwierdzenie tego faktu.
5.1.3. Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 8 do Formularza ofertowego.
Wykonawca winien realizować zadanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
w zakresie dotyczącym przedsięwzięcia środków ograniczających oraz monitorujących wpływ prowadzonych prac na środowisko naturalne, w tym w szczególności dotyczących hałasu, zapylenia oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. W szczególności winien wypełnić obowiązki spoczywające na posiadaczu odpadów, o których mowa w art. 33 ustawy o odpadach oraz uzyskać określone w Dziale IV tej ustawy uprawnienia wymagane do gospodarowania odpadami powstałymi w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10.2 W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda, wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw podwykonawców, o ile są znane na etapie składania ofert – zgodnie z załącznikiem nr 5 do Formularza ofertowego (jeżeli wykonawca nie zamierza powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcom prosimy napisać „nie dotyczy”)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak

6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://laip-srk.coig.biz/

6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:

Zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt 17 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający
informuje,żew niniejszym postępowaniu przewiduje aukcję elektroniczną.23.1.1 po
dokonaniubadaniazłożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona
zostanieaukcjaelektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej dwie
ofertydodatkoweniepodlegające odrzuceniu, lub co najmniej dwie oferty niepodlegające
odrzuceniugdyzamawiający zrezygnował z negocjacji 23.1.2 w toku aukcji elektronicznej
stosowanebędziekryterium ofert – zgodnie z zapisami w SWZ – w toku aukcji licytowana będzie
tylkocena,23.1.3sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował
przeliczaniepostąpień napunktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed
otwarciemaukcji,23.1.4 wtrakcie aukcji każdemu wykonawcy udostępniany jest: numer
porządkowyprzydzielony jegoofercie, aktualna pozycja w rankingu ofert, wysokość ceny
najkorzystniejszej,wysokośćpostąpienia, które wykonawca powinien dokonać w celu złożenia
najkorzystniejszejoferty przyuwzględnieniu zaoferowanych przez niego pozostałych kryteriów oceny ofert, czaspozostały dozakończenia aukcji,23.1.5 aukcja trwa 20 minut. Złożenie co
najmniej jednegopostąpienia wtrakcie ostatnich 10 minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki.
Złożenie conajmniej jednegopostąpienia w trakcie dogrywki wydłuża czas aukcji o
kolejnądziesięciominutową dogrywkę.Zamawiający nie wprowadza ograniczeń co do
liczbydogrywek,23.1.6 gdzie postąpieniezostanie określone na poziomie nie mniejszym niż 0,1%
cenycałkowitej ceny brutto, określonejw ofercie ocenionej jako najkorzystniejsza.23.2 Adres
PortaluAukcji Publicznych, na którymbędzie prowadzona aukcja elektroniczna:
https://laipsrk.coig.biz/23.2.1 Wymagania dotyczącerejestracji i identyfikacji Wykonawców: a)
Zaproszeniedo udziału w aukcji elektronicznejzawierające między innymi komplet: login i
hasło(umożliwiające zalogowanie do systemuaukcyjnego), zostanie przesłane Wykonawcom
zapośrednictwem Portalu Aukcji Publicznych, naadres e-mail Wykonawcy, wskazany w
formularzuofertowym.23.2.2 Zalecane wymaganiatechniczne urządzeń informatycznych użytych
do udziałuw aukcji elektronicznej, zapewniającestabilne współdziałanie z Portalem Aukcji
Publicznych:a)Szerokopasmowe łącze internetowe,b)Komputer klasy PC z jednym z
następujących systemówoperacyjnych: Windows XP, WindowsVista, Windows 7, Windows 8,
Windows 10 (bez wsparciadla Windows XP);c) Stabilne wersje(bez wsparcia dla wersji beta)
przeglądarki internetowejInternet Explorer w wersji od 9 do 11.Przeglądarka internetowa musi
mieć włączoną obsługę JavaScript oraz zainstalowane darmoweoprogramowanie Java (JRE) –
zgodnie z zaleceniami zestrony dostawcy Java,d) Ważny podpiselektroniczny zweryfikowany
kwalifikowanymcertyfikatem wydanym przez jedno znastępujących centr certyfikacji:• Cencert,•
Krajowa IzbaRozliczeniowa S.A.,• PWPW,• Certum•EuroCert.e) Urządzenie techniczne służące
do obsługipodpisu elektronicznego weryfikowanegoważnym kwalifikowanym certyfikatem,f)
Minimalnarozdzielczość ekranu wymagana dopoprawnego wyświetlania portalu to 1366x768,g)
Wszelkieszczegółowe informacje dotyczące w/w warunków Wykonawca znajdzie na stronie
https://laipsrk.coig.biz w dziale „Informacjepodstawowe” oraz instrukcji obsługi w dziale
„Instrukcja obsługi”(dostępnej pozalogowaniu).23.3 Administrator nie ponosi odpowiedzialności
za nieprawidłowościwynikające zkorzystania przez Uczestników z oprogramowania innego niż
zalecane.23.4Akceptacjaregulaminu Portalu Aukcji Publicznych jest elementem wymaganym w
trakciepierwszegologowania oraz po każdorazowej zmianie regulaminu Portalu.23.5
Wykonawca mamożliwośćzalogowania do Portalu Aukcji Publicznych, przeprowadzenia testu
podpisukwalifikowanegooraz udziału w stałej aukcji testowej od momentu otrzymania wraz
zzaproszeniem poufnegoidentyfikatora (komplet login-hasło).23.6 W przypadku, gdy
Wykonawcaposiada podpiselektroniczny wystawiony przez zagraniczne centrum certyfikacji, jest
onzobligowany dodostarczenia Administratorowi wzoru takiego podpisu w terminie nie krótszym
niż10 dni przedrozpoczęciem aukcji

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

16.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium na całość przedmiotu zamówienia w kwocie: 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

16.6.5. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby w dokumencie gwarancji wprost wymienienie zostali wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których oferta jest zabezpieczana gwarancją bankową lub gwarancją ubezpieczeniową.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach wynikających wprost z przepisów Ustawy prawo zamówień publicznych oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w § 23 załącznika nr 2 do SWZ (PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWNE)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-14 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej działającej pod adresem: https://efo.coig.biz poprzez ElektronicznyFormularz Ofertowy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-14 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-13

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium: ,,Cena” 100%
2021-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę na elewacje - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę na elewacje. Zatrudnię brygadę do elewacji posiadam własne rusztowania 70 zł za m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI