„Rozwój systemu terenów zieleni miasta Bielawa z uwzględnieniem funkcji ekologicznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Rozwój systemu terenów zieleni miasta Bielawa z uwzględnieniem funkcji ekologicznych i rekreacyjnych na rzecz poprawy jakości środowiska i życia mieszkańców”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielawa
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-12-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBurmistrz Miasta Bielawa
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-04
  • Numer ogłoszenia631663-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 631663-N-2019 z dnia 2019-12-04 r.

Burmistrz Miasta Bielawa: „Rozwój systemu terenów zieleni miasta Bielawa z uwzględnieniem funkcji ekologicznych i rekreacyjnych na rzecz poprawy jakości środowiska i życia mieszkańców”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego z Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie: 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Bielawa, krajowy numer identyfikacyjny 89071782300000, ul. ul. Plac Wolności  1 , 58-260  Bielawa, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. (074) 8334-255, e-mail inwest@um.bielawa.pl, faks 748 335 838.
Adres strony internetowej (URL): www.bielawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://bielawa.finn.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej
Adres:
Gmina Bielawa, pl. Wolności 1, 58-260 Bielawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Rozwój systemu terenów zieleni miasta Bielawa z uwzględnieniem funkcji ekologicznych i rekreacyjnych na rzecz poprawy jakości środowiska i życia mieszkańców”
Numer referencyjny: IZ.271.60.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla przedsięwzięcia na terenie Bielawy w zakresie tworzenia i odnowienia terenu zieleni wraz z infrastrukturą towarzysząca opisanych szczegółowo w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU), opracowanym na podstawie Koncepcji Programowo-Przestrzennej. Zamówienie składa się z czterech części: Część I - Skwer miejski „Cztery pory roku” Część II - Park Sensoryczny Część III - Park osiedlowy Cześć IV - Jezioro Bielawskie 1) Określenie przedmiotu zamówienia dla części I - Skwer miejski „Cztery pory roku” Zadanie polega na utworzeniu skweru miejskiego pn. „Cztery pory roku” zlokalizowanego w centralnej części miasta pomiędzy ul. Wolności a ul. 3 Maja w Bielawie. Obiekt jest położony w ścisłej strefie konserwatorskiej „A”. Numery działek ewidencyjnych: 1145 (fragment), 724, 725, 706 (fragment), 708/2, 709, 710, 717/1 (fragment), 439/2 (fragment) Bielawa. Ogólny zakres zadań obiektu skwer miejski: a) rozbiórka i demontaż elementów zagospodarowania terenu b) uporządkowanie istniejącej zieleni – zabiegi sanitarne i pielęgnacyjne c) budowa ścieżek i placów o nawierzchni mineralnej d) wyposażenie obiektu w elementy małej architektury e) wprowadzenie elementów zieleni 2) Określenie przedmiotu zamówienia dla części II – Park sensoryczny Zadanie polega na zagospodarowaniu terenu zieleni pn. „Park sensoryczny” położonego przy ul. Lotniczej (dawny cmentarz) w Bielawie. Numery działek ewidencyjnych: 162/2, 148/3 (fragment), obręb 006 Bielawa. Ogólny zakres zadań obiektu Park sensoryczny: a) rozbiórka i demontaż elementów zagospodarowania terenu b) uporządkowanie istniejącej zieleni – zabiegi sanitarne i pielęgnacyjne c) budowa ścieżek i placów o nawierzchni mineralnej d) wyposażenie obiektu w elementy małej architektury e) wprowadzenie elementów zieleni 3) Określenie przedmiotu zamówienia dla części III – Park osiedlowy Zadanie polega na zagospodarowaniu terenu zieleni pn. „Park osiedlowy” położonego przy ul. Kom. Stefana Frankowskiego w Bielawie. Numery działek ewidencyjnych: 483/3 (fragment), 486, 487, 488, 489, 490 (fragment), 491/3 (fragment), 503/10 (fragment), 504, 505, 506, 507 (fragment), 508/2 (fragment), 513 (fragment), 519/2, 519/3, obręb 006 Bielawa. Obiekt 3 Park Osiedlowy: a) rozbiórka i demontaż elementów zagospodarowania terenu b) uporządkowanie istniejącej zieleni – zabiegi sanitarne i pielęgnacyjne c) budowa ścieżek i placów o nawierzchni mineralnej d) wyposażenie obiektu w elementy małej architektury e) wprowadzenie elementów zieleni 4) Określenie przedmiotu zamówienia dla części IV –Jezioro Bielawskie Zadanie obejmuje zagospodarowanie terenu zieleni w obrębie Jeziora Bielawskiego (w PFU i KPP określone jako „Zbiornik Sudety”). W zakres zadania wchodzi 5 obiektów: - Obiekt 1.1. ZBIORNIK SUDETY – OSiR - Obiekt 1.3. ZBIORNIK SUDETY- WYSPA - Obiekt 1.4 ZBIORNIK SUDETY – TRASA SPACEROWA - Obiekt 2 KANAŁ RDZAWA-BIELAWICA (promenada spacerowa) - Obiekt 4 ULICA WYSOKA (fragment) Obiekt 1.1. ZBIORNIK SUDETY – OSiR a) rozbiórka i demontaż elementów zagospodarowania terenu (m.in.: nawierzchni szutrowe) b) budowa ścieżek i placów o nawierzchni mineralnej (ścieżki dostosowane dla ruchu pieszego oraz drogi dostosowanej do ruchu pojazdów obsługi technicznej OSiR; placów pod stoły do tenisa stołowego). c) budowa ścieżki po pomoście drewnianym (budowa ścieżki w formie pomostu drewnianego), d) wyposażenie obiektu w elementy małej architektury (montaż donic z blachy Cortena, pergoli drewnianych i osłony na kontenery na śmieci) e) wprowadzenie elementów zieleni (wprowadzenie grup drzew i krzewów oraz roślin zielnych, założenie powierzchni trawnika). Obiekt 1.3. ZBIORNIK SUDETY- WYSPA a) rozbiórka i demontaż elementów zagospodarowania terenu (m.in.: rozbiórka nawierzchni z grysu kamiennego pod istniejącymi betonowymi grillami i altan do grillowania, przeniesienie istniejących grilli betonowych i altan do grillowania w miejsce wskazane w Koncepcji programowo – przestrzennej (w obrębie wyspy), przeniesienie istniejących na wyspie ławek i koszy na śmieci poza obręb wyspy w miejsce wskazane przez Zamawiającego). b) budowa nawierzchni mineralnej (w miejscu nowoprojektowanej lokalizacji betonowych grilli i altan do grillowania) c) budowa schodów terenowych (zejście do pomostu pływającego w części wschodniej wysypy) d) wyposażenie obiektu w elementy małej architektury (montaż nowych ławek i koszy na śmieci, latarni wiszących) e) wprowadzenie elementów zieleni (wprowadzenie grup drzew i krzewów oraz roślin zielnych, założenie powierzchni trawnika). Obiekt 1.4 ZBIORNIK SUDETY – TRASA SPACEROWA a) rozbiórka i demontaż elementów zagospodarowania terenu (m.in.: przeniesienie istniejących ławek i koszy na śmieci poza koronę wału zbiornika w miejsce wskazane przez Zamawiającego). b) wyposażenie obiektu w elementy małej architektury (montaż nowych ławek, koszy na śmieci, ogrodzenia-balustrada na zaporze, obudowy drewnianej schodów betonowych na zaporze – od strony wewnętrznej zapory) c) wprowadzenie elementów zieleni (wprowadzenie grup drzew i krzewów oraz roślin zielnych, założenie powierzchni trawnika, renowacja istniejącego trawnika – wzbogacenie składu gatunkowego w celu zwiększenia różnorodności gatunkowej). Obiekt 2 KANAŁ RDZAWA-BIELAWICA (promenada spacerowa) a) uporządkowanie i przygotowanie terenu pod budowę (m.in. niwelacja terenu pod projektowaną ścieżkę i place wypoczynkowe, oczyszczenie terenu ze śmieci, kamieni, usunięcie samosiewów drzew i krzewów (nie wymagających decyzji administracyjnych). b) budowa ścieżek i placów o nawierzchni mineralnej (ścieżki i place dostosowane dla ruchu pieszego, osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, na fragmencie między terenem Jeziora Bielawskiego, a ul. Wysoką ścieżka dostosowana do ruchu pojazdów obsługi technicznej). c) wyposażenie obiektu w elementy małej architektury (montaż: drewnianych ławek, leżaków drewnianych z oparciem i bez oparcia, betonowych koszy na śmieci, markiz w formie żagli z materiału rozpiętego pomiędzy stalowymi masztami, elementów wyposażenia placu zbaw, latarni hybrydowych*). d) wprowadzenie elementów zieleni (wprowadzenie grup drzew i krzewów oraz roślin zielnych, założenie powierzchni trawnika i łąki kwietnej). *Uwaga: zmiana typu latarni do uzgodnienia z Zamawiającym Obiekt 4 ULICA WYSOKA (fragment) a) rozbiórka i demontaż elementów zagospodarowania terenu (m.in.: krawężniki betonowe), b) uporządkowanie i przygotowanie terenu pod budowę (uporządkowanie terenu w strefie istniejącego parkingu i przygotowanie terenu pod założenie trawnika, usunięcia samosiewów młodych drzew nie wymagających decyzji administracyjnych, usunięcie drzew i krzewów zgodnie z koncepcją programowo przestrzenną. c) wyposażenie obiektu w elementy małej architektury (tablice informacyjne). d) wprowadzenie elementów zieleni (wprowadzenie grup drzew i krzewów oraz roślin zielnych, założenie powierzchni trawnika, renowacja trawnika). Dla każdego obiektu każdej części należy wykonać dokumentację projektową oraz tablicę informacyjną i pamiątkową. UWAGA! 1) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, jednakże Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 2) Wizja lokalna, sprawdzenie dokumentów. W związku z tym, że oferty powinny zostać złożone po odbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej albo po sprawdzeniu przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, zamawiający wyznaczył termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do zapoznania się przez wykonawców z informacjami koniecznymi do przygotowania oferty.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71200000-0
45112700-2
77000000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-05-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-05-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia dla wszystkich części (I-IV) na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200.000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca zrealizował, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: - dla części I, II, III zadania o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) z zakresu: kształtowania/tworzenia/urządzania terenów zielonych lub parków z małą architekturą i infrastrukturą; - dla części IV zadania o łącznej wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) z zakresu: kształtowania/tworzenia/urządzania terenów zielonych lub parków z małą architekturą /infrastrukturą. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał rodzaj robót, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego dla wszystkich części (I-IV) następujące osoby: - Kierownik Budowy – doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów, oraz - osoba posiadająca wykształcenie co najmniej średnie kierunkowe: kształtowanie terenów zielonych lub architektura krajobrazu lub ogrodnictwo lub biologia lub leśnictwo lub rolnictwo oraz posiadającą minimum 2 letnią praktykę przy urządzaniu lub utrzymaniu zieleni.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający określa kwotę wadium: 1) dla części I w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2) dla części II w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 3) dla części III w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 4) dla części IV w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie zapisami SIWZ i zgodnie z § 16 umowy pn. „zmiany umowy” określonym w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-19, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: SKWER MIEJSKI „Cztery pory roku”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie polega na utworzeniu SKWERU MIESJKIEGO pn. „Cztery pory roku” zlokalizowanego w centralnej części miasta pomiędzy ul. Wolności a ul. 3 Maja w Bielawie. Obiekt jest położony w ścisłej strefie konserwatorskiej „A”. Numery działek ewidencyjnych: 1145 (fragment), 724, 725, 706 (fragment), 708/2, 709, 710, 717/1 (fragment), 439/2 (fragment) Bielawa. Ogólny zakres zadań obiektu SKWER MIEJSKI: a) rozbiórka i demontaż elementów zagospodarowania terenu b) uporządkowanie istniejącej zieleni – zabiegi sanitarne i pielęgnacyjne c) budowa ścieżek i placów o nawierzchni mineralnej d) wyposażenie obiektu w elementy małej architektury e) wprowadzenie elementów zieleni
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-05-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: PARK SENSORYCZNY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie polega na zagospodarowaniu terenu zieleni pn. „PARK SENSORYCZNY” położonego przy ul. Lotniczej (dawny cmentarz) w Bielawie. Numery działek ewidencyjnych: 162/2, 148/3 (fragment), obręb 006 Bielawa. Ogólny zakres zadań obiektu PARK SENSORYCZNY: a) rozbiórka i demontaż elementów zagospodarowania terenu b) uporządkowanie istniejącej zieleni – zabiegi sanitarne i pielęgnacyjne c) budowa ścieżek i placów o nawierzchni mineralnej d) wyposażenie obiektu w elementy małej architektury e) wprowadzenie elementów zieleni *Uwaga: ilość drzew do usunięcia wymagana przez Zamawiającego: 14 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-05-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: PARK OSIEDLOWY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie polega na zagospodarowaniu terenu zieleni pn. „PARK OSIEDLOWY” położonego przy ul. Kom. Stefana Frankowskiego w Bielawie. Numery działek ewidencyjnych: 483/3 (fragment), 486, 487, 488, 489, 490 (fragment), 491/3 (fragment), 503/10 (fragment), 504, 505, 506, 507 (fragment), 508/2 (fragment), 513 (fragment), 519/2, 519/3, obręb 006 Bielawa. Ogólny zakres zadań obiektu PARK OSIEDLOWY: a) rozbiórka i demontaż elementów zagospodarowania terenu b) uporządkowanie istniejącej zieleni – zabiegi sanitarne i pielęgnacyjne c) budowa ścieżek i placów o nawierzchni mineralnej d) wyposażenie obiektu w elementy małej architektury e) wprowadzenie elementów zieleni
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-05-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: JEZIORO BIELAWSKIE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje zagospodarowanie terenu zieleni w obrębie Jeziora Bielawskiego (w PFU określone jako „Zbiornik Sudety”). W zakres zadania wchodzi 5 obiektów: - Obiekt 1.1. ZBIORNIK SUDETY – OSiR - Obiekt 1.3. ZBIORNIK SUDETY- WYSPA - Obiekt 1.4 ZBIORNIK SUDETY – TRASA SPACEROWA - Obiekt 2 KANAŁ RDZAWA-BIELAWICA (promenada spacerowa) - Obiekt 4 ULICA WYSOKA (fragment) Obiekt 1.1. ZBIORNIK SUDETY – OSiR a) rozbiórka i demontaż elementów zagospodarowania terenu (m.in.: nawierzchni szutrowe) b) budowa ścieżek i placów o nawierzchni mineralnej (ścieżki dostosowane dla ruchu pieszego oraz drogi dostosowanej do ruchu pojazdów obsługi technicznej OSiR; placów pod stoły do tenisa stołowego). c) budowa ścieżki po pomoście drewnianym (budowa ścieżki w formie pomostu drewnianego), d) wyposażenie obiektu w elementy małej architektury (montaż donic z blachy Cortena, pergoli drewnianych i osłony na kontenery na śmieci) e) wprowadzenie elementów zieleni (wprowadzenie grup drzew i krzewów oraz roślin zielnych, założenie powierzchni trawnika). Obiekt 1.3. ZBIORNIK SUDETY- WYSPA a) rozbiórka i demontaż elementów zagospodarowania terenu (m.in.: rozbiórka nawierzchni z grysu kamiennego pod istniejącymi betonowymi grillami i altan do grillowania, przeniesienie istniejących grilli betonowych i altan do grillowania w miejsce wskazane w Koncepcji programowo – przestrzennej (w obrębie wyspy), przeniesienie istniejących na wyspie ławek i koszy na śmieci poza obręb wyspy w miejsce wskazane przez Zamawiającego). b) budowa nawierzchni mineralnej (w miejscu nowoprojektowanej lokalizacji betonowych grilli i altan do grillowania) c) budowa schodów terenowych (zejście do pomostu pływającego w części wschodniej wysypy) d) wyposażenie obiektu w elementy małej architektury (montaż nowych ławek i koszy na śmieci, latarni wiszących) e) wprowadzenie elementów zieleni (wprowadzenie grup drzew i krzewów oraz roślin zielnych, założenie powierzchni trawnika). Obiekt 1.4 ZBIORNIK SUDETY – TRASA SPACEROWA a) rozbiórka i demontaż elementów zagospodarowania terenu (m.in.: przeniesienie istniejących ławek i koszy na śmieci poza koronę wału zbiornika w miejsce wskazane przez Zamawiającego). b) wyposażenie obiektu w elementy małej architektury (montaż nowych ławek, koszy na śmieci, ogrodzenia-balustrada na zaporze, obudowy drewnianej schodów betonowych na zaporze – od strony wewnętrznej zapory) c) wprowadzenie elementów zieleni (wprowadzenie grup drzew i krzewów oraz roślin zielnych, założenie powierzchni trawnika, renowacja istniejącego trawnika – wzbogacenie składu gatunkowego w celu zwiększenia różnorodności gatunkowej). Obiekt 2 KANAŁ RDZAWA-BIELAWICA (promenada spacerowa) a) uporządkowanie i przygotowanie terenu pod budowę (m.in. niwelacja terenu pod projektowaną ścieżkę i place wypoczynkowe, oczyszczenie terenu ze śmieci, kamieni, usunięcie samosiewów drzew i krzewów (nie wymagających decyzji administracyjnych). b) budowa ścieżek i placów o nawierzchni mineralnej (ścieżki i place dostosowane dla ruchu pieszego, osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, na fragmencie między terenem Jeziora Bielawskiego, a ul. Wysoką ścieżka dostosowana do ruchu pojazdów obsługi technicznej). c) wyposażenie obiektu w elementy małej architektury (montaż: drewnianych ławek, leżaków drewnianych z oparciem i bez oparcia, betonowych koszy na śmieci, markiz w formie żagli z materiału rozpiętego pomiędzy stalowymi masztami, elementów wyposażenia placu zbaw, latarni hybrydowych*). d) wprowadzenie elementów zieleni (wprowadzenie grup drzew i krzewów oraz roślin zielnych, założenie powierzchni trawnika i łąki kwietnej). *Uwaga: zmiana typu latarni do uzgodnienia z Zamawiającym Obiekt 4 ULICA WYSOKA (fragment) a) rozbiórka i demontaż elementów zagospodarowania terenu (m.in.: krawężniki betonowe), b) uporządkowanie i przygotowanie terenu pod budowę (uporządkowanie terenu w strefie istniejącego parkingu i przygotowanie terenu pod założenie trawnika, usunięcia samosiewów młodych drzew nie wymagających decyzji administracyjnych, usunięcie drzew i krzewów zgodnie z koncepcją programowo przestrzenną. c) wyposażenie obiektu w elementy małej architektury (tablice informacyjne). d) wprowadzenie elementów zieleni (wprowadzenie grup drzew i krzewów oraz roślin zielnych, założenie powierzchni trawnika, renowacja trawnika).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-05-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci - Żarów, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI