Rozwój spójnego systemu komunikacyjnego w gminie, poprzez modernizację i budowę infrastruktury...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozwój spójnego systemu komunikacyjnego w gminie, poprzez modernizację i budowę infrastruktury drogowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieniawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-28
  • ZamawiającyGMINA WIENIAWA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00017473
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozwój spójnego systemu komunikacyjnego w gminie, poprzez modernizację i budowę infrastruktury drogowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIENIAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224048

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kochanowskiego 88

1.5.2.) Miejscowość: Wieniawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-432

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486730001

1.5.8.) Numer faksu: 483777307

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawieniawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawieniawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój spójnego systemu komunikacyjnego w gminie, poprzez modernizację i budowę infrastruktury drogowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a29f9a62-745a-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017473

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005971/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozwój spójnego systemu komunikacyjnego w gminie, poprzez modernizację i budowę infrastruktury drogowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://samorzad.gov.pl/web/gmina-wieniawa/zamowienia-powyzej-130-tys-

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej sekretariat@gminawieniawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.2710.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest inwestycja pn. ”Rozwój spójnego systemu komunikacyjnego w gminie, poprzez modernizację i budowę infrastruktury drogowej”, która obejmuje budowę, przebudowę i modernizację dróg na terenie Gminy Wieniawa, które będą stanowić spójny i ważny element sieci komunikacyjnej w zakresie ruchu lokalnego i ponadlokalnego, której głównym celem jest poprawa bezpieczeństwa wszystkich użytkowników dróg oraz poprawa atrakcyjności i potencjału rozwojowego gminy.
2. Zakres rzeczowy zadania, o którym mowa w pkt. 1 obejmuje:
1) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. Starowiejska, Akacjowa i Krótka w m. Wieniawa o długości 618,00 m obejmująca:
a) Roboty przygotowawcze
b) Podbudowy
c) Nawierzchnie
d) Roboty wykończeniowe
e) Oznakowanie pionowe
f) Elementy ulic
2) Przebudowa drogi gminnej Kochanów Wieniawski – Sokolniki Suche o długości 1508,50 m obejmująca:
a) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
b) Odwodnienie korpusu drogowego
c) Podbudowy
d) Nawierzchnie
e) Roboty wykończeniowe
f) Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
g) Inne
3) Przebudowa drogi gminnej w m. Koryciska dz. nr ewid. 191 i 207 o długości 570,00 m obejmująca:
a) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
b) Podbudowy
c) Nawierzchnie
d) Roboty wykończeniowe
e) Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
4) Przebudowa drogi gminnej ul. Chojniak w m. Wieniawa o długości 790,00 m obejmująca:
a) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
b) Roboty ziemne
c) Podbudowy
d) Nawierzchnie
e) Roboty wykończeniowe
f) Elementy ulic
g) Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
h) Regulacja elementów urządzeń podziemnych
5) Przebudowa drogi gminnej dz. nr ewid. 1075/3 w m. Wola Brudnowska o długości 375,60 m obejmująca:
a) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
b) Odwodnienie korpusu drogowego
c) Podbudowy
d) Nawierzchnie
e) Roboty wykończeniowe
f) Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
6) Budowa drogi gminnej ul. Wspólna w m. Zawady o długości 360,00 m obejmująca:
a) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
b) Podbudowy
c) Nawierzchnie
d) Roboty wykończeniowe
e) Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
7) Budowa drogi gminnej ul. Leśna w m. Zawady o długości 475,00 m obejmująca:
a) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
b) Podbudowy
c) Nawierzchnie
d) Roboty wykończeniowe
e) Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
f) Regulacja elementów urządzeń podziemnych
8) Budowa drogi gminnej ul. Cisowa w m. Zawady o długości 238,00 m obejmująca:
a) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
b) Podbudowy
c) Nawierzchnie
d) Roboty wykończeniowe
e) Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
f) Inne
9) Budowa drogi gminnej ul. Brzozowa w m. Zawady o długości 200,00 m obejmująca:
a) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
b) Podbudowy
c) Nawierzchnie
d) Roboty wykończeniowe
e) Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
10) Przebudowa dróg gminnych ul. Parkowa, Spokojna, Cegielnia w m. Wieniawa o długości 848,00 m obejmująca:
a) Roboty przygotowawcze
b) Roboty ziemne
c) Odwodnienie korpusu drogowego
d) Podbudowy
e) Nawierzchnie
f) Roboty wykończeniowe
g) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
h) Elementy ulic
i) Inne roboty
11) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Koryciska dz. nr ew. 251, 225/3 i 283 o długości 878,80 m obejmująca:
a) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
b) Podbudowy
c) Nawierzchnie
d) Roboty wykończeniowe
e) Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
12) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Pogroszyn dz. nr ew. 638, 693, 656 i 530 o długości 997,00 m obejmująca:
a) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
b) Podbudowy
c) Nawierzchnie
d) Roboty wykończeniowe
e) Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
13) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Żuków dz. nr ew. 40/2, 40/3, 1023/1, 1020, i 1239 o długości 573,80 m obejmująca:
a) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
b) Roboty ziemne
c) Podbudowy
d) Nawierzchnie
e) Roboty wykończeniowe
f) Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
14) Przebudowa drogi gminnej, ul. Sportowa wraz z parkingiem przy stadionie o długości 380,00 m obejmująca:
a) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
b) Odwodnienie pasa drogowego
c) Wykonanie i zabezpieczenie sieci podziemnych
d) Podbudowy
e) Nawierzchnie
f) Roboty wykończeniowe
g) Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
h) Elementy ulic
15) Przebudowa drogi wewnętrznej od drogi gminnej nr 330812W w miejscowości Kochanów Wieniawski dz. nr ewid. 215 i 216 o długości 88,60 m obejmująca:
a) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
b) Podbudowy
c) Nawierzchnie
d) Roboty wykończeniowe
e) Inne

Szczegóły zakresu i wielkości zamówienia przedstawione zostały w projektach budowlanych oraz przedmiarach robót (format PDF) zamieszczonych na stronie https://samorzad.gov.pl/web/gmina-wieniawa/zamowienia-powyzej-130-tys-

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca wybudował, przebudował bądź zmodernizował w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwie drogi z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o wartości równej bądź większej od 700.000,00 zł brutto każda.
b) Dysponuje minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy w odniesieniu do minimum 2 robót budowlanych obejmujących budowę/przebudowę/modernizację dróg o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o wartości równej bądź większej od 700.000,00 zł brutto każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 9 do SWZ.
3) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych obejmujący wykonanie dróg z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o wartości równej bądź większej od 700.000,00 zł brutto każda, wystawione nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, do kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10. Do oferty należy dołączyć:
a) kosztorysy ofertowe sporządzone metodą kalkulacji uproszczonej wg wzorów stanowiących załącznik Nr 1 do SWZ;
b) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
c) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
d) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wzory oświadczeń stanowią odpowiednio załącznik nr 3 i 4 do SWZ;
e) dowód wniesienia wadium;
f) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 90.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych).
2) Wadium może być wnoszone w następujących formach:
 pieniądzu;
 gwarancjach bankowych;
 gwarancjach ubezpieczeniowych;
 poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.)
3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, o którym mowa w pkt. XIV.1 SWZ.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Przysusze O/Wieniawa, numer konta: 05 9145 1040 2000 0055 2000 0032, z dopiskiem „Wadium w postępowaniu ZPI.2710.1.2022”.
5) Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.
6) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć wraz z ofertą w postaci elektronicznej.
7) Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98 ust. 1-5 ustawy PZP.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą oświadczenia stanowiące Załączniki nr 3 i 4 do SWZ.
W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązani będą przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożyć kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy po zawarciu umowy zaliczkę na poczet realizacji zamówienia w kwocie stanowiącej 5,00% wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §5 ust. 1 wzoru umowy. Pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji inwestycji, o której mowa w §1 wzoru umowy.
2. Zapłata zaliczki przez Zamawiającego nastąpi na podstawie faktury zaliczkowej wystawionej przez Wykonawcę, z 14-dniowym terminem płatności.
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu faktury zaliczkowej w terminie do 5 dni od daty zawarcia niniejszej umowy.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach:
1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT);
2) konieczności zmiany terminu realizacji:
a) w związku z koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
b) w związku z brakiem możliwości prowadzenia robót wskutek niekorzystnych warunków atmosferycznych lub innych czynników uniemożliwiających realizację robót w wyznaczonym terminie,
c) w skutek działania siły wyższej,
d) w związku z nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy,
e) w związku z wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
f) w związku z innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy,
3) będących wynikiem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia niniejszej umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian, mających wpływ na realizację umowy,
4) dotyczących zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą.
5) dotyczących formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości, na zasadach określonych w art. 149 ustawy Pzp.
6) konieczności zmiany sposobu rozliczania z fakturowania końcowego na fakturowanie częściowe z uwagi na okoliczności nieprzewidziane na dzień zawarcia umowy.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie określonym w art. 455 PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający w celu ograniczenia liczby wykonawców zaproszonych do negocjacji zastosuje kryterium oceny ofert – najniższa cena brutto
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie podbitki - Dębe Wielkie
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie podbitki okolice Mińska Mazowieckiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI