Rozwój infrastruktury wodno – kanalizacyjnej w Gminie Celestynów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozwój infrastruktury wodno – kanalizacyjnej w Gminie Celestynów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCelestynów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-04-10
  • ZamawiającyGMINA CELESTYNÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-25
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00259148
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury wodno – kanalizacyjnej w Gminie Celestynów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3

1.5.2.) Miejscowość: Celestynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@celestynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój infrastruktury wodno – kanalizacyjnej w Gminie Celestynów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c7fea0b-eab0-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054078/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rozwój infrastruktury kanalizacyjnej i wodociągowej w Gminie Celestynów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy przetargowej https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem za pośrednictwem platformy przetargowej pod adresem https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, zostały opisane na Platformie Zakupowej Instrukcje https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Wykonawca akceptuje warunki korzystania z powyższej Platformy Zakupowej określone w Instrukcja użytkowników oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy Zakupowej i przestrzegać jej
postanowień
2. Szczegółowe instrukcje dla wykonawców znajdują się na stronie: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3. Regulamin systemu teleinformatycznego dostępny jest pod adresem: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
4. Rejestracja do systemu teleinformatycznego dostępna jest pod adresem: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/?do_not_show_cookie_info=true

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązki, dotyczące RODO zawarte są w rozdziale XXV SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązki, dotyczące RODO zawarte są w rozdziale XXV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.22.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I postępowania: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pogorzel
ul. Żurawia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 50 m sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC 200 mm SN 8 miejscowości Pogorzel ul. Żurawia (dz. nr ew.418), w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozwój infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Celestynów”.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym zatwierdzonym przez Starostę Otwockiego zgodnie z Zaświadczeniem z dnia 05.03.2021 r., sygn. AB.6743.79.2021.MD oraz dokumentacją projektową.
3. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z Promesą Wstępną o numerze Edycja8/2023/8324/PolskiŁad.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) budowę kanału grawitacyjnego PVC SN8 DN200x5,9 mm – 50,00 m
2) budowę studni kanalizacyjnych DN1000 - 1 szt.,
3) pełną obsługę geodezyjną – tyczenie obiektu i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił szkice geodezyjne wraz z potwierdzeniem zgłoszenia złożenia inwentaryzacji geodezyjnej do kartowania w składnicy map a dostarczył ją po kartowaniu),
4) sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy,
5) wykonanie przed przystąpieniem do robót budowlanych, tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i zatwierdzenie jej we właściwej jednostce,
6) przygotowanie wniosków o wydanie decyzji na zajęcie pasa drogowego na potrzeby wykonania robót budowlanych budowy sieci kanalizacyjnej w pasach dróg publicznych oraz wykonanie wszystkich warunków zawartych w uzyskanych decyzjach. Koszty zajęcia pasa drogowego na potrzeby wykonania robót będzie ponosił Wykonawca
7) przywrócenie stanu nawierzchni pasa drogowego do stanu przed rozpoczęciem wykonywania robót pod nadzorem kierownika robót. Zamawiający zastrzega, że roboty budowlane powinny zostać wykonane bez wykopowo, a Wykonawca zobowiązany będzie do otworzenia nawierzchni drogowych tylko w miejscach wykopu otwartego,
8) uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do użytkowania (pozwolenie na użytkowanie) przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Otwocku.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania, sposób płatności oraz pozostałe elementy realizacji przedmiotu zamówienia opisane są w projektowanych postanowieniach umowy oraz dokumentacji projektowej, STWiO i przedmiarze robót. Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentacją projektową
i przedmiarem robót należy te dokumenty traktować jako wzajemnie uzupełniające się.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp przewiduje udzielenie zamówień podobnych do zamówienia podstawowego, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia i wynosi: 6 000,00 zł.

Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności powtórzenie podobnych rodzajowo prac zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w tym pozostających w zgodności z podstawowym zamierzeniem budowlanym oraz związanym bezpośrednio przez identyfikację zamówienia z realizacją podstawowego zamówienia
w tym prac nieprzewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia, a których wykonanie okaże się konieczne w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i będzie niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie – zgodnej z treścią umowy podstawowej (zmianie może ulec termin wykonania, długość gwarancji i rękojmi za wady lub wynagrodzenie Wykonawcy), po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II postępowania: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości
Glina ul. Polna
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Glina ul. Polna (dz. nr ew. 156) wraz z przyłączami do granic zabudowanych działek, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozwój infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Celestynów”.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym zatwierdzonym przez Starostę Otwockiego zgodnie z Zaświadczeniem z dnia 14.11.2022 r., sygn. AB.6743.1199.2022.MBA oraz dokumentacją projektową.
3. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z Promesą Wstępną o numerze Edycja8/2023/8324/PolskiŁad.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) budowę kanału grawitacyjny PVC SN8 DN200x5,9 mm - 375,5 m
2) budowę przyłączy kanalizacyjnych PVC SN8 DN160x4,7 mm - 4,5 m
3) budowę studni kanalizacyjnych PVC DN425 - 11 szt.
4) budowę studni kanalizacyjnych DN1000 - 4 szt.
5) pełną obsługę geodezyjną – tyczenie obiektu i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił szkice geodezyjne wraz z potwierdzeniem zgłoszenia złożenia inwentaryzacji geodezyjnej do kartowania w składnicy map a dostarczył ją po kartowaniu)
6) sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy
7) wykonanie przed przystąpieniem do robót budowlanych, tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i zatwierdzenie jej we właściwej jednostce
8) przygotowanie wniosków o wydanie decyzji na zajęcie pasa drogowego na potrzeby wykonania robót budowlanych budowy sieci kanalizacyjnej w pasach dróg publicznych oraz wykonanie wszystkich warunków zawartych w uzyskanych decyzjach. Koszty zajęcia pasa drogowego na potrzeby wykonania robót będzie ponosił Wykonawca.
9) Zgłoszenie rozpoczęcia robót budowlanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Otwocku,
10) przywrócenie stanu nawierzchni pasa drogowego do stanu przed rozpoczęciem wykonywania robót pod nadzorem kierownika robót. Zamawiający zastrzega, że roboty budowlane powinny zostać wykonane bez wykopowo, a Wykonawca zobowiązany będzie do otworzenia nawierzchni drogowych tylko w miejscach wykopu otwartego,
11) uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do użytkowania (pozwolenie na użytkowanie) przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Otwocku.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania, sposób płatności oraz pozostałe elementy realizacji przedmiotu zamówienia opisane są w projektowanych postanowieniach umowy oraz dokumentacji projektowej, STWiO i przedmiarze robót. Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentacją projektową
i przedmiarem robót należy te dokumenty traktować jako wzajemnie uzupełniające się.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp przewiduje udzielenie zamówień podobnych do zamówienia podstawowego, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia i wynosi: 150 000,00 zł.

Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności powtórzenie podobnych rodzajowo prac zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w tym pozostających w zgodności z podstawowym zamierzeniem budowlanym oraz związanym bezpośrednio przez identyfikację zamówienia z realizacją podstawowego zamówienia
w tym prac nieprzewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia, a których wykonanie okaże się konieczne w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i będzie niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie – zgodnej z treścią umowy podstawowej (zmianie może ulec termin wykonania, długość gwarancji i rękojmi za wady lub wynagrodzenie Wykonawcy), po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III postępowania: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Glina – sięgacz od ul. Otwockiej.
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej na dz. nr ew. 353/4 oraz 344 wraz z przyłączami do granic zabudowanych działek w miejscowości Glina (sięgacz od ul. Otwockiej) w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozwój infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Celestynów”.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym zatwierdzonym przez Starostę Otwockiego zgodnie z Zaświadczeniem z dnia 16.11.2022 r., sygn. AB.6743.1194.2022.JI oraz dokumentacją projektową.
3. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z Promesą Wstępną o numerze Edycja8/2023/8324/PolskiŁad.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) budowę kanału grawitacyjnego PVC SN8 DN200x5,9 mm - 151,0 m,
2) budowę kanału grawitacyjnego PE RC DN200 /przewiert/ - 18,0 m,
3) budowę przyłączy kanalizacyjnych PVC SN8 DN160x4,7 mm - 7,0 m,
4) budowę studni kanalizacyjnych PVC DN425 - 4 szt.,
5) budowę studni kanalizacyjnych DN1000 - 3 szt.,
6) pełną obsługę geodezyjną – tyczenie obiektu i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił szkice geodezyjne wraz z potwierdzeniem zgłoszenia złożenia inwentaryzacji geodezyjnej do kartowania w składnicy map a dostarczył ją po kartowaniu),
7) sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy,
8) wykonanie przed przystąpieniem do robót budowlanych, tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i zatwierdzenie jej we właściwej jednostce,
9) przygotowanie wniosków o wydanie decyzji na zajęcie pasa drogowego na potrzeby wykonania robót budowlanych budowy sieci kanalizacyjnej w pasach dróg publicznych oraz wykonanie wszystkich warunków zawartych w uzyskanych decyzjach. Koszty zajęcia pasa drogowego na potrzeby wykonania robót będzie ponosił Wykonawca,
10) zgłoszenie rozpoczęcia robót budowlanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Otwocku,
11) przywrócenie stanu nawierzchni pasa drogowego do stanu przed rozpoczęciem wykonywania robót pod nadzorem kierownika robót. Zamawiający zastrzega,
że roboty budowlane powinny zostać wykonane bez wykopowo, a Wykonawca zobowiązany będzie do otworzenia nawierzchni drogowych tylko w miejscach wykopu otwartego,
12) uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do użytkowania (pozwolenie na użytkowanie) przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Otwocku.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania, sposób płatności oraz pozostałe elementy realizacji przedmiotu zamówienia opisane są w projektowanych postanowieniach umowy oraz dokumentacji projektowej, STWiO i przedmiarze robót. Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentacją projektową
i przedmiarem robót należy te dokumenty traktować jako wzajemnie uzupełniające się.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp przewiduje udzielenie zamówień podobnych do zamówienia podstawowego, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia i wynosi: 50 000,00 zł.

Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności powtórzenie podobnych rodzajowo prac zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w tym pozostających w zgodności z podstawowym zamierzeniem budowlanym oraz związanym bezpośrednio przez identyfikację zamówienia z realizacją podstawowego zamówienia w tym prac nieprzewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia, a których wykonanie okaże się konieczne w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i będzie niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie – zgodnej z treścią umowy podstawowej (zmianie może ulec termin wykonania, długość gwarancji i rękojmi za wady lub wynagrodzenie Wykonawcy), po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV postępowania: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości
Celestynów ul. Radzińska

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej na dz. nr ew. 442, 994, 1024, 1030 miejscowości Celestynów ul. Laskowska i ul. Radzińska w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozwój infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Celestynów”.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym zatwierdzonym przez Starostę Otwockiego zgodnie z Decyzją nr 1191/2022 pozwolenia na budowę z dnia 24.10.2022 r. oraz dokumentacją projektową.
3. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z Promesą Wstępną o numerze Edycja8/2023/8324/PolskiŁad.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) budowę kanału tłocznego PE 100 RC PN 16 SDR11 DN125x11,4 mm - 752,5 m
2) budowę studni żelbetowej pomiarowej DN 1,5 m - 1 szt. (wyposażenie studni w przepływomierz elektromagnetyczny wraz z włączeniem sygnału do szafy sterowniczej istniejącej pompowni ścieków)
3) budowę studni żelbetowej zasuw DN 1,5 m - 1 szt.
4) budowę studni żelbetowej kontrolnej płucznej DN 1,2 m - 1 szt.
5) pełną obsługę geodezyjną – tyczenie obiektu i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił szkice geodezyjne wraz z potwierdzeniem zgłoszenia złożenia inwentaryzacji geodezyjnej do kartowania w składnicy map a dostarczył ją po kartowaniu),
6) sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy,
7) wykonanie przed przystąpieniem do robót budowlanych, tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i zatwierdzenie jej we właściwej jednostce,
8) przygotowanie wniosków o wydanie decyzji na zajęcie pasa drogowego na potrzeby wykonania robót budowlanych budowy sieci kanalizacyjnej w pasach dróg publicznych oraz wykonanie wszystkich warunków zawartych w uzyskanych decyzjach. Koszty zajęcia pasa drogowego na potrzeby wykonania robót będzie ponosił Wykonawca,
9) zgłoszenie rozpoczęcia robót budowlanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Otwocku,
10) przywrócenie stanu nawierzchni pasa drogowego do stanu przed rozpoczęciem wykonywania robót pod nadzorem kierownika robót. Zamawiający zastrzega, że roboty budowlane powinny zostać wykonane bez wykopowo, a Wykonawca zobowiązany będzie do otworzenia nawierzchni drogowych tylko w miejscach wykopu otwartego,
11) uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do użytkowania (pozwolenie na użytkowanie) przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Otwocku.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania, sposób płatności oraz pozostałe elementy realizacji przedmiotu zamówienia opisane są w projektowanych postanowieniach umowy oraz dokumentacji projektowej, STWiO i przedmiarze robót. Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentacją projektową i przedmiarem robót należy te dokumenty traktować jako wzajemnie uzupełniające się.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp przewiduje udzielenie zamówień podobnych do zamówienia podstawowego, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia i wynosi: 100 000,00 zł.

Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności powtórzenie podobnych rodzajowo prac zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w tym pozostających w zgodności z podstawowym zamierzeniem budowlanym oraz związanym bezpośrednio przez identyfikację zamówienia z realizacją podstawowego zamówienia
w tym prac nieprzewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia, a których wykonanie okaże się konieczne w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i będzie niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie – zgodnej z treścią umowy podstawowej (zmianie może ulec termin wykonania, długość gwarancji i rękojmi za wady lub wynagrodzenie Wykonawcy), po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V postępowania: budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości
Celestynów ul. Witosa

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej na dz. nr ew. 1129/1,1078/17, 1120/3, 1104/2, 1101/1, 1100/7, 1100/5, 1096/1, 1090/10, 112/4 wraz z przyłączami do granic zabudowanych działek w miejscowości Celestynów ul. Witosa, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozwój infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Celestynów”.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym zatwierdzonym przez Starostę Otwockiego zgodnie z Zaświadczeniem z dnia 20.08.2021 r. sygn. akt AB.6743.885.2021.MD oraz Zaświadczeniem z dnia 20.08.202 r. sygn. akt AB.6743.884.2021.PG oraz dokumentacją projektową.
3. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z Promesą Wstępną o numerze Edycja8/2023/8324/PolskiŁad.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) budowę kanału grawitacyjnego PVC SN8 DN200x5,9 mm – 581,50 m
2) budowę przyłączy kanalizacyjnych PVC SN8 DN160x4,7 mm – 115,50 m
3) budowę kanału tłocznego PE 100 SDR17 PN10 DN90x5,4 mm - 434,0 m
4) budowę studni kanalizacyjnych PVC DN425 - 25 szt.,
5) budowę studni kanalizacyjnych DN1000 - 8 szt.,
6) pełną obsługę geodezyjną – tyczenie obiektu i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił szkice geodezyjne wraz z potwierdzeniem zgłoszenia złożenia inwentaryzacji geodezyjnej do kartowania w składnicy map a dostarczył ją po kartowaniu),
7) sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy,
8) wykonanie przed przystąpieniem do robót budowlanych, tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i zatwierdzenie jej we właściwej jednostce,
9) przygotowanie wniosków o wydanie decyzji na zajęcie pasa drogowego na potrzeby wykonania robót budowlanych budowy sieci kanalizacyjnej w pasach dróg publicznych oraz wykonanie wszystkich warunków zawartych w uzyskanych decyzjach. Koszty zajęcia pasa drogowego na potrzeby wykonania robót będzie ponosił Wykonawca,
10) zgłoszenie rozpoczęcia robót budowlanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Otwocku,
11) przywrócenie stanu nawierzchni pasa drogowego do stanu przed rozpoczęciem wykonywania robót pod nadzorem kierownika robót. Zamawiający zastrzega,
że roboty budowlane powinny zostać wykonane bez wykopowo, a Wykonawca zobowiązany będzie do otworzenia nawierzchni drogowych tylko w miejscach wykopu otwartego,
12) uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do użytkowania (pozwolenie na użytkowanie) przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
w Otwocku.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania, sposób płatności oraz pozostałe elementy realizacji przedmiotu zamówienia opisane są w projektowanych postanowieniach umowy oraz dokumentacji projektowej, STWiO i przedmiarze robót. Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentacją projektową
i przedmiarem robót należy te dokumenty traktować jako wzajemnie uzupełniające się.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp przewiduje udzielenie zamówień podobnych do zamówienia podstawowego, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia i wynosi: 200 000,00 zł.


Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności powtórzenie podobnych rodzajowo prac zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w tym pozostających w zgodności z podstawowym zamierzeniem budowlanym oraz związanym bezpośrednio przez identyfikację zamówienia z realizacją podstawowego zamówienia
w tym prac nieprzewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia, a których wykonanie okaże się konieczne w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i będzie niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie – zgodnej z treścią umowy podstawowej (zmianie może ulec termin wykonania, długość gwarancji i rękojmi za wady lub wynagrodzenie Wykonawcy), po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI postępowania: budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dyzin.
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej na dz. nr ew. 149 i 150 w miejscowości Dyzin w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozwój infrastruktury wodociągowej w Gminie Celestynów”.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym zatwierdzonym przez Starostę Otwockiego zgodnie z Zaświadczeniem z dnia 05.03.2021 r. sygn. akt AB.6743.77.2021.PG oraz z dokumentacją projektową.
3. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z Promesą Wstępną o numerze Edycja8/2023 /8324/PolskiŁad.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) budowę sieci wodociągowej PE 100 SDR 11 Ø 90 mm – 480 m,
2) budowę hydrantów nadziemnych DN80mm – 4 szt.
3) pełną obsługę geodezyjną – tyczenie obiektu i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił szkice geodezyjne wraz z potwierdzeniem zgłoszenia złożenia inwentaryzacji geodezyjnej do kartowania w składnicy map a dostarczył ją po kartowaniu),
4) sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy,
5) wykonanie przed przystąpieniem do robót budowlanych, tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i zatwierdzenie jej we właściwej jednostce,
6) przygotowanie wniosków o wydanie decyzji na zajęcie pasa drogowego na potrzeby wykonania robót budowlanych budowy sieci kanalizacyjnej w pasach dróg publicznych oraz wykonanie wszystkich warunków zawartych w uzyskanych decyzjach. Koszty zajęcia pasa drogowego na potrzeby wykonania robót będzie ponosił Wykonawca,
7) przywrócenie stanu nawierzchni pasa drogowego do stanu przed rozpoczęciem wykonywania robót pod nadzorem kierownika robót. Zamawiający zastrzega, że roboty budowlane powinny zostać wykonane bez wykopowo, a Wykonawca zobowiązany będzie do otworzenia nawierzchni drogowych tylko w miejscach wykopu otwartego,
8) uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do użytkowania (pozwolenie na użytkowanie) przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Otwocku.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania, sposób płatności oraz pozostałe elementy realizacji przedmiotu zamówienia opisane są w projektowanych postanowieniach umowy oraz dokumentacji projektowej, STWiO i przedmiarze robót. Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentacją projektową i przedmiarem robót należy te dokumenty traktować jako wzajemnie uzupełniające się.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp przewiduje udzielenie zamówień podobnych do zamówienia podstawowego, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia i wynosi: 100 000,00 zł.

Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności powtórzenie podobnych rodzajowo prac zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w tym pozostających w zgodności z podstawowym zamierzeniem budowlanym oraz związanym bezpośrednio przez identyfikację zamówienia z realizacją podstawowego zamówienia w tym prac nieprzewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia, a których wykonanie okaże się konieczne w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i będzie niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie – zgodnej z treścią umowy podstawowej (zmianie może ulec termin wykonania, długość gwarancji i rękojmi za wady lub wynagrodzenie Wykonawcy), po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu:
a) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
a. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, co najmniej:
Część I postępowania: wykonał minimum jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej,
Część II postępowania: wykonał minimum jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto,
Część III postępowania: wykonał minimum jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto,
Część IV postępowania: wykonał minimum jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto,
Część V postępowania: wykonał minimum jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto,
Część VI postępowania: wykonał minimum jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie sieci wodociągowej o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto

wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego, należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu.

Jeżeli wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby zrealizował zadanie
w trybie zaprojektuj i wybuduj, zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy robota budowalna realizowana w ramach kontraktu w formule zaprojektuj
i wybuduj będzie odpowiadała swoim zakresem i wartością wymogom określonym powyżej (ust. d) – a).

b. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65). Osoba ta powinna posiadać aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego.

Uwaga: Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą
z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682,tj. z późn. zm.), oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 poz. 831 z późn. zm.)
lub ważne, odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U.
z 2023 r. poz. 334.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; (w ramach potwierdzenia posiadania kompetencji, o których mowa w oświadczeniu) - w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną,
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza
likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone pod przysięgą lub jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania nie ma przepisów o świadczeniu pod przysięgą złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów,
na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
1) Część II 5.000,00 zł,
2) Część III 2.000,00 zł,
3) Część IV 5.000,00 zł,
4) Część V 10.000,00 zł,
5) Część VI 4.000,00 zł,
2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert
i utrzymuje je nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 i ust. 2 Pzp.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, płatne przelewem na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie
Nr konta bankowego: 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012
z dopiskiem „wadium w postępowaniu RIZPiFZ.271.22.2024”
Wniesienie wadium w pieniądzu winno nastąpić w terminie gwarantującym wpływ pieniędzy na konto Zamawiającego najpóźniej w dniu i w godzinie przypadającym na dzień składania ofert.
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Gwarancje i poręczenia należy wystawić w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej przez wystawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym /podpisem zaufanym/ podpisem osobistym na: Gminę Celestynów ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów i przekazać Zamawiającemu oryginał w formie elektronicznej
za pośrednictwem platformy przetargowej.
5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi
z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone
o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
7. Zamawiający zwraca wadium wniesione winnej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
8. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 98 u ust. 4 i 5 Pzp.
9. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
5. W przypadku, gdy Wykonawca realizował zamówienie, jako jeden z grupy Wykonawców (konsorcjum) może powoływać się jedynie na swoje własne, realne doświadczenie, które zdobył realizując daną część zamówienia, która została mu przypisana w ramach grupy, tzn. może wykazywać się doświadczeniem jedynie w zakresie, jaki rzeczywiście dany podmiot wykonywał. Doświadczenia nie uzyskuje się poprzez sam udział w konsorcjum, lecz poprzez konkretne czynności realizowane w jego ramach.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki z art. 117 ust. 1 Pzp, o których mowa w rozdziale V ust. 1 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli:
1) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określonej w rozdziale V ust. 1, pkt 2 lit. d) ppkt a – b SWZ spełnienie warunku w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykażą te podmioty łącznie
8. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopię umowy, zawierające w swojej treści uregulowanie współpracy tych Wykonawców na potrzeby niniejszego postępowania

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka w wysokości 5% wynagrodzenia należnego Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu budowy.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3 i ust. 4.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
1) terminu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
2) sposobu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
3) zmiany zakresu przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
4) zmiany wynagrodzenia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
Szczegółowe warunki zmiany umowy zostały opisane w § 15 wzoru umowy (załącznik nr 5 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-10 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy. Oferta Wykonawcy wykluczonego na podstawie powyższego przepisu zostanie odrzucona.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję poj. pracowników lub małej ekipy do wykończeń
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję poj. pracowników lub małej ekipy do wykończeń - proszę o kontakt poj. osoby lub małe 2-3 os ekipy. Realizujemy inwestycje na terenie woj. mazowieckiego i woj. łódzkiego. Budynki jednorodzinne, wielorodzinne. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia po kontakcie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI