Rozwój gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Chełm poprzez budowę sieci wodociągowych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozwój gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Chełm poprzez budowę sieci wodociągowych, budowę przydomowych oczyszczalni ścieków i przebudowę oczyszczalni ścieków komunalnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChełm
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-03-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Chełm
  • Data publikacji ogłoszenia2018-02-22
  • Numer ogłoszenia521634-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 521634-N-2018 z dnia 2018-02-22 r.

Gmina Chełm: Rozwój gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Chełm poprzez budowę sieci wodociągowych, budowę przydomowych oczyszczalni ścieków i przebudowę oczyszczalni ścieków komunalnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełm, krajowy numer identyfikacyjny 53239800000, ul. Pokrówka, ul. Gminna  18 , 22-100   Chełm, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 82 5637363, e-mail chelmug@poczta.onet.pl, faks 82 5637793.
Adres strony internetowej (URL): www.gmina.chelm.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://ugchelm.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 SIWZ
Adres:
Gmina Chełm, ul. Gminna 18, 22-100 Pokrówka (sekretariat). UWAGA! Decydujące znaczenia dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w punkcie 8.1, a nie data jest wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Chełm poprzez budowę sieci wodociągowych, budowę przydomowych oczyszczalni ścieków i przebudowę oczyszczalni ścieków komunalnych
Numer referencyjny: PGI.271.8.18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: część 1 zamówienia – „Budowa sieci wodociągowej w m. Pokrówka”, której zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:  wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze zgłoszeniem zamiaru prowadzenia robót (sieć wodociągowa bez przyłączy wodociągowych),  budowa sieci wodociągowej metodą bezwykopową wraz z jej wpięciem do istniejącej sieci wodociągowej PCV 160 zgodnie z warunkami technicznymi,  przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów powykonawczych, Planowana do budowy sieć wodociągowa PEHD 110mm, przebiegać powinna przez działki Nr 892, 963/1, 965/1, 965/2, 958/4, 957/2 w obr. Pokrówka i dz. Nr 2 na terenie miasta Chełm. Długość sieci wodociągowej ok. 680 mb + 3 szt. hydrantów p.poż. część 2 zamówienia – „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków”, której zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:  Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust. 1 pkt 3 oraz art. 30 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1332, 1529, z 2018 r. poz. 12) do Starosty Chełmskiego. Dokonanie zgłoszeń stosownie do art. 152 ust. 1 ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 519, 785, 898, 1089, 1529, 1566, 1888, 1999, 2056, 2180, 2290, z 2018 r. poz. 988) do Wójta Gminy Chełm.  Dostawę, montaż i uruchomienie 129 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków oraz pompowni ścieków surowego bądź oczyszczonego o ile będzie to niezbędne dla prawidłowej pracy. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową.  Wykonanie dokumentacji powykonawczej.  Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.  Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich użytkowników.  Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi;  Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi.  Raport po zakończeniu realizacji zadania, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków.  Pozyskanie map niezbędnych do prawidłowego zgłoszenia robót w Starostwie w Chełmie jest po stronie Wykonawcy. Przydomowe biologiczne oczyszczalnie ścieków (PBOŚ) spełniać muszą wymogi normy PN EN 12566-3+A2:2013 lub równoważnej. Wymaga się, aby oferta zabezpieczona była raportem z badań PBOŚ, zgodnym z normą PN-EN 12566-3+A2:2013 lub równoważną wydanym przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 30b ustawy Pzp; Dostarczane urządzenia mają być kompletnymi fabrycznie nowymi produktami. Wszystkie urządzenia muszą posiadać oznakowanie wyrobu deklaracją „CE”. Zakres robót obejmuje budowę biologicznych oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych poprzez drenaż rozsączający do ziemi, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym. Zamawiający tylko w sytuacjach wyjątkowych, podyktowanych brakiem warunków technicznych i terenowych, zaakceptuje inne rozwiązania niż drenaż rozsączający dla odprowadzenia ścieków oczyszczonych. W przypadkach, kiedy to będzie konieczne w ramach zamówienia Wykonawca zakupi, dostarczy, zamontuje i uruchomi pompownie ścieków surowych lub/oraz ścieków oczyszczonych. Zamawiający przewiduje zastosowanie minimum 103 sztuk przepompowni ścieków oczyszczonych oraz minimum 26 sztuk przepompowni ścieków surowych ze względu na obecność gleb średnio i trudno przepuszczalnych oraz posadowione głęboko wyjścia kanalizacyjne. Dla systemu rozsączania z zastosowaniem przepompowni ścieków oczyszczonych należy przewidzieć montaż rozsączania w kopcach. Należy traktować oczyszczalnie bezprądowe jako oczyszczalnie podstawowe. Planuje się budowę 129 przydomowych oczyszczalni ścieków w m. Depułtycze Królewskie, Koza Gotówka, Depułtycze Królewskie Kolonia, Nowe Depułtycze, Henrysin, Horodyszcze, Horodyszcze Kolonia, Janów, Józefin, Krzywice, Krzywice Kolonia, Nowiny, Nowosiółki, Okszów Kolonia, Pokrówka, Parypse, Rudka, Rożdżałów, Rożdżałów Kolonia, Srebrzyszcze, Staw, Stańków, Stołpie, Strupin Łanowy, Strupin Duży, Uher, Weremowice, Wólka Czułczycka, Zagroda, Zarzecze, Żółtańce Kolonia. część 3 zamówienia – „Przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Srebrzyszcze”, której zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:  Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami / uzyskanie pozwolenia na budowę,  Przygotowanie zbiornika do montażu projektowanych urządzeń (wywóz nieczystości, oczyszczenie zbiornika i miejscowa naprawa powierzchni betonowej),  Odcięcie dopływu ścieków do zbiornika przepompowni na czas montażu urządzenia (spiętrzenie ścieków w studni dopływu na okres 3 dni i wywóz samochodem do oczyszczalni ścieków w Chełmie),  Dostawa i montaż projektowanych urządzeń w zbiorniku przepompowni,  Wykonanie fundamentu betonowego pod kontener,  Wykonanie instalacji zasilania doprowadzonej do szafy sterowniczej,  Dostawa i montaż kontenera z płyty warstwowej z bramą,  Wykonanie wentylacji grawitacyjnej nawiewno-wywiewnej (krata nawiewna z żaluzją i rura wywiewna w dachu),  Uruchomienie przepompowni ścieków,  Wykonanie dokumentacji powykonawczej,  Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej. Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich użytkowników,  Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi,  Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi,  Raport po zakończeniu realizacji zadania, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków,  Pozyskanie map niezbędnych do prawidłowego zgłoszenia robót/uzyskania pozwolenia na budowę w Starostwie w Chełmie jest po stronie Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71320000-7
71248000-8
45111200-0
45232421-9
45232410-9
45232423-3
45255600-5
45232400-6
45231300-8
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-25

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca zobowiązany jest wykonać całość przedmiotu zamówienia w następujących terminach: części 1 zamówienia w terminie do dnia 22 czerwca 2018 r., w tym: a) etap 1: wykonanie dokumentacji projektowej i wydanie jej Zamawiającemu wraz ze stosowną decyzją administracyjną uprawniającą do wykonania robót budowlanych objętych zakresem przedkładanej dokumentacji projektowej bądź z zaświadczeniem o nie wniesieniu sprzeciwu wobec zamiaru wykonania robót budowlanych nastąpi w ciągu 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy. b) termin realizacji etapu 2 - wykonanie robót budowlanych do dnia 22 czerwca 2018 r. części 2 zamówienia w terminie do dnia 25 października 2018 r., w tym: a) etap 1: wykonanie dokumentacji projektowej i wydanie jej Zamawiającemu wraz ze stosowną decyzją administracyjną uprawniającą do wykonania robót budowlanych objętych zakresem przedkładanej dokumentacji projektowej bądź z zaświadczeniem o nie wniesieniu sprzeciwu wobec zamiaru wykonania robót budowlanych nastąpi w ciągu 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy. b) termin realizacji etapu 2 - wykonanie robót budowlanych do dnia 25 października 2018 r. części 3 zamówienia w terminie do dnia 22 czerwca 2018 r., w tym: a) etap 1: wykonanie dokumentacji projektowej i wydanie jej Zamawiającemu wraz ze stosowną decyzją administracyjną uprawniającą do wykonania robót budowlanych objętych zakresem przedkładanej dokumentacji projektowej bądź z zaświadczeniem o nie wniesieniu sprzeciwu wobec zamiaru wykonania robót budowlanych nastąpi w ciągu 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy. b) termin realizacji etapu 2 - wykonanie robót budowlanych do dnia 22 czerwca 2018 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał: w zakresie części 1 zamówienia: a) co najmniej jedną robotę budowlaną w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, w ramach, której wykonano projekt i budowę sieci wodociągowej o długości sieci co najmniej 500 mb, lub b) co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej budowy sieci wodociągowej o długości sieci co najmniej 500 mb, i co najmniej jedną robotę budowlaną w ramach, której wykonano budowę sieci wodociągowej o długości sieci co najmniej 500 mb, w zakresie części 2 zamówienia: c) co najmniej jedną robotę budowlaną w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, w ramach, której wykonano projekt i budowę min. 100 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków, lub d) co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej budowy min. 100 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków, i co najmniej jedną robotę budowlaną w ramach, której wykonano budowę min. 100 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków, w zakresie części 3 zamówienia: e) co najmniej jedną robotę budowlaną w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, w ramach, której wykonano projekt i budowę lub przebudowę oczyszczalni ścieków, lub f) co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy oczyszczalni ścieków, i co najmniej jedną robotę budowlaną w ramach, której wykonano budowę lub przebudowę oczyszczalni ścieków, 2) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialne kierowanie robotami budowlanymi - legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia. W zakresie projektowania: a) (dla części 1 zamówienia):  minimum jedną osobą (projektant w branży sanitarnej) posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). b) (dla części 2 i 3 zamówienia):  minimum jedną osobą (projektant w branży sanitarnej) posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). W zakresie wykonywania robót: a) (dla wszystkich części zamówienia):  minimum jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy i kierownika robót sanitarnych - posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). Uwaga: Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osoby będące obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2014 r. poz. 1946).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
8.3.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. (Uwaga! W wykazie robót należy wskazać doświadczenie zdobyte przy realizacji robót budowlanych lub przy realizacji robót i projektu w systemie zaprojektuj i wybuduj). b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ. (Uwaga! W wykazie usług należy wskazać doświadczenie zdobyte przy projektowaniu – o ile wykonawca będzie wykazywał odrębnie doświadczenie zdobyte przy wykonywaniu projektu). c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
8.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na dokumentację projektową oraz wykonane roboty budowlane i zainstalowane urządzenia i materiały 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1) Zamawiający nie przekaże Wykonawcy terenu budowy w terminie określonym w umowie. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy, jednakże nie dłuższy niż okres oczekiwania przez Wykonawcę na przekazanie przez Zamawiającego terenu budowy; 2) wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne (w szczególności opady deszczu, śniegu, temperatury powyżej 300C lub poniżej 50C) uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie robót trwające powyżej 3 dni roboczych. Powyższe musi zostać potwierdzone wpisem do dziennika budowy o całkowitym przerwaniu prac - potwierdzonym przez inspektora nadzoru. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy o czas przestoju w wykonywaniu robót, 3) powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, warunkujących wykonanie niniejszej umowy, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia niniejszej umowy. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym ( tj. o okres potrzebny do przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz), 4) wystąpi brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w dokumentacji postępowania udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawca i Zamawiający mogą postanowić o zmianie sposobu świadczenia Wykonawcy określonego w umowie, w szczególności mogą postanowić o zmianie materiałów lub urządzeń, które mają być wykorzystane przez Wykonawcę przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy. 5) Wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego), 6) wystąpi kolizja z niezinwentaryzowaną infrastrukturą lub innymi obiektami. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o kres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym. 7) Wystąpią okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie przewidzianym w umowie. Taka sytuacja winna być odnotowana w dzienniku budowy oraz musi być udokumentowana stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru oraz zaakceptowanymi przez Zamawiającego. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania umowy o okres równy okresowi przerw lub przestoju, 8) przedłużenie terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku realizacji w drodze odrębnej umowy robót powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej skoordynowanie robót i uwzględnienie wzajemnych powiązań, o okres niezbędny do wykonania robót powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy, 9) pojawienie się na rynku materiałów, wyrobów lub urządzeń o lepszych parametrach technicznych, poprawiających warunki realizacji robót lub eksploatacji obiektu, 10) zamienne rozwiązania spowodują obniżenie kosztów na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy bez pogorszenia parametrów technicznych materiałów, wyrobów i urządzeń, 11) konieczność realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub konieczności usunięcia błędów w dokumentacji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa sieci wodociągowej w m. Pokrówka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa sieci wodociągowej w m. Pokrówka, której zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:  wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze zgłoszeniem zamiaru prowadzenia robót (sieć wodociągowa bez przyłączy wodociągowych),  budowa sieci wodociągowej metodą bezwykopową wraz z jej wpięciem do istniejącej sieci wodociągowej PCV 160 zgodnie z warunkami technicznymi,  przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów powykonawczych, Planowana do budowy sieć wodociągowa PEHD 110mm, przebiegać powinna przez działki Nr 892, 963/1, 965/1, 965/2, 958/4, 957/2 w obr. Pokrówka i dz. Nr 2 na terenie miasta Chełm. Długość sieci wodociągowej ok. 680 mb + 3 szt. hydrantów p.poż.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 71320000-7, 71248000-8, 45231300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na dokumentację projektową oraz wykonane roboty budowlane i zainstalowane urządzenia i materiały 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:5.1.1. części 1 zamówienia w terminie do dnia 22 czerwca 2018 r., w tym: a) etap 1: wykonanie dokumentacji projektowej i wydanie jej Zamawiającemu wraz ze stosowną decyzją administracyjną uprawniającą do wykonania robót budowlanych objętych zakresem przedkładanej dokumentacji projektowej bądź z zaświadczeniem o nie wniesieniu sprzeciwu wobec zamiaru wykonania robót budowlanych nastąpi w ciągu 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy. b) termin realizacji etapu 2 - wykonanie robót budowlanych do dnia 22 czerwca 2018 r.


Część nr: 2 Nazwa: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków, której zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:  Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust. 1 pkt 3 oraz art. 30 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1332, 1529, z 2018 r. poz. 12) do Starosty Chełmskiego. Dokonanie zgłoszeń stosownie do art. 152 ust. 1 ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 519, 785, 898, 1089, 1529, 1566, 1888, 1999, 2056, 2180, 2290, z 2018 r. poz. 988) do Wójta Gminy Chełm.  Dostawę, montaż i uruchomienie 129 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków oraz pompowni ścieków surowego bądź oczyszczonego o ile będzie to niezbędne dla prawidłowej pracy. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową.  Wykonanie dokumentacji powykonawczej.  Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.  Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich użytkowników.  Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi;  Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi.  Raport po zakończeniu realizacji zadania, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków.  Pozyskanie map niezbędnych do prawidłowego zgłoszenia robót w Starostwie w Chełmie jest po stronie Wykonawcy. Przydomowe biologiczne oczyszczalnie ścieków (PBOŚ) spełniać muszą wymogi normy PN EN 12566-3+A2:2013 lub równoważnej. Wymaga się, aby oferta zabezpieczona była raportem z badań PBOŚ, zgodnym z normą PN-EN 12566-3+A2:2013 lub równoważną wydanym przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 30b ustawy Pzp; Dostarczane urządzenia mają być kompletnymi fabrycznie nowymi produktami. Wszystkie urządzenia muszą posiadać oznakowanie wyrobu deklaracją „CE”. Zakres robót obejmuje budowę biologicznych oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych poprzez drenaż rozsączający do ziemi, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym. Zamawiający tylko w sytuacjach wyjątkowych, podyktowanych brakiem warunków technicznych i terenowych, zaakceptuje inne rozwiązania niż drenaż rozsączający dla odprowadzenia ścieków oczyszczonych. W przypadkach, kiedy to będzie konieczne w ramach zamówienia Wykonawca zakupi, dostarczy, zamontuje i uruchomi pompownie ścieków surowych lub/oraz ścieków oczyszczonych. Zamawiający przewiduje zastosowanie minimum 103 sztuk przepompowni ścieków oczyszczonych oraz minimum 26 sztuk przepompowni ścieków surowych ze względu na obecność gleb średnio i trudno przepuszczalnych oraz posadowione głęboko wyjścia kanalizacyjne. Dla systemu rozsączania z zastosowaniem przepompowni ścieków oczyszczonych należy przewidzieć montaż rozsączania w kopcach. Należy traktować oczyszczalnie bezprądowe jako oczyszczalnie podstawowe. Planuje się budowę 129 przydomowych oczyszczalni ścieków w m. Depułtycze Królewskie, Koza Gotówka, Depułtycze Królewskie Kolonia, Nowe Depułtycze, Henrysin, Horodyszcze, Horodyszcze Kolonia, Janów, Józefin, Krzywice, Krzywice Kolonia, Nowiny, Nowosiółki, Okszów Kolonia, Pokrówka, Parypse, Rudka, Rożdżałów, Rożdżałów Kolonia, Srebrzyszcze, Staw, Stańków, Stołpie, Strupin Łanowy, Strupin Duży, Uher, Weremowice, Wólka Czułczycka, Zagroda, Zarzecze, Żółtańce Kolonia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 71248000-8, 71320000-7, 45111200-0, 45232421-9, 45232410-9, 45232423-3, 45255600-5, 45232400-6, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na dokumentację projektową oraz wykonane roboty budowlane i zainstalowane urządzenia i materiały 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:części 2 zamówienia w terminie do dnia 25 października 2018 r., w tym: a) etap 1: wykonanie dokumentacji projektowej i wydanie jej Zamawiającemu wraz ze stosowną decyzją administracyjną uprawniającą do wykonania robót budowlanych objętych zakresem przedkładanej dokumentacji projektowej bądź z zaświadczeniem o nie wniesieniu sprzeciwu wobec zamiaru wykonania robót budowlanych nastąpi w ciągu 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy. b) termin realizacji etapu 2 - wykonanie robót budowlanych do dnia 25 października 2018 r.


Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Srebrzyszcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Srebrzyszcze, której zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:  Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami / uzyskanie pozwolenia na budowę,  Przygotowanie zbiornika do montażu projektowanych urządzeń (wywóz nieczystości, oczyszczenie zbiornika i miejscowa naprawa powierzchni betonowej),  Odcięcie dopływu ścieków do zbiornika przepompowni na czas montażu urządzenia (spiętrzenie ścieków w studni dopływu na okres 3 dni i wywóz samochodem do oczyszczalni ścieków w Chełmie),  Dostawa i montaż projektowanych urządzeń w zbiorniku przepompowni,  Wykonanie fundamentu betonowego pod kontener,  Wykonanie instalacji zasilania doprowadzonej do szafy sterowniczej,  Dostawa i montaż kontenera z płyty warstwowej z bramą,  Wykonanie wentylacji grawitacyjnej nawiewno-wywiewnej (krata nawiewna z żaluzją i rura wywiewna w dachu),  Uruchomienie przepompowni ścieków,  Wykonanie dokumentacji powykonawczej,  Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej. Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich użytkowników,  Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi,  Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi,  Raport po zakończeniu realizacji zadania, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków,  Pozyskanie map niezbędnych do prawidłowego zgłoszenia robót/uzyskania pozwolenia na budowę w Starostwie w Chełmie jest po stronie Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 71320000-7, 71248000-8, 45111200-0, 45232421-9, 45232410-9, 45232423-3, 45255600-5, 45232400-6, 45231300-8, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na dokumentację projektową oraz wykonane roboty budowlane i zainstalowane urządzenia i materiały 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:części 3 zamówienia w terminie do dnia 22 czerwca 2018 r., w tym: a) etap 1: wykonanie dokumentacji projektowej i wydanie jej Zamawiającemu wraz ze stosowną decyzją administracyjną uprawniającą do wykonania robót budowlanych objętych zakresem przedkładanej dokumentacji projektowej bądź z zaświadczeniem o nie wniesieniu sprzeciwu wobec zamiaru wykonania robót budowlanych nastąpi w ciągu 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy. b) termin realizacji etapu 2 - wykonanie robót budowlanych do dnia 22 czerwca 2018 r.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI