Rozdział kanalizacji i przebudowa wodociągu Pleszew, ul. Stanisława Augusta Poni

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozdział kanalizacji i przebudowa wodociągu Pleszew, ul. Stanisława Augusta Poniatowskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPleszew
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-03-30
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00017543
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozdział kanalizacji i przebudowa wodociągu Pleszew, ul. Stanisława Augusta Poniatowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250423184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 5

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 7412300

1.5.8.) Numer faksu: 62 7412332

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pkpleszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkpleszew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozdział kanalizacji i przebudowa wodociągu Pleszew, ul. Stanisława Augusta Poniatowskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74cdc2a1-857d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017543

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagania informacyjne zostały szczegółowo określone w załączniku do Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wymagania informacyjne zostały szczegółowo określone w załączniku do Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres projektu obejmuje rozdział kanalizacji ogólnospławnej polegający na budowie kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową sieci wodociągowej, w obrębie ul. Stanisława Augusta Poniatowskiego w Pleszewie. Lokalizację sieci rurociągów kanalizacyjnych zaprojektowano w ciągach komunikacyjnych, które stanowią drogi gmine. System kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami do posesji, stanowi sieć grawitacyjnych kanałów sanitarnych. Dla kolektorów odprowadzających ścieki przyjęto jednonitkowy układ rurociągów odbierających ścieki z obustronnej zabudowy, zlokalizowanej wzdłuż pasa drogowego. Miejscem zrzutu ścieków sanitarnych będzie projektowana sieć kanalizacyjna zlokalizowana na skrzyżowaniu ulic Kazimierza Wielkiego i Stanisława Augusta Poniatowskiego. System kanalizacji deszczowej ma na celu przejęcie wód deszczowych i roztopowych z terenów dróg i infrastruktury znajdujących się wzdłuż ulicy objętej projektem. Zrzut wód deszczowych odbywał się będzie do istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej w ulicy Poniatowskiego oraz projektowanego kolektora deszczowego w ulicy Kazimierza Wielkiego. Zakres robót przebudowy sieci wodociągowej obejmuje wykonanie przebudowy rurociągów wodociągowych na rurociągi z rur PEHD łączonych metodą zgrzewania.Pod względem rozmiarowym zakres projektowanego przedsięwzięcia przedstawia się następująco:Kolektory kanalizacji sanitarnej PVC f 315mm - 108,1 mb;Kolektory kanalizacji sanitarnej PVC f 250mm - 218,9 mb;Kolektory kanalizacji sanitarnej PVC f 200mm 109,8 mb;Razem: 436,8 mb.Odgałęzienia kanalizacyjne PVC f 160mm - 160,0 mb.Kolektory kanalizacji deszczowej PP f 600 mm - 93,1 mb;Kolektory kanalizacji deszczowej PP f 500 mm - 208,8 mb;Kolektory kanalizacji deszczowej PP f 400 mm - 9,2 mb;Kolektory kanalizacji deszczowej PP f 300 mm - 119,3 mb.Razem: 430,4 mb.Przykanaliki z posesji PVC f 160mm - 141,6 mb.Sieć wodociągowa z uzbrojeniem PEHD f 160mm - 234,2 mb;Sieć wodociągowa z uzbrojeniem PEHD f 110mm - 180,9 mb;Razem: 415,1 mb.Przyłącza wodociągowe PEHD f 63 mm - 29,2 mb;Przyłącza wodociągowe PEHD f 40 mm - 120,3 mb.Kolektory grawitacyjne zaprojektowano z rur PVC, o sztywności obwodowej SN8, ze ścianką litą, kielichowych, łączonych na uszczelkę gumową, zgodnych z norma PN-EN 1401-1:2009, o średnicy 200x5,9 mm i 250x7,3 mm, 315x9,2mm. Rurociągi grawitacyjne należy posadowić na podsypce piaskowej grub.15cm.Kanalizację deszczową zaprojektowano w oparciu o system kanalizacji zewnętrznej z rur z PP, dwuściennych. W projekcie przewidziano zastosowanie rur klasy SN8, średnicy DN300-600mm. Sieć wodociągową należy wykonać z rur ciśnieniowych PEHD, na ciśnienie PN10 łączonych metodą zgrzewania, z armaturą żeliwną kołnierzową zgodną z normą PN-EN 1074-1÷5:2002.W zakresie robót nawierzchniowych, związanych z budową sieci kanalizacyjnych oraz sieci wodociągowej, w pasach drogowych o nawierzchni asfaltowej oraz w miejscach włączeń projektowanych sieci do sieci istniejących na skrzyżowaniach uwzględniono roboty rozbiórkowe na które składają się:- cięcie nawierzchni asfaltowej - rozbiórkę warstw nawierzchni asfaltowej z wywiezieniem- rozbiórkę warstw podbudowy stanowiącej bruk lub podbudowę z kamienia łamanego - rozbiórkę nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej - rozbiórkę nawierzchni asfaltowej chodników z wywiezieniemW zakresie robót odtworzeniowych nawierzchni dróg po wykonaniu prac związanych z budową sieci kanalizacyjnych i wodociągowej przewiduje się odtworzenie na szerokości pasa robót z następującym układem warstw:- podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa – 15 cm- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 m – 23 cmKosztorys opracowano metoda kalkulacji uproszczonej w oparciu o:- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie: - funkcjonalno-użytkowym, - projekt budowlany i wykonawczy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: szczegółowo opisany w pkt. 17 Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania

4.3.6.) Waga: 29,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,4) zdolności technicznej lub zawodowej a) wykształcenia, kwalifikacji zawodowych – w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy dysponujący / będą dysponować jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, b) doświadczenia - w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. min. 2 roboty polegające na budowie kanalizacji sanitarnej i / lub grawitacyjnej o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto każda z nich, z czego jedna z nich musiała być prowadzona na czynnym rurociągu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat, wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz OFERTA, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji,2) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji,3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodny w treści z wzorem stanowiącym do niniejszej specyfikacji (jeżeli dotyczy)4) informację o podwykonawcach – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”,5) kosztorys ofertowy sporządzony w formie szczegółowej wydrukowany,6) oryginał wadium w postaci elektronicznej (jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia) lub dokument potwierdzający wniesienie wadium,7) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy),8) pełnomocnictwo/ pełnomocnictwa dla osoby/ osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (jeżeli dotyczy)9) oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 i 6

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP:

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:1) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,2) warunki udziału w postępowaniu wykonawcy mogą spełniać łącznie,3) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień umownych może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności przedstawionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:1) zmiany sposobu spełnienia świadczenia (roboty zamienne) :2) zmiany ceny umowy (zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia 3) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotycząca podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;4) zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy - terminy te mogą ulec przedłużeniu w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu określonego w umowie ze względu na:5) Rozpoczęcie wykonywania „dodatkowych robót budowlanych” wykraczających poza przedmiot niniejszej umowy, a więc robót o których mowa w niniejszym paragrafie, może nastąpić po podpisaniu przez Strony umowy aneksu zmieniającego umowę w tym zakresie. Podstawą do podpisania aneksu będzie protokół konieczności potwierdzony przez Inspektora Nadzoru / Inwestora Zastępczego i zatwierdzony przez Strony umowy. Protokół ten musi zawierać uzasadnienie wskazujące, że spełnione zostały przesłanki, o których mowa w art. 454 - 455 ustawy. Rozpoczęcie wykonywania tych robót musi być poprzedzone wykonaniem dokumentacji projektowej opisującej te roboty. Dokumentacja musi być zgodna z przepisami Prawa budowlanego wraz z jego aktami wykonawczymi.6) Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie, gdy Zamawiający lub zarządca drogi wstrzyma wykonywanie prac o czas czasu trwania wstrzymania prac.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-30 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-30

2021-03-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI