Rozbudowy drogi gminnej nr 109114 E ul. Jana Pawła II w Pajęcznie’’

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowy drogi gminnej nr 109114 E ul. Jana Pawła II w Pajęcznie’’
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPajęczno
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Pajęczno
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-18
  • Numer ogłoszenia541143-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 541143-N-2020 z dnia 2020-05-18 r.

Gmina Pajęczno: Rozbudowy drogi gminnej nr 109114 E ul. Jana Pawła II w Pajęcznie’’
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pajęczno, krajowy numer identyfikacyjny 52425200000000, ul. Parkowa  8/12 , 98-330  Pajęczno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. (034) 311 1523, , e-mail jsobera@pajeczno.pl, , faks (034) 311 2135.
Adres strony internetowej (URL): http://www.e-bip.pl/start/76
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.e-bip.pl/start/76

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.e-bip.pl/start/76

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
listownie
Adres:
Urząd Miejski w Pajęcznie ul. parkowa 8/12, 98-330 Pajęczno

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowy drogi gminnej nr 109114 E ul. Jana Pawła II w Pajęcznie’’
Numer referencyjny: ZPF.271.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres opracowaniaPrzedmiotem opracowania jest projekt rozbudowy drogi gminnej nr 109411E (ul. Jana Pawła II) wraz z przebudową geometrii skrzyżowania z drogą powiatową 4536E (ul. Sienkiewicza) i dróg gminnych: ul. Rekreacyjnej nr 109426E, ul. Piłsudskiego nr 109435E, ul. Armii Krajowej nr 109401E, ul. Konstytucji nr 109418E, ul. Tuwima nr 109464E, ul. Norwida nr 109462E.W zakresie projektowanej inwestycji znajduje się:1.Przebudowa części drogi gminnej w zakresie różnych nawierzchni i elementów odwodnienia;2. Budowa chodnika i ścieżki pieszo-rowerowej,3. Przebudowa i budowa nowych zjazdów indywidualnych i publicznych,4. Budowa kablowej sieci nN zasilającej oprawy oświetlenia ulicznego wraz ze słupami i wysięgnikami z oprawami oświetleniowymi,5. Zabezpieczenie w postaci rur osłonowych sieci teletechnicznej i energetycznej,6. Regulacja wysokościowa nadziemnych części urządzeń infrastruktury podziemnej.7. Nasadzenia drzew i krzewów w pasach zieleni.8. Montaż podłączeń i ułożenie instalacji wodociągowej w postaci linii kroplującej nawadniającej tereny zielone.Elementy objęte niniejszym projektem oznaczone zostały na rysunku planu zagospodarowania terenu oraz mieszczą się w granicach zakresu oddziaływania.Nawierzchnia projektowanej jezdni i ścieżki pieszo-rowerowej zaprojektowana została z mieszanki mineralno-bitumicznej, natomiast wszelkie inne nawierzchnie z drobnowymiarowych elementów betonowych. Odwodnienie zrealizowane będzie powierzchniowo do istniejącego systemu kanalizacji deszczowej za pośrednictwem projektowanych wpustów ulicznych z wykorzystaniem częściowo nowoprojektowanej siecikanalizacji deszczowej.Dla właściwej i bezpiecznej eksploatacji celu określonego w punkcie nr 1 i 2 niezbędne jest:Usunięcie wierzchniej warstwy nawierzchni nieutwardzonej na istniejącej jezdni,Dokonania rozbiórek istniejących nawierzchni zjazdów,Wykonania robót ziemnych z usunięciem nadmiaru gruntu poza teren budowy,Wykonanie wycinki 1 szt. drzewa pozostającej w kolizji przy ul. Sienkiewicza,Wykonanie robót montażowych kablowych sieci nN z zabudową odpowiednio słupów pod montaż opraw oświetleniowych,Wykonanie kolektora oraz elementów odwodnienia z zabudową nowych wpustów ulicznych,Wykonania nowej konstrukcji jezdni,Wykonanie konstrukcji ścieżki rowerowej i ciągów pieszych wraz z obramowaniem,Wykonanie opaski bezpieczeństwa z kostki betonowej,Założenie zieleńców i nasadzeń drzew i krzewów,Wykonanie oznakowania stałej organizacji ruchu.3.2.3.2. Konstrukcja jezdni:W-wa ścieralna min.-bit. gr. 5cm (PN-EN 13108-1)W-wa wiążąca mit.-bit. gr. 6cm (PN-EN 13108-1)W-wa podbudowy zasadniczej gr. 7cm (PN-EN 13108-1)Kruszywo łamane dolomitowe 0/31,5 mm gr. 20 cm zgodne z PN-S-06102:1997W-wa ulepszonego podłoża CBR?35% i wsp. filtracji k>8 m/dobę, 15cmGeoruszt trójosiowy 3x,Grunt G3 (E2/35MPa - poniżej G3)3.2.3.3. Konstrukcja chodnikaW-wa ścieralna kostka betonowa kolor szary gr. 8cm (PN-EN 13108-1)Podsypka piaskowo-cementowa 4:1 gr. 4cmKruszywo łamane dolomitowe 0/31,5 mm gr. 15 cm (PN-S-06102:1997)Piasek żwirowy gr. 15cm (PN-EN ISO 14688-1:2006)Grunt G33.2.3.4. Konstrukcja ścieżki rowerowejW-wa ścieralna AC 11S kolor czerwony gr. 4cm (PN-EN 13108-1),Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 20 cm (PN-S-06102:1997)Warstwa odcinająca z pospółki gr. 15 cm (PN-EN 13043:2004)Georuszt trójosiowy 3x,Grunt G33.2.3.5. Konstrukcja opaski bezpieczeństwaW-wa ścieralna kostka betonowa kolor szary gr. 8cm (PN-EN 13108-1)Podsypka piaskowo-cementowa 4:1 gr. 4cmKruszywo łamane dolomitowe 0/31,5 mm gr. 15 cm (PN-S-06102:1997)Piasek żwirowy gr. 15cm (PN-EN ISO 14688-1:2006)Grunt G33.2.3.6. Konstrukcja zjazdówW-wa ścieralna kostka betonowa kolor grafitowy gr. 8cm (PN-EN 13108-1)Podsypka piaskowo-cementowa 4:1 gr. 4cmKruszywo łamane dolomitowe 0/31,5 mm gr. 20 cm zgodne z PN-S-06102:1997Piasek żwirowy gr. 15cm (PN-EN ISO 14688-1:2006)Georuszt trójosiowy 3x,Grunt G3Nawierzchnię zjazdów od strony posesji zablokować krawężnikiem "na płask" na ławie betonowej.3.2.3.7. Nawodnienie terenów zielonychPlanuje się wykonanie 19szt. podłączeń do istniejącego wodociągu projektowanej linii kroplującej zasilającej w wodę projektowane tereny zielone. Łączna długość linii kroplującej o średnicy 20mm wynosi ok. 9000mb. Stosować do przyłączenia do sieci zestawy nawiertek z zaworami z wykorzystaniem rurociągu PE 80 PN 10 SDR 13,6 DN 40 mm. W miejscach zjazdów i utwardzeń linię kroplującą zastąpić przewodem PE 80 PN 10 SDR 13,6 DN 32 mm. Dobierać wszelkie materiały i składniki systemu jednego producenta w celu wyeliminowania braku kompatybilności i spasowania części. Stosować tworzywowe systemowe studzienki sterowniczo-rozdzielcze. Na sterowniki nawadniania przewidziano układy z zasilaniem jedno lub dwu-bateryjnym o napięciu 9v współpracujące z czujnikami deszczu.3.2.3.8. Odwodnienie kolektor głównyPlanuje się budowę sieci kanalizacji deszczowej długości ok. 306,70mb z przykanalikami dł. 210,70 i wpustami ulicznymi w ilości 24szt. Odprowadzenie wody deszczowej do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Tuwima, ul. Norwida i ul. Piłsudskiego. Projektuje się 5 odcinków kanalizacji deszczowej odwadniających nawierzchnie ulic Jana Pawła II. Kolektoryprojektowanych odcinków kanalizacji deszczowych będą kierować wody opadowe do istniejących sieci kanalizacji deszczowych w ulicach Norwida, Tuwima i Piłsudskiego. Projektowana kanalizacja wykonana będzie z rur PVC-U typu ciężkiego SDR 34 S 16 SN 8 łączonych kielichowo z zastosowaniem uszczelki gumowej lub elastomerowej. Odcinki D1 - D5, D6 - D8 i D8 - D10 odwadniające ulicę Jana Pawła II zostaną poprowadzone w poza jezdnią drogi. Odwodnienie pasa drogowego realizowane jest po przez zastosowanie wpustów krawężnikowych połączonych z częściowo projektowanym kolektorem kanalizacji deszczowej, a częściowo z wpięciem do istniejącego kolektora. Do realizacji kolektora głównego wykorzystano rurociąg o śr. 315mm połączony ze studniami rewizyjnymi korugowanymi o śr.1000mm wyposażonymi z pierścień odciążający. Łączna długość projektowanego kolektora wynosi 306,70mb, łączona studniami rewizyjnymi w ilości 12szt.Należy zastosować rury PP-B SN8 i SN16 kN/m2 zgodnie z normą PN-EN ISO 9969, PN-EN 13476-3 w zakresie średnic 200 i 315mm.3.2.3.9. Odwodnienie wpusty deszczoweŁączna długość przykanalików wynosi 210,70mb, kierująca wody od wpustów krawężnikowych w ilości 24szt. o konstrukcji rury PP-D korugowanej o śr.600mm z rur korugowanych z teleskopowo zamocowanym rusztem i koszem osadnikowym, zwieńczone żeliwną nasadą krawężnikowo-jezdniową klasy C 250 (zgodną z PN-EN 124:2000 oraz europejską DIN 4052) z uchylna kratą i uchylną klapą na zawiasach o wysokości lica krawężnikowego 120 mm. Wpust deszczowy powinien posiadać osadnik o głębokości czynnej 1 m (objętości 0,196 m3). Przykanaliki wykonać z rur PVC-U typu ciężkiego SDR 34 S 16 SN 8. Włączenie rury do studzienki należy wykonać za pomocą króćca przyłączeniowego bezkielichowego. Połączenia rur kielichowe z uszczelnieniem uszczelką gumową lub elastomerową. Rury ułożyć na podsypce piaskowej o grubości 15 cm ze spadkami podanymi na planie sytuacyjnym.3.2.3.10. Stacja naprawy rowerówProjektuje się zamontowanie stacji naprawy rowerów w ilości 1szt.Stację naprawy kotwić do fundamentu zgodnie z zaleceniami producenta odpowiedniego urządzenia.3.2.3.11. Sieć energetyczna oświetlenia ulicznego 0,4kVFormę architektoniczną inwestycji będą stanowiły elementy konstrukcyjne sieci oświetlenia ulicznego, na które składają się słupy latarni z zamocowanymi wysięgnikami i oprawami.Projektuje się ustawienie latarni oświetlenia ulicznego ze słupów stalowych o wys. 8,0m z wysięgnikami rurowymi oraz oprawami drogowymi LED. Latarnie będą oświetlać jezdnie, chodniki i ścieżkę rowerową, poprawią tym samym znacząco wygląd architektoniczny tego terenu. Projektowana inwestycja nie narusza istniejącego układu komunikacyjnego sieci uzbrojenia terenu, przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz zieleni i drzewostanu.3.2.3.12 KANAŁ TECHNOLOGICZNYProjektuje się kanał technologiczny w postaci ciągu złożonego z modułu jednej rury RO 125/108 (średnica zewn. / średnica wewn.), dwóch rur RS40/3,7 mm i dwóch prefabrykowanych wiązek mikrorur o średnicy zewnętrznej 40 mm 5. Ciągi KTu należy budować w odcinkach prostoliniowych o długości nie większej niż 200 m pomiędzy studniami kablowymi. Dopuszcza się odchylenie trasy kanalizacji od przebiegu prostoliniowego (zmianę przebiegu trasy) na odcinkach między sąsiednimi studniami. Spadekciągów rur powinien być w granicach 0,1 0,3 % w kierunku jednej ze studni w terenie poziomym, natomiast w terenie pochyłym – spadek wynikający z naturalnego ukształtowania terenu, z zachowaniem zasady spadku na poszczególnych odcinkach w kierunku jednej ze studni. Ciągi przepustowe KTp należy budować prostoliniowo o długości nie większej niż 100 m. Dopuszcza się zastosowanie profilu łukowego trasy o promieniu nie mniejszym niż 20 m. Rury karbowane należy stosować wyłącznie w wykopach otwartych. W przypadku budowy kanałów technologicznych przepustowych na wiaduktach, mostach lub odkrytychtunelach należy stosować rury przepustowe odporne na promieniowanie UV. W przypadku budowy kanałów technologicznych przyłączeniowych dłuższych niż 10 m należy w odległości nie większej niż 10 m od budynku zlokalizować dodatkową studnię kablową. Taśmę ostrzegawczą w kolorze zielonym należy umieszczać nad ciągami rur kanałów technologicznych w połowie głębokości ich ułożenia. Dopuszcza się stosowanie elektromagnetycznych znaczników do oznaczania i lokalizacji ciągów. Studnie i szafy zabezpieczone przed dostępem osób nieuprawnionych zamkami z niestandardowymi wkładkami patentowymi (kodowanie klucza unikalne dla Inwestora). Studnie kablowe złączowe lokalizować w miejscach łatwo dostępnych dla służb eksploatacyjnych (łatwy dojazd pojazdu technicznego w bezpośrednie sąsiedztwo złącza lub zapasu). Kable zasilające i sygnalizacyjne powinien być układane zgodnie z wytycznymi3.2.4. KOLIZJEW śladzie projektowanego zagospodarowania znajduje się podziemna sieć energetyczna, kanalizacji deszczowej do unieczynnienia, wodociągowa, teletechniczna do przebudowy.Na etapie wykonawstwa w miejscach zbliżeń do sieci kolizyjnych bezwzględnie wszelkie roboty ziemne należy prowadzić ręcznie pod nadzorem służb danego gestora sieci. Należy zachować normatywne odległości zbliżeń sieci w planie i w profilu. 3.2.5. REJESTR ZABYTKÓWTeren inwestycji objęty jest ochroną konserwatora zabytków zgodnie z jego opinią do projektu pismo WUOZZA. 5152.364.2019.AM z dnia 29.08.2019 r. gdzie wskazane są miejsca występowania potencjalnych zabytków kultur okresu halsztackiego i wpływów rzymskich. Należy podjąć działania wyprzedzające realizację projektowanej inwestycji obejmujące badania w formie nadzoru archeologicznego oraz badania archeologiczne.3.2.6. WPŁYW EKSPLOATACJI GÓRNICZEJNieruchomości objęte projektem nie znajdują się na terenie podlegającym wpływom eksploatacji górniczej - postanowienie DOUG w Kielcach nr KIE.5120.117.2019.ZR z dnia 20.09.2019 r.

II.5) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233000-9
45233200-1
45233200-1
45231000-5
45231000-5
45231000-9
45231000-5
45233290-8
45233200-1
45232310-8
45233290-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków:3.1 wymagane jest posiadanie doświadczenia, tj. wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych o łącznej wartości co najmniej 2000 000, 00 zł netto (bez VAT), polegających na budowie lub rozbudowie lub przebudowie dróg publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych ( t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 470) o nawierzchni mineralno-bitumicznej wraz z budową lub rozbudową lub przebudową infrastruktury towarzyszącej tj. co najmniej: oświetlenia ulicznego i/lub kanalizacji deszczowej i/lub kanalizacji sanitarnej, w tym jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł netto (bez VAT), z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.3.2 wymagane jest dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej:a) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 220),b) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży sanitarnej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 220),c) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży elektrycznej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 220).Uwaga:Zamawiający dopuszcza możliwość, aby jedna osoba pełniła więcej niż jedną funkcję pod warunkiem, że posiada w/w uprawnienia budowlane wymagane przez Zamawiającego na danym stanowisku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 10.6.2 ppkt 1.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
10.6.1 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:1) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ,b) oświadczenie na temat kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ .
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom przez Zamawiającego Wykonawca złoży: 1) oświadczenie, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku 7 do SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty oraz oświadczenia wymagane w postępowaniu : Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt 16.1 i formie określonej w Rozdziale 14 SIWZ: 10.1.1 Ofertę składającą się z: 1) wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, wraz z załącznikiem 1A harmonogramem rzeczowo – finansowym. 2) dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 10.2, 10.3 niniejszej specyfikacji, 10.2 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że : 1) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Wykonawca / Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. 10.3 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, dokument/-y, o którym/-ch mowa w Rozdziale 6 w pkt 6.8: 1) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 2) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w ppkt 2 lit. a)-d) mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 10.4 Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.10.5 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym (nie krótszym niż 5 dni) terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
12.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 41 000,00 zł (słownie: czterdzieści jeden tysięcy złotych 00/100). 12.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.1 SIWZ. 12.3 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w ESBANK Bank Spółdzielczy Filia w Pajęcznie: Nr rachunku: 29 8980 0009 2032 0012 3783 0002 z dopiskiem: Wadium – „Rozbudowa drogi gminnej nr 109411 E ul. Jana Pawła II w Pajęcznie” Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310). 12.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 12.3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie (przed upływem terminu określonego w pkt 16.1 niniejszej SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą i umożliwiać jednocześnie Zamawiającemu zrealizowanie swojego uprawnienia, nawet jeżeli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu terminu związania ofertą. W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium. 12.5 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Rozbudowa drogi gminnej nr 109411 E ul. Jana Pawła II w Pajęcznie”12.6 Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zgodnie z zasadami określonymi w ustawie Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.Brak stosownego zastrzeżenia wraz z wykazaniem, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, będzie traktowany jako jednoznaczna zgoda na włączenie całości przekazanych oświadczeń, dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w ustawie. Wykonawca nie może zastrzec informacji podawanych podczas otwarcia ofert tj. nazwy (firmy) oraz adresu, a także informacji dotyczących ceny i terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy). Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnym opakowaniu (np. kopercie) z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-03, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 29 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI