Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Serock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015570119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 21
1.5.2.) Miejscowość: Serock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.piekarzewski@serock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45b5a595-6624-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000625/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Rozbudowa Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://serock.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://serock.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią Rozdziału III pkt 1 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Serock z siedzibą w Serocku, ul. Rynek 21, 05-140 Serock;2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy Serock jest Pan Piotr Glen, kontakt- adres e-mail: piotr.glen@wiknet.net.pl, tel. 501639692;3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Roboty budowlane – Rozbudowa Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej – Numer postępowania: PRI.271.2.5.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, zawarciem, realizacją oraz egzekucją umowy;4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;5) wszelkie dane powierzone przez wykonawcę będą przechowywane przez okres wynikający z zapisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.), 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PRI.271.2.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w miejscowości Szadki gm. Serock, na terenie działek nr ewid. 86/16 i 86/17 obr. Szadki, zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy SZRAF Architektura Tomasz Skoroszewski, ul. Daliowa 67, 05-120 Legionowo, stanowiącą załącznik Nr 10 do niniejszej SWZ. 2) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: A. Przeprowadzenie robót budowlanych, w tym:-Roboty ziemne i konstrukcyjne żelbetowe części istniejącej oraz części nowoprojektowanej;-Wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej w części istniejącej przebudowywanej i w części nowoprojektowanej i izolacji termicznej części istniejącej;-Roboty murarskie ( w tym zamurowywanie otworów okiennych) i nadproża stalowe-Wykonanie pokrycia dachowego wraz z izolacją termiczną, obróbkami blacharskimi i montażem świetlików dachowych;-Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, wody hydrantowej, gazowej, elektrycznej, sygnalizacji pożarowej SAP, wideodomofonowej, przyzywowej;-Budowa kotłowni w tym demontaż kotłów z istniejącej kotłowni i budowa nowej z wykorzystaniem kotłów z demontażu;- Wykonanie sieci strukturalnej;- Wykonanie systemu sygnalizacji włamania i napadu;- Montaż stolarki drzwiowej i okiennej, witryn, ścianek systemowych;- Remont elewacji budynku istniejącego (docieplenie, tynk) i wykonanie elewacji budynku nowoprojektowanego;- Wykonanie elementów ślusarki stalowej;- Wykończenie ścian i sufitów;- Wykonanie warstw posadzkowych;- Wykonanie aranżacji pomieszczeń z uwzględnieniem zabudowy meblowej stałej oraz wyposażenia ruchomego zgodnie z projektem aranżacji wnętrz oraz projektem wyposażenia, w tym zakup i dostawa elementów aranżacji i wyposażenia wnętrz obejmujących: meble w zabudowie stałej na wymiar, meble gotowe tj. szafy, biurka, szafki, osłony na grzejniki, wyposażenie łazienek, biurka i krzesła biurowe, meble gabinetowe, tablice korkowe, naklejki, krzesełka, dywany, itp.;- Dobudowa pomieszczenia gospodarczego (magazynu) i windy (podnośnika osobowego);- Wykonanie zagospodarowania terenu (drogi, parkingi, chodniki, zieleń, mała architektura) wraz z przebudową infrastruktury kolidującej z projektowanymi obiektami;- Wykonanie innych robót budowlanych przewidzianych dokumentacją projektową.B. Uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub inny dokument wydany przez PINB w Legionowie stwierdzający o dopuszczeniu obiektu do użytkowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
39100000-3 - Meble
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262520-2 - Roboty murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45313100-5 - Instalowanie wind
45321000-3 - Izolacja cieplna
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna zanajkorzystniejszą . 2) Oferty oceniane będą punktowo.3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktówotrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąćoferta wynosi 100 pkt.4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertomprzyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:4.1) Kryterium -cenabrutto oferty. Cena brutto oferty określona w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponujenajniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalną liczbę punktów zato kryterium, tj. 60 punktów.Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następującysposób:Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru: C = 100 x Cn/Cbx60%.4.2)Kryterium – okres gwarancji jakości na cały zakres zamówienia. Okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości na cały zakreszamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy oraz dłuższy niż 60 miesięcy. Zamawiający w tymkryterium przydzieli punktację według poniższego:Lp. Okres gwarancji jakości na cały zakreszamówienia Ilość punktów:1.36 m-cy - 0 pkt2.42 m-ce - 10 pkt 3. 68 m-cy - 20 pkt4. 54 m-ce - 30 pkt 5. 60 m-cy - 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości na cały zakres zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4