ROZBUDOWA ULICY NAGÓRNEJ W KOLE

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ROZBUDOWA ULICY NAGÓRNEJ W KOLE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoło
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-06-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-12
  • Numer ogłoszenia559978-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 559978-N-2019 z dnia 2019-06-12 r.

Powiatowy Zarząd Dróg: ROZBUDOWA ULICY NAGÓRNEJ W KOLE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, krajowy numer identyfikacyjny 31102298900000, ul. ul. Toruńska  200 , 62-600  Koło, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 632 610 576, e-mail pzd@starostwokolskie.pl, faks 632 610 576.
Adres strony internetowej (URL): pzd@starostwokolskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
pzd@starostwokolskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
operator pocztowy, przesyłka kurierska, osobiście
Adres:
Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, pokój nr 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA ULICY NAGÓRNEJ W KOLE
Numer referencyjny: PZD/PN/11/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest "Rozbudowa ulicy Nagórnej w Kole" 2. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 3. Zakres robót budowlanych dla branży drogowej obejmuje: - roboty pomiarowe, - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (wycinka drzew i krzewów, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, rozbiórki elementów dróg, rury ochronne, regulacja studni dla urządzeń podziemnych - roboty ziemne (nasypy, wykopy), - wykonanie elementów odwodnienia korpusu drogowego - przebudowa kanału pod koroną ulicy Ø 800 mm, obudowa wlotu/wylotu betonowymi ściankami czołowymi, umocnienie skarp i dna rowu przy wlocie i wylocie brukiem kamiennym, - wykonanie nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (kolor grafit i biała), podbudowie z mieszanki betonowej C 16/20 gr. 25 cm, warstwie odsączającej gr. 20 cm, - wykonanie ścieku ulicznego z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm i podbudowie z mieszanki betonowej C 12/15 gr. 25 cm (kolor grafit), - wykonanie elementów ulic - chodników i ciągów pieszo - rowerowych z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm, podbudowie z mieszanki betonowej C 8/10 gr. 10 cm i warstwie odsączającej gr. 15 cm, wyspy dzielącej z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm (kolor czerwony) na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm, podbudowie z mieszanki betonowej C 8/10 gr. 15 cm i warstwie odsączającej gr. 15 cm, zjazdów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm (kolor czerwony) na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm, podbudowie z mieszanki betonowej C 8/10 gr. 15 cm i warstwie odsączającej gr. 15 cm, zatok postojowych z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm (kolor czerwony) na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm, podbudowie z mieszanki betonowej C 12/15 gr. 25 cm i warstwie odsączającej gr. 20 cm, wbudowanie krawężników i obrzeży, UWAGA! Przy wykonywaniu elementów ulic - t.j.: jezdni, ścieków, chodników, ciągów pieszo - rowerowych, zjazdów, zatok postojowych, Zamawiający wymaga zastosowania betonowej kostki brukowej bezfazowej. - w zakresie zieleni: ręczne plantowanie i zagęszczanie powierzchni wraz z humusowaniem i obsianiem trawą, - wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, wyniesienie w teren oznakowania pionowego i ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 4. Zakres robót budowlanych dla branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa obejmuje: Odcinek 1- ul. Nagórnej od skrzyżowania z ul. Powstania Warszawskiego do projektowanej ul. Poległych  kolektor deszczowy  400mm - 371,50 m,  przykanaliki  200mm – 12 szt/ 26,0 m Odcinek 2 - ul. Nagórnej od skrzyżowania z projektowaną ulica Poległych do gruntów kolejowych Poznań – Warszawa  kolektor deszczowy  600mm - 440,80 m,  kolektor deszczowy  500mm - 203,00 m,  kolektor deszczowy  400mm - 306,90 m,  kolektor deszczowy  300mm - 14,00 m,  przykanaliki  200mm – 42 szt/ 156,50 m Odcinek 3 - ul. Poległych  kolektor deszczowy  400mm - 52,50 m,  kolektor deszczowy  300mm - 74,40 m,  przykanaliki  200mm – 10 szt/ 36,50 m  osadnik do podczyszczania wód deszczowych V2B1 służący do wydzielania zawiesiny łatwoopadającej o gęstości większej od 1 kg/dm3 ze ścieków deszczowych płynących kanalizacją rozdzielczą - urządzenie zbudowane z dwóch cylindrycznych zbiorników połączonych rurą centralną, pierwszy zbiorniki przeznaczony jest do wydzielenia z wód deszczowych zanieczyszczeń opadających (zawiesiny), drugi zbiornik podzielony jest na dwie komory, pierwsza komora stanowi „pułapkę części pływających”, druga - pełni rolę komory odpływowej. Przewód wlotowy wprowadzony jest do zbiornika pierwszego stycznie do pobocznicy, co wymusza ruch wirowy ścieków. Wylot z pierwszego zbiornika tzw. rurą centralną, znajduje się w centralnej części.  separator PSW Lamela do oddzielania wód deszczowych i roztopowych ze związków ropopochodnych oraz końcowego doczyszczania z zawiesiny. Separator zbudowany z monolitycznego korpusu betonowego z kompletnym wyposażeniem wewnętrznym, kręgu nadbudowy i pokrywy z włazem. Wewnątrz korpusu umieszczone są na wspornikach sekcje żaluzjowe, na których zachodzi oddzielanie zanieczyszczeń. Wszystkie elementy wewnętrzne i zewnętrzne przystosowane są do pracy w środowisku agresywnym i nie wymagają dodatkowego izolowania i uszczelniania. Zamknięcie stanowi pokrywa betonowa z włazem/włazami.  kolektor deszczowy - kanalizację deszczową odprowadzającą wody deszczowe zaprojektowano z rur kanałowych z polietylenu wysokiej gęstości PEHD o średnicy 600/719, 500/598, 400/475 i 300/353mm 8kPa łączonych na kielichy i uszczelkę elastomerową. Sztywność obwodowa rur 8 kN/m2 .  studnie kanalizacyjne - na trasie kanalizacji deszczowej występują typowe studnie kanalizacyjne wykonane kręgów żelbetowych z betonu B45 1200 i 1500 mm. Kręgi żelbetowe denne z zabudowanymi przejściami szczelnymi – tuleja, ustawione na fundamentach betonowych z betonu C 35/45. Na kręgu dennym ustawić kręgi i przykryć płytą pokrywową PP 1,74/0,60 z betonu C 35/45 ( PP 1,24/0,60 ) z włazem żeliwnym typu ciężkiego D400,  wylot żelbetowy - wylot kanału kanalizacji deszczowej zaprojektowano w korycie kanału Lubiny jako konstrukcję żelbetową monolityczną. Parametry techniczne wykonania budowli zawarte są na rysunkach konstrukcyjnych nr 14 i 15 dokumentacji branżowej. 5. Zakres robót dla branży telekomunikacyjnej obejmuje: Etap I a) przebudowa kanalizacji teletechnicznej Istniejący ciąg kanalizacji koliduje z projektowaną przebudową na odcinku A-B. Jest to odcinek kanalizacji w ul. Nagórnej pomiędzy ul. Powstania Warszawskiego a blokiem ul. Tulipanowa 10. Należy pobudować nowy odcinek kanalizacji dwuotworowej z rur RHDPEp 110/6,3 ze studniami SKR-2 z pokrywą typu ciężkiego na odcinku od skrzyżowania z ul. Powstania Warszawskiego do istniejącej studni D28. Istniejącą studnię D28 należy przebudować na SKR-2 z pokrywą typu ciężkiego. Dalej od tej studni należy pobudować w kierunku ul. Tulipanowej kanalizację jednootworową z rur RHDPEp 110/6,3 ze studniami SKR-1 z pokrywą typu ciężkiego. Studnię nr 5 należy nabudować na istniejącym kablu doziemnym. W celu możliwości wykonania bezprzerwowego przełączenia kabli należy je przełączyć w istniejącej studni D23 ( na wysokości posesji ul. Nagórna 26).W związku z tym studnię należy przebudować do wielkości SKR-2 z pokrywą typu ciężkiego. Pomiędzy istniejącą studnią D23 a kolizyjną studnią D24 istnieje przejście pod ulicą Powstania Warszawskiego. Ułożone są 4 rury. Dwie rury są grubościenne, z których jedna jest zajęta przez 6 kabli. W związku z powyższym po rozebraniu kolizyjnej studni rurę wolnego otworu należy przedłużyć do nowowybudowanej studni SKR-2 oznaczonej na rys 4 nr 1. Następnie wykonać dwuetapowo przełączenie kabli w pierwszej kolejności przełączyć 6 kabli z zajętego otworu w górnej części studni D23 i po uwolnieniu tego otworu dokonać przedłużenia drugiej rury do nowowybudowanej studni , a następnie przełączyć pozostałe 3 kable. Po wybudowaniu kanalizacji i przełożeniu kabli należy zlikwidować kolizyjne odcinki i kolizyjne studnie. b) przebudowa linii kablowych miedzianych Do przebudowy są kable magistralne, rozdzielcze i przyłącza. Przebudowę kabli wykonać zgodnie z rys. 5-10 dokumentacji branżowej. Po zaciągnięciu projektowanych kabli w studniach wykonać złącza z istniejącymi kablami. Przełączenie kabli należy wykonać dwuetapowo ze względu na brak możliwości nabudowania kolizyjnej studni na istniejącym ciągu i bezprzerwowym przełączeniu w niej kabli. Po przebudowie sieci należy zlikwidować kolizyjne odcinki kabli . c) przebudowa linii kablowej światłowodowej operatora INEA S.A. W kolizyjnym odcinku kanalizacji teletechnicznej przebiega kabel światłowodowy Z-XOTKtsd48J relacji ul. Kolejowa 1 - ul. Narcyzowa 3. Zgodnie wydanymi warunkami technicznymi i rys. 11 dokumentacji branżowej należy przebudować kolizyjny odcinek kabla OTK. Do przebudowy kabla OTK można przystąpić po przebudowie kanalizacji telekomunikacyjnej operatora ORANGE POLSKA. Z budynku przy ul. Narcyzowej 3 należy ściągnąć około 35,0 m zapasu do wysokości studni D28. W studni tej przeciąć kabel i wycofać go do wysokości studni D23. Następnie ułożyć kabel ponownie w kanalizacji do wysokości studni nr3. Do studni tej doprowadzić również drugi odcinek kabla pozostały po przecięciu od studni D28. W studni nr 3 wykonać złącze przelotowe. na przebudowywanym kablu. W studni tej należy zamontować stelaż zapasu, na którym pozostanie pozostała część kabla OTK po przebudowie. Złącze wykonać w mufie FOSC 400 B4. Etap II a) przebudowa kanalizacji teletechnicznej Istniejący ciąg kanalizacji koliduje z projektowaną przebudową na odcinku E-F i G-H-I. Należy pobudować nowe odcinki kanalizacji dwuotworowej z rur RHDPEp 110/6,3 ze studniami SKR-2. Studnie nr.13 i 21 nabudować na istniejących ciągach kanalizacji. Studnie nr 17 nabudować na istniejącym kablu doziemnym. W istniejącej studni położonej na wysokości posesji nr 73, która znajdzie się w projektowanym parkingu wymienić pokrywę na typ ciężki. Kolizyjny słupek rozdzielczy wraz ze studnią położony przy posesji nr 79 należy przebudować. Ze względu na projektowane łuki przyszłej ulicy należy go przenieść na drugą stronę ulicy na wysokości dz.29. Słupek - typu Agmar SRP 1100-AT/TSK, w którym należy zamontować głowicę KRONE 10-par. Po wybudowaniu kanalizacji i przełożeniu kabli należy zlikwidować kolizyjne odcinki i kolizyjne studnie. b) przebudowa linii kablowych miedzianych Do przebudowy są kable rozdzielcze i przyłącza. Przebudowę kabli wykonać zgodnie z rys.14-18 dokumentacji branżowej. Po zaciągnięciu projektowanych kabli rozdzielczych w studniach wykonać złącza z istniejącymi kablami. Przełączenie kabli należy wykonać bezprzerwowo. Po przebudowie sieci należy zlikwidować kolizyjne odcinki kabli . Przyłącza należy przebudować kablami XzTKMXpw 3x2x0,5. Kable należy pobudować w kanalizacji i doziemnie do punktów styku z kablami ułożonymi w kierunku abonentów. Na projektowanych wjazdach do posesji kable ułożyć w rurze ochronnej RHDPEp 110/6,3. c) likwidacja linii słupowej napowietrznej i przebudowa przyłączy napowietrznych W porozumieniu z Telekomunikacją Polską zostanie zlikwidowana linia słupowa napowietrzna. Materiały niezbędne do przebudowy przekaże TP S.A. Przyłącza napowietrzne zostaną przebudowane na doziemne. Przy posesji nr 54 należy pobudować nowy słupek kablowy typu Agmar SRP 1100-AT/TSK, w którym należy zamontować głowicę KRONE 10-par. Ze słupka należy pobudować przyłącza do posesji zgodnie z rys. 20 dokumentacji branżowej. Pozostałe przyłącza pobudować z istniejących słupków. Istniejące kable doziemne nie podlegające przebudowie należy zabezpieczyć na wjazdach i przy przejściach pod ulicą rurą osłonową dwudzielną AROT A120 PS. Przełączenie kabli należy wykonać bezprzerwowo. Po przebudowie sieci należy zlikwidować kolizyjne odcinki kabli . 6. Zakres robót dla branży energetycznej obejmuje: Przebudowa linii SN 15 kV (likwidacja kolizji)  Istniejący kabel typu HAKnFtA 3x150 mm2 na odcinku kolidującym z drogą należy przebudować poza krawędź jezdni i ułożyć według trasy podanej na planie sytuacyjnym.  Nowy fragment kabla typu 3 x XRUHAKXs 1x150 mm należy połączyć z istniejącym za pomocą muf przejściowych z tworzyw termokurczliwych.  Istniejący słup krańcowy linii 15 kV należy przebudować wynosząc go poza teren kolizji.  Na projektowany słup typu K2/2go/-12(E10)x2 wprowadzić istniejący kabel typu 3xXUHAKXS 1x240 zasilający stację transformatorową SN/nN nr 71158.  Na słupie K2 (2 go)-12/(E-10)x2 zabudować ograniczniki przepięć. Oporność uziemienia słupa nie powinna być większa niż 3,33 oma.  Istniejący kabel 3xHAKuFłA 3x150 na odcinku skrzyżowania ul. Nagórnej z ul. Konwaliową i Powstania Warszawskiego przebudować bez przecinania wg trasy podanej na załączonym planie sytuacyjnym.  Linie kablowe 15 kV przy skrzyżowaniach z projektowanymi wjazdami do posesji oraz drogami miejskimi należy chronić rurą dwudzielną z polietylenu HDPE np. APS o średnicy 160 mm. Przebudowa linii 0,4 kV (likwidacja kolizji)  Istniejącą linię napowietrzną stanowiącą obwód IV i V stacji 70197 należy przebudować wynosząc ją poza teren kolizji. Zastosować słupy wirowe typu E oraz żelbetowe typu ŻN. Na przebudowanym odcinku linii należy zastosować przewody AsXSn 4x50 mm2.  Istniejącą linię napowietrzną należy zdemontować.  Linię napowietrzną stanowiącą obwód I stacji transformatorowej SN/nN 71094 należy przebudować tylko w tych fragmentach gdzie zachodzi kolizja z budowa drogi. Przebudowie będzie podlegało kilka słupów nr 1/1, 1/2, 1/3, 1/4, 1/5, 1/6, 1/11, kabel zasilający YAKXS 4x120 mm2 oraz jedno przyłącze wykonane kablem YAKXS 4x25 mm2.  Fragment linii kablowej 0,4 kV obwodu VI stacji 71121 w kier, złącza ZK-1274 należy przebudować bez przecinania i ułożyć wg trasy podanej na planie sytuacyjnym. Przebudowa oświetlenia ulicznego (likwidacja kolizji)  Oświetlenie uliczne zasilane ze stacji 70197 należy przenieść na nową linię. Istniejące oprawy zabudować na nowych stanowiskach. Jako przewód sterujący zastosować istniejącą linkę AL. 25 mm2. Skrzynkę sterującą przenieść i zabudować na słupie krańcowym nr 8 7. Zakres robót dla branży oświetlenie uliczne obejmuje: Słupy - dla oświetlenia ulicznego zaprojektowano latarnie na słupach wielokątnych wykonanych z blachy stalowej profilowanej typu S0-10/4 przykręcanych do prefabrykowanych jednolitych betonowych fundamentów. Linia energetyczna kablowa układana w ziemi - kabel typu YAKY 4x25 mm2 Uwaga: Zaprojektowane w dokumentacji projektowej oprawy oświetleniowe OU-05-150 z lampą sodową zastąpione zostają oprawami Philips BGP243 T25 1xLED 120-4S/740 DM11 z lampą LED 1xLED120-4S/740. Wszystkie oprawy mają być wyposażone w fabryczny system zdalnego zarządzania CityTouch. Dopuszcza się zastosowanie opraw o parametrach równoważnych lub nie gorszych od podanych powyżej opraw Fhilipsa przy spełnieniu następujących warunków: 1) strumień świetlny dla lampy będzie nie mniejszy niż 12.000,00 lm i będzie uzyskiwany jednocześnie z mocy nie większej niż 75,00 W, 2) oprawy oświetleniowe będą spełniały wymagania normy EN 13201:2015 pod klasę M3 dla ulicy Nagórnej. W związku z tym, że w całym mieście Koło w celu uzyskania jednakowego czasu zapalania i wyłączania oświetlenia zewnętrznego Spółka OUiD w Kaliszu zamontowała zegary astronomiczne producenta AST Midi z zewnętrzną anteną GPS również taki sam zegar astronomiczny należy zamontować w szafce sterującej oświetleniem ulicznym. 8. Wymagany przez Zamawiającego harmonogram rzeczowy realizacji robót wynikający ze zobowiązania zawartego w umowie o dofinansowanie w ramach Funduszu Dróg Samorządowych zawarto w tabeli poniżej: Lp Elementy i rodzaje robót Termin realizacji (miesiąc, rok) od do 1 Likwidacja kolizji VII.2019 XI.2019 2 Kanalizacja deszczowa VIII.2019 XI.2019 3 Roboty pomiarowe II.2020 II.2020 4 Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe II.2020 III.2020 5 Elementy odwodnienia II.2020 III.2020 6 Roboty ziemne II.2020 III.2020 7 Nawierzchnia jezdni III.2020 V.2020 8 Elementy ulic - pas pieszo-rowerowy, chodniki, zjazdy, zatoki postojowe, wyspy dzielące IV.2020 V.2020 9 Zieleń, pobocza IV.2020 V.2020 10 Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu V.2020 V.2020 W przypadku konieczności wykonania zakontraktowanych robót przed wymaganym terminem realizacji, ich rozliczenie nastąpi zgodnie z harmonogramem rzeczowym. 9. Szczegółowy zakres robót określają: projekt budowlano-wykonawczy branży drogowej, dokumentacja techniczna kanalizacji deszczowej, projekt likwidacji kolizji z siecią energetyczną i oświetleniową, projekt branży telekomunikacyjnej, kosztorys ofertowy, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 10. Standardy jakościowe zostały określone w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 11. Wykonawca oszacuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływanie innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty w tym: a) opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu i oznakowania robót zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2017r poz.1260 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017 r. poz. 784). Wszelkie koszty będące wynikiem w/w uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu winien uwzględniać bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie komunikacji publicznej w czasie trwania budowy. b) wyniesienie oznakowania w teren, utrzymanie przez czas budowy i późniejszy demontaż, c) zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego zakresu robót, d) zorganizowanie robót w sposób pozwalający mieszkańcom nieruchomości zlokalizowanych przy drodze na dojazd do własnych posesji, e) odprowadzania ścieków, pokrycie kosztów energii na potrzeby budowy, zapewnienie dostaw mediów, f) zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich, g) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, h) stabilizacja punktów granicznych w terenie dla działek przyległych do pasa drogowego. 12. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty sporządzonej w oparciu o kosztorys ofertowy, jest wynagrodzeniem wstępnym. Wynagrodzenie końcowe ustalone zostanie na podstawie obmiaru powykonawczego robót, zaakceptowanego przez inspektora nadzoru oraz cen jednostkowych zawartych w ofercie. 13. Zamawiający przewiduje uruchamianie płatności na rzecz Wykonawcy zgodne z harmonogramem przekazywania środków w ramach Funduszu Dróg Samorządowych wg tabeli poniżej: Lp. Elementy i rodzaje robót Terminy płatności 1 Kanalizacja deszczowa Likwidacja kolizji IX, X, XI. 2019 2 Roboty drogowe w tym: III, IV, V. 2020 - Roboty pomiarowe - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - Elementy odwodnienia - Roboty ziemne - Nawierzchnia jezdni - Elementy ulic - pas pieszo-rowerowy, chodniki, zjazdy, zatoki postojowe, wyspy dzielące - Zieleń, pobocza - Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu 14. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. 15. W przypadku użycia w załącznikach do SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. 16. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 17. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 18. Wykonawca zostaje w pełni odpowiedzialny w stosunku do Zamawiającego za zlecone do podwykonawstwa części zamówienia. 19. Z obowiązku przedkładania Zamawiającemu umów o podwykonawstwo wyłącza się umowy o wartości mniejszej niż 5% wartości przedmiotu zamówienia. 20. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 21. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. - Kodeks pracy (j. t. Dz. U. z 2018.917 ze. zm.) - wszystkie czynności składające się na roboty budowlane chyba, że z odrębnych przepisów wynika, że te osoby nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę. 22. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej. 23. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia w/w osób w związku z realizacją zamówienia Zamawiający naliczy kary określone w projekcie umowy. 24. Wykonawca w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy zobowiązany będzie do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji, harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego realizacji przedmiotu umowy z uwzględnieniem harmonogramu rzeczowego wymaganego przez Zamawiającego (patrz pkt 8 powyżej). 25. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia programu zapewnienia jakości zawierającego m.in. schemat organizacyjny budowy z wykazem zespołów roboczych, ich kwalifikacjami i przygotowaniem praktycznym. Na chwilę ogłoszenia niniejszego postępowania Zamawiający posiada przyznane środki z Funduszu Dróg Samorządowych, na które nie została zawarta umowa między Wojewodą Wielkopolskim i Powiatem Kolskim oraz nie zostały wprowadzone środki uchwałą Rady Powiatu Kolskiego do budżetu Powiatu Kolskiego i planu finansowego Powiatowego Zarządu Dróg w Kole. W przypadku braku wyżej wymienionego dokumentu na chwilę otwarcia ofert, Zamawiający po odczytaniu treści ofert, zawiesi postępowanie do czasu zabezpieczenia całkowitej szacowanej wartości zamówienia. Okres zawieszenia postępowania może trwać do okresu związania ofertą (30 dni) i za zgodą Wykonawcy może zostać wydłużony o kolejne 30 dni.

II.5) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45232130-2
45232310-8
45231400-9
45316110-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-05-29
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-05-29
2020-05-29

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1) Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 2) Wykonawca musi wykazać że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1 000 000,00 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:  dwóch robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi/ulicy o nawierzchni z betonowej kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN brutto każda oraz wykaże, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,  jednego zadania budowlanego polegającego na budowie, przebudowie kanalizacji deszczowej o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN brutto oraz wykaże, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,  jednego zadania budowlanego polegającego na budowie, przebudowie linii telekomunikacyjnych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto oraz wykaże, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,  jednego zadania budowlanego polegającego na budowie, przebudowie linii energetycznych/oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN oraz wykaże, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, Warunek ten ma spełniać samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasobu wiedzy i doświadczenia - doświadczenie w/w podmiotów nie sumuje się. 4) Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca wskaże osoby, które muszą być dostępne na etapie realizacji zamówienia i spełniać następujące wymagania:  Kierownik budowy branży drogowej – 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie,  Kierownik robót branży instalacyjnej (sanitarnej) – 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie,  Kierownik robót branży instalacyjnej (telekomunikacyjnej) – 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie,  Kierownik robót branży instalacyjnej (elektrycznej) – 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie, Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierowników robót w przypadku, gdy ta sama osoba posiada wymagane uprawnienia w więcej niż jednej specjalności. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA 5) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) ( Dz. Urz. UE. L 119 z 04.05.2016r. , str 1) dalej „RODO”, informuję że : 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Kole, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, tel. 63 26 10 576, email: pzd@starostwokolskie.pl, www.pzdkolo.pl 2. Państwa dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 6) Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2) Informacji z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z2016 r. poz. 352). 6. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej 1) dokumentu potwierdzającego, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna wymienioną w pkt VII pkt 2 ppkt 2 Dotyczących zdolności technicznych i zawodowych: 2) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 3) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty 2) Kosztorys ofertowy 3) Oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy – w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 ) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składana ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:  pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Santander Bank Polska S.A. 77 1090 1203 0000 0001 0967 1907  poręczeniach bankowych  poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowej,  gwarancjach bankowych  gwarancjach ubezpieczeniowych  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. 2019.310 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji winno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1, w formie lub formach, o których mowa w pkt 2 zostanie wykluczony z postępowania. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 10. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 20,00
okres gwarancji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający działając zgodnie z przepisami art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiany w umowie mogą dotyczyć: 1) zmiany terminu wykonania zamówienia, 2) zmiany ilości robót budowlanych, 3) zmiany wynagrodzenia, 4) zmiany w zakresie podwykonawstwa, 5) zmiany w zakresie rozwiązań technicznych lub technologicznych, 6) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót, 7) zmiany kierownika budowy. 8) zmiany wysokości kar umownych - na warunkach określonych w niniejszej umowie. 3. Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, co do terminu wykonania zamówienia dopuszczalna jest w następujących okolicznościach: 1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 2) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 3) wystąpienia warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót w umówiony sposób; 4) przekroczenia określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji niezbędnych decyzji administracyjnych oraz umożliwienia realizacji robót przez firmy, 5) zmian regulacji prawnych, wpływających na konieczność zmiany terminu, 6) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, 7) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 4. Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy, zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub poprzez przedłużenie terminu zakończenia robót w przypadku: 1) zmiany urzędowej stawki podatku od towaru i usług, 2) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, 3) zmian technologicznych - o ile są korzystne dla Zamawiającego i spowodowane są w szczególności:  pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót,  pojawieniem się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji lub kosztów wykonania i eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, 4) odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych, wystąpienia znalezisk archeologicznych, napotkania niewybuchów, które mogą skutkować niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, 5) odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenu budowy, w szczególności napotkania na nieziwentaryzowane lub błędnie zinwentaryzowane sieci, instalacje lub inne obiekty budowlane, 6) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, 7) zmian regulacji prawnych, wpływających na koniczność zmiany zakresu rzeczowego. 5. Zmiana postanowień niniejszej umowy dotycząca kar umownych dopuszczalna jest na uzasadniony wniosek Wykonawcy, w przypadku gdy roboty budowlane zostały w znacznej części wykonane w taki sposób, że możliwe jest korzystanie przez Zamawiającego z części wykonanych robót. W takim wypadku zmniejszenie kar umownych może nastąpić proporcjonalnie, uwzględniając zakres zrealizowanych terminowo robót. 6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Katalog ten nie stanowi podstawy roszczenia dla Wykonawcy o zobowiązanie Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. 7. Zmiany mogą być wprowadzone po złożeniu pisemnej propozycji zmian, jeżeli konieczność ich wprowadzenia do umowy wynika ze zmiany prawa powszechnie obowiązującego, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej np. prawa podatkowego lub wynika ze zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 8. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy zmiana danych teleadresowych oraz zmiana osób reprezentujących strony. 9. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: zmianie siedziby lub nazwy firmy, zmianie osób reprezentujących, ogłoszeniu upadłości, ogłoszeniu likwidacji, zawieszeniu działalności, wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace murarskie i żelbetowe - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuje ekip lub pracowników do prac murarskich i żelbetowych. Inwestycje to budynki nieużyteczności publicznej. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Lokalizacja: pow. Konin. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI