Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Międzyrzeckiej, budowa drogi gminnej w obrębie 3 Skwierzyna, budowa skrzyżowania, przebudowa skrzyżowania oraz przebudowa ul. Pola Międzyrzeckie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skwierzyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Skwierzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-440
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 95 721 65 10
1.5.8.) Numer faksu: +48 95 721 65 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@skwierzyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skwierzyna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa ul. Międzyrzeckiej, budowa drogi gminnej w obrębie 3 Skwierzyna, budowa skrzyżowania, przebudowa skrzyżowania oraz przebudowa ul. Pola Międzyrzeckie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f311dc46-912a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024963
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000781/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa, rozbudowa ulicy Międzyrzeckiej w Skwierzynie, przebudowa drogi gminnej ul. Pola Międzyrzeckie w miejscowości Skwierzyna
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.skwierzyna.pl/zamowienia_publiczne/12/status/0/rodzaj/0/wzp/zwr/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zp@skwierzyna.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zp@skwierzyna.pl2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany. wycofania oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji”.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAJP.6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.Na ofertę składają się wypełnione i podpisane dokumenty:a) formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ - oryginał podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,; b) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XIV SWZ - kosztorys podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;c) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru załącznik nr 2 do SWZ - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;d) jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy Wykonawcy lub Wykonawców składających ofertę wspólnie podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy lub mocodawców;e) jeżeli dotyczy - oświadczenie, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pełnomocnika, o którym mowa w lit. d;f) jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostępniającego zasoby;
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:■ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Skwierzyna ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna nr tel./fax:+48 95 721 65 10 / 95 721 65 39;■ Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych: dr n. prawn. Bartosz Pawelczyk – radca prawny; Kancelaria Radców Prawnych Bartosz Pawelczyk Krzysztof Kozik spółka cywilna ul. Różana 13/3 61-577 Poznań , e-mail: inspektor@rodo-krp.pl , nr tel.: 792 304 042■ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Rozbudowa ul. Międzyrzeckiej, budowa drogi gminnej na działkach nr 514/20 i 514/37 w obrębie 3 miasta Skwierzyna, budowa skrzyżowania ul. Międzyrzeckiej z budowaną drogą gminną, przebudowa skrzyżowania ul. Międzyrzeckiej z ul. Pola Międzyrzeckie oraz przebudowa ul. Pola Międzyrzeckie” o sygn.: ZP.271.1.2021 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp; Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych■ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;■ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;■ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;■ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;■ posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;■ nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO.• wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;• w trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę ul. Międzyrzeckiej, budowę drogi gminnej na działkach nr 514/20 i 514/37 w obrębie 3 miasta Skwierzyna, budowę skrzyżowania ul. Międzyrzeckiej z budowaną drogą gminną, przebudowę skrzyżowania ul. Międzyrzeckiej z ul. Pola Międzyrzeckie oraz przebudowę ul. Pola Międzyrzeckie. I. etap - rozbudowa ul. Międzyrzeckiej, budowa drogi gminnej na działkach nr 514/20 i 514/37 w obrębie 3 miasta Skwierzyna, budowa skrzyżowania ul. Międzyrzeckiej z budowaną drogą gminną, przebudowa skrzyżowania ul. Międzyrzeckiej z ul. Pola MiędzyrzeckieZakres inwestycji obejmuje:- rozbudowę ul. Międzyrzeckiej - budowę chodnika łączącego istniejące przystanki autobusowe, - rozbudowa drogi gminnej na działkach nr 514/20 i 514/37 obręb 3,- przebudowę skrzyżowania ul. Międzyrzeckiej z rozbudowywaną drogą gminną,- przebudowę skrzyżowania ul. Międzyrzeckiej z ul. Pola Międzyrzeckie,- przebudowę ul. Pola Międzyrzeckie, - wycinkę drzew, - wykonanie skarp, - zagospodarowanie trenów zielonych,Planowane roboty budowlane zlokalizowano na działkach nr:• pas drogowy ul. Pola Międzyrzeckie - 511 – obręb 3• pas drogowy ul. Międzyrzeckiej - 316/4 – obręb 3• pas drogowy rozbudowywanej drogi gminnej - 514/20 i 514/37 - obręb 3.Przedmiotowa inwestycja przewiduje rozbudowę ul. Międzyrzeckiej, rozbudowę drogi gminnej na działkach nr 514/20 i 514/37 obręb 3, przebudowę skrzyżowania ul. Międzyrzeckiej z rozbudowywaną drogą gminną, przebudowę skrzyżowania ul. Międzyrzeckiej z ul. Pola Międzyrzeckie oraz przebudowę ul. Pola Międzyrzeckie. W nawiązaniu do powyższego zakłada się rozbudowę ulicy Międzyrzeckiej oraz rozbudowę skrzyżowania z rozbudowywaną drogą gminną polegającą na wprowadzeniu dodatkowych pasów ruchu dla pojazdów skręcających w lewo oraz prawo ww. ulicy na rozbudowywaną drogę gminną (działki nr 514/20 i 514/37 obręb 3). Dodatkowe pasy ruchu charakteryzują się szerokością 3,70m. Załamanie krawędzi jezdni obu ulic wyokrąglono łukami poziomymi o promieniu 14 i 15 m. Ponadto w ciągu ulicy Międzyrzeckiej zaprojektowany został chodnik komunikujący istniejące przystanki autobusowe, projektowany chodnik ma szerokość 2,00 m oraz pobocza utwardzone, szerokości 0,75 m.W ramach przedmiotowego projektu zakłada się również rozbudowę istniejącej drogi gminnej znajdującej się obecnie wyłączenie na działce 514/20. Rozbudowa zakłada całkowitą wymianę konstrukcji drogi, poszerzenie jej przy jednoczesnym jej przesunięciu. Rozbudowywana droga charakteryzuje się jezdnią szerokości 3,5m oraz poboczami utwardzonymi, szerokości 0,75 m. Ponadto zakłada się przebudowę skrzyżowania ul. Międzyrzeckiej z ul. Pola Międzyrzeckiej. Wyżej wymieniona przebudowa polega na zmianie kąta przecięcia osi obu jezdni zbliżając go do kąta prostego. Załamanie krawędzi jezdni obu ulic wyokrąglono łukami poziomymi o promieniu 10 i 15m.Rozwiązania konstrukcyjne i materiałowe. Jezdnia (nakładka bitumiczna):- warstwa ścieralna SMA 11 (PMB 45/80-55) - 4cm,- siatka z włókien szklanych, Jezdnia (pełna konstrukcja wraz z siatką z włókien szklanych):- warstwa ścieralna SMA 11 (PMB 45/80-55) - 4cm,- warstwa wiążąca AC16W - 6cm,- siatka z włókien szklanych,- podbudowa AC 22P - 10cm,- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3, - 20cm,o uziarnieniu 0/31.5mm- podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem C3/4≤6,0MPa; - 15cm, Jezdnia (pełna konstrukcja bez siatki z włókien szklanych):- warstwa ścieralna SMA 11 (PMB 45/80-55) - 4cm,- warstwa wiążąca AC16W - 6cm,- podbudowa AC 22P - 10cm,- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3, - 20cm, o uziarnieniu 0/31.5mm- podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem C3/4≤6,0MPa; - 15cm,Nawierzchnia chodnika:- w-wa ścieralna z kostki betonowej o wym. 10x20cm koloru szarego - 8cm,- podsypka cementowo-piaskowa 1:6 - 5cm,Nawierzchnię chodników należy ograniczyć za pomocą obrzeży betonowych o wym. 8x30x100cm lub 8x30x50cm wykonanych na ławie betonowej z oporem z betonu klasy min. C12/15 (konsystencja K-1).II. etap – przebudowa drogi gminnej, działka nr 511 obręb 3 miasta Skwierzyna, ul. Pola Międzyrzeckie.Zakres inwestycji obejmuje:- przebudowę nawierzchni jezdni,- budowę chodnika, - budowę pobocza,- budowę przepustu, - przebudowę zjazdów,- wykonanie opaski z grysu, - wycinkę drzew, - wykonanie skarp, - rekultywacja istniejących i urządzanie nowych terenów zielonych,- dostosowanie wysokościowe istniejących nawierzchni, elementów (bramy, furtki) na połączeniu projektowanego zagospodarowania z istniejącym,Teren objęty opracowaniem stanowi pas drogowy ulicy Pola Międzyrzeckie. W stanie istniejącym ulica ta posiada nawierzchnię szerokości 5,00m i jest wykonana z destruktu przemieszanego z tłuczniem kamiennym. W ciągu istniejącej nawierzchni występują zjazdy indywidualne, które wykonane są z tłucznia. Teren, na którym przebiega droga ma ukształtowanie jednolite [w zaznaczeniu wysokościowym]. Na przestrzeni działki, na której przewiduje się realizację inwestycji zlokalizowane jest uzbrojenia pod i nad ziemne w postaci:- sieci wodociągowej,- sieci elektroenergetycznej,- sieci telekomunikacyjnej;Projektowana niweleta prowadzona jest po istniejącym terenie niwelując nieznacznie istniejące odchylenia terenowe (porządkując spadki). W nawiązaniu do powyższego stwierdza się, że tak prowadzona niweleta nie powoduje kolizji z istniejącym uzbrojeniem.Rozwiązania konstrukcyjne i materiałowe.• Nawierzchnia jezdni:- w-wa ścieralna z kostki betonowej Eko Behaton, koloru szarego - 8cm, [szczeliny między kostką należy wypełnić żwirem kamiennym 2/8mm]- podsypka z miału kamiennego - 4cm,- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 - 25cm, o uziarnieniu 0/31.5mm- geowłóknina 500g/m2- warstwa odsączająca z piasku - 10cm.Nawierzchnię jezdni należy ograniczyć za pomocą:- krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100, 15x30x50cm (wystających 12 cm) wykonanych na ławie betonowej z oporem z betonu klasy min. C12/15 (konsystencja K-1). Wymiar ław pokazano na rysunku pn. Szczegóły konstrukcyjne,- krawężników betonowych o wymiarach 15x22x100 (wystających 2÷3 cm) wykonanych na ławie betonowej z oporem z betonu klasy min. C12/15 (konsystencja K-1). Wymiar ław pokazano na rysunku pn. Szczegóły konstrukcyjne,- oporników betonowych o wymiarach 12x20x100 (wystających 2÷3 cm) wykonanych na ławie betonowej z oporem z betonu klasy min. C12/15 (konsystencja K-1). Wymiar ław pokazano na rysunku pn. Szczegóły konstrukcyjne,• Nawierzchnia zjazdu:- w-wa ścieralna z kostki betonowej Holland, koloru czerwonego - 8cm,- podsypka z miału kamiennego - 4cm,- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 - 20cm, o uziarnieniu 0/31.5mmSzczegółowy zakres robót zawierają:• Kosztorys ofertowy - załącznik nr 8 do SWZ,• Przedmiar - załącznik nr 9 do SWZ• Dokumentacja techniczna - załącznik nr 10 do SWZ.Uwagi:a/ Inne nie ujęte w opisie elementy lub problemy zaistniałe w trakcie realizacji wyjaśniane będą na budowie w ramach nadzoru inwestorskiego.b/ Wszystkie roboty ogólnobudowlane i rozbiórkowe prowadzić z zgodnie z obowiązującymi przepisami i „Technicznymi warunkami wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych” pod nadzorem uprawnionych osób.c/ Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami BHP i PPOŻ. i Ochrony Środowiska.d/ Technologia wykonania robót może być zmieniona na inną pod warunkiem, że nie będzie o niższych parametrach technicznych i użytkowych po uzyskaniu pisemnej zgody Inwestora i autora projektu. Uwagi ogólne:Wszystkie elementy ujęte w opisach technicznych, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisach technicznych, winny być traktowane tak jakby były ujęte w obu. Podobnie wszystkie elementy ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w kosztorysach lub ujęte w kosztorysach, a nie ujęte w dokumentacji winny być traktowane tak jakby były ujęte w obu.W dokumentacji, przedmiarach robót – jeśli podane zostały nazwy i producenci materiałów i technologii – to podane zostały one jedynie jako przykładowe, w celu określenia parametrów technicznych i innych wymogów jakie spełnione muszą być, by mogły być użyte w czasie realizacji zadania inwestycyjnego. Dopuszcza się stosowanie innych równoważnych materiałów, technologii o ile zachowane zostaną ich parametry w stosunku do przyjętych w dokumentacji.Symbole, czy oznaczenia przyjęte na potrzeby kosztorysów należy także traktować jako typ - przykład. Bezwzględnie dopuszcza się inne materiały, innych producentów o podobnych - nie gorszych parametrach i standardach, o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt powinien mieć te same cechy funkcjonalne.Zamawiający nie zabezpiecza terenu na zaplecze budowy. Teren zaplecza budowy Wykonawca wygrodzi i zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt, Zamawiający nie wskazuje lokalizacji terenu zaplecza. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik do SWZ. Szczegółowy przedmiot i zakres zamówienia określony jest w SWZ, w tym w projekcie budowlanym i projektach wykonawczych, jak również specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie nie przekraczającym 5% zakresu zamówienia podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w przedmiarze robót. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Zamówienia zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy lub aneksu do umowy podstawowej, zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego kosztorysem.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert (C+Pgw). Minimalny okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy od daty odbioru.Zamawiający dopuszcza przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości maksymalnie o 24 miesiące.Wykonawca, który nie przedłuży minimalnego okresu gwarancji jakości otrzyma 0 (zero) punktów. Wykonawca, który przedłuży minimalny okres gwarancji jakości o 24 miesiące otrzyma 40 (czterdzieści) punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4