Rozbudowa ul. Jesiennej od ul. Marszałka Edwarda Rydza-Śmigłego do Alei 11 Listopada...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa ul. Jesiennej od ul. Marszałka Edwarda Rydza-Śmigłego do Alei 11 Listopada oraz budowa łącznika drogowego ul. Jesiennej i ul. Marszałka Edwarda Rydza-Śmigłego z ul. Bór w Częstochowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzęstochowa
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-30
  • ZamawiającyMIEJSKI ZARZĄD DRÓG W CZĘSTOCHOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-15
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Jesiennej od ul. Marszałka Edwarda Rydza-Śmigłego do Alei 11 Listopada oraz budowa łącznika drogowego ul. Jesiennej i ul. Marszałka Edwarda Rydza-Śmigłego z ul. Bór w Częstochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W CZĘSTOCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150309847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 52

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343664337

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzd.czest.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa ul. Jesiennej od ul. Marszałka Edwarda Rydza-Śmigłego do Alei 11 Listopada oraz budowa łącznika drogowego ul. Jesiennej i ul. Marszałka Edwarda Rydza-Śmigłego z ul. Bór w Częstochowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09b3bff7-1612-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181660

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000738/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Rozbudowa ul. Jesiennej do ul. Marszałka Edwarda Rydza-Śmigłego do Alei 11 Listopada oraz budowa łacznika drogowego ul. Jesiennej i ul. Marszałka Edwarda Rydza-Śmigłego z ul. Bór w Częstochowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/mzd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/mzd

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie
wymagalogowania. Wykonawca celem złożenia oferty bezpłatnie rejestruje się na Platformie pod
wyżejwymienionym adresem klikając przycisk „Załóż konto”. Wykonawca rejestrując się zapoznaje się
iakceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje
goza wiążący. Do rejestracji niezbędne jest zainstalowanie programu Java w ver.1.8.
Szczegółoweinformacje dotyczące sposobu wykonania tych czynności znajdują się w „Instrukcja
obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, dostępnej na stronie Platformy. Wykonawca posiadający konto ma
dostęp donastępujących formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku oraz formularza
„Pytania iodpowiedzi”. Szczegółowa instrukcja użytkownika Wykonawcy portalu SmartPzp dostępna
jest nastronie portalu SmartPzp w zakładce e-learning. Niezbędne wymagania sprzętowoaplikacyjneumożliwiające
pracę na Platformie:a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowościnie mniejszej niż 1 Mb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji:
pamięć min. 3 GBRAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel
4.0 , Windows 7 iMac OS 10.12 - lub ich nowsze wersje;c) Zainstalowana przeglądarka internetowa:
Internet Explorer11, Mozilla Firefox ver. 46 i późniejsze, Google Chrome ver. 45 i późniejsze lub Opera
ver. 37 ipóźniejsze; Przeglądarki zalecane: Mozilla Firefox, Google Chrome lub Opera.d) Włączona
obsługaJavaScript;e) Oprogramowanie Java ver. 1.8 lub wyższe;f) Zainstalowany program Acrobat
Reader lubinny umożliwiający obsługę formatów .pdf. Oferta oraz wszelkie dokumenty wymagające
podpisupodpisywane są w postępowaniu: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem
zaufanymlub podpisem osobistym Wszelkie informacje dotyczące korespondencji elektronicznej są
wskazane w SWZ w pkt 9.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie
zamówieniapublicznego są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami
RODO. Danete dotyczą Wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność
gospodarczą,pełnomocnika (osoby fizycznej, której dane osobowe zamieszczone są w
pełnomocnictwie)Wykonawcy, członka organu zarządzającego Wykonawcy (osoby fizycznej, której
dane osobowezamieszczone są w informacji z KRK), podwykonawcy będącego osobą fizyczną
prowadzącądziałalność gospodarczą, jego pełnomocnika (osoby fizycznej), informacji o osobach, które
Wykonawcaprzedłożył w ww. przetargu celem wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu, brakupodstaw wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów
Zamawiającego dotyczącychwykonania przedmiotu zamówienia (np. osób, których dane służą do
wykazania spełniania przezWykonawcę warunków udziału w postępowaniu, osób kierowanych do
realizacji zamówienia, osóbfizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zostaną
wskazane jako podwykonawca).Regulacje RODO związane z ochroną danych osobowych mają też
zastosowanie do umowy zawartejw wyniku niniejszego postępowania oraz do dokumentacji
zgromadzonej w związku zprzeprowadzeniem przedmiotowego postępowania.Obowiązek
informacyjny, jak w przypadkupozyskiwania danych osobowych bezpośrednio od Wykonawcy
powstanie, gdy Zamawiający uzyskaod Wykonawcy dane osobowe dotyczące innych osób (np. osób,
których dane służą do wykazaniaspełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,
osób kierowanych do realizacjizamówienia, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,
które zostaną wskazane jakopodwykonawca). Obowiązek ten jest uregulowany w art. 14
RODO.Zamawiający może odstąpić odobowiązku indywidualnego informowania każdej z takich osób,
w przypadkach, o których mowa w art.14 ust. 5 RODO, np. w sytuacji, gdy osoba ta dysponuje już tymi
informacjami albo gdy wymagałoby toze strony Zamawiającego niewspółmiernie dużego
wysiłku.Obowiązek informacyjny określonyprzepisami RODO spoczywa także na Wykonawcach,
którzy pozyskują dane osobowe osób trzecich wcelu przekazania ich Zamawiającym w ofertach. Dla
uzyskania przez Zamawiającego potwierdzenia,że osoby, których dane osobowe są przekazywane
Zamawiającemu, dysponują już wskazanymiinformacjami, jak również w celu właściwego
zabezpieczenia i ochrony danych tych osób, z którychWykonawca będzie korzystał, przekazanych
przez Wykonawcę w ofercie celem uzyskaniaprzedmiotowego zamówienia publicznego wymagane jest
oświadczenie Wykonawcy dotyczącepozyskania przez Wykonawcę danych osobowych od osób
trzecich, które zawarte jest w Formularzuoferty (załącznik nr 7 do SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZD.26.273.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje między innymi:
1. Branża drogowa:
- prace przygotowawcze, w tym oczyszczenie pasa zieleni, wycinka kolidujących drzew i krzewów,
- humusowanie skarp wraz z obsianiem,
- roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejących utwardzonych nawierzchni oraz kolidującego ogrodzenia,
- wykonanie robót ziemnych,
- budowa jezdni,
- budowa ciągu pieszo – rowerowego i ciągu pieszego,
- przebudowa skrzyżowań i zjazdów do posesji,
- budowa zatok autobusowych,
- montaż wiat przystankowych wraz z materiałem - w celu obsługi komunikacji autobusowej, zgodnie z załączonym opisem;
- nasadzenia zieleni w pasie drogowym ( nasadzenia i przesadzanie drzew i krzewów)

2. Branża sanitarna:
- budowa kanalizacji deszczowej,
- budowa kanalizacji sanitarnej,
- przebudowa sieci wodociągowej,
- przebudowa sieci gazowej,

3. Branża elektroenergetyczna:
- przebudowa sieci elektroenergetycznej,
- demontaż istniejącego oraz budowa nowego oświetlenia pasa drogowego,
- budowa kanału technologicznego
4. Roboty związane z zielenią:
- nasadzenia;
- dwuletnia pielęgnacja wykonanych nasadzeń.
5. Wyniesienie punktów granicznych zgodnie z decyzją

Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej, a maksymalnie 72 miesięcznej gwarancji
i rękojmi na przedmiot zamówienia.
Zadanie przewidziane do współfinansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy-Pzp.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień dotychczasowemu Wykonawcy, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego polegającego między innymi na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym zamówienia podstawowego w zakresie związanym z tym zamówieniem. Warunki na jakich zostaną one udzielone zostały odpowiednio określone we wzorze umowy, wykonanie tych robót może nastąpić w trakcie trwania umowy dla zamówienia podstawowego,
a także w ciągu 3 lat po jej zakończeniu Wykonawcy, który wykonywał zamówienie podstawowe na podstawie osobnej umowy po dokonaniu negocjacji.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN UDZIELANEJ RĘKOJMI ORAZ GWARANCJI JAKOŚCI W MIESIĄCACH (minimalnie 60 miesięcy, maksymalnie 72 miesięcy)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy skierują do realizacji zamówienia publicznego osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach:
- 1 - osoba - inżynieryjnej drogowej;
- 1 - osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych;
- 1 - osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- 1 - osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
- 1 - osoba - uprawnienia geodezyjne w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczeń i podziałów -nieruchomości.
- osobę pełniącą funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń (lub odpowiadające im uprawnienia
a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). Dopuszcza się łączenie funkcji kierownika budowy oraz kierownika robót drogowych.
Uwaga:
Osoby kierujące robotami budowlanymi powinny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą
z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone
w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA - Oświadczenie
dotyczące przesłanek wykluczenia postępowania należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę)
uprawnioną. Załącznik nr 1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o
udzielenie zamówienia Zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych żąda oświadczenia
Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy-Pzp. Z wyjątkiem wykluczenia z art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy-Pzp, na potwierdzenie którego
Zamawiający wymaga przedłożenia odpisy lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 2. WYKAZ OSÓB - Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedstawić wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami podpisany przez osobę/y uprawnioną/e sporządzony na podstawie załącznika nr 4 do swz. WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi podpisany przez osobę/y uprawnioną wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonanenależycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Załącznik nr 5.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z pkt. 8 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w zakresie i na określonych warunkach
wskazanych w załączniku nr 11 - wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-30 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/mzd

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-30 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszelkie pozostałe informacje Zamawiający zawarł w SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zadaszenie ogniska wraz z miejscem biesiadnym - Międzybrodzie Bialskie
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zadaszenie ogniska wraz z miejscem biesiadnym. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI