Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Ekologicznej
i ul. Estrady w Klaudynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 32
1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa ul. Ekologicznej
i ul. Estrady w Klaudynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40be86c8-55d0-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412740
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020210/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Rozbudowa ul. Ekologicznej i ul. Estrady w Klaudynie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://starebabice.bip.net.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://starebabice.bip.net.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z IX Rozdziałem SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarte w XXII Rozdziale SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIZiF.271.48.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa ul. Ekologicznej i ul. Estrady w Klaudynie” w zakresie branży drogowej i sanitarnej;
2. Zamawiający na wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „ul. Ekologicznej i ul. Estrady w Klaudynie” posiada:
1) Decyzję nr 156/2020 z dnia 18 maja 2020 zezwalającą na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie dróg: ulicy Ekologicznej (droga gminna nr 410772W) i ul. Estrady (droga powiatowa nr 4138W) w Klaudynie wraz z infrastrukturą,
2) Postanowienie nr 34/2020 z dnia 13 sierpnia 2020 r.
3. Przedmiot zamówienia dla części 1 – branża drogowa i sanitarna obejmuje, m.in.:
1) rozbudowę ul. Ekologicznej na odcinku ok. 570 m oraz ul. Estrady na odcinku ok. 294 m z uwzględnieniem ewentualnej korekty niwelety wynikającej z pkt. 1;
2) budowę ronda na skrzyżowaniu ul. Ekologicznej i Estrady;
3) wykonanie skrzyżowań z drogami;
4) budowę chodnika i ścieżki rowerowej po północnej stronie ul. Ekologicznej;
5) budowę chodnika i ścieżki rowerowej po wschodniej stronie oraz budowę chodnika po zachodniej stronie ul. Estrady;
6) budowę zjazdów do posesji (ujętych w dokumentacji projektowej a także zjazdów dodatkowych według załączonego rysunku);
7) budowę i profilowanie rowów przydrożnych;
8) budowę przepustów i rowów krytych;
9) budowę zatok autobusowych i zatoki do kontroli pojazdów i mobilnego ważenia;
10) wykonanie regulacji wysokościowych istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej;
11) budowę kanalizacji deszczowej;
12) wycinkę drzew oraz usunięcie karp – wycięte drzewa należą do Wykonawcy, ich wartość należy odliczyć od ceny za wykonanie przedmiotu umowy;
13) zaprojektowanie, uzgodnienie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu z uwzględnieniem:
a) możliwości zamknięcia ul. Ekologicznej przy zapewnieniu dojazdu użytkowników posesji przylegających a także zapewnieniu dojazdu pojazdom odbierającym odpady komunalne,
b) brakiem możliwości zamknięcia ul. Estrady;
14) wykonanie i wprowadzenie stałej organizacji ruchu;
15) uporządkowanie terenu wykonywania robót;
16) wykonanie zieleni drogowej;
17) pełną obsługę geodezyjną zadania inwestycyjnego w szczególności tyczenie oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej,
18) koordynację wykonawców realizujących umowy zawarte z Zamawiającym (części zamówienia określone w postępowaniu przetargowym) na wykonanie poszczególnych branż w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa ul. Ekologicznej i ul. Estrady w Klaudynie” – branża elektryczna;
19) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym dokumentacja i inwentaryzacja poszczególnych branż); dokumentacja powykonawcza musi zawierać co najmniej:
a) projekty budowlane będące załącznikiem do decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej wraz z naniesionymi ewentualnymi zmianami,
b) protokoły pomiarów, badań i sprawdzeń wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu umowy jak i po jego zakończeniu,
c) atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy,
d) protokoły częściowe odbioru robót,
e) dziennik budowy i dokumentację budowy zawierającą wszelkie notatki, ustalenia itp.;
20) zgłoszenie odpowiednim organom zamiar wprowadzenia stałej organizacji ruchu;
21) złożenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy i zamiarze przystąpienia do użytkowania a także uzyskanie klauzuli o niewniesieniu sprzeciwu przez właściwego Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;
22) UWAGA: przedmiot zamówienia nie obejmuje zabezpieczenia ropociągu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia wykonania zabezpieczenia ropociągu Wykonawcy lub innemu wykonawcy.
23) Zamawiający informuje, iż jest w trakcie aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu (SOR). Do oferty należy przyjąć oznakowanie załączonego SOR-u. Ewentualne różnice zostaną rozliczone kosztorysem różnicowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy w części 1 – 4 261 484,78 zł i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.
Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych, które stanowią przedmiot zamówienia w zamówieniu podstawowym tj. robót związanych
z rozbudową ul. Ekologicznej i ul. Estrady w Klaudynie a także inne roboty, dostawy lub usługi (w tym w zakresie innych branż, które nie stanowią przedmiotu zamówienia), które staną się wymagalne do wykonania w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia. Zamawiający przewiduje również w ramach tych zamówień wykonanie zabezpieczenia ropociągu PERN w szczególności roboty budowlane, usługi i dostawy wynikające z projektu zabezpieczenia rurociągu, który zostanie wykonany i uzgodniony w oparciu o warunki i wytyczne PERN, a także wszelkie inne roboty budowlane, usługi i dostawy, które wynikać będą ze sposobu zabezpieczenia ropociągu i światłowodu w tym ewentualne wynikające z konieczności dostosowania dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia, nadzór ze strony PERN, dodatkowe opracowania, pomiary, uzgodnienia.
Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie ustawy pzp. Decyzję w tym zakresie podejmuje Zamawiający.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużony okres rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa ul. Ekologicznej i ul. Estrady w Klaudynie” w zakresie
branży elektrycznej.
2. Zamawiający na wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „ul. Ekologicznej i ul. Estrady w Klaudynie” posiada:
1) Decyzję nr 156/2020 z dnia 18 maja 2020 zezwalającą na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie dróg: ulicy Ekologicznej (droga gminna nr 410772W) i ul. Estrady (droga powiatowa nr 4138W) w Klaudynie wraz z infrastrukturą,
2) Postanowienie nr 34/2020 z dnia 13 sierpnia 2020 r.
4. Przedmiot zamówienia dla części 2 – branża elektryczna obejmuje m.in.:
1) wykonanie sieci kablowej;
2) montaż słupów i opraw;
3) montaż szafki sterowniczej;
4) wykonanie robót budowlanych, prac i czynności wynikających z projektu budowlanego branży elektroenergetycznej oraz specyfikacji technicznych;
5) współdziałanie z wykonawcą branży drogowej w czasie realizacji inwestycji w szczególności przekazanie harmonogramu oraz warunków wykonania prac stanowiących przedmiot umowy a także współudział w przygotowaniu oraz aktualizowaniu wspólnego harmonogramu robót dla branży drogowej jako wiodącej;
6) zagęszczenie zasypki do wskaźnika wymaganego w dokumentacji dla rozbudowy drogi ul. Ekologicznej i ul. Estrady oraz wykonanie badań zagęszczenia; w przypadku braku osiągnięcia wyników zagęszczeń wymaganych w projekcie drogowym Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany gruntu i ponownego zagęszczenia zapewniającego osiągnięcie właściwych wyników oraz wykonania badań w tym zakresie;
7) zabezpieczenie wybudowanych elementów całego systemu wykonanego w ramach realizacji przedmiotu umowy na czas prowadzenia innych robót związanych z rozbudową drogi ul. Ekologicznej i ul. Estrady;
8) regulację/korektę wybudowanych elementów całego systemu wykonanego w ramach realizacji przedmiotu umowy podczas wykonywania poszczególnych warstw nawierzchni drogi w ramach rozbudowy ul. Ekologiczni i ul. Estrady wykonaną na wezwanie wykonawcy branży drogowej;
9) uporządkowanie terenu wykonywania robót;
10) wykonywanie robót zgodnie z czasową organizacją ruchu uzgodnioną i wprowadzoną przez wykonawcę branży drogowej;
11) pełną obsługę geodezyjną zadania inwestycyjnego w szczególności tyczenie oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej,
12) przekazanie kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; dokumentacja powykonawcza musi zawierać co najmniej:
a) projekty budowlane będące załącznikiem do decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej wraz z naniesionymi ewentualnymi zmianami,
b) protokoły pomiarów, badań i sprawdzeń wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu umowy jak i po jego zakończeniu,
c) atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy,
d) protokoły częściowe odbioru robót,
e) dokumentację budowy zawierającą wszelkie notatki, ustalenia itp.,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy w części 2 - 163 330,18 zł i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.
Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych, które stanowią przedmiot zamówienia w zamówieniu podstawowym tj. robót związanych
z rozbudową ul. Ekologicznej i ul. Estrady w Klaudynie a także inne roboty, dostawy lub usługi (w tym w zakresie innych branż, które nie stanowią przedmiotu zamówienia), które staną się wymagalne do wykonania w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia. Zamawiający przewiduje również w ramach tych zamówień wykonanie zabezpieczenia ropociągu PERN w szczególności roboty budowlane, usługi i dostawy wynikające z projektu zabezpieczenia rurociągu, który zostanie wykonany i uzgodniony w oparciu o warunki i wytyczne PERN, a także wszelkie inne roboty budowlane, usługi i dostawy, które wynikać będą ze sposobu zabezpieczenia ropociągu i światłowodu w tym ewentualne wynikające z konieczności dostosowania dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia, nadzór ze strony PERN, dodatkowe opracowania, pomiary, uzgodnienia.
Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie ustawy pzp. Decyzję w tym zakresie podejmuje Zamawiający.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużony okres rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dla części 1 – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów):
a) polegające na budowie/przebudowie drogi o nawierzchni asfaltobetonowej wraz z wykonaniem jej nawierzchni (asfaltobeton), konstrukcji oraz budową chodnika, o długości drogi co najmniej 1000 m lub powierzchni drogi co najmniej 6 000 m2 każda robota budowlana;
b) polegające na budowie kanału deszczowego/ogólnospławnego/sanitarnego o długości co najmniej 200 m i średnicy co najmniej 200 mm zlokalizowanego w drodze o nawierzchni utwardzonej (bitumicznej lub z kostki betonowej) każda robota budowlana;
UWAGA! Powyższe warunki mogą być spełnione łącznie, tj. 2 roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na budowie/przebudowie drogi o nawierzchni asfaltobetonowej wraz z wykonaniem jej nawierzchni (asfaltobeton), konstrukcji oraz budową chodnika, o długości drogi co najmniej 1000 m lub powierzchni drogi co najmniej 6000 m2 wraz z budową kanału deszczowego/ogólnospławnego/sanitarnego o długości co najmniej 200 m i średnicy co najmniej 200 mm każda robota budowlana
2) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy:
a) Kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, pozwalające na realizację zakresu przedmiotu zamówienia i posiadający aktualny wpis na listę członków izby inżynierów budownictwa oraz posiadającym doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy podczas realizacji co najmniej 3 robót, które swoim zakresem obejmowały co najmniej budowę/przebudowę drogi o nawierzchni asfaltobetonowej wraz z wykonaniem jej nawierzchni (asfaltobeton), konstrukcji oraz budową chodnika, o długości drogi co najmniej 600 m lub powierzchni drogi co najmniej 3 600 m2 każda robota budowlana i roboty te zostały zrealizowane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres od uzyskania uprawnień przez kierownika budowy jest krótszy to w tym okresie oraz
b) Kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tej funkcji przy budowie kanalizacji deszczowej drogi oraz posiadającym doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót podczas realizacji co najmniej 2 robót, które swoim zakresem obejmowały co najmniej budowę kanału deszczowego/ogólnospławnego/sanitarnego o długości co najmniej 200 m i średnicy co najmniej 200 mm zlokalizowanego w drodze o nawierzchni utwardzonej (bitumicznej lub z kostki betonowej) każda robota budowlana i roboty te zostały zrealizowane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres od uzyskania uprawnień przez kierownika robót jest krótszy to w tym okresie
Dla części 2 – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów), polegające na budowie linii oświetlenia ulicznego o wartości co najmniej 300 000 zł brutto każda robota budowlana;
2) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy:
a) Kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do kierowania robotami budowlanymi związanymi z budową sieci oświetlenia ulicznego/przebudową linii nn.;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z IV Rozdziałem
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z IV Rozdziałem
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z Rozdziałem XIII SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Na podstawie art. 281 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
2. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości:
dla części 1 zamówienia – 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych);
dla części 2 zamówienia – 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięć złotych);
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu:
1) należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy Stare Babice na konto w Banku WBS o/Stare Babice nr rachunku 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009, przy czym Zamawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej w dniu składania ofert przed upływem terminu ich składania (godzina). Za skuteczność operacji finansowo – bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty z zaznaczeniem, że dotyczy postępowania WIZiF.271.48.2022 pn.: „Rozbudowa ul. Ekologicznej i ul. Estrady” Część nr……………
2) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego,
3) Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z VII Rozdziałem SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 2a/2b do SWZ (Projektowane postanowienia umowy)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-14 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-14 12:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-13
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszystkie informacje dotyczące niniejszego postępowania w szczególności: opis przedmiotu zamówienia i warunki jego
wykonania, podstawy wykluczenia i warunki udziału w postępowaniu, rodzaje oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca
musi złożyć, kryteria oceny ofert dostępne, informacje dotyczące RODO są w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dostępnych
na stronie internetowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice.