Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa terenu sportowo-rekreacyjnego poprzez budowę budynku szatniowo-sanitarnego dla kompleksu boisk wraz z przyłączami i zbiornikiem p. poż. oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Sycewice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 84115912
1.5.8.) Numer faksu: 59 84115915
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@kobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365696881
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Wodna 20/2
1.11.4.) Miejscowość: Kobylnica
1.11.5.) Kod pocztowy: 76-251
1.11.6.) Województwo: pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.11.9.) Numer telefonu: 59 84115912
1.11.10.) Numer faksu: 59 84115915
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: cuw@kobylnica.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa terenu sportowo-rekreacyjnego poprzez budowę budynku szatniowo-sanitarnego dla kompleksu boisk wraz z przyłączami i zbiornikiem p. poż. oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Sycewice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f05e6d12-8265-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000074/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa terenu sportowo-rekreacyjnego w Sycewicach.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: k.pierzchalska@kobylnica.pl , cuw@kobylnica.pl .3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kobylnica z siedzibą w Kobylnicy, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica reprezentowana przez Wójta Gminy, adres email: kobylnica@kobylnica.pl,tel. 59 858 62 00 w. 230, który wyznaczył do prowadzenia spraw związanych z zamówieniami publicznymi Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy;2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pan/Pani kontaktować pod adresem email: j.mielczarek@kobylnica.eu tel. 59 858 62 00 wew. 259;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:a) art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),b) art. 18 w zw. z art. 19 ustawy Pzp;4) Wypełnienie obowiązku prawnego polega na prowadzeniu spraw, do których zobowiązane jest Gmina Kobylnica i jej jednostki w związku z realizacją zadań dot. realizacji zamówienia publicznego pn.: „Budowa terenu sportowo-rekreacyjnego poprzez budowę budynku szatniowo-sanitarnego dla kompleksu boisk wraz z przyłączami i zbiornikiem p. poż. oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Sycewice, na działce nr 6/4, obr. Sycewice PGR (gm. Kobylnica) wraz z wykonaniem charakterystyki energetycznej, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz dokumentacji odbiorowej w ramach Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla jednostek samorządu terytorialnego”.5) W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3 i 4 odbiorcami danych osobowych mogą być:a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa a w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;b) inne podmioty, które na podstawie umów zawartych z Administratorem określonym w pkt. 1 świadczące obsługę w tym prawną i informatyczną na rzecz Zamawiającego;6) Pani/Pana Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane co najmniej zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, jednak nie dłużej niż 5 lat zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym w Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, a jeżeli czas trwania umowy jest dłuższy – okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy oraz 10 lat od daty wygaśnięcia umowy zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym w Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy;7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego, konsekwencją niepodania określonych danych może być odrzucenie oferty;8) Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu stosownie do art. 22 RODO;9) Posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.9) Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c,c) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Znak sprawy: CUW-DOR.271.2.2021.OZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie budynku szatniowo-sanitarnego dla kompleksu boisk wraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Sycewice, na działce nr 6/4, obr. Sycewice PGR (gm. Kobylnica), w tym: budowa chodników, miejsc postojowych, drogi pożarowej i zbiornika przeciwpożarowego, przyłączy sieci wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej oraz instalacji zasilającej i odprowadzającej wodę ze zbiornik p.poż. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) wykonanie robót budowlanych w zakresie:a) budowy budynku szatniowo-sanitarnego, parterowego, niepodpiwniczonego z poddaszem nieużytkowym, z dachem dwuspadowym, niesymetrycznym, krytym dachówką ceramiczną,b) budowę i przebudowę przyłączy i sieci, w tym:- przyłącza energetycznego,- przyłącza wodociągowego,- przyłącza kanalizacji sanitarnej,- instalacji nawadniającej,- instalacji zasilającej zbiornik p.poż.- instalacji odpływowej z przelewu zbiornika p.poż.c) budowę instalacji w budynku szatniowo-sanitarnym, w tym:- instalację wodociągową,- instalację centralnego ogrzewania,- instalację kanalizacyjną,- instalację wentylacji mechanicznej i wyciągowej,- instalację odgromową,- instalację elektryczną,- instalację oświetleniową wewnętrznego i zewnętrznego,- instalację PV,d) budowę zagospodarowania terenu, w tym:- ciągi piesze,- miejsca parkingowe,- zbiornik p.poż.- droga pożarowa do zbiornika p.poż.2) wykonanie charakterystyki energetycznej,3) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,4) wykonanie dokumentacji odbiorowej i świadectwa charakterystyki energetycznej budynku oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektów wybudowanych w ramach niniejszej umowy,5) świadczenie usług serwisu gwarancyjnego urządzeń na zasadach określonych w niniejszej umowie.2. Przedmiot umowy jest finansowany z budżetu Gminy Kobylnica oraz dofinansowany jest ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla jednostek samorządu terytorialnego. Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia w budżecie Gminy Kobylnica w roku 2021 w wysokości 1.300.000,00 zł brutto.3. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonej w niniejszej umowie, służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom i rozliczeniu otrzymanego dofinansowania ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla jednostek samorządu terytorialnego.4. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym:1) kolorystykę wnętrz, typ i kolorystkę materiałów okładzinowych oraz stolarki okiennej i drzwiowej, rodzaj i typ pokrycia dachu,2) rodzaj i typ planowanych do montażu urządzeń i wyposażenia.5. Wykonawca sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz ze zgłoszeniem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000 zgłoszonej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500.6. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 1 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz przedmiaru robót, stanowiących Załącznik Nr 8 do SWZ. Zmieniony względem pozwolenia na budowę zakres rzeczowy budowy miejsc postojowych i dojazdu do nich został przedstawiony schematycznie w „Załączniku graficznym nr 1” w ramach Załącznika nr 1. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne.8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej „STWiORB” lub równoważne.9. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.10. Obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ofertowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w Rozdziale 3 SWZ, w tym wynikających z załączonej dokumentacji projektowej i w STWiORB.11. Zaleca się Wykonawcom po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie, celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.12. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie uzgodnionym harmonogramem rzeczowo-finansowym.13. Wykonawca opracuje i przedłoży w terminie do 5 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, w formie papierowej i elektronicznej: 1) kosztorys ofertowy w odniesieniu do ceny ofertowej, celem uzgodnienia przez Zamawiającego. Kalkulacja ceny w postaci kosztorysu ofertowego (szczegółowego) jest podstawą do pomniejszenia wynagrodzenia w wyniku zastosowania robót zamiennych, gdy wartość robót zamiennych będzie niższa niż wartość robót podlegających zamianie, 2) harmonogram rzeczowo – finansowy (zwany dalej Harmonogramem), który będzie podstawą do dokonywania rozliczeń z Wykonawcą za wykonane i ukończone kompletnie części robót, celem uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiającego, zawierający:a) podział zakresu rzeczowego będącego przedmiotem umowy, obejmujące poszczególne pozycje szczegółowe planowanych robót budowlanych, b) terminy rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót budowlanych, c) plan płatności z tym zastrzeżeniem, że łączna wartość faktur częściowych nie może przekraczać 80% wynagrodzenia umownego.Zamawiający w terminie do 3 dni roboczych od dnia przedłożenia ww. kosztorysu ofertowego i Harmonogramu zweryfikuje ich poprawność.14. W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu i obejmuje faktycznie wykonaną część przedmiotu umowy.15. Zamawiający wymaga od Wykonawcy niezależnie od rękojmi udzielenia gwarancji na okres:1) 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na pokrycia dachowe i izolacje, przy czym w przypadku, gdy termin gwarancji producenta jest dłuższy Wykonawca zobowiązany jest do przeniesienia na Zamawiającego cesją praw wynikających z ww. gwarancji,2) 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na podłogi i posadzki oraz stolarkę okienną i drzwiową, przy czym w przypadku, gdy termin gwarancji producenta jest dłuższy Wykonawca zobowiązany jest do przeniesienia na Zamawiającego cesją praw wynikających z ww. gwarancji, 3) 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót na pozostały przedmiot zamówienia (m.in. roboty budowlane, urządzenia, materiały, wyposażenie).16. Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności związane z realizacją wszystkich robót budowlanych umożliwiających wykonanie zakresu umowy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a Wykonawca zobowiązanie to przyjmuje.17. Zamawiający na każdym etapie realizacji umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę faktu wypełnienia warunku zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 16, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć żądane dokumenty lub oświadczenia zgodnie z postanowieniami zawartymi we Wzorze umowy, pod rygorem naliczenia kary.18. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia/umowy określone są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie