Rozbudowa Szpitala poprzez budowę budynku Centrum Technologicznie Wspomaganej Rehabilitacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa Szpitala poprzez budowę budynku Centrum Technologicznie Wspomaganej Rehabilitacji Ogólnoustrojowej dla Dzieci na terenie O-RSK im. W. Degi w Poznaniu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-07-06
  • ZamawiającyORTOPEDYCZNO-REHABILITACYJNY SZPITAL KLINICZNY IM. WIKTORA DEGI UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO IM. KAROLA MARCINKOWSKIEGO W POZNANIU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00215049
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa Szpitala poprzez budowę budynku Centrum Technologicznie Wspomaganej Rehabilitacji Ogólnoustrojowej dla Dzieci na terenie O-RSK im. W. Degi w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ORTOPEDYCZNO-REHABILITACYJNY SZPITAL KLINICZNY IM. WIKTORA DEGI UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO IM. KAROLA MARCINKOWSKIEGO W POZNANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288857

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 28 Czerwca 1956 r. 135/147

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-545

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@orsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://orsk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Szpitala poprzez budowę budynku Centrum Technologicznie Wspomaganej Rehabilitacji Ogólnoustrojowej dla Dzieci na terenie O-RSK im. W. Degi w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76b01ab2-f082-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215049

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019596/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn.: "Rozbudowa Szpitala poprzez budowę budynku Centrum Technologicznie Wspomaganej Rehabilitacji Ogólnoustrojowej dla Dzieci"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://orsk.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:
1.1. miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl
1.2. ePUAP-u: https://epuap.gov.pl/wps/portal
1.3. poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@orsk.pl
2. Wnioski o wyjaśnienie treści Specyfikacji należy przesyłać za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia.publiczne@orsk.pl. W temacie pisma należy podać numer referencyjny postępowania.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na skrytkę Zamawiającego: /O-RSK/SkrytkaESP na ePUAP.
9. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający
i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP) lub numerem referencyjnym postępowania.
2.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy wykorzystaniu ogólnie dostępnych formatów danych, w szczególności w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .xlsx, .xml, .rtf, .xps, .odt w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2.2. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml, .rtf, .xps, .odt) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).
2.5. Sposób zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu. Do zaszyfrowania oferty nie jest potrzebna ani aplikacja do szyfrowania ofert, ani plik z kluczem publicznym. Cały proces szyfrowania ma miejsce na stronie miniPortal.uzp.gov.pl.
2.6. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://orsk.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP/DT/20/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i rozbudowa Szpitala poprzez budowę budynku Centrum Technologicznie Wspomaganej Rehabilitacji Ogólnoustrojowej dla Dzieci na terenie
O-RSK im. W. Degi w Poznaniu.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
2.1. dokumentacji projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń;
2.2. robót budowlanych zgodnie z projektem i z zasadami wiedzy technicznej;
2.3. dokumentacji powykonawczej.
3. W ramach realizacji inwestycji objętego przedmiotem zamówienia należy:
3.1. opracować dokumentację techniczną, która winna zawierać:
1) projekt budowlany i wykonawczy lub budowlano-wykonawczy;
2) kosztorys ofertowy;
3) szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych;
4) program zapewnienia jakości;
5) harmonogram wykonania robót budowlanych.
3.2. uzyskać wszelkie wymagane prawem uzgodnienia, opinie, odstępstwa, pozwolenia
i zatwierdzenia dokumentacji oraz wykonać zgłoszenie robót do właściwego organu.
4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, który to stanowi integralną część Specyfikacji – załącznik nr 8 z załącznikami do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zakres przedmiotu umowy składa się z zamówienia podstawowego (część gwarantowana) oraz
z zamówienia objętego prawem opcji (część objęta prawem opcji).
3. Część objęta prawem opcji obejmuje roboty budowlane oraz przygotowanie dokumentacji powykonawczej wraz z pozyskaniem przez Wykonawcę stosownych pozwoleń na użytkowanie nowo powstałego Budynku. Szczegółowy zakres prac i terminy poszczególnych Etapów określone zostały w Załączniku nr 2 do umowy.
4. Zamawiający ma prawo do skorzystania z przewidzianego w §1 ust. 2 prawa opcji
w terminie 12 miesięcy od dnia zakończenia realizacji zamówienia podstawowego. Po upływie tego terminu zamawiający nie będzie mógł skorzystać z prawa opcji.
5. Skorzystanie z prawa opcji nie jest obowiązkowe. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie poszczególnych Etapów określonych w Załączniku nr 2 do umowy.
7. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli
o skorzystaniu z prawa opcji i jego zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN GWARANCJI I RĘKOJMI ZA WADY

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
Warunek udziału zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż 12.000.000 PLN (słownie: dwanaście milionów zł). Z treści informacji
z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej musi wynikać jednoznacznie wysokość (kwota) posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) posiada średnioroczne przychody z działalności operacyjnej, za okres 3 (trzech) ostatnich lat obrotowych (a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy, to
w tym okresie) na poziomie nie niższym niż 24.000.000 PLN (słownie: dwadzieścia cztery miliony zł);
c) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 12.000.000 PLN (słownie: dwanaście milionów zł) dla prowadzonych robót oraz 1.000.000 PLN (słownie: jeden milion zł) dla wykonywanych prac projektowych.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. Warunek w udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
wykonanie co najmniej dwóch zadań realizowanych w formule „zaprojektuj
i wybuduj”, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji czynnego całodobowo obiektu szpitalnego o wartości całości zadania nie mniejszej, niż 6.000.000 zł brutto każda (słownie: sześć milionów zł), z których każda obejmowała swoim zakresem co najmniej wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej lub wykonawczej,
a także roboty budowlane branży architektoniczno-konstrukcyjnej, instalacji
oraz
wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej wykonanej nie wcześniej niż
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji czynnego całodobowo obiektu szpitalnego znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości robót nie mniejszej, niż 6.000.000 zł brutto każda (słownie: sześć milionów zł), z których każda obejmowała swoim zakresem co najmniej roboty budowlane branży architektoniczno-konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych oraz elektrycznej;
1.4.2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe, tj. posiadającymi uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury
i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) lub zamierzający świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117 ze zm.), tj. dysponowanie co najmniej po jednej osobie uprawnionej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie, tj.:
a) co najmniej jedną osobą jako Głównego Projektanta z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 10-letnim doświadczeniem, licząc od daty uzyskania uprawnień w pełnieniu funkcji projektanta;
b) co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych
i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 10-letnim doświadczeniem, licząc od daty uzyskania uprawnień w pełnieniu funkcji projektanta;
c) co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz minimum 10-letnim doświadczeniem, licząc od daty uzyskania uprawnień w pełnieniu funkcji projektanta;
d) co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika budowy i kierownika robót
z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; osoba przewidziana na to stanowisko musi mieć co najmniej 10-letnie doświadczenie, licząc od daty uzyskania uprawnień, musi posiadać co najmniej 18-miesięczne doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi prowadzonymi w strefie ochrony konserwatorskiej oraz posiadać doświadczenie w pełnieniu obowiązków kierownika robót przy realizacji co najmniej trzech robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie czynnego całodobowo obiektu szpitalnego, z których dwie roboty o wartości nie mniejszej, niż 6.000.000 zł brutto każda (słownie: sześć milionów zł);
e) co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika robót instalacyjnych
z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; osoba przewidziana na to stanowisko musi mieć co najmniej 10-letnie doświadczenie, licząc od daty uzyskania uprawnień;
f) jedną osobą na stanowisko kierownika robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; osoba przewidziana na to stanowisko musi mieć co najmniej 10-letnie doświadczenie, licząc od daty uzyskania uprawnień,
g) jedna osobą na stanowisko kierownika robót drogowych posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; osoba przewidziana na to stanowisko musi mieć co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót drogowych, licząc od daty uzyskania uprawnień.
Zamawiający dopuszcza wykonywanie kilku funkcji przez jedną osobę posiadającą różne uprawnienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
2.1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiąc przed jej złożeniem;
2.2. oświadczenia wykonawcy o rocznym przychodzie wykonawcy lub o przychodzie wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem, za okres nie dłuższy niż ostatnie
3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;
2.3. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
3.1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 4 do SWZ.
3.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, w formie określonej w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Warunki i termin zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy określone zostały
w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie, po uprawomocnieniu się decyzji o wyborze jego oferty, a przed podpisaniem umowy:
3.1. przedłożyć Zamawiającemu umowę podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stwierdzającą solidarną odpowiedzialność wszystkich Wykonawców za realizację zamówienia oraz zawierającą upoważnienie dla jednego z Wykonawców do składania i przyjmowania oświadczeń wobec Zamawiającego w imieniu wszystkich Wykonawców, a także do otrzymywania należnych płatności (o ile nie została przedłożona wraz z ofertą).
3.2. przedłożyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy, w celu rozliczenia inwestycji;
3.3. dostarczyć Zamawiającemu kopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) umowy ubezpieczeniowej (ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej), która obejmować będzie odpowiedzialność cywilną Wykonawcy z tytułu szkód wyrządzonych osobom trzecim (szkody majątkowe i na osobie), w wysokości co najmniej równowartości Umowy, przez cały okres realizacji zamówienia, wraz z dowodem uiszczenia składek;
3.4. wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2.15. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika.
Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego
z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

V. ZMIANA UMOWY
§ 11
1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień Umowy w następującym zakresie:
1) przedłużenie terminu wykonania Umowy, o którym mowa w § 10 ust. 1 pkt 3) oraz ust. 1 pkt 4 Umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję:
a) konieczności wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych;
b) przyczyn zależnych od Zamawiającego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów, za których działania nie odpowiada Wykonawca;
c) siły wyższej;
d) warunków atmosferycznych nie pozwalających na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych;
e) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi;
f) zmiany spowodowane odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych warunkami geologicznymi, ale istotnymi dla wykonywania przedmiotu Umowy;
g) zmiany spowodowane odmiennymi, ale istotnymi dla wykonywania przedmiotu Umowy, od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych warunkami terenowymi, w szczególności istnienie
niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych;
h) zawarcia aneksu zwiększającego lub zmniejszającego zakres rzeczowy Umowy na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-06 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-04

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Sprzątanie domu raz w tygodniu - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Sprzątanie domu raz w tygodniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI