Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Gągolinie Południowym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kocierzew Południowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148288
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kocierzew Południowy 83
1.5.2.) Miejscowość: Kocierzew Południowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 046 838 48 25
1.5.8.) Numer faksu: 046 839 40 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kocierzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kocierzewpoludniowy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Gągolinie Południowym.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4f8eb2f-ae58-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047828
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004273/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Gągolinie Południowym.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj. miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego: przetargi@kocierzew.pl oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail będzie możliwy tylko poprzez adres(adresy) wskazany w formularzu ofertowym. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 5. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 12 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kocierzew Południowy z siedzibą w Kocierzew Południowy 83, 99-414 Kocierzew2. inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Kocierzewie Południowym jest Pani Magdalena Kuszmider kontakt@iszd.pl3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Gągolinie Południowym” nr ZPF.271.3.2021, realizowanym w interesie publicznym, wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą̨. 5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; oraz przepisów szczególnych. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z załącznika nr 3 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (t.j.: Dz. U. z 2011 r. Nr 14 poz. 67 ze zm.)7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;9. posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;10. nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPF.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Gągolinie Południowym wraz z termomodernizacją istniejącej części budynku oraz wykonaniem drogi pożarowej w raz z placem manewrowym i chodnikiem.B. Szczegółowy zakres prac: a. Roboty konstrukcyjno-architektoniczne:Projekt obejmuje rozbudowę i przebudowę budynku z dostosowaniem do potrzeb Inwestora, spełniającą normy Prawa budowlanego, przeciwpożarowe i sanitarne.Projekt obejmuje rozbudowę budynku o dodatkową klatkę schodową stanowiącą połączenie między kondygnacjami oraz posiadającą wyjście ewakuacyjne na zewnątrz budynku i przebudowę budynku w ramach której zostanie wykonane połączenie budynku z klatkąschodową oraz zmiana konstrukcji dachu na jego parterowej części.Ponadto zaprojektowano termomodernizację budynku z dociepleniem ścian zewnętrznych oraz wymianą stolarki okiennej i drzwiowej a także podjazd i schody zewnętrzne.ZESTAWIENIE POWIERZCHNI I KUBATUR PO ROZBUDOWIE I PRZEBUDOWIE powierzchnia zabudowy - 883,95m2 powierzchnia użytkowa - 1312,64m2 kubatura budynku - 7711,00m3b. Roboty dotyczące istniejącego budynku:Projekt obejmuje termomodernizację części istniejącej budynku Szkoły Podstawowej w Gągolinie Południowym w zakres której wchodzi: docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką - mokrą styropianem gr. 15cm. i fragmentarycznie wełną mineralną elewacyjną gr. 15cm., wymiana podokienników stalowych i rur spustowych, wymiana pozostałej stolarki okiennej, drzwi balkonowych i drzwi zewnętrznych aluminiowych (od strony szatni), wymiana drzwi wewnętrznych na EI 30 (do części mieszkalnej i do węzła), docieplenie stropu matami z wełny mineralnej gr. 30cm (fragmentarycznie granulatem z wełny mineralnej, demontaż schodów zewnętrzych betonowych i wykonanie nowych wraz z podjszdem dla osób nn z kostki brukowej betonowej 6cm w obrzeżach betonowych 8*30*100, wykonanie opaski z kostki brukowej betonowej 6cm w obrzeżach betonowych 6*20*100, pozostałe roboty wykończeniowe.c. Instalacja c.o.:Projekt zakłada wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w części dobudowanej budynku Szkoły Podstawowej w Gągolinie Południowym .Instalacja CO z rur stalowych czarnych przewodowych ze szwem typ St37, armatura odcinająca zawory kulowe o połączeniach gwintowanych.Po zdemontowaniu fragmentu instalacji i grzejników w istniejącej komunikacji, instalację projektowaną części rozbudowywanej budynku włączyć w instalację istniejącą w miejsca odcięcia.Rozprowadzenie przewodów pod stropem. Odpowietrzenie instalacji za pomocą automatycznych odpowietrzników zabudowanych na zakończeniach pionów oraz za pomocą odpowietrzników przy grzejnikach. Na rurociągach prowadzonych przez ściany i zakładać tuleje ochronne a przestrzeń między tuleją a rurą wypełnić materiałem plastycznym lub elastycznym.Elementami grzejnymi będą grzejniki stalowe płytowe. Grzejniki zintegrowane płytowe posiadają wbudowaną wkładkę zaworową z nastawą wstępną i ręczny odpowietrznik . Na wszystkich wkładkach zaworowych grzejników zintegrowanych zamontować głowice termostatyczne grzejnikowe.d. Instalacja elektryczna: Projekt zakłada w ramach rozbudowy i przebudowy wykonanie:- instalacji elektrycznej w części rozbudowanej,- przebudowę instalacji elektrycznej w części istniejącej.W ramach realizacji projektu elektrycznego należy rozbudować tablicę TP oraz tablicę TP 1 dla potrzeb zastosowania oświetlenia części rozbudowanej oraz oświetlenia awaryjnego części istniejącej.Przy wejściu głównym do budynku na ścianie zewnętrznej zaprojektowano złącze i przycisk wyłącznika PWP, przy wejściu do kotłowni na ścianie zewnętrznej zaprojektowano przycisk wyłącznika głównego w szczelnej obudowie oznaczonego jako "Wyłącznik kotłowni"Z tablic TP i TP 1 zasilone będzie projektowane oświetlenie wewnętrzne oraz zewnętrzne.Bezwzględnie zachować istniejący system ochrony przeciwporażeniowej.e. Instalacja hydrantowa:Projekt zakłada wykonanie instalacji hydrantowej wewnętrznej w rozbudowywanym i przebudowywanym budynku Szkoły Podstawowej w Gągolinie Południowym.Instalację hydrantową p.poż. zaprojektowano w systemie rur i złączek ze stali ocynkowanej. Przewody prowadzone będą pod stropem parteru i zabudowane płytami G-K na stelażu .W budynku zaprojektowano 3 nowe hydranty przeciwpożarowe dn 25 natynkowe z wężamipółsztywnymi 2szt. o długości 20m i 30m w poziomie parteru i 1szt. o długości 30m w poziomie piętra. Hydranty należy montować w szafkach metalowych w miejscach przedstawionych w części graficznej opracowania. Wymiary hydrantu : 800x700x250 mm (wys.x szer.x głęb.)Instalacja hydrantowa włączona zostanie w instalację za projektowanym wodomierzem, zaworem antyskażeniowym i zaworem pierwszeństwa i prowadzona będzie niezależnie. Instalację hydrantową na zakończeniu poziomów i na zakończeniu pionu połączyć z możliwie najbliższym przyborem celem zapewnienia krążenia wody w instalacji hydrantowej (zabezpieczenie przed zagniwaniem).Przejścia rur przez ściany i stropy wykonać w rurach osłonowych stalowych. Przestrzeń między tuleją, a rurą należy wypełnić materiałem szczelnym i plastycznym. Do mocowania przewodów stosować uchwyty z wkładką gumową .Instalację należy poddać próbie szczelności na ciśnienie 1,0MPa . Próbę należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami ( PN-B-10725 ) oraz wytycznymi producenta rur. Przewody rozprowadzające wody należy izolować termicznie otuliną z pianki poliuretanowej gr. min.9 mm ( zabezpieczenie przed wykraplaniem). Po wykonaniu instalację należy starannie wypłukać , zdezynfekować i zlecić badania do Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej.f. Droga pożarowa, plac manewrowy i chodnik:Kosztorys zakłąda utwardzenie drogi pożarowej z placem manewrowym i chodnika przy budynku szkoły Podstawowej w Gągolinie Południowym.Projekt zakłada korytowanie z wywozem a także wykonanie nawierzchni drogi pożarowej z placem manewrowym z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podbudowie z tłucznia kamiennego gr. 30cm i warstwie odsączającej w krawężnikach betonowych 15x30x100Projekt zakłada korytowanie z wywozem a także wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podbudowie betonowej gr. 10cm i warstwie odsączającej w obrzeżach betonowych 8x30x100.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4