ROZBUDOWA STADIONU SPORTOWEGO Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ W ORŁACH - ETAP I w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ROZBUDOWA STADIONU SPORTOWEGO Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ W ORŁACH - ETAP I w ramach dofinasowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOrły
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-06
  • ZamawiającyGMINA ORŁY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00303842
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ROZBUDOWA STADIONU SPORTOWEGO
Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ W ORŁACH - ETAP I
w ramach dofinasowania inwestycji z programu
Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ORŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900358

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemyska 3

1.5.2.) Miejscowość: Orły

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-716

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 671 26 93

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugorly.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaorly.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA STADIONU SPORTOWEGO
Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ W ORŁACH - ETAP I
w ramach dofinasowania inwestycji z programu
Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c52f5012-19c4-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040100/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa stadionu w Orłach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
19.2. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego w pkt 15 i 16 SWZ - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp). Oświadczenie
to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe.
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
b) poczty elektronicznej: zp@ugorly.pl
c) ePUAP : https://miniportal.uzp.gov.pl/ /p1xa032nde/SkrytkaESP;
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”;
13) Zgodnie z § 11 ust. 2 r.d.e. Zamawiający udostępnia poniżej informacje
na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z miniPortalu:
a) w celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
b) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
c) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne
są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
d) oznaczenia czasu odbioru danych - miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
e) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane
z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia. System dostępny jest
za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
 Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0,
 Mozilla Firefox od wersji 15,
 Google Chrome od wersji 20,
 Microsoft Edge;
pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów
i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu;

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Tak

3.9.) Sposób dostępu do narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych: nie dotyczy

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 30.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
30.2. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Gmina Orły z siedzibą przy ul. Przemyska 3, 37-716 Orły, reprezentowana przez Wójta Gminy.
30.2.1. Inspektor Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Orły, e-mail: iod@ugorly.pl
30.2.2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „ROZBUDOWA STADIONU SPORTOWEGO Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ W ORŁACH - ETAP I w ramach dofinasowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.”.
30.2.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu ustawę Pzp,
30.2.4. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego,
30.2.5. Niezależnie od postanowień ppkt 30.1.5. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających
z umowy w sprawie zamówienia publicznego,
30.2.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
30.2.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
30.2.8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
30.2.9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
30.2.10. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych
na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane
w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OAF.II.271.25.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa stadionu sportowego z infrastrukturą techniczną w Orłach - ETAP I.
12.1.1. Zakres inwestycji obejmuje:
1) rozbiórkę istniejących obiektów budowlanych, w tym:
 napowietrznej linii nN ze słupami oświetleniowymi.
2) remont i przebudowę płyty głównej boiska,
3) przebudowę bieżni wokół płyty boiska,
4) budowę trybun na 748 miejsc siedzących, zmniejszono zakres z 992 miejsc siedzących poprzez rezygnację z budowy dwóch skrajnych segmentów,
5) budowę wewnętrznych ciągów komunikacji pieszej i kołowej, w ty placów i parkingów,
6) budowę ogrodzeń,
7) budowę sieci uzbrojenia terenu, w tym:
 kanalizacji deszczowej,
 przebudowę oświetlenia płyty stadionu,
8) budowy czterech zbiorników na wodę użytkową o pojemności 10 m3 każdy wraz z instalacją nawadniania boiska na terenie działek nr ewidencyjny 568/2 i 569/3, obręb ewidencyjny 0009 Orły, gm. Orły.
Zakres zadania obejmuje budowę instalacji wodociągowej, elektrycznej oraz AKPiA,
9) dwukondygnacyjny budynek zaplecza sportowego o powierzchni zabudowy wynoszącej 308,05 m2 - do stanu surowego zamkniętego
• dwóch zadaszonych wiat dla sportowców rezerwowych;
• uzbrojenie terenu w zakresie przyłącza wodociągowego i zewnętrznej instalacji wodociągowej;
• uzbrojenie terenu w zakresie przyłącza kanalizacji sanitarnej;
• instalację elektryczną zewnętrzną i oświetlenia terenu;
• ogrodzenia o wysokości 1,25 m, 2,00 m,
10) zakres opracowania obejmuje projekt wodociągowy:
• przyłącz wodociągowy do budynku zaplecza sportowego stadionu,
• montażu hydrantu nadziemnego ppoż.,
• przyłącz kanalizacji sanitarnej do budynku zaplecza sportowego stadionu.

Modernizacja bieżni lekkoatletycznej o dł. 400 m na Stadionie Gminnym w Orłach dofinansowana jest ze środków funduszu rozwoju kultury fizycznej w ramach programu sportowa polska - program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej - edycja 2021 (Umowa nr/202/0147/7497/SubA/DIS/SP/21).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262300-4 - Betonowanie

45262520-2 - Roboty murowe

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 440 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp, związanych z przedmiotem zamówienia w zakresie do 40 % ilości podanej w zamówieniu podstawowym. Wartość tych robót została uwzględniona przy obliczeniu całkowitej wartości zamówienia. Ewentualne zamówienia udzielone zostaną na podobnych warunkach umownych jak zamówienie podstawowe. Cena negocjowana będzie w oparciu o aktualny poziom cen rynkowych. Możliwość udzielenia zamówienia w trybie art. 214 ust. 1 pkt 7 lub pkt 8 ustawy jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego i nie stanowi żadnego wiążącego zobowiązania. Roboty podobne dla robót budowlanych będących przedmiotem postępowania nr OAF.II.271.25.2022 polegać będą na wykonaniu prac określonych w m.in. w załączniku nr 11 do SWZ dotyczących wykonania instalacji elektrycznych wewnętrznych szatni etap II, w tym:
• wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych i rur
• przebijanie otworów w ścianach lub stropach,
• zaprawianie bruzd, przygotowanie ręczne zaprawy cementowo-wapiennej,
• sprawdzanie i pomiar obwodu elektrycznego,
• przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny,
• podłączenie przewodów pod zaciski lub bolce,
• zaprawianie bruzd,
• podłączenie przewodów pod zaciski lub bolce,
• sprawdzanie i pomiar obwodu,
• wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych i rur,
• zaprawianie bruzd, bruzda szerokości,
• przebijanie otworów w ścianach lub stropach,
• przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny,
• podłączenie przewodów pod zaciski lub bolce,
• montaż elementów instalacji oddymiania,
oraz dotyczących wykonania nawierzchni utwardzonych, drogi, w tym:
• roboty remontowe, frezowanie nawierzchni bitumicznej,
• nawierzchnie z mieszanki asfaltu lanego,
• podbudowa z gruntu rodzimego stabilizowanego cementem,
• ławy pod obrzeża,
• obrzeża betonowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 24. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
24.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60 %
2. Okres gwarancji/rękojmi 40 %
Razem 100 %

24.2. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali punktowej.

cena „C” - 60 %
Maksymalną ilość punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:

Cena oferty najtańszej
C = ------------------------------- × Kp × Wc
Cena oferty badanej

gdzie:
C - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium cena
Kp - współczynnik proporcjonalności = 100
Wc - waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60%

Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1 % = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.

24.3. Kryterium OKRES GWARANCJI/RĘKOJMI (gdzie okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji).
Okres gwarancji i rękojmi na pełen zakres zamówienia, roboty budowlane jak też wszelkie wbudowane urządzenia/materiały/wyroby budowlane.
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1 % = 1 pkt) w zakresie kryterium warunki gwarancji.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem przez wykonawcę przynajmniej minimalnego okresu gwarancji równego 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie rękojmi i gwarancji na okres krótszy niż 36 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie 36 miesięcy otrzyma 0 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 37
do 43 miesięcy otrzyma 10 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 44
do 51 miesięcy otrzyma 20 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 52
do 59 miesięcy otrzyma 30 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rękojmi i gwarancji w liczbie od 60
i więcej miesięcy otrzyma 40 pkt.

Zamawiający przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy niż 36 miesięcy
i nie dłuższy niż 60 miesięcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy jego oferta zostanie odrzucona
W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 60 miesięcy Zamawiający
do porównania przyjmie termin 60 miesięcy, natomiast Wykonawca będzie związany terminem zaoferowanym w ofercie.

24.4. Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za przedłużony termin gwarancji i rękojmi (maks. 40).
Opis sposobu obliczenia łącznej oceny ofert:
24.4.1.Łączna ocena punktowa (P) oferty zostanie obliczona według formuły
P = PC + G
Gdzie:
PC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena brutto zamówienia,
G - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Okres gwarancji/ rękojmi”.
Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „CENA” oraz ilości punktów przyznanych w kryterium „OKRES GWARANCJI/ RĘKOJMI”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „OKRES GWARANCJI/ RĘKOJMI”

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

15. Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
15.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1,5 miliony złotych (słownie: jeden milion pięćset tysięcy zł 00/100) przy czym środki finansowe
i zdolność kredytowa mogą być sumowane do wymaganej przez Zamawiającego wysokości.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował
co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy która:
posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz kierowała realizacją co najmniej jedną robotą budowlaną w ramach jednego zamówienia (stosunku zobowiązaniowego/umowy o wykonawstwo) polegającą (lub obejmującą swoim zakresem) na budowie lub przebudowie lub rozbudowie stadionu/boiska
o nawierzchni naturalnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą t. j.: budową lub przebudową lub remontem trybun na minimum 500 miejsc siedzących oraz budową lub przebudową lub remontem bieżni
o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto* (słownie: jeden milion złotych brutto 00/100) przez cały okres jej trwania (t. j.: od momentu przekazania placu/terenu budowy do momentu dokonania odbioru końcowego robót) oraz kierowała realizacją co najmniej co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą (lub obejmującą swoim zakresem) na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku o wartości
co najmniej 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy zł brutto 00/100) przez cały okres jej trwania (t. j.: od momentu przekazania placu/terenu budowy do momentu dokonania odbioru końcowego robót)
* wartość co najmniej 1 000 000,00 zł brutto dotyczy łącznie wykonania robót związanych z budową lub przebudową lub remontem trybun na minimum 500 miejsc siedzących oraz budową lub przebudową lub remontem bieżni i było realizowane w ramach realizacji jednego zamówienia (stosunku zobowiązaniowego/umowy o wykonawstwo);
oraz,
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót która:
posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
w specjalności cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz kierowała realizacją co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej (lub obejmującą swoim zakresem) na budowie lub przebudowie lub remoncie odwodnienia drenażu oraz polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie kanalizacji deszczowej oraz polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie nawodnienia na obiekcie sportowym zewnętrznym o wartości co najmniej 100 000,00 zł. brutto (słownie: sto tysięcy zł. 00/100) przez cały okres jej trwania (t. j.: od momentu przekazania placu/terenu budowy do momentu dokonania odbioru końcowego robót),
oraz,
c) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował
co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót która:
posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz kierowała realizacją co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na (lub obejmującą swoim zakresem) budowie lub przebudowie lub remoncie instalacji elektrycznej zewnętrznej i wewnętrznej na obiekcie sportowym o wartości co najmniej 200 000,00 zł. brutto (słownie: dwieście tysięcy zł. 00/100) przez cały okres jej trwania (t. j.: od momentu przekazania placu/terenu budowy do momentu dokonania odbioru końcowego robót),
oraz,
d) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował
co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót która:
posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, oraz przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz kierowała realizacją co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej (lub obejmującą swoim zakresem) na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg
o nawierzchni utwardzonej ulepszonej (bitumiczne, klinkierowe, kostkowe, nawierzchnie betonowe itp.), o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł. brutto (słownie: jeden milion zł. 00/100) przez cały okres jej trwania (t. j. od momentu przekazania placu budowy do momentu dokonania odbioru końcowego robót),
oraz,
e) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą (lub obejmująca swoim zakresem) na budowie lub przebudowie lub remoncie stadionu sportowego z bieżnią
w technologii pełnego poliuretanu lub boiska z bieżnią w technologii pełnego poliuretanu wraz z budową lub przebudową lub remontem boiska piłkarskiego - w wewnętrznej części bieżni - z trawy naturalnej
z systemem drenażu i wbudowanym odwodnieniem liniowym wraz
z robotami towarzyszącymi o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto* (słownie: jeden milion złotych brutto 00/100).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 18.2.3. W celu wykazania spełnienia braku podstaw wykluczenia wykonawca składa na wezwanie zamawiającego następujących podmiotowych środków dowodowych:
• OŚWIADCZENIA WYKONAWCY O AKTUALNOŚCI INFORMACJI ZAWARTYCH W OŚWIADCZENIU, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ,
o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy, Pzp
b) art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy, Pzp
c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
d) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia
z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 18.2.1 W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej należy przedłożyć:
a) WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ),
b) WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów,
na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 9 do SWZ).
18.2.2. w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej należy przedłożyć:
• INFORMACJI z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

19.5. Kompletna oferta zawiera:
19.5.1. FORMULARZ OFERTOWY - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,
19.5.2. OŚWIADCZENIE o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków w postępowaniu w zakresie wskazanym w pkt 19.2 SWZ - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ,
19.5.3. OŚWIADCZENIE podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy),
19.5.4. OŚWIADCZENIE wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy),
19.5.5. ZOBOWIĄZANIE podmiotu udostępniającego zasoby - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy),
19.5.6. PEŁNOMOCNICTWO LUB INNY DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY UMOCOWANIE DO REPREZENTOWANIA WYKONAWCY - jeżeli
w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 19.7.2 Warunek ten dotyczy również odpowiednio osoby działającej
w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo
to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie
do podpisania oferty,
19.5.7. ZASTRZEŻENIE TAJEMNICY PRZEDSIĘBIORSTWA (jeżeli dotyczy),
19.5.8. WYKAZ ROZWIĄZAŃ RÓWNOWAŻNYCH wykonawca załącza
do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami; (jeżeli dotyczy).
19.5.9. DOKUMENT ZAPŁATY WADIUM, w przypadku wniesienia w poręczeniach lub gwarancjach,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

25. Wymagania dotyczące wadium.
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, o którym mowa
w rozdz. 23.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp;
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr: 28 9113 1027 2005 3000 0045 0004 Bank Spółdzielczy w Żurawicy, oddział w Orłach.
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu
na rachunek bankowy zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty
w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być:
Gmina Orły, ul. Przemyska 3, 37-716 Orły
NIP: 7952307330, REGON: 650900358,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa
w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp;
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp;
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja).
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Wykonawców (współpartnerów) wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona, jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika (lidera)do reprezentowania ich w postępowaniu albo
do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania,
2) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem),
3) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zostanie wybrana, zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,
4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw
do wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału
w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
5) wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się
na „Wykonawcę” należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika - lidera lub jednego ze współpartnerów,
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz możliwości jej zmiany.
26.1. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 7 do SWZ.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
26.2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty
w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 p.z.p. oraz wskazanym
w Projektowanych postanowieniach umowy. stanowiącym załącznik nr 7
do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-05 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

19.13. Tajemnica przedsiębiorstwa:
Protokół, oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane
w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne. Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, powinien przekazać je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. Zamawiający udostępni na wniosek zainteresowanego jawną część dokumentacji.
19.13.1 Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa
w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem.

Podstawy wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1
i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (obligatoryjne) oraz podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 (fakultatywne).
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców,
w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
2) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
3) Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy na postawie art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.

Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia, na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, przez Wykonawcę oraz Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę pracowników (za wyjątkiem osób odpowiedzialnych za kierowanie budową t. j.: kierownika budowy
i kierowników robót poszczególnych specjalności technicznych oraz innych osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne) wykonujących wskazane w SWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekip do montażu instalacji fotowoltaicznych - Gorliczyna
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekip do montażu instalacji fotowoltaicznych z magazynem energii Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI