"Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Lisowicach- etap 3 wraz z modernizacją istniejących...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Lisowicach- etap 3 wraz z modernizacją istniejących pompowni wody"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoProchowice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-30
  • ZamawiającyZwiązek Komunalny "Wodociąg Lisowice"
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-13
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00455835
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Lisowicach- etap 3 wraz z modernizacją istniejących pompowni wody"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Komunalny "Wodociąg Lisowice"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390183142

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek

1.5.2.) Miejscowość: Prochowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-230

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zkwl@wodociaglisowice.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wodociaglisowice.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zbiorowe zaopatrzenie w wodę

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Lisowicach- etap 3 wraz z modernizacją istniejących pompowni wody"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2161585d-266c-4cf3-9ccc-3c34339376a6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455835

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00075917/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Lisowicach - etap 3 wraz z modernizacją istniejacych pompowni wody

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.wodociaglisowice.com.pl/172-zamowienia-publiczne.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Dokumentacja postępowania jest i w trakcie postępowania będzie upubliczniona na
stronie zamowienia.sidaspzp.pl pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ oraz na stronie BIP
https://bip.wodociaglisowice.com.pl/172-zamowienia-publiczne.html
2. Komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu
ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z § 2 ust. 1
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (dalej zwane „Rozporządzenie”) zaleca podpisywanie dokumentów PDF formatem PAdES.
Dodatkowo informuje, że:
1) pliki podpisane przy pomocy podpisu zewnętrznego XAdES należy załączać wraz z plikiem podpisu,
2) formularz oferty podpisany przy użyciu podpisu zewnętrznego XAdES należy dodać w jeden z poniższych sposobów:
a) z poziomu zakładki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty należy umieścić plik, który był podpisywany, a plik z podpisem
należy dodać oddzielnie jako załącznik,
b) spakować jako plik oferty i plik z podpisem do paczki „zip” i dołączyć z poziomu zakładki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku
oferty.
2. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na
portalu tj. niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne:
1) dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć ram min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z
systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub nowsze wersje;
3) zainstalowane przeglądarki internetowe w najnowszych wersjach: Firefox, Chrome, Opera;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program do obsługi formatów .pdf np. Acrobat Reader;
6) dopuszczalne formaty przesłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB to: png, jpg, jpeg, gif, doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx,
odt, ods, odp, odf, pdf, zip, 7zip, txt, ath, xml, dwg, xades, tar, 7z, eml, msg;
7) informacja odnośnie kodowania i czasu odbioru danych:
a) plik załączony przez wykonawcę na portalu i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiającego, ponieważ w systemie występuje jako
plik zaszyfrowany,
b) jako czas złożenia oferty przez portal pzp przyjmuje się moment otrzymania żądania przez serwer po kliknięcia w opcję „Złóż
ofertę”. Czas jest prezentowany w (hh:mm:ss) zgodnie ze strefą czasową ustawioną na komputerze.
3. Czas serwera jest synchronizowany z czasem udostępnionym przez Główny Urząd Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO zawarta w dokumentach zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO zawarta w dokumentach zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZK.271.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ostatniego 3 etapu rozbudowy SUW w Lisowicach mającego zapewnić zaopatrzenie w wodę w odpowiedniej ilości oraz o odpowiedniej jakości odbiorców zlokalizowanych w miejscowościach położonych na obszarze gmin: Prochowice, Kunice oraz Ruja wraz z modernizacją istniejących przepompowni wody.
Inwestycja będzie polegała na :
1. poprawie stanu technicznego drogi dojazdowej do obiektu Stacji Uzdatniania Wody w Lisowicach;
2. oczyszczeniu i wymianie obudowy studni głębinowej nr 1;
3. montażu instalacji dozoru obiektu SUW (monitoring);
4. montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie SUW;
5. remoncie pompowni wody w Szczytnikach nad Kaczawą wraz z wymianą szafy sterującej, ogrodzenia obiektu oraz montażem instalacji dozoru obiektu (monitoring), demontaż zbiorników ciśnieniowych hydroforowych wbudowanych w latach 1980;
6. remoncie pompowni wody w Dąbiu : czyszczenie z osadów wnętrz zbiorników wody 2x400 m2 wraz z wymiana armatury wodociągowej i bhp schody z koszem wewnątrz zbiornika na stal nierdzewną, montaż schodów na skarpach zbiornika wody czystej, wymiana ogrodzenia, wymiana 4 szt. słupów oświetleniowych wraz z oprawami;
7. remoncie pompowni wody w Rogoźniku : remont instalacji ssawnej i tłocznej, wymiana zestawu pomp wraz z szafą sterującą, zabudowa agregatu prądotwórczego, wymiana ogrodzenia, czyszczenie ścian kontenera, wylewka nowej posadzki, ułożenie płytek w kontenerze, wymiana elewacji na zbiornikach, malowanie zbiorników, wymiana pokrycia, wymiana armatury wodociągowej i bhp wewnątrz zbiornika oraz na zewnątrz zbiorników na nierdzewne, czyszczenie z osadów wewnątrz zbiorników wody 2x200 m2;
8. remoncie tzw. małej pompowni w Rogoźniku : wymiana zestawu pompowego, zestawu ssąco- tłocznego, wymiana szafy zasilania, czyszczenie kontenera, wymiana ogrodzenia;
9. remoncie pompowni w Bieniowicach wraz z wymianą zestawu pompowego (ssanie DN90, tłoczenie DN90), wymiana drzwi wejściowych.
Wykonanie ostatniego - 3 etapu prac rozwiąże na wiele kolejnych lat problem z zaopatrzeniem w wodę o odpowiedniej jakości i ciśnieniu nie tylko dla obecnych, ale i przyszłych jej odbiorców. Równie istotnym efektem będzie zapewnienie należytego poziomu zabezpieczenia przeciwpożarowego okolicznym mieszańcom i lokalnym przedsiębiorcom. Dokończenie inwestycji przyczyni się do inwestycyjnego uatrakcyjnienia regionu, pobudzając jego rozwój gospodarczy i tworzenie nowych miejsc pracy.

Inwestycja będzie realizowana na czynnych, pracujących obiektach, które w trakcie robót muszą zapewnić zasilanie sieci wodociągowej i odbiorców w wodę.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego według dokumentacji technicznej pn. „Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Lisowicach – etap 3 wraz z modernizacją istniejących pompowni wody”, która stanowi Zał. Nr 6 do SWZ.
Dokumentacja techniczna dotycząca zamówienia:
1. Działanie 3A :
1) projekt wykonawczy – Droga dojazdowa do SUW w Lisowicach;
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;
3) przedmiar robót.
2. Działanie 3B-3H :
1) projekt wykonawczy :
a) branża architektoniczna :

 działanie 3B – remont kontenerowego budynku przepompowni wody w Szczytnikach nad Kaczawą;
 działanie 3C – remont przepompowni wody w Rogoźniku;
 działanie 3D – remont zbiorników wody, przebudowa kontenerowego budynku przepompowni wody i budowa wiaty wolnostojacej w Rogoźniku;
 działanie 3E – remont zbiorników wody wraz z przebudową urządzeń budowlanych w Dąbiu;
 działanie 3F – remont kontenerowego budynku przepompowni wody w Bieniowicach wraz z budową przyłącza kanalizacji sanitarnej;
 działanie 3G – remont ujęcia i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz monitoringu na stacji uzdatniania wody w Lisowicach;
b) branża konstrukcyjno-budowlana - przepompownia i zbiorniki wody w m. Rogoźnik;
c) branża konstrukcyjno-budowlana – zbiorniki i przepompownia wody w m. Dąbie;
d) branża technologiczno- sanitarna :
 działanie 3B – remont kontenerowego budynku przepompowni wody w Szczytnikach nad Kaczawą;
 działanie 3C – remont przepompowni wody w Rogoźniku;
 działanie 3D – remont zbiorników wody, przebudowa kontenerowego budynku przepompowni wody i budowa wiaty wolnostojącej w Rogoźniku;
 działanie 3E – remont zbiorników wody wraz z przebudową urządzeń budowlanych w Dąbiu;
 działanie 3F – remont kontenerowego budynku przepompowni wody w Bieniowicach wraz z budową przyłącza kanalizacji sanitarnej;
 działanie 3G – remont ujęcia i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz monitoringu na stacji uzdatniania wody w Lisowicach;
e) branża elektryczna i AKPIA :
 działanie 3B – remont kontenerowego budynku przepompowni wody w Szczytnikach nad Kaczawą;
 działanie 3C – remont przepompowni wody w Rogoźniku;
 działanie 3D – remont zbiorników wody, przebudowa kontenerowego budynku przepompowni wody i budowa wiaty wolnostojącej w Rogoźniku;
 działanie 3E – remont zbiorników wody wraz z przebudową urządzeń budowlanych w Dąbiu;
 działanie 3F – remont kontenerowego budynku przepompowni wody w Bieniowicach wraz z budową przyłącza kanalizacji sanitarnej;
 działanie 3G – remont ujęcia i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz monitoringu na stacji uzdatniania wody w Lisowicach;
 montaż instalacji fotowoltaicznej na przepompowni wody w Golance Dolnej.
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;
3) przedmiar robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu.
Opis warunków udziału w postępowaniu :
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający żąda od wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3. Sytuacja ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 500 000,00 złotych na okres realizacji zamówienia. Dokument musi być ważny na dzień składania ofert.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
1) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. musi udokumentować, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał zadania obejmujące roboty rodzajowo zgodne z przedmiotem zamówienia tj:
a) co najmniej dwa zadania, którego przedmiotem były roboty polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie pompowni wody o wydajności co najmniej 200 m3/d obejmującej co najmniej : wymianę zestawu pomp wraz z szafą sterującą, wymianę armatury wodociągowej, remont instalacji ssawnej i tłocznej;
UWAGA : Pod pojęciami „budowa”, „przebudowa” rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowiednio wart. 3 pkt. 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, również wówczas gdy oferent wykaże, że wykonał ww. roboty na dwóch różnych obiektach.
b) co najmniej jedno zadanie, którego przedmiotem były roboty budowlane związane z przebudową lub budową lub remontem dróg lub chodników lub placów lub parkingów o nawierzchni z kostki betonowej lub nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni nie mniejszej niż 500,00 m2.

2) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z kwalifikacjami, doświadczeniem, uprawnieniami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca musi wykazać, że do wykonania zamówienia dysponuje co najmniej osobami do pełnienia niżej wymienionych funkcji, które spełniają następujące wymagania:
a) Kierownik budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadający doświadczenie zawodowe, jako kierownik budowy na min. na jednym zadaniu związanym z budową, rozbudową, przebudową, remontem pompowni wody, oraz
b) Kierownik robót instalacyjnych - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych, co najmniej 3-letnie doświadczenie w na stanowisku kierownika budowy lub robót, oraz
c) Kierownik robót elektrycznych - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub robót, oraz
d) Kierownik robót drogowych – 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub robót.

Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wadium w kwocie 50.000 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w drodze udzielenia zamówienia publicznego w przypadkach
określonych w art. 455 Pzp oraz na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-30 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę poprzez portal SIDAS PZP, któy jest dostepny po zalogowaniu na stronie app.sidaspzp.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-30 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-28

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie i montaż zamykanego regału na książki- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie i montaż zamykanego regału na książki. Wymiary: szer. 80 cm, gł. 50 cm i wys. 200cm. W środku 4-5 półek. Kolor beżowy, pół-mat. Lokalizacja montażu: ul. Litewska we Wrocławiu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Specjalistyczna prasa hydrauliczna
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Prochowice: Poprawa komunikacji oraz infrastruktury drogowej w mieście Prochowice
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DROGI GMINNEJ UL. ROLNEJ W HORNÓWKU
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Margole dz. nr 1130
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI