Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z budową zbiornika

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z budową zbiornika w miejscowości Łącko i Czerniec
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁącko
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-09-16
  • ZamawiającyZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCKU
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00476898
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z budową zbiornika w miejscowości Łącko i Czerniec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491936095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łącko

1.5.2.) Miejscowość: Łącko

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-390

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_zgk@lacko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lacko.pl/zgk.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z budową zbiornika w miejscowości Łącko i Czerniec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bef812f8-1868-43b6-be2c-a3a255d29c7c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476898

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052905/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z budową zbiornika w miejscowości Łącko i Czerniec

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z budową zbiornika w miejscowości Łącko i Czerniec” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat i Środowisko 2021-2027, priorytet FENX.02 Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z EFRR, działanie FENX.02.05 Woda do spożycia

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bef812f8-1868-43b6-be2c-a3a255d29c7c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informację RODO zawiera rozdział I pkt 17 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (ograniczenia stosowania) zawiera rozdział I pkt 17 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGK.271.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje budowę zgodnie z dokumentacją projektową sieci wodociągowej rozdzielczej dn 110PE wraz z przyłączami oraz hydrantami i z kablową siecią sterowania, budowę sieci wodociągowej rozdzielczej dn 160PE wraz przyłączami i hydrantami, budowę odcinka sieci kanalizacji deszczowej, budowę zbiornika na wodę pitną oraz budynku kontenerowego, technicznego – stacji dezynfekcji, remont komory zasuw przy zbiorniku wody pitnej, wymianę rozdzielnicy do sterowania pracą pomp na ujęciu wody, remont układu komunikacyjnego, wykonanie ogrodzenia, monitoringu zbiornika oraz zasilania awaryjnego budynku kontenerowego na terenie działek:
OBRĘB ŁĄCKO [0004] DZ. NR 1552/2, 1552/14, 1553/3, 1556, 1557/6, 1558/1 , 1560, 1566/4, 1566/5, 1570/10, 1575/9, 1575/5, 1573/1, 1601/1, 1616, 1633/5, 1634/1, 1634/2, 1633/4, 1634/4, 1634/5, 1634/6, 1634/7, 1634/8, 1691, 1697/2,
OBRĘB CZERNIEC [0001] 216/2, 216/3, 217/5, 217/2, 218/3, 219, 213/3
zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy PROJ-BUD Tomasz Dąbrowski z siedzibą w Łącku, stanowiącą załącznik Nr 8 do niniejszej SWZ.
2) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:

2.1) Sieci wodociągowej rozdzielczej dn 110PE100RC SDR11 PN16 o długości - 1336,80 m wraz z przyłączami i hydrantami od włączenia do istniejącego wodociągu (W1) na dz. nr 1643/8 do projektowanego zbiornika na wodę pitną na dz. nr 1552/2.
- włączenie do istniejącej sieci wodociągowej rozdzielczej dn 110 PE poprzez trójnik
kołnierzowy 100/100/100 w punkcie W1 na dz. nr 1634/8.
- zasuwy odcinające dn 100 – 5 szt.
- hydranty podziemne dn 80 – 2 szt.
- przyłącza wodociągowe – 6 szt.
Przyłącza wodociągowe dn 40PE100 SDR11 wykonane poprzez zastosowanie nawiertki, studnia wodomierzowa dn 1000 bet z zestawem wodomierzowym.
Dodatkowo odcinek sieci wodociągowej dn 110PE100RC SDR11 PN16 w rurze ochronnej stalowej dn 273*6,3 o długości 19,40 m – lokalizacja: przekroczenie DW 969 w odc. 115 w km 2+381 m. Łącko dz. nr 1616 należy wykonać metodą bezwykopową w technologii przecisku hydraulicznego z wierceniem pilotowym.

2.2) Sieci wodociągowej rozdzielczej dn 160PE100RC PN16 SDR11 o długości 808,80 m wraz z przyłączami i hydrantami od istniejącego zbiornika na wodę pitną na dz. nr 1552/2 do projektowanego hydrantu na dz. nr 1601/1.
- włączenie pośrednie do istniejącej sieci wodociągowej dn 110 PE poprzez czwórnik
kołnierzowy 150/110 w punkcie W2 (30) na dz. nr 1634/8.
- zasuwy odcinające dn 150 – 6 szt.
- hydranty podziemne dn 80 – 1 szt.
- hydranty nadziemne dn 80 – 6 szt.
- przyłącza wodociągowe – 7 szt.
Przyłącza wodociągowe dn 40PE100 SDR11 wykonane poprzez zastosowanie nawiertki, studnia wodomierzowa dn 1000 bet z zestawem wodomierzowym.

2.3) Kablowej sieci sterowania YKYS 14*2,5 mm w rurze ochronnej PE o długości 1337,40 m od budynku technicznego na dz. nr 1697/2 do projektowanego zbiornika na wodę pitną na dz. nr 1552/2, odcinek sieci kablowej sterowania YKSY 14*2,5 mm w rurze ochronnej stalowej dn 273*6,3 o długości 19,40 m – lokalizacja: przekroczenie DW 969 w odc. 115 w km 2+381 m. Łącko dz. nr 1616 należy wykonać metodą bezwykopową w technologii przecisku hydraulicznego z wierceniem pilotowym.

2.4) Odcinka sieci kanalizacji deszczowej dn 250PVC SN8, SDR34 o długości 20,5 m, który należy wykonać pomiędzy istniejącymi studniami jako usunięcie kolizji projektowanych sieci wodociągowych z istniejącą kanalizacją deszczową.

2.5) Zbiornika na wodę pitną z podbudową o parametrach nie gorszych niż:
Pow. zabudowy – 41,32 m², Wysokość zbiornika – 6,125 m
Średnica wewnętrzna - D= 7015 mm, Średnica zewnętrzna - D=7 255 mm, Wysokość (cylindra) - H= 4575 mm, Pojemność użytkowa V= 150 m3

Podbudowę oraz zbiornik należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.

2.6) Ogrodzenia terenu zbiornika z siatki wysokości 2 m na słupkach stalowych o rozstawie 3 m wraz z malowaniem słupków i montażem furtki o szer. min 1 m ( 1 szt. ) oraz bramy stalowej z kształtowników o szer. 4 m wypełnionej siatką ocynkowaną.

2.7) Budynku kontenerowego technicznego – stacji dezynfekcji wody o parametrach nie gorszych niż:
Wymiary zewnętrzne – szer/dł/wys: 3,0 m/4,60 m/2,8-2,7m
Powierzchnia użytkowa – 12,32 m²
Powierzchnia zabudowy – 13,80 m²
Kubatura – 37,95 m³
Kolor – szary
Liczba pomieszczeń w kontenerze – 1

Konstrukcję kontenera wraz z instalacjami oraz wyposażeniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową uwzględniając dostępność obiektu dla osób z niepełnosprawnościami tj. brak przeszkód płaskich, odpowiednia szerokość drzwi, brak schodów, zapewniona część socjalna.
Wokół kontenera należy dokonać nasadzeń roślin rodzimych.

2.8) Remontu komory zasuw przy zbiorniku wody pitnej na dz. 1552/2 w Łącku obejmującego wymianę istniejącej armatury, likwidację nieczynnych elementów oraz włączenie nowego odcinka zasilającego sieć wodociągową.

2.9) Wymiany rozdzielnicy do sterowania pracą pomp na ujęciu wody w Łącku w budynku na dz. nr 1697/2 na rozdzielnicę 2x9,2 kW o wyposażeniu zgodnie z dokumentacją projektową.

2.10) Remontu istniejącego utwardzonego układu komunikacyjnego do zbiornika wody poprzez utwardzenie terenu i wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm i 8 cm ograniczonej obrzeżem betonowym 8*30*100

Dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać:

2.11) Zasilanie awaryjne pomieszczenia technicznego (budynku kontenerowego) - agregat prądotwórczy. Agregat winien posiadać parametry nie gorsze niż:
- moc 6-7 kW (400V/230V),
- silnik spalinowy Diesel,
- regulacja napięcia AVR,
- gniazdo ATS
- panel sterowania z gniazdami 230V/400V/12V
- pojemność zbiornika na paliwo min. 15 l
- licznik motogodzin
- prąd znamionowy min. 10A
Na instalacji budynku technicznego należy zamontować przełącznik źródła zasilania agregat-sieć.
Agregat winien być posadowiony: na utwardzonym podłożu – stopa betonowa, w wiacie o wymiarach 2x2 o konstrukcji stalowej, malowanej proszkowo, z zadaszeniem z blachy trapezowej, ocynkowanej, w kolorze z jednej strony T35. Panele z siatki 3d, w kolorze antracyt, grubość drutu 5mm, mocowane za pomocą oryginalnych ocynkowanych
uchwytów attyka z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo o wys. 15 cm z trzech stron.
Drzwi o szerokości 100 cm, z klamką, zamkiem i kompletem trzech kluczy.

2.12) Monitoring wizyjny zbiornika wody – 3 kamery 4 Mpx, switch na 4 porty, rejestrator
4- ro kanałowy, dysk 4 TB. Miejsce lokalizacji kamer należy uzgodnić z Zamawiającym.

Wszelkich innych robót niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

44611500-1 - Zbiorniki na wodę

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:
cena - max 60%
Okres gwarancji i rękojmi max 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
a) doświadczenie Wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie sieci wodociągowej o długości co najmniej 400 mb każda.

b) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci elektrycznych,
- jedną osobą, która pełniła będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

Dopuszcza się łączenie specjalności przez osoby posiadające wymagane uprawnienia.
Osoba wskazana do pełnienia łączonych funkcji musi spełniać wymagania dla wszystkich łączonych funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

pełnomocnictwo, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy
- zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca w celu spełnienia warunków, o którym mowa w Rozdziale II pkt 7 ppkt 4 SWZ, będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 30 000,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

• w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
- oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 7 do SWZ - projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-16 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, zakładka „Oferty/wnioski", w podglądzie postępowania po zalogowaniu na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę" są dwa pola drag&drop („przeciągnij" i „upuść") i dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty" w pierwszym polu. W kolejnym polu („Załączniki do oferty..")

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-16 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji wentylacyjnej nawiewnej - Michałowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji wentylacyjnej nawiewnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI