Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Szczytno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczytno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 896232580
1.5.8.) Numer faksu: 896232592
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugszczytno@ug.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.szczytno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Szczytno
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec4de455-ed9d-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004708/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Rozbudowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Szczytno
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/907848
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno.
2. Zaleca się, aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, posiadał konto na platformie zakupowej. Rejestracja oraz logowanie dostępne jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/login. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej i formularza Wyślij wiadomość. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: ugszczytno@ug.szczytno.pl lub kamilasamsel@ug.szczytno.pl.
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza Wyślij wiadomość jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email ugszczytno@ug.szczytno.pl lub kamilasamsel@ug.szczytno.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szczytno, ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno; tel. (89) 62 32 580, e-mail: ugszczytno@ug.szczytno.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Szczytno jest Pan Kamil Maliszewski, kontakt: e-mail: iodo@ug.szczytno.pl, tel. (89) 62 32 583;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RR.PFZ.271.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje rozbudowę sieci wodociągowych oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Szczytno w nw. zakresie:
1) Rozbudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudka, dz. nr 321, 310, 294/2, 294/5, 311, 294/17 obręb geod. Rudka. Zadanie obejmuje wykonanie:
a) Sieci wodociągowej:
- Rury PE100 SDR17 PN10 dn110mm – dł. 713 m
- Hydrant nadziemny dn80mm – 5 kpl.
b) Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej:
- PCV U śr. 200 SN8 – dł. 597 m
- PCV U śr. 160 SN8 – dł. 63,65 m
- Studnie kanalizacyjne śr. 425 mm – 22 kpl.
2) Rozbudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowości Szczycionek, dz. nr 13/14, obręb geodezyjny Szczycionek i w miejscowości Lipowa Góra Zachodnia, dz. nr 6/146, 6/155 obręb geod. Lipowa Góra Zachodnia. Zadanie obejmuje wykonanie:
a) Sieci wodociągowej:
- Rury PE100 SDR17 PN10 dn110mm – dł. 288 m
- Hydrant nadziemny dn80mm – 3 kpl.
b) Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej:
- PCV U śr. 200 SN8 – dł. 295 m
- PCV U śr. 160 SN8 – dł. 72,70 m
- Studnie kanalizacyjne śr. 425 mm – 13 kpl.
3) Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz sieci wodociągowej w miejscowości Rudka, dz. nr 253, 272, 273/2, 274/10, 274/11, 289, 311, 312/2, 365/6 obręb geod. Rudka. Zadanie obejmuje wykonanie:
a) Sieci kanalizacji sanitarnej:
- Sieci kanalizacji grawitacyjnej PCV-U SN8 śr. 200 mm – dł. 1.963,00 m
- Przyłączy kanalizacji grawitacyjnej PCV-U SN8 śr. 160 mm –dł. 192,70 m
- Studnie kanalizacyjne śr. 425 mm (tworzywo sztuczne PP/PCV) – 67 kpl.
- Studnie kanalizacyjne śr. 1000 mm żelbetonowe – 3 kpl.
- Studnie kanalizacyjne śr. 1200 mm żelbetonowe – 3 kpl.
- Sieci kanalizacji tłocznej PE100 SDR17 PN10 śr. 63 – dl. 358,60 m
- Sieci kanalizacji tłocznej PE100 SDR17 PN 10 śr. 90 – dł. 593,4 m
- Przepompowni sieciowej PS1 śr. 1500 na terenie dz. nr 272
- Przepompowni sieciowej PS2 śr. 1500 na terenie dz. nr 273/2
- Przepompowni przydomowej PD1 śr. 600 na terenie dz. nr 253
b) Sieci wodociągowej:
- Sieci wodociągowej PE 100 SDR17 PN10 śr. 90 – dł. 107,8m
- Sieci wodociągowej PE100 SDR17 PN10 śr. 110 – 499,4 m
- Hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych śr. 80 – 5 kpl.
4) Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Wałpusz dz. nr 207/13, 207/14, obręb geodezyjny Zielonka. Zadanie obejmuje wykonanie:
a) Sieci wodociągowej:
- Sieci wodociągowej PE100 SDR17 PN10 śr. 110mm – dł. 445,0m
- Hydrant śr. 80 – 4 kpl.
5) Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Wałpusz dz. nr 59/50, 59/60, 59/61, obręb geodezyjny Zielonka. Zadanie obejmuje wykonanie:
a) Sieci wodociągowej:
- Sieci wodociągowej PE100 SDR17 PN10 śr. 90mm – dł. 94,0m
- Hydrant śr. 80 – 1 kpl.
6) Rozbudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nowe Gizewo, dz. nr 107/33, 109/14, 113/19, 110 obręb geod. Nowe Gizewo. Zadanie obejmuje wykonanie:
a) Sieci wodociągowej:
- Rury PE100 SDR17 PN10 dn110mm – dł. 653,00 m
- Hydrant nadziemny dn80mm – 6 kpl.
b) Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej:
- PCV U śr. 200 SN8 – dł. 559,00 m
- PCV U śr. 160 SN8 – dł. 116,60 m
- Studnie kanalizacyjne śr. 425 mm – 22 kpl.
- Sieci kanalizacji tłocznej PE100 SDR17 RC śr. 90 – dł. 214,00 m
- Przepompowni PS1 na terenie dz. nr 107/33
7) Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Trelkówko dz. nr 36, 39/37 obręb geodezyjny Trelkowo. Zadanie obejmuje wykonanie:
a) Sieci wodociągowej:
- Sieci wodociągowej PE100 SDR17 PN10 śr. 90mm – dł. 90,0m
- Hydrant śr. 80 – 1 kpl
8) Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Wałpusz dz. nr 14/12, 52, obręb geodezyjny Zielonka. Zadanie obejmuje wykonanie:
a) Sieci wodociągowej:
- Sieci wodociągowej PE100 SDR17 PN10 śr. 90mm – dł. 310,00m
- Hydrant śr. 80 – 4 kpl.
9) Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Rudka dz. nr 299/4, 299/5, 310, obręb geodezyjny Rudka. Zadanie obejmuje wykonanie:
a) Sieci wodociągowej:
- Sieci wodociągowej PE100 SDR17 PN10 dn90mm - 1,30m
- Sieci wodociągowej PE100 SDR17 PN10 dn110mm - 191,70m
- hydranty nadziemne dn80mm wraz z zasuwami - 2kpl.
Szczegółowy zakres ww. prac do wykonania, określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, które stanowią załączniki SWZ. Załączone do SWZ przedmiary robót nie są obowiązujące i stanowią jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawcy, który w celu opracowania oferty winien opracować własny przedmiar robót opierając się na projekcie budowlanym. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót obejmują całość zadania inwestycyjnego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych
w art. 112 ust. 2 ustawy pzp dotyczących:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie.
3) zdolności technicznej i zawodowej:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz robót
w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w którym oświadczy, że wykonał 2 roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę/ przebudowę/ rozbudowę sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 700 tys. zł brutto każda (należy przez to rozumieć budowę/ przebudowę/ rozbudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.);
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót (wzór wykazu - załącznik nr 6 do SWZ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w którym oświadczy, że wykonał 2 roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę/ przebudowę/ rozbudowę sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 700 tys. zł brutto każda (należy przez to rozumieć budowę lub przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.); - z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą:
1) pełnomocnictwo do reprezentowania albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy;
3) oświadczenie wstępne- art. 125 ust. 1 pzp - składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania określają projektowane postanowienia umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-15 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-15 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX Ustawy pzp.