Rozbudowa sieci wodociągowej na ul. Tatrzańskiej w m. Świątniki Górne i ul. Paryskiej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa sieci wodociągowej na ul. Tatrzańskiej w m. Świątniki Górne i ul. Paryskiej w m. Rzeszotary
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwiątniki Górne
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Świątniki Górne
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-06
  • Numer ogłoszenia593641-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 593641-N-2020 z dnia 2020-10-06 r.

Gmina Świątniki Górne: Rozbudowa sieci wodociągowej na ul. Tatrzańskiej w m. Świątniki Górne i ul. Paryskiej w m. Rzeszotary
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świątniki Górne, krajowy numer identyfikacyjny 35155549900000, ul. ul. Bruchnalskiego  36 , 32-040  Świątniki Górne, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 270 40 30, e-mail umig@swiatniki-gorne.pl, faks 12 270 40 96.
Adres strony internetowej (URL): http://www.swiatniki-gorne.pl
Adres profilu nabywcy: https://bip.malopolska.pl/umigswiatnikigorne
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://bip.malopolska.pl/umigswiatnikigorne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.malopolska.pl/umigswiatnikigorne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Świątniki Górne, ul. K. Bruchnalskiego 36, 32-040 Świątniki Górne, dziennik podawczy – parter.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci wodociągowej na ul. Tatrzańskiej w m. Świątniki Górne i ul. Paryskiej w m. Rzeszotary
Numer referencyjny: IF.271.2.6.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie sieci wodociągowej z podziałem na dwa zadania:1) Zadanie nr 1: Rozbudowa sieci wodociągowej na ul. Tatrzańskiej w m. Świątniki Górne,2) Zadanie nr 2: Rozbudowa sieci wodociągowej na ul. Paryskiej w m. Rzeszotary.2. Zakres zamówienia:1) Dla zadania nr 1 tj. rozbudowy sieci wodociągowej na ul. Tatrzańskiej w m. Świątniki Górne zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów zagospodarowania:• wodociąg PE100 SDR11 PN16 ø110x10mm - 214,5 m• wodociąg PE100RC SDR11 PN16 ø110x10mm - 92,5 m• hydrant nadziemny DN80 - 3 kpl.Obszar objęty inwestycją zasilany będzie z istniejącej sieci wodociągowej PE ɸ225mm znajdującej się na działce nr 152.Rury do budowy sieci wodociągowej:Projektowane odcinki przewodów sieci wodociągowej należy wykonać z rur PE100 SDR11 PN16 o średnicy Ø110x10mm. Rury PE powinny odpowiadać normie ISO 4427 oraz posiadać deklarację zgodności, atest PZH do kontaktu z wodą pitną, a także Aprobatę Techniczną IBDiM.Rury przewiertowo-przewodowe:Odcinki sieci wykonywane jako przewierty należy wykonać z rur PE100RC SDR11 Ø110x10mm. Rury PE powinny odpowiadać normie ISO 4427 oraz posiadać deklarację zgodności, atest PZH do kontaktu z wodą pitną, a także Aprobatę Techniczną IBDiM.Uzbrojenie sieci wodociągowej:Zasuwy:Do budowy sieci wodociągowej należy zastosować zasuwy krótkie typu E2 lub równoważne wykonane z żeliwa sferoidalnego z teleskopową obudową trzpienia i skrzynkami ulicznymi do zasuw. Zasuwy należy usytuować na podsypce i stabilnym podłożu. Zasuwy należy montować w miejscach dostępnych, poza krawędzią jezdni i oznaczyć tabliczkami.Hydranty:Przewidziano zastosowanie hydrantów nadziemnych kołnierzowych czerwonych DN80 z podwójnym zamknięciem. Hydranty należy usytuować na płytach podkładowych PE, na podsypce i stabilnym podłożu.Po włączeniu do sieci należy wykonać próbę hydrantową zgodnie z Dz.U. 2009 nr 124 poz. 1030 przyjmując, że zapotrzebowanie wody dla działania jednego hydrantu p.poż DN80 wynosi 5 l/s. Hydranty należy rozmieszczać wzdłuż drogi i ulic w odległości do 150m.Odpowietrzenie i odwodnienie sieci wodociągowej:Odpowietrzenie projektowanej sieci wodociągowej poprzez projektowany hydrant H1. Odwodnienie sieci wodociągowej będzie realizowane poprzez projektowane hydranty.2) Dla zadania nr 2 tj. rozbudowy sieci wodociągowej na ul. Paryskiej w m. Rzeszotary zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów zagospodarowania:• wodociąg PE100 SDR11 PN16 ø110x10mm - 70,5 m• wodociąg PE100RC SDR11 PN16 ø110x10mm - 412,5 m• hydrant nadziemny DN80 - 4 kpl.Rury do budowy sieci wodociągowejProjektowane odcinki przewodów sieci wodociągowej należy wykonać z rur PE100 SDR11 PN16 o średnicy Ø110x10mm. Rury PE powinny odpowiadać normie ISO 4427 oraz posiadać deklarację zgodności, atest PZH do kontaktu z wodą pitną, a także Aprobatę Techniczną IBDiM.Rury przewiertowo-przewodoweOdcinki sieci wykonywane jako przewierty należy wykonać z rur PE100RC SDR11 Ø110x10mm. Rury PE powinny odpowiadać normie ISO 4427 oraz posiadać deklarację zgodności, atest PZH do kontaktu z wodą pitną, a także Aprobatę Techniczną IBDiM.Uzbrojenie sieci wodociągowejZasuwyDo budowy sieci wodociągowej należy zastosować zasuwy krótkie typu E2 lub równoważne wykonane z żeliwa sferoidalnego z teleskopową obudową trzpienia i skrzynkami ulicznymi do zasuw. Zasuwy należy usytuować na podsypce i stabilnym podłożu. Zasuwy należy montować w miejscach dostępnych, poza krawędzią jezdni i oznaczyć tabliczkami.HydrantyPrzewidziano zastosowanie hydrantów nadziemnych kołnierzowych czerwonych DN80 z podwójnym zamknięciem. Hydranty należy usytuować na płytach podkładowych PE, na podsypce i stabilnym podłożu. Po włączeniu do sieci należy wykonać próbę hydrantową zgodnie z Dz.U. 2009 nr 124 poz. 1030 przyjmując, że zapotrzebowanie wody dla działania jednego hydrantu p.poż DN80 wynosi 5 l/s. Hydranty należy rozmieszczać wzdłuż drogi i ulic w odległości do 150m.Odpowietrzenie i odwodnienie sieci wodociągowejW najwyższym punkcie projektowana sieć wodociągowa będzie odpowietrzana poprzez zespół odpowietrzająco-napowietrzający. Odwodnienie sieci wodociągowej będzie realizowane poprzez projektowane hydranty.W zakres robót wchodzą również inne roboty budowlane związane z podstawowymi wymienionymi powyżej. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ i w przedmiarach robót (zał. nr 5 do SIWZ).

II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-21

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawcy muszą spełnić następujący warunek dotyczący doświadczenia, kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, tj.:1) Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (1 osoba); Uwaga:Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób (zał. 8 do SIWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. 1 do SIWZ),2) Kosztorys ofertowy w formie tabeli elementów scalonych, sporządzony na podstawie przedmiarów robót (zał. nr 5 do SIWZ),3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewiduje się następujące istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:1) Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny, w związku z zaistnieniem poniższych okoliczności:a) konieczności wykonania uzasadnionych i koniecznych robót dodatkowych lub zamiennych po uzgodnieniu z Zamawiającym,b) w przypadku wystąpienia niekorzystnych, gwałtownych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót,c) w przypadku wystąpienia siły wyższej, w tym uznanych za klęskę żywiołową opadów deszczu, powodujących powodzie lub podtopienia, katastrofalnych wichur, wojny lub powszechnych zamieszek. Za siłę wyższą nie będą uznawane jakiekolwiek protesty lub strajki pracowników Wykonawcy bądź jego podwykonawców,d) w przypadku wystąpienia przeszkód geologicznych,e) w przypadku wystąpienia obiektów i znalezisk archeologicznych, geologicznych lub przyrodniczych podlegających obowiązkowi badania i ochrony na podstawie właściwych przepisów,f) w przypadku wystąpienia niewypałów i niewybuchów oraz substancji niebezpiecznych dla zdrowia i życia osób wykonujących roboty budowlane,g) w przypadku konieczności wprowadzenia koniecznych istotnych zmian projektowych, a następnie zgłoszeń lub uzyskania stosownych pozwoleń u organów administracji publicznej,h) w przypadku opóźnień w uzyskiwaniu stosownych pozwoleń, uzgodnień i zgłoszeń u organów administracji lub innych podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, a nie wynikających z zaniedbań Wykonawcy, i) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujących niemożnością prowadzenia prac, w tym m.in. :- konieczności wykonywania części robót w inny sposób niż założono w projekcie,- zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych, mających wpływ na realizację przedmiotu umowy.2) Zmiana wynagrodzenia Przedmiotu Zamówienia, w przypadkach:a) zmiany urzędowej stawki podatku VAT, b) zmiany zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;3) Zmiana osób wskazanych do wykonania zamówienia z przyczyn obiektywnych niezależnych od Wykonawcy, w tym:a) konieczność zmiany kierownika budowy, przy czym warunkiem koniecznym zmiany będzie wykazanie przez Wykonawcę, że nowa osoba spełnia warunki określone w niniejszej SIWZ,b) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy w zakresie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 22a ust 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przy czym w takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,c) powierzenie części zamówienia podwykonawcy w trakcie realizacji umowy, jeżeli Wykonawca nie zakładał w ofercie wykonania danej części zamówienia przy pomocy podwykonawcy, z zastrzeżeniem art. 36ba ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-21, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Rozbudowa sieci wodociągowej na ul. Tatrzańskiej w m. Świątniki Górne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Dla zadania nr 1 tj. rozbudowy sieci wodociągowej na ul. Tatrzańskiej w m. Świątniki Górne zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów zagospodarowania:• wodociąg PE100 SDR11 PN16 ø110x10mm - 214,5 m• wodociąg PE100RC SDR11 PN16 ø110x10mm - 92,5 m• hydrant nadziemny DN80 - 3 kpl.Obszar objęty inwestycją zasilany będzie z istniejącej sieci wodociągowej PE ɸ225mm znajdującej się na działce nr 152.Rury do budowy sieci wodociągowej:Projektowane odcinki przewodów sieci wodociągowej należy wykonać z rur PE100 SDR11 PN16 o średnicy Ø110x10mm. Rury PE powinny odpowiadać normie ISO 4427 oraz posiadać deklarację zgodności, atest PZH do kontaktu z wodą pitną, a także Aprobatę Techniczną IBDiM.Rury przewiertowo-przewodowe:Odcinki sieci wykonywane jako przewierty należy wykonać z rur PE100RC SDR11 Ø110x10mm. Rury PE powinny odpowiadać normie ISO 4427 oraz posiadać deklarację zgodności, atest PZH do kontaktu z wodą pitną, a także Aprobatę Techniczną IBDiM.Uzbrojenie sieci wodociągowej:Zasuwy:Do budowy sieci wodociągowej należy zastosować zasuwy krótkie typu E2 lub równoważne wykonane z żeliwa sferoidalnego z teleskopową obudową trzpienia i skrzynkami ulicznymi do zasuw. Zasuwy należy usytuować na podsypce i stabilnym podłożu. Zasuwy należy montować w miejscach dostępnych, poza krawędzią jezdni i oznaczyć tabliczkami.Hydranty:Przewidziano zastosowanie hydrantów nadziemnych kołnierzowych czerwonych DN80 z podwójnym zamknięciem. Hydranty należy usytuować na płytach podkładowych PE, na podsypce i stabilnym podłożu.Po włączeniu do sieci należy wykonać próbę hydrantową zgodnie z Dz.U. 2009 nr 124 poz. 1030 przyjmując, że zapotrzebowanie wody dla działania jednego hydrantu p.poż DN80 wynosi 5 l/s. Hydranty należy rozmieszczać wzdłuż drogi i ulic w odległości do 150m.Odpowietrzenie i odwodnienie sieci wodociągowej:Odpowietrzenie projektowanej sieci wodociągowej poprzez projektowany hydrant H1. Odwodnienie sieci wodociągowej będzie realizowane poprzez projektowane hydranty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej gwarancji na roboty budowalne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Rozbudowa sieci wodociągowej na ul. Paryskiej w m. Rzeszotary
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2) Dla zadania nr 2 tj. rozbudowy sieci wodociągowej na ul. Paryskiej w m. Rzeszotary zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów zagospodarowania:• wodociąg PE100 SDR11 PN16 ø110x10mm - 70,5 m• wodociąg PE100RC SDR11 PN16 ø110x10mm - 412,5 m• hydrant nadziemny DN80 - 4 kpl.Rury do budowy sieci wodociągowejProjektowane odcinki przewodów sieci wodociągowej należy wykonać z rur PE100 SDR11 PN16 o średnicy Ø110x10mm. Rury PE powinny odpowiadać normie ISO 4427 oraz posiadać deklarację zgodności, atest PZH do kontaktu z wodą pitną, a także Aprobatę Techniczną IBDiM.Rury przewiertowo-przewodoweOdcinki sieci wykonywane jako przewierty należy wykonać z rur PE100RC SDR11 Ø110x10mm. Rury PE powinny odpowiadać normie ISO 4427 oraz posiadać deklarację zgodności, atest PZH do kontaktu z wodą pitną, a także Aprobatę Techniczną IBDiM.Uzbrojenie sieci wodociągowejZasuwyDo budowy sieci wodociągowej należy zastosować zasuwy krótkie typu E2 lub równoważne wykonane z żeliwa sferoidalnego z teleskopową obudową trzpienia i skrzynkami ulicznymi do zasuw. Zasuwy należy usytuować na podsypce i stabilnym podłożu. Zasuwy należy montować w miejscach dostępnych, poza krawędzią jezdni i oznaczyć tabliczkami.HydrantyPrzewidziano zastosowanie hydrantów nadziemnych kołnierzowych czerwonych DN80 z podwójnym zamknięciem. Hydranty należy usytuować na płytach podkładowych PE, na podsypce i stabilnym podłożu. Po włączeniu do sieci należy wykonać próbę hydrantową zgodnie z Dz.U. 2009 nr 124 poz. 1030 przyjmując, że zapotrzebowanie wody dla działania jednego hydrantu p.poż DN80 wynosi 5 l/s. Hydranty należy rozmieszczać wzdłuż drogi i ulic w odległości do 150m.Odpowietrzenie i odwodnienie sieci wodociągowejW najwyższym punkcie projektowana sieć wodociągowa będzie odpowietrzana poprzez zespół odpowietrzająco-napowietrzający. Odwodnienie sieci wodociągowej będzie realizowane poprzez projektowane hydranty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej gwarancji na roboty budowalne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekipy do montażu bram i stolarki - b2b - Brzesko
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekipy do montażu bram i stolarki - b2b Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI