Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Tłuszcz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TŁUSZCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 10
1.5.2.) Miejscowość: Tłuszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-240
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tluszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tluszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Tłuszcz
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b057bac8-865a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018542
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000158/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Tłuszcz
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
tluszcz.ezamawiajay.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszympostępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej podadresemhttps://tluszcz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użyciaśrodkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego orazudostępnienia iprzechowywania dokumentów elektronicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1261), określadopuszczalnyformat kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako: 1) Dokumenty w formacie „pdf’zaleca siępodpisywać formatem XAdES;2) Dopuszcza się podpisywanie dokumentów w formacieinnym niż „pdf”wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawcabędzie zobowiązanyzałączyć oddzielny plik z podpisem.16. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww.Rozporządzenia,określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne, umożliwiające pracę na„Platformie eZamawiający”:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 512kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GBRAM, procesor IntelIV 2 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linuxlub ich nowszewersje;3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,najlepiej wnajnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) WłączonaobsługaJavaScripy;5) Zainstalowany program Acrobat Reader, lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf. 17.Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formatyprzesyłanychdanych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., exel, doc., zip.18.Zamawiający, zgodnie z §3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa informacje na temat kodowania i czasuodbioru danych: 19. Plikzałączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest naPlatformie, jako zaszyfrowany– format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jestdopiero po odszyfrowaniu przezZamawiającego, które następuje po terminie otwarcia ofert; 20.Oznaczenie czasu odbioru danychprzez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)generowany wg. czasu lokalnegoserwera synchronizowanego z odpowiednim źródłem czasu –zegarem Głównego Instytutu Miar.21. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: w sprawach proceduralnych: Zbigniew Rymkiewicz tel: 29 777 52 64 w sprawach merytorycznych: Emilia Banaszek tel: 29 777 52 641. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem:http://tluszcz.ezamawiajacy.pl .2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych *.doc, *.docx, *.pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). 4. W przypadku przedstawienia przez wykonawcę rozbieżnych informacji pomiędzy podanymi w formularzu oferty a informacjami wpisanymi przy składaniu oferty na platformie Market Planet wiążące dla Zamawiającego będą podane tylko i wyłącznie informacje podane w formularzu oferty składanym elektronicznie i podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: tluszcz.ezamawiajay.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danychosobowychjest: Gmina Tłuszcz, 05-240 Tłuszcz, ul. Warszawska 10;2) administrator wyznaczyłInspektora DanychOsobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:iod.tluszcz@edukompetencje.plPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1lit. c RODO w celu związanymz przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,prowadzonym w trybieprzetargu nieograniczonego.3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będąosoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74ustawy P.Z.P.4)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przezokres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5) obowiązek podaniaprzezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowymokreślonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego.6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje niebędąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.7) posiada Pani/Pan:a)napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (wprzypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmierniedużego wysiłkumoże zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mającychna celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub datyzakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowieńumowy wzakresie niezgodnym z ustawą P.Z.P. oraz nie może naruszać integralności protokołu orazjegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osobyfizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lubpaństwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych przepisy RODO;Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy- Roboty budowlane8) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO; 9)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne zRODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwymdlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 4900399,14 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Tłuszcz
4.2.5.) Wartość części: 1709740,60 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane według następujących kryteriów i wag:cena – C (60% wagi) – cena brutto ogółem z formularza oferty,gwarancja (40% wagi) – zgodnie z oświadczeniem zawartym w Formularzu ofertowym,1) Kryterium cena zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 60. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom za kryteria według poniższej zasady: CminP(Co) = _____________ x 60 Co gdzie: Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert i nieodrzuconych, Co - cena ocenianej oferty, P(Co) - liczba punktów za kryterium ceny.2) Kryterium gwarancji zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 30. Okres gwarancji należy wskazać w pełnych miesiącach, z uwzględnieniem, że minimalny wymagany okres to 24 miesiące. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom według poniższej tabeli:Deklarowany okres gwarancji Liczba punktów24 miesiące (minimalny okres wymagany) 0 pktOd 25 miesięcy do 35 miesięcy 10 pktOd 36 miesięcy do 47 miesięcy 20 pkt Od 48 miesięcy do 59 miesięcy 30 pkt60 miesięcy 40 pktZamawiający informuje, że oferty, w których wskazany zostanie okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące lub niezgodny z ww. tabelą, będą podlegały odrzuceniu, natomiast w przypadku ofert zawierających okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy – Zamawiający przyjmie do oceny, zgodnie z tabelą, okres 60 miesięcy. Dla ofert, w których Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji – Zamawiający przyjmie wymagany okres 24 miesięcy – oferta będzie podlegała ocenie zgodnie z powyższą tabelą
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Oferty będą oceniane według następujących kryteriów i wag:cena – C (60% wagi) – cena brutto ogółem z formularza oferty,gwarancja (40% wagi) – zgodnie z oświadczeniem zawartym w Formularzu ofertowym,1) Kryterium cena zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 60. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom za kryteria według poniższej zasady: CminP(Co) = _____________ x 60 Co gdzie: Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert i nieodrzuconych, Co - cena ocenianej oferty, P(Co) - liczba punktów za kryterium ceny.2) Kryterium gwarancji zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 30. Okres gwarancji należy wskazać w pełnych miesiącach, z uwzględnieniem, że minimalny wymagany okres to 24 miesiące. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom według poniższej tabeli:Deklarowany okres gwarancji Liczba punktów24 miesiące (minimalny okres wymagany) 0 pktOd 25 miesięcy do 35 miesięcy 10 pktOd 36 miesięcy do 47 miesięcy 20 pkt Od 48 miesięcy do 59 miesięcy 30 pkt60 miesięcy 40 pktZamawiający informuje, że oferty, w których wskazany zostanie okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące lub niezgodny z ww. tabelą, będą podlegały odrzuceniu, natomiast w przypadku ofert zawierających okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy – Zamawiający przyjmie do oceny, zgodnie z tabelą, okres 60 miesięcy. Dla ofert, w których Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji – Zamawiający przyjmie wymagany okres 24 miesięcy – oferta będzie podlegała ocenie zgodnie z powyższą tabelą4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Tłuszcz
4.2.5.) Wartość części: 1947109,65 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane według następujących kryteriów i wag:cena – C (60% wagi) – cena brutto ogółem z formularza oferty,gwarancja (40% wagi) – zgodnie z oświadczeniem zawartym w Formularzu ofertowym,1) Kryterium cena zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 60. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom za kryteria według poniższej zasady: CminP(Co) = _____________ x 60 Co gdzie: Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert i nieodrzuconych, Co - cena ocenianej oferty, P(Co) - liczba punktów za kryterium ceny.2) Kryterium gwarancji zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 30. Okres gwarancji należy wskazać w pełnych miesiącach, z uwzględnieniem, że minimalny wymagany okres to 24 miesiące. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom według poniższej tabeli:Deklarowany okres gwarancji Liczba punktów24 miesiące (minimalny okres wymagany) 0 pktOd 25 miesięcy do 35 miesięcy 10 pktOd 36 miesięcy do 47 miesięcy 20 pkt Od 48 miesięcy do 59 miesięcy 30 pkt60 miesięcy 40 pktZamawiający informuje, że oferty, w których wskazany zostanie okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące lub niezgodny z ww. tabelą, będą podlegały odrzuceniu, natomiast w przypadku ofert zawierających okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy – Zamawiający przyjmie do oceny, zgodnie z tabelą, okres 60 miesięcy. Dla ofert, w których Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji – Zamawiający przyjmie wymagany okres 24 miesięcy – oferta będzie podlegała ocenie zgodnie z powyższą tabelą
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancka
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Oferty będą oceniane według następujących kryteriów i wag:cena – C (60% wagi) – cena brutto ogółem z formularza oferty,gwarancja (40% wagi) – zgodnie z oświadczeniem zawartym w Formularzu ofertowym,1) Kryterium cena zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 60. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom za kryteria według poniższej zasady: CminP(Co) = _____________ x 60 Co gdzie: Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert i nieodrzuconych, Co - cena ocenianej oferty, P(Co) - liczba punktów za kryterium ceny.2) Kryterium gwarancji zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 30. Okres gwarancji należy wskazać w pełnych miesiącach, z uwzględnieniem, że minimalny wymagany okres to 24 miesiące. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom według poniższej tabeli:Deklarowany okres gwarancji Liczba punktów24 miesiące (minimalny okres wymagany) 0 pktOd 25 miesięcy do 35 miesięcy 10 pktOd 36 miesięcy do 47 miesięcy 20 pkt Od 48 miesięcy do 59 miesięcy 30 pkt60 miesięcy 40 pktZamawiający informuje, że oferty, w których wskazany zostanie okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące lub niezgodny z ww. tabelą, będą podlegały odrzuceniu, natomiast w przypadku ofert zawierających okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy – Zamawiający przyjmie do oceny, zgodnie z tabelą, okres 60 miesięcy. Dla ofert, w których Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji – Zamawiający przyjmie wymagany okres 24 miesięcy – oferta będzie podlegała ocenie zgodnie z powyższą tabelą4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Tłuszcz
4.2.5.) Wartość części: 1243548,89 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane według następujących kryteriów i wag:cena – C (60% wagi) – cena brutto ogółem z formularza oferty,gwarancja (40% wagi) – zgodnie z oświadczeniem zawartym w Formularzu ofertowym,1) Kryterium cena zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 60. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom za kryteria według poniższej zasady: CminP(Co) = _____________ x 60 Co gdzie: Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert i nieodrzuconych, Co - cena ocenianej oferty, P(Co) - liczba punktów za kryterium ceny.2) Kryterium gwarancji zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 30. Okres gwarancji należy wskazać w pełnych miesiącach, z uwzględnieniem, że minimalny wymagany okres to 24 miesiące. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom według poniższej tabeli:Deklarowany okres gwarancji Liczba punktów24 miesiące (minimalny okres wymagany) 0 pktOd 25 miesięcy do 35 miesięcy 10 pktOd 36 miesięcy do 47 miesięcy 20 pkt Od 48 miesięcy do 59 miesięcy 30 pkt60 miesięcy 40 pktZamawiający informuje, że oferty, w których wskazany zostanie okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące lub niezgodny z ww. tabelą, będą podlegały odrzuceniu, natomiast w przypadku ofert zawierających okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy – Zamawiający przyjmie do oceny, zgodnie z tabelą, okres 60 miesięcy. Dla ofert, w których Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji – Zamawiający przyjmie wymagany okres 24 miesięcy – oferta będzie podlegała ocenie zgodnie z powyższą tabelą
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Oferty będą oceniane według następujących kryteriów i wag:cena – C (60% wagi) – cena brutto ogółem z formularza oferty,gwarancja (40% wagi) – zgodnie z oświadczeniem zawartym w Formularzu ofertowym,1) Kryterium cena zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 60. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom za kryteria według poniższej zasady: CminP(Co) = _____________ x 60 Co gdzie: Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert i nieodrzuconych, Co - cena ocenianej oferty, P(Co) - liczba punktów za kryterium ceny.2) Kryterium gwarancji zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 30. Okres gwarancji należy wskazać w pełnych miesiącach, z uwzględnieniem, że minimalny wymagany okres to 24 miesiące. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom według poniższej tabeli:Deklarowany okres gwarancji Liczba punktów24 miesiące (minimalny okres wymagany) 0 pktOd 25 miesięcy do 35 miesięcy 10 pktOd 36 miesięcy do 47 miesięcy 20 pkt Od 48 miesięcy do 59 miesięcy 30 pkt60 miesięcy 40 pktZamawiający informuje, że oferty, w których wskazany zostanie okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące lub niezgodny z ww. tabelą, będą podlegały odrzuceniu, natomiast w przypadku ofert zawierających okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy – Zamawiający przyjmie do oceny, zgodnie z tabelą, okres 60 miesięcy. Dla ofert, w których Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji – Zamawiający przyjmie wymagany okres 24 miesięcy – oferta będzie podlegała ocenie zgodnie z powyższą tabelą4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4