Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Sypniewo w msc. Chojnowo, Olki, Boruty,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Sypniewo w msc. Chojnowo, Olki, Boruty, Rawy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSypniewo
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy Sypniewo
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia775726-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 775726-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Urząd Gminy Sypniewo: Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Sypniewo w msc. Chojnowo, Olki, Boruty, Rawy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sypniewo, krajowy numer identyfikacyjny 55066836700000, ul. ul. Ostrołęcka  27 , 06-216  Sypniewo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 297 177 783, e-mail gmina@sypniewo.pl, faks 297 177 816.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.sypniewo.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.sypniewo.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.sypniewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.sypniewo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.sypniewo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Sypniewo w msc. Chojnowo, Olki, Boruty, Rawy
Numer referencyjny: ZP.271.48.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Sypniewo w msc. Chojnowo, Olki, Boruty, Rawy:• BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ ROZDZIELCZEJ Z PRZYŁACZAMI w miejscowościach Zamość, Chojnowo, Olki, Boruty, Rawy gm. Sypniewo - etap I sieć wodociągowa z przyłączami w msc. Chojnowo, Olki, Boruty” o łącznej długości 3 499 mb.WODOCIĄG Z PRZYŁĄCZAMI ZLOKALIZOWANY JEST NA DZIAŁKACH:- 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 58, 59, 60/1; 60/2, 61, 62 obręb Chojnowo, gm. Sypniewo;- 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 77, 78, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 90, 93, 95, 104, 108/1, 109, 142, 146, 147, 148, 151, 152/2, 154, 155/2, 156, 158, 159, 225 obrębOlki, gm. Sypniewo;- 54, 55, 56, 57, 59, 60, 61, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 74, 110, 111, 113, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 obręb: Boruty, gm. Sypniewo;- 349/2 obręb: Rawy, gm. Sypniewo.SIEĆ WODOCIĄGOWARury PE 100 SDR 17 o śr. 90 mm - 10,0 mRury PE 100 SDR 17 o śr. 110 mm - 571,0 mRury PE 100 SDR 17 o śr. 160 mm - 2265,0 mRury PE 100 RC SDR 17 o śr. 160 mm - 653,0 m ( układanie metodą bezwykopową )Zasuwy z żeliwa sferoidalnego o śr. 100 mm - 4 kplZasuwy z żeliwa sferoidalnego o śr. 150 mm - 7 kplHydranty p.poż. nadziemne z żeliwa sferoidalnego z podwójnym zabezpieczeniem wypływu w przypadku złamania z zasuwą z żeliwa sferoidalnego o śr. 80 mm - 16 kplHydranty p.poż. poddziemne z żeliwa sferoidalnego z zasuwą z żeliwa sferoidalnego o śr. 80 mm - 1 kplPrzejścia przez przeszkody metodą bezwykopową:- rury stalowe o śr. 273x7,1 mm - 47,5 m/7 szt- rury stalowe o śr. 219,1x7,1 mm - 12,0 m/2 szt- rury stalowe o śr. 159x6,3 mm - 4,5 m/1 sztPrzejścia przez przeszkody wykopem otwartym:- rury warstwowe PE 100 RC o śr. zewn. 250x14,8 mm - 6,0 m/1 sztWykopy w gruncie kat. I-II - 100% ; wykonywane mechanicznie 95% ; wykonywane ręcznie 5%,PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWE ( do granicy działki )Rury PE 100 SDR 17 o śr. 40 mm - 143,0 m o połączeniach zgrzewanychZasuwy domowe kielichowe z żeliwa sferoidalnego o śr. 32 mm - 34 kplPrzejścia przez przeszkody metodą bezwykopową:- rury stalowe o śr. 114x6,3 mm - 78,0 m/12 sztWykopy w gruncie kat. I-II - 100% ; wykonywane mechanicznie 90% ; wykonywane ręcznie 10%,PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWE ( w granicach nieruchomości właściciela )Rury PE 100 SDR 17 o śr. 40 mm - 902,0 m o połączeniach zgrzewanychWykopy w gruncie kat. I-II - 100%; wykonywane mechanicznie 80%; wykonywane ręcznie 20%Zestaw wodomierzowy o śr. 20 mm z zaworem antyskażeniowym o śr. 20 mm - 29 kpl• BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ ROZDZIELCZEJ Z PRZYŁACZAMI w miejscowościach Zamość, Chojnowo, Olki, Boruty, Rawy gm. Sypniewo - etap II sieć wodociągowa z przyłączami w msc. Rawy o łącznej długości 1 185 mb. WODOCIĄG Z PRZYŁĄCZAMI ZLOKALIZOWANY JEST NA DZIAŁKACH:- 80, 81, 87, 88, 89, 90, 91, 140, 141, 142, 144, 146, 148, 149, 150, 152, 154, 156/1, 157, 158, 160, 163, 166, 319, 320/6, 321, 326, 327, 329, 332, 333, 337,340, 341, 343, 347, 348, 349/2, 369, 471, 520 obręb: Rawy, gm. Sypniewo.SIEĆ WODOCIĄGOWARury PE 100 SDR 17 o śr. 90 mm - 41,0 mRury PE 100 SDR 17 o śr. 110 mm - 326,0 mRury PE 100 SDR 17 o śr. 160 mm - 144,0 mRury PE 100 RC SDR 17 o śr. 110 mm - 117,0 m ( układanie metodą bezwykopową )Rury PE 100 RC SDR 17 o śr. 160 mm - 557,0 m ( układanie metodą bezwykopową )Zasuwy z żeliwa sferoidalnego o śr. 100 mm - 1 kplZasuwy z żeliwa sferoidalnego o śr. 150 mm - 1 kplHydranty p.poż. nadziemne z żeliwa sferoidalnego z podwójnym zabezpieczeniem wypływu w przypadku złamania z zasuwą z żeliwa sferoidalnego o śr. 80 mm - 8 kplHydranty p.poż. poddziemne z żeliwa sferoidalnego z zasuwą z żeliwa sferoidalnego o śr. 80 mm - 2 kplPrzejścia przez przeszkody metodą bezwykopową:- rury stalowe o śr. 273x7,1 mm - 13,0 m/2 szt- rury stalowe o śr. 219,1x7,1 mm - 6,0 m/1 szt- rury stalowe o śr. 159x6,3 mm - 22,5 m/4 sztWykopy w gruncie kat. I-II - 100% ; wykonywane mechanicznie 95% ; wykonywane ręcznie 5%,PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWE ( do granicy działki )Rury PE 100 SDR 17 o śr. 40 mm - 287,5 m o połączeniach zgrzewanychZasuwy domowe kielichowe z żeliwa sferoidalnego o śr. 32 mm - 44 kplPrzejścia przez przeszkody metodą bezwykopową:- rury stalowe o śr. 114x6,3 mm - 110,0 m/19 sztPrzejścia przez przeszkody wykopem otwartym:- rury warstwowe PE 100 RC o śr. zewn. 90x5,4 mm - 14,0 m/2 sztWykopy w gruncie kat. I-II - 100% ; wykonywane mechanicznie 90%; wykonywane ręcznie 10%,PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWE ( w granicach nieruchomości właściciela )Rury PE 100 SDR 17 o śr. 40 mm - 728,0 m o połączeniach zgrzewanychWykopy w gruncie kat. I-II - 100% ; wykonywane mechanicznie 80% ; wykonywane ręcznie 20%Zestaw wodomierzowy o śr. 20 mm z zaworem antyskażeniowym o śr. 20 mm - 34 kplStudnia wodomierzowa z tworzywa sztucznego o śr. 1000 mm - 2 kpl

II.5) Główny kod CPV: 45231000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45232150-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30.09.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku, że posiada zdolność techniczną i zawodową zapewniającą wykonanie Zamówienia.  Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, dwóch robót budowlanych polegających na budowie/przebudowie/rozbudowie sieci wodociągowej o wartości każdej z robót nie mniejszej niż: 500 000,00 zł brutto. Do niniejszego wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające, iż wyżej wymieniona robota budowlana została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – załącznik nr 4a do SIWZ poprzez wykazanie dysponowania przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji sanitarnych – załącznik nr 4b do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w trybie art. 23 PZP w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).-Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 tożsamą robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4a do SIWZ-Wykazu wykazanie dysponowania przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji sanitarnych – załącznik nr 4b do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP (załącznik nr 2 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1) Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 złotych, (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 15.01.2021r. do godziny 10:002) Wadium może być wniesione w następującej formie:a) Pieniądzu – przelewem na konto zamawiającego Nr rachunku: 67 8917 0001 0020 0051 2000 0240 w Banku Spółdzielczym w Krasnosielcu z siedzibą w Makowie Mazowieckim Oddział w Sypniewie z dopiskiem przetarg na: „Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Sypniewo w msc. Chojnowo, Olki, Boruty, Rawy”b) Za uznanie, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego. Wniesienie wadium następuje w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium.c) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym – oryginał złożony w ofercie w sposób umożliwiający odłączenie dokumentu od oferty nie naruszając jej. a. gwarancji bankowej - oryginał złożony w ofercie w sposób umożliwiający odłączenie dokumentu od oferty nie naruszając jej;b. gwarancji ubezpieczeniowej - oryginał złożony w ofercie w sposób umożliwiający odłączenie dokumentu od oferty nie naruszając jej;c. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.(Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn zm.) - oryginał złożony w ofercie w sposób umożliwiający odłączenie dokumentu od oferty nie naruszając jej. 3) Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (pkt 2 lit „b” – „e”) – oryginał lub/i kopię dołącza do oferty, lecz nie może być z nią trwale związane jako jedna ze stron oferty.4) Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełnić co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy):a) Ustalić beneficjenta gwarancji, tj. Gmina Sypniewo reprezentowana przez Romana Gisztarowicza – Wójta Gminy;b) Określić kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w siwz);c) Określić termin ważności (wynikający z siwz);d) Określać przedmiot gwarancji (wynikający z siwz);e) Określać dokładnie wykonawcę (w przypadku konsorcjum powinna wymieniać wszystkich członków konsorcjum wraz ze wskazaniem, że jest składane w imieniu zwartego konsorcjum);f) Musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP, tj. być gwarancja nie odwoływalną, bezwarunkową, płatna na każde żądanie do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach:• gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;• nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy• zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy (art. 46 ust 5 PZP).• być gwarancją nieodwołalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.5) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym6) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.7) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania8) Zwrot wadium:a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.d) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę9) Utrata wadium:a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.b) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Tak

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi za wady 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowanie ogrodzenia - Ząbki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowanie ogrodzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI