"Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Ostrowite - środki Covid 19"

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Ostrowite - środki Covid 19"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrowite
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-24
  • ZamawiającyGMINA OSTROWITE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-04
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00013385
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Ostrowite - środki Covid 19"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTROWITE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowite

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-402

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632765160

1.5.8.) Numer faksu: 632765160

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmostrowite@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowite.samorzady.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Ostrowite - środki Covid 19"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1e7849c-7cd0-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005660/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Ostrowite

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ostrowite

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ostrowite

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/ostrowite

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/ostrowite

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem 2 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OO.ZP.271.1.2021.PN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I. : Budowa sieci wodociągowej w SkrzynkaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej PFU) dla każdej części osobno. Zakres prac projektowych, budowlanych i wykonawczych, a także opis wymagań zostały zawarte w programach funkcjonalno-użytkowych dla poszczególnych części zamówienia.Inwestycja realizowana będzie w dwóch etapach. Etap I – opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w tym projektu budowlanego należy zrealizować w terminie dwa miesiące od daty zwarcia umowy, natomiast etap II – wykonanie robót budowlanych wraz z przygotowaniem dokumentacji powykonawczej w terminie osiem miesięcy od daty zwarcia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:L.p. Opis kryterium ceny Znaczenie w %1. Cena (koszt) 60%2. Termin gwarancji 40%Razem 100%Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. CENA – 60%Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%Cena oferty badanejOferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.TERMIN GWARANCJI – 40% Oferta w kryterium termin gwarancji może uzyskać od 0 do 40 pkt, przy czym oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma max 40 pkt. Punktacja w ramach kryterium OKRES GWARANCJI. Minimalny okres gwarancji za wady wynosi 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie gwarancji na okres krótszy niż 36 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 36 do 43 miesięcy otrzyma 10 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 44 do 51 miesięcy otrzyma 20 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 51 do 59 miesięcy otrzyma 30 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 60 i więcej miesięcy otrzyma 40 pkt. Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium termin gwarancji Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin gwarancji (maks. 40)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:L.p. Opis kryterium ceny Znaczenie w %1. Cena (koszt) 60%2. Termin gwarancji 40%Razem 100%Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. CENA – 60%Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%Cena oferty badanejOferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.TERMIN GWARANCJI – 40% Oferta w kryterium termin gwarancji może uzyskać od 0 do 40 pkt, przy czym oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma max 40 pkt. Punktacja w ramach kryterium OKRES GWARANCJI. Minimalny okres gwarancji za wady wynosi 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie gwarancji na okres krótszy niż 36 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 36 do 43 miesięcy otrzyma 10 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 44 do 51 miesięcy otrzyma 20 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 51 do 59 miesięcy otrzyma 30 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 60 i więcej miesięcy otrzyma 40 pkt. Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium termin gwarancji Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin gwarancji (maks. 40)

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II .Budowa sieci wodociągowej w SkrzynkaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej PFU) dla każdej części osobno. Zakres prac projektowych, budowlanych i wykonawczych, a także opis wymagań zostały zawarte w programach funkcjonalno-użytkowych dla poszczególnych części zamówienia.Inwestycja realizowana będzie w dwóch etapach. Etap I – opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w tym projektu budowlanego należy zrealizować w terminie dwa miesiące od daty zwarcia umowy, natomiast etap II – wykonanie robót budowlanych wraz z przygotowaniem dokumentacji powykonawczej w terminie osiem miesięcy od daty zwarcia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:L.p. Opis kryterium ceny Znaczenie w %1. Cena (koszt) 60%2. Termin gwarancji 40%Razem 100%Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. CENA – 60%Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%Cena oferty badanejOferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.TERMIN GWARANCJI – 40% Oferta w kryterium termin gwarancji może uzyskać od 0 do 40 pkt, przy czym oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma max 40 pkt. Punktacja w ramach kryterium OKRES GWARANCJI. Minimalny okres gwarancji za wady wynosi 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie gwarancji na okres krótszy niż 36 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 36 do 43 miesięcy otrzyma 10 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 44 do 51 miesięcy otrzyma 20 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 51 do 59 miesięcy otrzyma 30 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 60 i więcej miesięcy otrzyma 40 pkt. Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium termin gwarancji Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin gwarancji (maks. 40)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:L.p. Opis kryterium ceny Znaczenie w %1. Cena (koszt) 60%2. Termin gwarancji 40%Razem 100%Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. CENA – 60%Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%Cena oferty badanejOferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.TERMIN GWARANCJI – 40% Oferta w kryterium termin gwarancji może uzyskać od 0 do 40 pkt, przy czym oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma max 40 pkt. Punktacja w ramach kryterium OKRES GWARANCJI. Minimalny okres gwarancji za wady wynosi 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie gwarancji na okres krótszy niż 36 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 36 do 43 miesięcy otrzyma 10 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 44 do 51 miesięcy otrzyma 20 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 51 do 59 miesięcy otrzyma 30 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 60 i więcej miesięcy otrzyma 40 pkt. Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium termin gwarancji Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin gwarancji (maks. 40)

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III : Budowa sieci wodociągowej w KosewoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej PFU) dla każdej części osobno. Zakres prac projektowych, budowlanych i wykonawczych, a także opis wymagań zostały zawarte w programach funkcjonalno-użytkowych dla poszczególnych części zamówienia.Inwestycja realizowana będzie w dwóch etapach. Etap I – opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w tym projektu budowlanego należy zrealizować w terminie dwa miesiące od daty zwarcia umowy, natomiast etap II – wykonanie robót budowlanych wraz z przygotowaniem dokumentacji powykonawczej w terminie osiem miesięcy od daty zwarcia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:L.p. Opis kryterium ceny Znaczenie w %1. Cena (koszt) 60%2. Termin gwarancji 40%Razem 100%Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. CENA – 60%Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%Cena oferty badanejOferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.TERMIN GWARANCJI – 40% Oferta w kryterium termin gwarancji może uzyskać od 0 do 40 pkt, przy czym oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma max 40 pkt. Punktacja w ramach kryterium OKRES GWARANCJI. Minimalny okres gwarancji za wady wynosi 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie gwarancji na okres krótszy niż 36 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 36 do 43 miesięcy otrzyma 10 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 44 do 51 miesięcy otrzyma 20 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 51 do 59 miesięcy otrzyma 30 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 60 i więcej miesięcy otrzyma 40 pkt. Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium termin gwarancji Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin gwarancji (maks. 40)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:L.p. Opis kryterium ceny Znaczenie w %1. Cena (koszt) 60%2. Termin gwarancji 40%Razem 100%Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. CENA – 60%Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%Cena oferty badanejOferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.TERMIN GWARANCJI – 40% Oferta w kryterium termin gwarancji może uzyskać od 0 do 40 pkt, przy czym oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma max 40 pkt. Punktacja w ramach kryterium OKRES GWARANCJI. Minimalny okres gwarancji za wady wynosi 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie gwarancji na okres krótszy niż 36 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 36 do 43 miesięcy otrzyma 10 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 44 do 51 miesięcy otrzyma 20 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 51 do 59 miesięcy otrzyma 30 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 60 i więcej miesięcy otrzyma 40 pkt. Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium termin gwarancji Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin gwarancji (maks. 40)

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV : Budowa sieci wodociągowej w Kosewo.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej PFU) dla każdej części osobno. Zakres prac projektowych, budowlanych i wykonawczych, a także opis wymagań zostały zawarte w programach funkcjonalno-użytkowych dla poszczególnych części zamówienia.Inwestycja realizowana będzie w dwóch etapach. Etap I – opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w tym projektu budowlanego należy zrealizować w terminie dwa miesiące od daty zwarcia umowy, natomiast etap II – wykonanie robót budowlanych wraz z przygotowaniem dokumentacji powykonawczej w terminie osiem miesięcy od daty zwarcia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:L.p. Opis kryterium ceny Znaczenie w %1. Cena (koszt) 60%2. Termin gwarancji 40%Razem 100%Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. CENA – 60%Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%Cena oferty badanejOferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.TERMIN GWARANCJI – 40% Oferta w kryterium termin gwarancji może uzyskać od 0 do 40 pkt, przy czym oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma max 40 pkt. Punktacja w ramach kryterium OKRES GWARANCJI. Minimalny okres gwarancji za wady wynosi 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie gwarancji na okres krótszy niż 36 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 36 do 43 miesięcy otrzyma 10 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 44 do 51 miesięcy otrzyma 20 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 51 do 59 miesięcy otrzyma 30 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 60 i więcej miesięcy otrzyma 40 pkt. Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium termin gwarancji Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin gwarancji (maks. 40)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:L.p. Opis kryterium ceny Znaczenie w %1. Cena (koszt) 60%2. Termin gwarancji 40%Razem 100%Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. CENA – 60%Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%Cena oferty badanejOferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.TERMIN GWARANCJI – 40% Oferta w kryterium termin gwarancji może uzyskać od 0 do 40 pkt, przy czym oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma max 40 pkt. Punktacja w ramach kryterium OKRES GWARANCJI. Minimalny okres gwarancji za wady wynosi 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie gwarancji na okres krótszy niż 36 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 36 do 43 miesięcy otrzyma 10 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 44 do 51 miesięcy otrzyma 20 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 51 do 59 miesięcy otrzyma 30 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 60 i więcej miesięcy otrzyma 40 pkt. Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium termin gwarancji Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin gwarancji (maks. 40)

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V : Budowa sieci wodociągowej w Giewartowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej PFU) dla każdej części osobno. Zakres prac projektowych, budowlanych i wykonawczych, a także opis wymagań zostały zawarte w programach funkcjonalno-użytkowych dla poszczególnych części zamówienia.Inwestycja realizowana będzie w dwóch etapach. Etap I – opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w tym projektu budowlanego należy zrealizować w terminie dwa miesiące od daty zwarcia umowy, natomiast etap II – wykonanie robót budowlanych wraz z przygotowaniem dokumentacji powykonawczej w terminie osiem miesięcy od daty zwarcia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:L.p. Opis kryterium ceny Znaczenie w %1. Cena (koszt) 60%2. Termin gwarancji 40%Razem 100%Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. CENA – 60%Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%Cena oferty badanejOferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.TERMIN GWARANCJI – 40% Oferta w kryterium termin gwarancji może uzyskać od 0 do 40 pkt, przy czym oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma max 40 pkt. Punktacja w ramach kryterium OKRES GWARANCJI. Minimalny okres gwarancji za wady wynosi 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie gwarancji na okres krótszy niż 36 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 36 do 43 miesięcy otrzyma 10 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 44 do 51 miesięcy otrzyma 20 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 51 do 59 miesięcy otrzyma 30 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 60 i więcej miesięcy otrzyma 40 pkt. Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium termin gwarancji Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin gwarancji (maks. 40)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:L.p. Opis kryterium ceny Znaczenie w %1. Cena (koszt) 60%2. Termin gwarancji 40%Razem 100%Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. CENA – 60%Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%Cena oferty badanejOferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.TERMIN GWARANCJI – 40% Oferta w kryterium termin gwarancji może uzyskać od 0 do 40 pkt, przy czym oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma max 40 pkt. Punktacja w ramach kryterium OKRES GWARANCJI. Minimalny okres gwarancji za wady wynosi 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie gwarancji na okres krótszy niż 36 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 36 do 43 miesięcy otrzyma 10 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 44 do 51 miesięcy otrzyma 20 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 51 do 59 miesięcy otrzyma 30 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 60 i więcej miesięcy otrzyma 40 pkt. Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium termin gwarancji Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin gwarancji (maks. 40)

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1 . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 11 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1 ) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej:Część Ia) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na budowie sieci wodociągowej o wartości 35 000,00 zł, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;b) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą w następującej branży: I. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (pełniący funkcję kierownika budowy), II. drogowej bez ograniczeń pełniącego funkcję kierownika robót (w przypadku zaistnienia takiej potrzeby)III. jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe, skierowaną do udziału w wykonania przedmiot zamówienia w zakresie części projektowej posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie wykonywania projektów budowlanych W wykazie osób (załącznik nr 6 do SWZ) należy wskazać w/w osoby.Część IIa) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na budowie sieci wodociągowej o wartości 35 000,00 zł, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;b) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą w następującej branży: I. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (pełniący funkcję kierownika budowy), II. drogowej bez ograniczeń pełniącego funkcję kierownika robót (w przypadku zaistnienia takiej potrzeby)III. jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe, skierowaną do udziału w wykonania przedmiot zamówienia w zakresie części projektowej posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie wykonywania projektów budowlanych W wykazie osób (załącznik nr 6 do SWZ) należy wskazać w/w osoby.Część IIIa) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na budowie sieci wodociągowej o wartości 70 000,00 zł, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;b) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą w następującej branży: I. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (pełniący funkcję kierownika budowy), II. drogowej bez ograniczeń pełniącego funkcję kierownika robót (w przypadku zaistnienia takiej potrzeby)III. jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe, skierowaną do udziału w wykonania przedmiot zamówienia w zakresie części projektowej posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie wykonywania projektów budowlanych W wykazie osób (załącznik nr 6 do SWZ) należy wskazać w/w osoby.Część IVa) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na budowie sieci wodociągowej o wartości 120 000,00 zł, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;b) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą w następującej branży: I. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (pełniący funkcję kierownika budowy), II. drogowej bez ograniczeń pełniącego funkcję kierownika robót (w przypadku zaistnienia takiej potrzeby)III. jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe, skierowaną do udziału w wykonania przedmiot zamówienia w zakresie części projektowej posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie wykonywania projektów budowlanych W wykazie osób (załącznik nr 6 do SWZ) należy wskazać w/w osoby.Część Va) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na budowie sieci wodociągowej o wartości 20 000,00 zł, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;b) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą w następującej branży: I. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (pełniący funkcję kierownika budowy), lit. 1 drogowej bez ograniczeń pełniącego funkcję kierownika robót (w przypadku zaistnienia takiej potrzeby)lit. 2 jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe, skierowaną do udziału w wykonania przedmiot zamówienia w zakresie części projektowej posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie wykonywania projektów budowlanych W wykazie osób (załącznik nr 6 do SWZ) należy wskazać w/w osoby.Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm).3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej — załącznik nr 6 do SWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów — inne odpowiednie dokumenty — załącznik nr 7 do SWZ;4) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami — załącznik nr 8 do SWZ.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 2 pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio:a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. 5. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 2 pkt 2 powyżej. 6. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 P.z.p dane umożliwiające dostęp do tych środków;2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.8. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość aktualność.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (należy wypełnić treść oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym). 5. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych umową zmiany treści umowy dokonywane będą za zgodą obu Stron aneksem do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych w ust. 3 niniejszego paragrafu, pod warunkiem, że Strony umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w niniejszym paragrafie nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany. 3. Niezależnie od treści innych zapisów umowy, zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana: a) siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową, b) koniecznością dokonania zmian w dokumentacji, za co nie można przypisać winy Wykonawcy, c) przerwaniem prac przez właściwe organy administracji rządowej i samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy, d) koniecznością wykonania robót dodatkowych albo wykonania części robót inną technologią niż założona w dokumentacji, e) niemożnością wykonywania robót z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, f) przedłużającą się procedurą czynności odbiorowych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; g) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne tj. zbyt niskie temperatury, nagłe i intensywne opady śniegu, deszczu, gradu, porywiste wiatry, zanieczyszczenie powietrza, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, potwierdzone wpisem w dzienniku budowy; h) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, i) wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp. do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidywany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 2) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, Zamawiający powierzy ich wykonanie dotychczasowemu Wykonawcy na podstawie aneksu do umowy, z uwzględnieniem art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Każda ze Stron powołując się na okoliczności, o których mowa w ust. 3 pkt 1 zobowiązana jest poinformować drugą Stronę o zaistniałym fakcie w terminie 3 dni od dnia jego zaistnienia. 5. Zmiana terminu realizacji umowy będzie skutkowała obowiązkiem przedłużenia umowy ubezpieczenia.6. W przypadkach, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy tj. nie mogą zmieniać celu umowy, rodzaju świadczenia, istotnie nie mogą zmieniać sposobu realizacji zobowiązań.7. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może, ale nie musi wyrazić zgody. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany Umowy z przyczyn, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmiany Umowy. Wniosek ten musi być uzasadniony, a okoliczności powodujące zmianę Umowy udokumentowane.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ostrowite

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-24 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

15.OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA FORMALNE DOTYCZACE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW1 . Wykonawca może złożyć jedną odrębną ofertę w ramach każdej części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części na które Wykonawca może złożyć ofertę . Do każdej oferty Wykonawca musi załączyć wymagane przez SWZ dokumenty. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.2. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym — zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. wraz z wymaganymi przez SWZ dokumenty określonymi w rozdziale XII ust.13. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, wykonawca może przedłożyć zamawiającemu odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.4. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3, zamawiający żądać przedstawienia od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. 5. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 6. Podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 8. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na Platformie Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ostrowite w zakładce „POSTĘPOWANIA” i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ. 9. Protokół, oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne. Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, powinien przekazać je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. Zamawiający udostępni na wniosek zainteresowanego jawną część dokumentacji. 10. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem. 11. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. W tym celu należy postępować zgodnie z Instrukcją dla Wykonawcy dostępnej na Platformie. Wykonawca po upływie składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofania ofert. 12. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.13. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 14. W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcie
2021-03-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI