Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Iwierzyce.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Iwierzyce.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIwierzyce
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-18
  • ZamawiającyGmina Iwierzyce
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-03
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00423981
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Iwierzyce.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwierzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Iwierzyce 80

1.5.2.) Miejscowość: Iwierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-124

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17)745 59 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@iwierzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iwierzyce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Iwierzyce.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2353ec1d-6104-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024086/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Iwierzyce.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie z udziałem dofinansowania z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 operacja typu „ Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https//przetargi.iwierzyce.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https//przetargi.iwierzyce.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zamówień Publicznych ZETO PZP.

Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej.
2) Zamawiający w sytuacjach awaryjnych może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: przetargi@iwierzyce.pl.
3) Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Iwierzyce - z podziałem na części.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz instrukcja składania ofert i sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami, jest dostępna na stronie dotyczącej prowadzonego postępowania.
5) Postępowanie dostępne jest pod adresem: https://przetargi.iwierzyce.pl
6) Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
W zakresie proceduralnym: Paulina Adamska
W zakresie merytorycznym: Szymon Pazdan
7) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
8) Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18
lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
9) W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje wysłane przez Zamawiającego na adres Platformy lub adres e-mail podany przez Wykonawcę, zostały doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z ich treścią.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Informacje dotyczące administratora danych
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Gmina Iwierzyce, Iwierzyce 80,
39 -124 Iwierzyce, reprezentowana przez Wójta, który wykonuje swoje zadania przy pomocy Urzędu Gminy w Iwierzycach.

2. Inspektor ochrony danych

Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych – adw. Jakub Curzytek. Jest to osoba, z którą mogą
się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób poprzez:
1) e-mail: kancelaria@adwokatcurzytek.pl
2) telefonicznie: 692616480

3. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku
z ustawą z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (dalej – ustawa PZP) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
z zastosowaniem przepisów ustawy PZP.

4. Okres przechowywania danych
Dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania w zakresie udzielenia zamówienia, a następnie dla celów archiwalnych przez okres wynikający
z przepisów kancelaryjno–archiwalnych obowiązujących administratora.

5. Komu przekazujemy Państwa dane?
Odbiorcami danych osobowych będą:
• osoby i podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie ustawy PZP
• podmioty, które na podstawie stosownych umów zawartych z administratorem świadczą na jego rzecz usługi np. serwisowe, informatyczne, a także podmiot zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem centralnej platformy zakupowej.

6. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do żądania sprostowania danych osobowych, z tym że, skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą,
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania,
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy uzna Pan/Pani że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezgodne z prawem.

7. Obowiązek podania danych
Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z ustawy PZP i konieczne do przystąpienia do postępowania. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z przepisów ustawy PZP i może nią być brak możliwości udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty.

8. Przetwarzanie danych
W odniesieniu do przekazanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO ani nie będą profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BID.271.10.2023.PA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zdefiniowanie zakresu rzeczowego, zaprojektowanie
(wykonanie dokumentacji projektowej) oraz wykonanie robót budowlanych.
2. Część 1: „Zaprojektowanie i wykonanie sieci wodociągowej w miejscowości Iwierzyce – Kolonia”

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej niezbędnej do zaopatrzenia w wodę zdatną do picia do obszaru zaznaczonego na planie zagospodarowania terenu jako obszaru przeznaczonego do zwodociągowania, w tym w szczególności:
sieć wodociągowa:
sieć wykonywana rozkopem
- Rury PE 100 -RC PN 10 SDR 17, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania o śr. zewn. 110 x 6,6 mm, L = 1252,80 m
sieć wykonywana metodą bezwykopową
- przewiert sterowany PE 100 - RC PN 10 SDR 17, 2-warstwowa ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania o śr. zewn. 110 x 6,6 mm, L = 313,20 m
- Hydranty pożarowe nadziemne na kolanie stopowym kołnierzowym o śr. nominalnej 80 mm z podwójnym zamknięciem.
Przyłącza:
Rury ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania Rura PE100RC woda SDR17 o śr. 40,2,4 mm, L=162m
Ilość przyłączy: około 5 szt.
Podane ilości będą zweryfikowane na etapie dalszych prac projektowych.
Ostateczne, szczegółowe rozwiązania lokalizacyjne i techniczne sieci oraz obiektów na sieci wodociągowej, w tym m. in.: długości, średnice, ilość hydrantów poż. i zasuw sieciowych ustali Wykonawca w Dokumentacji Projektowej. Podane powyżej ilości planowanych robót mogą ulec na etapie jej opracowania i zatwierdzania zmianie, a ewentualne ich zwiększenie stanowi ryzyko Wykonawcy i nie będzie traktowane jako roboty dodatkowe. Wykonawca a co za tym idzie projektant jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, aż do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji za wady robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przyjmuje dwa kryteria oceny ofert, tj.:
- cena – waga 80%
- okres gwarancji jakości – waga 20%

W kryterium „cena” (wartość brutto zamówienia) zostanie zastosowany wzór:
cena [C ] = [cena oferowana minimalna : cena badanej oferty] x 80 pkt


W kryterium „okres gwarancji jakości”:
1) Wykonawca zdeklaruje okres gwarancji w Formularzu oferty.
2) W kryterium „okres gwarancji [OG]” oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
3) Okres gwarancji powinien być podany w pełnych okresach tj. 36, 48 lub 60 miesięcy.
4) W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ, natomiast dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany.
5) Jeżeli Wykonawca nie wskaże oferowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca w ogóle nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci.

Ogólna ocena będzie sumą pkt. dwóch kryteriów wagowych.
Łączna punktacja = C+ OG
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, wynosi 100 pkt.
Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zdefiniowanie zakresu rzeczowego, zaprojektowanie (wykonanie dokumentacji projektowej) oraz wykonanie robót budowlanych.
Część 2) Zaprojektowanie i wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nockowa-Kąty,

2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie kanalizacji sanitarnej niezbędnej do odbioru ścieków z obszaru zaznaczonego na planie zagospodarowania terenu jako obszaru przeznaczonego do skanalizowania, w tym w szczególności:
kanalizacja w aglomeracji:
- kolektor grawitacyjny z rur z PVC-U kan. zew. kl. S 200x5.9 mm lita z wydłużonym kielichem, łączna długość około, L = 448 m
kanalizacja poza aglomeracją:
- kolektor grawitacyjny z rur z PVC-U kan. zew. kl. S 200x5.9 mm lita z wydłuzonym kielichem, łączna długość około, L = 333 m
przyłącza:
- przyłącza sanitarne z rur z PVC-U kan. zew. kl. S 160x4.7 mm lita z wydłuzonym kielichem, łączna długość około L=418 m
- studzienki kanalizacyjne rewizyjne z tworzyw sztucznych 400 - około 14+7+13 = 34 szt.
- ilość przyłączy: około 13 szt.
Podane ilości będą zweryfikowane na etapie dalszych prac projektowych. Ostateczne, szczegółowe rozwiązania lokalizacyjne i techniczne sieci oraz obiektów na sieci kanalizacyjnej, w tym m. in.: długości, średnice, ilość i zagłębienia studni rewizyjnych, ustali Wykonawca w Dokumentacji Projektowej. Podane powyżej ilości planowanych robót mogą ulec na etapie jej opracowania zmianie, a ewentualne ich zwiększenie stanowi ryzyko Wykonawcy i nie będzie traktowane jako roboty dodatkowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przyjmuje dwa kryteria oceny ofert, tj.:
- cena – waga 80%
- okres gwarancji jakości – waga 20%

W kryterium „cena” (wartość brutto zamówienia) zostanie zastosowany wzór:
cena [C ] = [cena oferowana minimalna : cena badanej oferty] x 80 pkt
W kryterium „okres gwarancji jakości”:
1) Wykonawca zdeklaruje okres gwarancji w Formularzu oferty.
2) W kryterium „okres gwarancji [OG]” oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
3) Okres gwarancji powinien być podany w pełnych okresach tj. 36, 48 lub 60 miesięcy.
4) W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ, natomiast dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany.
5) Jeżeli Wykonawca nie wskaże oferowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca w ogóle nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci.

Ogólna ocena będzie sumą pkt. dwóch kryteriów wagowych.
Łączna punktacja = C+ OG
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, wynosi 100 pkt.
Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zdefiniowanie zakresu rzeczowego, zaprojektowanie (wykonanie dokumentacji projektowej) oraz wykonanie robót budowlanych.
2. Część 3) Zaprojektowanie i wykonanie sieci wodociągowej wraz z pompownią wody, zbiornikiem na wodę i zasilaniem energetycznym w miejscowości Wiśniowa,

Zakres inwestycji i rozwiązań projektowych obejmuje budowę:
1. Sieć wodociągowa - doprowadzenie i odprowadzenie wody do istniejącego wodociągu poprzez zbiornik i pompownie wody.
W/w projektuje się z rur polietylenowych z wymiarowo zintegrowanymi warstwami ochronnymi z PE 100-RC wg klasyfikacji PAS 1075 szereg SDR 17 PN 10, fi 110 x 6,6 mm łączone metodą zgrzewania - L = 97,0 mb,
2. Zbiornika wyrównawczego, prefabrykowanego, stalowego, pionowego V = 50 m 3.
3. Pompowni wody w obudowie kontenerowej z zamontowanym zestawem pompowym.
Opis obiektów
Zbiornik wyrównawczy
- Ilość komór - 1szt
- pojemność - 50,00 m3
- średnica wewnętrzna - 4,50 m
- średnica zewnętrzna - 4,74 m
- powierzchnia zabudowy - 17,63 m2
Konstrukcja:
Pionowy zbiornik wykonany z elementów stalowych (stal niskowęglowa), atestowanych. Zbiornik składa się z płaszcza w kształcie pionowego walca zamkniętego od dołu płaskim dnem, a od góry stożkowym dachem. W dachu znajduje się komin wentylacyjny oraz króciec do montażu sondy pomiaru poziomu lustra cieczy w zbiorniku. Zbiornik posiada dwa włazy rewizyjne. Zbiornik wyposażony w drabinę zewnętrzną oraz wewnętrzną umożliwiającą bezpieczne wejście do wnętrza zbiornika. W skład wyposażenia technologicznego zbiornika wchodzi wewnętrzne orurowanie. Wszystkie króćce przyłączeniowe zakończone są kołnierzami na ciśnienie Po = 1,0 MPa i znajdują się w dnie zbiornika. Szczelność połączeń spawanych sprawdzana powinna być u producenta metodą penetracyjną.
Izolacja oraz zabezpieczenia antykorozyjne:
Izolacja termiczna zbiornika wykonana jest na zewnętrznej stronie płaszcza stalowego z wełny mineralnej o grubości g =100 mm. Izolowane jest także zadaszenie oraz właz na dachu (styropian o grubości g =100 mm). Izolacja na zewnątrz zabezpieczona jest płaszczem z blachy trapezowej ocynkowanej.
Pompownia - kontener
Budowla, niepodpiwniczona, kontener o wymiarach zewnętrznych: 3,0 x 2,44 x 2,8m (2,90 x 2,24 x 2,5 m). Konstrukcja nośna: spawana rama podłogi, stropodachu oraz słupy usytuowane w narożach modułu, elementy konstrukcji zamknięte z wewnętrzną izolacją termiczną, pokryte powłokami antykorozyjnymi.
- Powierzchnia zabudowy - 7,32 m2
- Powierzchnia użytkowa - 6,50 m2
- Ilość pomieszczeń - 1
- Ilość kondygnacji - 1
- Kubatura - 16,24 m3
Montaż urządzeń tj. zestaw pompowy o parametrach: q = q maxh = 22,50 m3/h = 6,25 dm3/s, Hp = 60 m sł.w.
Dla w/w parametrów pracy pomp, zamontować zestaw składającym się z 3 pomp po około 3,0 kW z przetwornica częstotliwości - pompy zabezpieczające rozbiór gospodarczy + pożarowy, pompy połączone są równolegle za pomocą kolektorów i zamontowane są na wspólnej konstrukcji nośnej. Całość wykonana ze stali kwasoodpornej. Konstrukcja posadowiona jest bezpośrednio na posadzce.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przyjmuje dwa kryteria oceny ofert, tj.:
- cena – waga 80%
- okres gwarancji jakości – waga 20%

W kryterium „cena” (wartość brutto zamówienia) zostanie zastosowany wzór:
cena [C ] = [cena oferowana minimalna : cena badanej oferty] x 80 pkt

W kryterium „okres gwarancji jakości”:
1) Wykonawca zdeklaruje okres gwarancji w Formularzu oferty.
2) W kryterium „okres gwarancji [OG]” oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
3) Okres gwarancji powinien być podany w pełnych okresach tj. 36, 48 lub 60 miesięcy.
4) W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ, natomiast dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany.
5) Jeżeli Wykonawca nie wskaże oferowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca w ogóle nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci.

Ogólna ocena będzie sumą pkt. dwóch kryteriów wagowych.
Łączna punktacja = C+ OG
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, wynosi 100 pkt.
Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zdefiniowanie zakresu rzeczowego, zaprojektowanie (wykonanie dokumentacji projektowej) oraz wykonanie robót budowlanych.
2. Część 4) Zaprojektowanie i wykonanie sieci wodociągowej wraz z pompownią wody, zbiornikiem na wodę i zasilaniem energetycznym w miejscowości Bystrzyca.

Zakres inwestycji i rozwiązań projektowych obejmuje budowę:
1. Sieć wodociągowa -- doprowadzenie i odprowadzenie wody do istniejącego wodociągu poprzez zbiornik i pompownie wody.
W/w projektuje się z rur polietylenowych z wymiarowo zintegrowanymi warstwami ochronnymi z PE 100-RC wg klasyfikacji PAS 1075 szereg SDR 17 PN 10:
fi 315 x 18,7 mm łączone metodą zgrzewania - L = 24,0 mb,
fi 110 x 6,6 mm łączone metodą zgrzewania - L = 74,0 mb
2. Zbiornika wyrównawczego, składającego się z 2 zbiorników, stalowych, poziomych, o pojemności po V = 50 m 3, obsypanych ziemią. Montaż zbiorników wymagać będzie demontażu istniejącego zbiornika o danych technicznych takich jak zbiorniki projektowane. Ww zbiornik po zdemontowaniu należy przekazać Inwestorowi.
3. Dwóch pompowni wody w obudowach kontenerowych z zamontowanymi zestawami pomp obsługującymi różne obszary miejscowości o różnych wymaganych ciśnienia.
Opis obiektów
Zbiornik wyrównawczy
- Ilość komór - 2 szt.
- Pojemność - 2 x 50,00 m3
- Średnica zbiornika - 2800 mm
- Długość - 8640 mm
Konstrukcja
Zbiornik poziomy wykonany jest z blachy stalowej, ukształtowanej w walczak cylindryczny, zamknięty z obu stron płaskimi o średnicy 2800mm. Wewnątrz znajdują się pierścienie usztywniające. W dolnej strefie pierścienie posiadają specjalne wzmocnione okienka umożliwiające całkowite odprowadzenie wody ze zbiornika. Całość spawana - nierozbieralna. W górnej części zbiornika, na jego części cylindrycznej usytuowano szyb włazowy 700, zamknięty szczelnie klapą. Dla umożliwienia rewizji wewnętrznej w otworze włazowym umocowano drabinę sięgającą dolnej części zbiornika. Wyposażenie zbiornika stanowią króćce umieszczone w dnach zbiornika: dopływowy Dn 80, odpływowy Dn 100, przelewowy Dn 100 oraz króćce umieszczone na części walcowej: odpowietrzający Dn 100, spustowy Dn 100. Dodatkowy króciec odpowietrzający
Dn 100 (bez kołnierza) znajduje się na części cylindrycznej szybu włazowego. Kołnierze przyłączeniowe PN10 bar wykonano wg PNEN 1092.
Wymienione wyżej króćce pozwalają na instalowanie zbiorników w układzie indywidualnym jak i bateryjnym. Wewnętrzne powierzchnie zbiornika po oczyszczeniu metodą strumieniowo-ścierną do klasy czystości Sa 2.5 zabezpieczone są dwukrotną warstwą farby o wysokiej jakości, farba posiada atest PZH do kontaktu z wodą pitną. Powierzchnie zewnętrzne zabezpieczone są dwukrotną warstwą farby podkładowej przeciwrdzewnej oraz warstwą lakieru bitumicznego.
Pompownia - kontener
Budowla, niepodpiwniczona, kontener o wymiarach zewnętrznych: 3,0 x 2,44 x 2,8m (2,90 x 2,24 x 2,5 m). Konstrukcja nośna: spawana rama podłogi, stropodachu oraz słupy usytuowane w narożach modułu, elementy konstrukcji zamknięte z wewnętrzną izolacją termiczną, pokryte powłokami antykorozyjnymi.
Dane techniczne dla pojedynczego kontenera:
- Powierzchnia zabudowy - 7,32 m2
- Powierzchnia użytkowa - 6,50 m2
- Ilość pomieszczeń - 1
- Ilość kondygnacji - 1
- Kubatura - 16,24 m3
Pompownia dla wsi Bystrzyca Wola
Montaż urządzeń tj. zestaw pompowy o parametrach: q = q maxh = 22,50 m3/h = 6,25 dm3/s, Hp = 60 m sł.w.
Dla w/w parametrów pracy pomp, zamontować zestaw składającym się z 3 pomp po około 3,0 kW z przetwornica częstotliwości - pompy zabezpieczające rozbiór gospodarczy + pożarowy, pompy połączone są równolegle za pomocą kolektorów i zamontowane są na wspólnej konstrukcji nośnej. Całość wykonana ze stali kwasoodpornej. Konstrukcja posadowiona jest bezpośrednio na posadzce.
Pompownia dla wsi Wiśniowa - Kamieniec
Montaż urządzeń tj. zestaw pompowy o parametrach: q = q maxh = 22,50 m3/h = 6,25 dm3/s, Hp = 150 m sł.w.
Dla w/w parametrów pracy pomp, zamontować zestaw składającym się z 3 pomp po około 5,5 kW z przetwornica częst-tliwości - pompy zabezpieczające rozbiór gospodarczy + pożarowy, pompy połączone są równolegle za pomocą kolektorów i zamontowane są na wspólnej konstrukcji nośnej. Całość wykonana ze stali kwasoodpornej. Konstrukcja posadowiona jest bezpośrednio na posadzce.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przyjmuje dwa kryteria oceny ofert, tj.:
- cena – waga 80%
- okres gwarancji jakości – waga 20%

W kryterium „cena” (wartość brutto zamówienia) zostanie zastosowany wzór:
cena [C ] = [cena oferowana minimalna : cena badanej oferty] x 80 pkt

W kryterium „okres gwarancji jakości”:
1) Wykonawca zdeklaruje okres gwarancji w Formularzu oferty.
2) W kryterium „okres gwarancji [OG]” oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
3) 3) Okres gwarancji powinien być podany w pełnych okresach tj. 36, 48 lub 60 miesięcy.
4) W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ, natomiast dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany.
5) Jeżeli Wykonawca nie wskaże oferowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca w ogóle nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci.

Ogólna ocena będzie sumą pkt. dwóch kryteriów wagowych.
Łączna punktacja = C+ OG
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, wynosi 100 pkt.
Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt. XIV) , oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

X. 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

X. 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

X. 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w powyższym zakresie.
X. 4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy, poprzez określenie minimalnych wymagań dotyczących:
a) Doświadczenia wykonawcy,
b) Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiających wykonanie zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
ad. a)

Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada doświadczenie niezbędne do realizacji
zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
w tym okresie:
- dla części 1 wykonał w sposób należyty zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończył co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem były roboty
polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci wodociągowej o wartości o wartości robót co najmniej 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy i 00/100 złotych) każda, wraz z potwierdzeniem, że zrealizowane roboty zostały wykonane należycie i w terminie.
- dla części 2 wykonał w sposób należyty zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończył co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem były roboty
polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości robót co najmniej 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy i 00/100 złotych) każda, wraz z potwierdzeniem, że zrealizowane roboty zostały wykonane należycie i w terminie.
- dla części 3 wykonał w sposób należyty zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończył co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem były roboty
budowlane wodociągowe (sieć, pompownia oraz kontenerowe zbiorniki wody o pojemności min. 50 m3) o wartości robót co najmniej 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy i 00/100 złotych) każda, wraz z potwierdzeniem, że zrealizowane roboty zostały wykonane należycie i w terminie.
- dla części 4 wykonał w sposób należyty zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończył co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem były roboty
budowlane wodociągowe (sieć, pompownia oraz kontenerowe zbiorniki wody o pojemności min. 50 m3) o wartości robót co najmniej 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy i 00/100 złotych) każda, wraz z potwierdzeniem, że zrealizowane roboty zostały wykonane należycie i w terminie.

ad. b) DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI.

W zakresie projektowania:
- Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował min. jedną osobą - projektant branży sanitarnej posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, których zakres uprawnia go do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).

W zakresie wykonywania robót:
- Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobą zdolną do wykonania zamówienia na stanowisku kierownika budowy (branża sanitarna) – posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).


Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie
z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 108 ust. 1
ustawy Pzp, oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego składa Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, złożonych wraz z ofertą na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – (wzór wykazu zostanie przekazany wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona)

2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – (wzór wykazu zostanie przekazany wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na wszystkie części postępowania:
Część 1 – 3 000,00 zł.
Część 2 – 3 000,00 zł.
Część 3 – 3 000,00 zł.
Część 4 – 6 000,00 zł.

1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.

W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Sędziszowie Młp., Odział w Iwierzycach, na Nr 87 9172 1013 0260 0202 2000 0020, z dopiskiem; Wadium na zadanie: Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Iwierzyce. - dla Części nr 1/Części nr 2/ Części nr 3/ Części nr 4 – do wyboru

4. Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który wynosi 30 dni.
7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z zapisami art. 98 ustawy Pzp.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy;
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, mogą wykazać spełnienie warunków, o których mowa w pkt. X.4) łącznie, z zastrzeżeniem że oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy dotyczące wstępnego potwierdzenia, że wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, brak istnienia podstaw wykluczenia musi wykazać każdy
z wykonawców samodzielnie.
4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie terminu wykonania Przedmiotu umowy, o którym mowa w § 3 Umowy poprzez ich wydłużenie zgodnie z warunkami określonymi poniżej: 1)W przypadku zaistnienia nadzwyczajnych niekorzystnych warunków atmosferycznych pod warunkiem, że konieczność wykonywania robót w okresie wystąpienia nadzwyczajnych niekorzystnych warunków atmosferycznych nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność – dopuszcza się wydłużenie terminu o liczbę dni, w których z powodu zaistnienia nadzwyczajnych niekorzystnych warunków atmosferycznych brak było możliwości wykonywania Umowy w sposób, który pozwoliłby na wykonanie Przedmiotu Umowy w terminie, o którym mowa w § 3 (w tym również brak było możliwości, z uwagi na technologię wykonywania robót, normy lub inne przepisy, zmiany kolejności wykonywania robót w sposób, który pozwoliłyby na terminowe wykonanie Przedmiotu umowy). Przez nadzwyczajne niekorzystne warunki atmosferyczne należy rozumieć wszelkie warunki atmosferyczne, w tym w szczególności wszelkie opady atmosferyczne lub temperatury powietrza, odbiegające od przeciętnych danych
meteorologicznych Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej, dla obszaru obejmującego miejsce wykonywania robót/prac, a dotyczących takich warunków atmosferycznych, na jakie
powołuje się Wykonawca, dla takiego samego miesiąca kalendarzowego, jak ten, w
którym wystąpiły warunki atmosferyczne, na jakie powołuje się Wykonawca, które to nadzwyczajne warunki atmosferyczne z uwagi na technologię wykonywania robót/prac, normy lub inne przepisy – uniemożliwiły wykonywanie robót.
2) W przypadku realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych przez dotychczasowego Wykonawcę, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 oraz art. 455 terminu wykonania Przedmiotu Umowy o liczbę dni, w których z powodu realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych brak było możliwości wykonywania Umowy w sposób, który pozwoliłby na terminowe wykonanie Przedmiotu Umowy (w tym również brak było możliwości, z uwagi na technologię wykonywania robót, normy lub inne przepisy - zmiany kolejności wykonywania robót w sposób, który pozwoliły na terminowe wykonanie Przedmiotu Umowy).
2. Dopuszcza się zmiany technologii wykonania danego zakresu robót określonego w dokumentacji projektowej , które mogą nastąpić, pod warunkiem, iż nie spowodują one obniżenia jakości wykonania zamówienia.

Pozostałe i szczegółowe zapisy dotyczące zmian umowy zawiera § 17 Projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zamówień Publicznych ZETO PZP: https://przetargi.iwierzyce.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-18 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

VI. 1) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie.

VI. 2) Podział zamówienia na części:
Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną z części lub na wszystkie części, przy czym Wykonawca składający oferty częściowe na wszystkie części musi wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu odrębnie na każdą część.

VI. 3) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: nie.

VI. 4) Czy przewiduje się złożenie oferty za pomocą katalogów elektronicznych, których mowa w art. 93: nie.

VI. 5) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 ustawy Pzp.

VI. 6) Wizja lokalna: Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej.

VI.7 ) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłączenie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

VI. 8) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp/zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, zamówienia na dodatkowe dostawy.

VI. 9) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

VI. 10) Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji.

VI. 11) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311–315 ustawy Pzp.

VI. 12) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

VI. 13) Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia.

Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj.:
- prace w zakresie instalacji i sieci
- pełnienie funkcji operatorów maszyn do wykonania robót ziemnych.
Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą
w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców i dalszych podwykonawców do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy osób wykonujących wyżej wskazane czynności.
W przypadku ustania zatrudnienia, np. z rozwiązania stosunku pracy przez osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn, w trakcie okresu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia, inne osoby do wykonywania ww. czynności.
W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymienionych osób na podstawie stosunku pracy lub nie przedstawienia zamawiającemu na jego żądanie zanonimizowanych kserokopii umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w projekcie umowy.
Kara będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym wykonawca nie wypełnił zobowiązania.
VI. 15) Wymagania związane z realizacją oraz egzekwowaniem wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 p.z.p: Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia nie wymagał, by przy realizacji świadczenia uczestniczyły osoby wskazane w tym zakresie.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace brukarskie
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje brygad oraz pracowników indywidualnych do prac brukarskich. Poszukuje również operatora koparko-ładowarki. Inwestycje to głównie zamówienia publiczne, drogi, chodniki. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie woj. podkarpackiego i małopolskiego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI