Rozbudowa sieci wod-kan, modernizacja SUW i oczyszczalni ns terenie Gminy Osieck

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa sieci wod-kan, modernizacja SUW i oczyszczalni ns terenie Gminy Osieck
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOsieck
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-22
  • ZamawiającyMiasto i Gmina Osieck
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00402086
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wod-kan, modernizacja SUW i oczyszczalni ns terenie Gminy Osieck

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Osieck

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582285

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Osieck

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-445

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminaosieck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieck.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci wod-kan, modernizacja SUW i oczyszczalni ns terenie Gminy Osieck

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a67fd9d-91af-42c4-b6af-829469ea7220

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402086

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006566/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Osieck

1.1.2 Modernizacja SUW i oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Osieck

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a67fd9d-91af-42c4-b6af-829469ea7220

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
Administratorem danych osobowych jest Miasto i Gmina Osieck reprezentowana przez Burmistrza (adres: Rynek 1, 08-445 Osieck, telefon kontaktowy: 25 685 70 26, adres e-mail: ugosieck@ gminaosieck.pl)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa sieci wod.-kan na terenie Gminy Osieck. - Wodociągu w ulicy Warszawskiej w Osieck-u: budowa odcinka sieci wodociągowej wzdłuż ul. Warszawskiej w Osiecku (pas drogowy drogi wojewódzkiej nr 739 - działki ew. nr 2046/3 i 1896/17). Długość odcinka sieci wodociągowej o parametrach przewodu: PE100 PN10 SDR17 DN125/7,4 wynosi 89,5 m, w tym 2 odcinki w pasie drogowym drogi wojewódzkiej o łącznej długości 53,5 m.
Przewiduje się jednostronne włączenie nowego przewodu do istniejącej sieci wodociągowej DN160 za pomocą trójnika żeliwnego kołnierzowego, z zasuwą odcinającą na odejściu oraz 1 hydrant przeciwpożarowy nadziemny DN80 PN10 z zasuwą odcinającą.
Zgodnie z Decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków inwestycja zlokalizowana jest w strefie konserwatorskiej ochrony archeologicznej.
Wszelkie prace ziemne będą objęte stałym ścisłym nadzorem archeologicznym z rygorem zmiany nadzoru na archeologiczne badania wykopaliskowe w przypadku ujawnienia w nadzorowanych wykopach obiektów i/lub nawarstwień archeologicznych
- Wodociągu w ulicy Księżycowej w Osieck-u - budowa odcinka sieci wodociągowej w ulicy Księżycowej w Osiecku (pas drogowy drogi gminnej - działka ew. nr 3564).
Długość odcinka sieci wodociągowej o parametrach przewodu: PE100 PN10 SDR17 DN160/9,5 wynosi 211,5 m.Przewiduje się obustronne włączenie nowego przewodu do istniejącej sieci wodociągowej DN160 za pomocą trójnika żeliwnego kołnierzowego z zasuwami odcinającymi na odejściu oraz 2 hydranty przeciwpożarowe nadziemne DN80 PN10 z zasuwami odcinającymi.
- Wodociągu w ulicy Gocławskiej w Augustówce - budowa odcinka sieci wodociągowej w ulicy Gocławskiej i w ul. Spokojnej w Augustówce (pas drogowy dróg gminnych - działki ew. nr 581/1 i 632).
Długość odcinka sieci wodociągowej o parametrach przewodu: PE100 PN10 SDR17 DN160/9,5 wynosi 243,5 m.
Przewiduje się obustronne włączenie nowego przewodu do istniejącej sieci wodociągowej DN160 za pomocą trójnika żeliwnego kołnierzowego oraz tulei kołnierzowej, z zasuwami odcinającymi na odejściu oraz 2 hydranty przeciwpożarowe nadziemne DN80 PN10 z zasuwami odcinającymi.
- Wodociągu w Rudniku - budowa odcinka sieci wodociągowej w Rudniku na działce ew. nr 165 (pas drogowy drogi gminnej).
Długość odcinka sieci wodociągowej o parametrach przewodu: PE100 PN10 SDR17 DN110/6,6 wynosi 263,5 m.
Przewiduje się jednostronne włączenie nowego przewodu do istniejącej sieci wodociągowej DN160 za pomocą trójnika żeliwnego kołnierzowego, z zasuwą odcinającą na odejściu oraz 3 hydranty przeciwpożarowe nadziemne DN80 PN10 z zasuwami odcinającymi.
- Wodociągu w Augustówce - budowa odcinka sieci wodociągowej w Augustówce na działkach ew. nr: 729/3, 728/7, 728/13, 727/5, 515/5144 i 514/10 (pas drogowy drogi gminnej, bez nazwy).
Długość odcinka sieci wodociągowej o parametrach przewodu: PE100 PN10 SDR17 DN110/6,6 wynosi 268,5 m.
Przewiduje się jednostronne włączenie nowego przewodu do istniejącej sieci wodociągowej DN110 za pomocą trójnika żeliwnego kołnierzowego, z zasuwą odcinającą na odejściu oraz 2 hydranty przeciwpożarowe nadziemne DN80 PN10 z zasuwami odcinającymi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane zamówienie w zakresie robót związanych z przedmiotem zamówienia w związku z rozbudową sieci wodociągowej i kanalizacyjnej

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiotem zamówienia dla części II jest wykonanie wszelkich robót budowlanych w zakresie modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w Osiecku oraz oczyszczalni ścieków w m. Pogorzel w zakresie wykonania instalacji fotowoltaicznej instalacji fotowoltaicznej na gruncie w dwóch lokalizacjach na terenie Miasta i Gminy Osieck o sumarycznej mocy min 44,16 kWp wraz z dwoma magazynami energii elektrycznej.
4. Wykonawca wykona projekt, dokona niezbędnych uzgodnień, warunków, pozwolenia na budowę (zgodnie z obowiązującymi przepisami), działając zgodnie z zapisami PFU, stanowiącymi załącznik do SWZ.
5. Zakres robót i technologię oraz warunki realizacji określone w PFU dla wykonania instalacji fotowoltaicznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

09332000-5 - Instalacje słoneczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane roboty dodatkowe wcześniej nieprzewidziane związe z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej:
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca dołączy aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 świadczenia polegające na WYKONANIU ZAMÓWIENIA POLEGAJĄCEGO NA ZREALIZOWANIU ROBÓT BUDOWLANYCH w zakresie budowie sieci wod - kan, o wartości wynoszącej nie mniej niż 300 000,00 zł brutto ;
- dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. (dysponuje jedną osobą)., posiadającą doświadczenie min. 3 lata (część I).
oraz min. 1 doświadczeniem na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o wartości nie mniej niż 100 000 zł (część II)
- dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: Część I zadania w wysokości 15 000,00 zł, część II zadania wadium w wysokości 3 500,00 zł

2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na:
Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Mazovia filia w Osiecku nr 62 9197 0004 0020 0006 2000 0130 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczności;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zamawiający;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej -zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
2) poręczeń lub gwarancji-wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp. zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p. z. p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę ; e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-22 11:20

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję poj. pracowników lub ekipy do prac wykończeniowych - Sochaczew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję poj. pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Prace na terenie Sochaczewa i okolic do 50km. W większości prace dotyczą budynków użyteczności publicznej i prywatnych. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI