Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Zagórz.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Zagórz.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZagórz
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Zagórz
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-12
  • Numer ogłoszenia585262-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 585262-N-2019 z dnia 2019-08-12 r.

Gmina Zagórz: Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Zagórz.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagórz, krajowy numer identyfikacyjny 37044077800000, ul. ul. 3 Maja  2 , 38-540  Zagórz, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 622 062, e-mail zp@zagorz.pl, faks 134 622 062.
Adres strony internetowej (URL): www.zagorz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://umig-zagorz.ires.pl/25185,25188,28158/28158/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://umig-zagorz.ires.pl/25185,25188,28158/28158/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie pod rygorem nieważności, zgodnie z zasadami określonymi w pkt 11 SIWZ.
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Zagórz, ul. 3 Maja 3, 38-540 Zagórz, Sekretariat (I piętro) - pokój nr 21.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Zagórz.
Numer referencyjny: PZP.271.15.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Zagórz, ul. Chopina, Poraż, Tarnawa Dolna oraz Olchowa. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części. Zadania w zakresie części od 1 do 4 otrzymało dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie. 3.1. Przedmiot zamówienia został podzielony na części obejmujące w szczególności: 1) Część nr 1 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zagórz, ul. Chopina. Sieć kanalizacji sanitarnej została zaprojektowana w układzie grawitacyjnym. Ciągi kanalizacyjne zostały zaprojektowane z rur PCV kl. S fi 200x5,9mm i fi 160x4,7mm oraz z rur PCV kl. N fi 200x4,9mm i fi 160x4,0mm. Odcinek sieci będzie częściowo przebiegał w gminnej drodze asfaltowej. Na trasie kanalizacji projektuje się studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych. W zależności od miejsca ich instalacji zwieńczeniem studzienek będą włazy o nośności od 5 do 40 ton. W miejscu przebiegu inwestycji występuje kolizja z istniejącą z siecią gazową – na kanalizacji zostanie ułożona rura ochronna PE fi 225. Zakres prac związanych z budową kanalizacji sanitarnej został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Część nr 2 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Poraż, ul. Stawki. Zgodnie z ukształtowaniem terenu zaprojektowano kanalizację sanitarną grawitacyjną z rur PCV-U SN8 o średnicach fi 200x5,9 i fi 160x4,9. Na trasie sieci kanalizacyjnej projektuje się studzienki kanalizacyjne rewizyjne niewłazowe z rur z tworzywa sztucznego o średnicy fi 400mm. Zwieńczenia studzienek kanalizacyjnych w obszarze dojazdu stanowić będą włazy żeliwne na rurze teleskopowej, w terenie zielonym ze stożkiem betonowym. W miejscu przebiegu inwestycji występuje kolizja z istniejącą z siecią gazową – na kanalizacji zostanie ułożona rura ochronna PE fi 280. Zakres prac związanych z budową kanalizacji sanitarnej został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 3) Część nr 3 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Poraż, ul. Skalna Sieć kanalizacyjna została zaprojektowana w układzie grawitacyjno-ciśnieniowym z przepompownią ścieków. Kanalizację sanitarną grawitacyjną zaprojektowano z rur PCV-U SN8 o średnicach fi 200x5,9 i fi 160x4,9. Przewód tłoczny zaprojektowano z rur PE SDR17 fi 90x5,4mm. Na trasie kanalizacji projektuje się studzienki rewizyjne niewłazowe z rur z tworzywa sztucznego o średnicy 400mm. Zwieńczenie studzienek stanowić będą w obszarach dróg włazy żeliwne, natomiast w terenie zielonym ze stożkiem betonowym. Zaprojektowano także dwie studzienki betonowe – rewizyjną fi 1000mm oraz rozprężną fi 1200mm. W miejscu przebiegu inwestycji występują kolizje z istniejącą z siecią gazową. Skrzyżowania zostaną zabezpieczone rurami ochronnymi PE o średnicy 280mm. Projektowana sieć kanalizacyjna wymaga także przekroczenia cieku wodnego – przekroczenie zostanie wykonane metodą przewiertu w rurze ochronnej PE fi 125. Ze względu na ukształtowanie terenu zaprojektowano przepompownię ścieków z elementów prefabrykowanych, która będzie wyposażona w dwie pompy pracujące naprzemiennie. Parametry projektowanej przepompowni ścieków: • zbiornik Ø1200x3900; • pompy o nominalnych parametrach: wydajność 3,5 l/s, wysokość podnoszenia 16,4 m, moc 3,9 kW. Przepompownia ścieków zostanie wyposażona w bezprzewodowy system monitoringu oparty o pakietową transmisję danych GPRS pozwalający na bieżące nadzorowanie pracy obiektu. Zasilanie przepompowni projektuje się wykonać z kabla YAKY 4x35mm2. Zakres prac związanych z budową kanalizacji sanitarnej został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 4) Część nr 4 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tarnawa Dolna. Sieć kanalizacyjna została zaprojektowana w układzie grawitacyjno-ciśnieniowym z przepompownią ścieków. Kanalizację sanitarną grawitacyjną zaprojektowano z rur PCV-U SN8 o średnicach fi 200x5,9 i fi 160x4,9. Przewód tłoczny zaprojektowano z rur PE SDR17 fi 90x5,4mm. Na trasie kanalizacji projektuje się studzienki rewizyjne niewłazowe z rur z tworzywa sztucznego o średnicy fi 400mm. Zwieńczenie studzienek stanowić będą w obszarach dróg włazy żeliwne, natomiast w terenie zielonym ze stożkiem betonowym. Zaprojektowano także studzienki betonowe – rewizyjną fi 1000mm oraz rozprężną fi 1200mm. W miejscu przebiegu inwestycji występują kolizje z istniejącą z siecią energetyczną, które zostaną zabezpieczone rurą ochronną dwudzielną o średnicy fi 110mm. Projektowana sieć kanalizacyjna wymaga także przekroczenia cieku wodnego oraz drogi o nawierzchni asfaltowej. Przekroczenia występują w jednym miejscu i zostaną wykonane metodą przewiertu w rurze ochronnej PE fi 280. Ze względu na ukształtowanie terenu zaprojektowano przepompownię ścieków z elementów prefabrykowanych, która będzie wyposażona w dwie pompy pracujące naprzemiennie. Parametry projektowanej przepompowni ścieków: • zbiornik Ø1200x4040; •pompy o nominalnych parametrach: wydajność 3,6 l/s, wysokość podnoszenia 5,8 m, moc 1,10 kW. Przepompownia ścieków zostanie wyposażona w bezprzewodowy system monitoringu oparty o pakietową transmisję danych GPRS pozwalający na bieżące nadzorowanie pracy obiektu. Zasilanie przepompowni projektuje się wykonać z kabla YAKY 4x35mm2. Zakres prac związanych z budową kanalizacji sanitarnej został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 5) Część 5 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Olchowa. Sieć kanalizacji sanitarnej została zaprojektowana w układzie grawitacyjnym. Ciągi kanalizacyjne zostały zaprojektowane z rur PCV kl. S fi 200x5,9mm oraz fi 160x4,7mm. Na trasie kanalizacji projektuje się studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych. W zależności od miejsca ich instalacji zwieńczeniem studzienek będą włazy o nośności od 5 do 40 ton. W miejscu przebiegu inwestycji występuje kolizja z istniejącą z siecią energetyczną – na kanalizacji zostanie ułożona rura ochronna dwudzielna typu PS. Zamawiający informuję, że przedmiotem zamówienia nie jest objęty odcinek przebiegający pod drogą powiatową. Zakres prac związanych z budową kanalizacji sanitarnej został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zawarty został w dokumentacji technicznej określonej jednolicie jako załącznik Nr 1 do SIWZ, w skład której wchodzą: - przedmiary robót; -kosztorysy szczegółowe - dokumentacje projektowe; -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (SSTWiOR). 3.3. Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w SIWZ lub w załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub w załącznikach dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. 3.4. Gwarancja. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały na okres wskazany z formularzu oferty. Warunki gwarancji opisuje wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Długość okresu gwarancji - stanowi również kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. 3.5. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 3.5.1. zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 2 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców. 3.5.2. w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w art. 143 b ustawy Pzp. 3.5.3. jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 3.5.4. Szczegółowe uregulowania związane z podwykonawcami zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3.6. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, aby Wykonawca lub podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia dotyczy czynności/prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych i instalacyjnych wskazanych w pkt 3.1-3.2. Wyjątkiem objęte są sytuacje, gdy prace te wykonuje osobiście osoba fizyczna prowadząca samodzielnie działalność gospodarczą na podstawie umowy o podwykonawstwo. Zamawiający jest uprawniony, w trakcie całego okresu realizacji inwestycji, do weryfikacji formy zatrudnienia pracowników Wykonawcy przy jej wykonywaniu. Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia Zamawiającego do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz stosowanie sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte są w § 13 wzoru umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45232440-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45310000-3
45232423-3
45231300-8
45233100-0
45231100-6
45232400-6
45111200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-11-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: Część 1 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zagórz, ul. Chopina a) Wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, polegającego na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji sieci kanalizacyjnej o wartości prac nie mniejszej niż 50 000,00 zł/brutto. b) Dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe: • Kierownik branży sanitarnej – osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wpis na listę członków okręgowej izby inżynierów budownictwa oraz pełniąca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert funkcję kierownika budowy w branży sanitarnej na min. jednym zadaniu w zakres, którego wchodziła budowa lub przebudowa lub modernizacja sieci kanalizacyjnej o wartości nie mniejszym niż 50 000 zł/brutto. Część nr 2 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Poraż, ul. Stawki a) Wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, polegającego na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji sieci kanalizacyjnej o wartości prac nie mniejszej niż 100 000,00 zł/brutto. b) Dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe: • Kierownik branży sanitarnej – osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wpis na listę członków okręgowej izby inżynierów budownictwa oraz pełniąca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert funkcję kierownika budowy w branży sanitarnej na min. jednym zadaniu w zakres, którego wchodziła budowa lub przebudowa lub modernizacja sieci kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł/brutto. Część nr 3 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Poraż, ul. Skalna a) Wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, polegającego na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji sieci kanalizacyjnej o wartości prac nie mniejszej niż 300 000,00 zł/brutto. b) Dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe: • Kierownik branży sanitarnej – osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wpis na listę członków okręgowej izby inżynierów budownictwa oraz pełniąca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert funkcję kierownika budowy w branży sanitarnej na min. jednym zadaniu w zakres, którego wchodziła budowa lub przebudowa lub modernizacja sieci kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł/brutto. • Kierownik branży elektrycznej – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków okręgowej izby inżynierów budownictwa Część nr 4 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tarnawa Dolna a) Wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, polegającego na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji sieci kanalizacyjnej o wartości prac nie mniejszej niż 350 000,00 zł/brutto. b) Dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe: • Kierownik branży sanitarnej – osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wpis na listę członków okręgowej izby inżynierów budownictwa oraz pełniąca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert funkcję kierownika budowy w branży sanitarnej na min. jednym zadaniu w zakres, którego wchodziła budowa lub przebudowa lub modernizacja sieci kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 350 000 zł/brutto. • Kierownik branży elektrycznej – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków okręgowej izby inżynierów budownictwa Część 5 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Olchowa a) Wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, polegającego na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji sieci kanalizacyjnej o wartości prac nie mniejszej niż 80 000,00 zł/brutto. b) Dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe: • Kierownik branży sanitarnej – osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wpis na listę członków okręgowej izby inżynierów budownictwa oraz pełniąca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert funkcję kierownika budowy w branży sanitarnej na min. jednym zadaniu w zakres, którego wchodziła budowa lub przebudowa lub modernizacja sieci kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł/brutto. UWAGA: 1. Wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu w złożonym wykazie robót należy wyraźnie określić rodzaj i wartość wykonanych prac, aby można było ustalić, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 22a Pzp.. minimum jeden Wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu (tj. wykonanie dwóch zamówień). 3. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów o ich wykonanie. 4. Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji inspektora branży sanitarnej i elektrycznej przez tę samą osobę posiadającą wymagane uprawnienia i doświadczenie. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki o których mowa w pkt. 6.1.3 niniejszej SIWZ zostaną spełnione jeżeli Wykonawcy będą je spełniać łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
7.3.2. Zamawiający żąda następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania: 7.3.2.1 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp, 7.3.2.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7.3.2.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.3.2.3 Dokumenty, o których mowa w pkt 7.3.2.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.3.2.4 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 7.3.2.3 dotyczący terminów wystawienia tych dokumentów stosuje się odpowiednio. 7.3.2.5. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca, biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 7.3.2.6 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 7.3.2 – dokumenty składają wszyscy Wykonawcy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.3.1.1 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.3. 7.3.1.2 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.3. SIWZ. 7.3.1.3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 7.3.1 – dokumenty składa/składają wykonawca/wykonawcy, który/którzy wykazuje/wykazują spełnianie warunku określonego w pkt 6.1.3.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
7.2.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik Nr 4 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
9.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 9.1.1. W przypadku składania oferty na część 1 zamówienia - 1 800,00 złotych brutto (słownie: tysiąc osiemset złotych) 9.1.2. W przypadku składania oferty na część 2 zamówienia – 3 000,00 złotych brutto (słownie: trzy tysiące złotych 9.1.3. W przypadku składania oferty na część 3 zamówienia – 10 000,00 złotych brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 9.1.4. W przypadku składania oferty na część 4 zamówienia – 11 000,00 złotych brutto (słownie: jedenaście tysięcy złotych) 9.1.5. W przypadku składania oferty na część 5 zamówienia – 2 000,00 złotych brutto (słownie: dwa tysiące złotych) 9.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach opisanych w pkt. 9 SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powodujących wstrzymanie lub przerwanie wykonywanych robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, w okresie dłuższym niż 3 następujących po sobie dni kalendarzowych – potwierdzonego pisemnie przez inspektora nadzoru, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie; 2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej, 3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych, 4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji; 5) w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych przeszkód w gruncie (w tym: niewybuchy, wykopaliska, niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geologiczne, wykopaliska archeologiczne); 6) w przypadku braku dostępu Wykonawcy do całego terenu budowy spowodowanego w szczególności protestami mieszkańców lub sytuacji blokowania przez nich drogi; 7) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy, zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1, 8) konieczności wykonania robót zamiennych (do których wykonania wystarczy zgoda Zamawiającego oraz projektanta), rozumianych jako wykonanie przez Wykonawcę zamówienia podstawowego w sposób odmienny od sposobu określonego w umowie, a jednocześnie w sposób niepowodujący zwiększenia (zmiany) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy, oraz zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1, z zastrzeżeniem ust. 2, 9) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy, 10) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem ust. 3. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, 11) konieczności dokonania wymiany osób, o których mowa w treści umowy, po stronie którejkolwiek ze stron umowy. 12) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych leżących po stronie Zamawiającego, 13) Zamawiający może ograniczyć zakres robót w stosunku do wykonywanego zakresu umowy, (roboty zaniechane), poprzez podpisanie stosownego aneksu do umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu umowy, na skutek sytuacji niemożliwych do przewidzenia w momencie podpisywania umowy, lub w sytuacji, gdy wykonanie robót będzie zbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. W przypadku rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej („robót zaniechanych”, o których mowa powyżej) sposób obliczenia wartości tych robót, która zostanie potrącona Wykonawcy, będzie następujący: a) w przypadku odstąpienia od całego elementu robót określonego w harmonogramie rzeczowo-finansowym nastąpi odliczenie wartości tego elementu, określonej w tym harmonogramie, od ogólnej wartości przedmiotu umowy. b) w przypadku odstąpienia od części robót z danego elementu określonego w harmonogramie rzeczowo-finansowym obliczenie niewykonanej części tego elementu nastąpi na podstawie cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym przygotowanym przez Wykonawcę. 2. Konieczność wykonania robót zamiennych, o których mowa w § 3ust. 3, zachodzi w szczególności gdy: 1) materiały budowlane, przewidziane w umowie do wykonania zamówienia, nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania ich produkcji lub zastąpienia ich innymi materiałami budowlanymi, 2) zamiany materiałów budowlanych będą korzystne dla Zamawiającego; nastąpi to w przypadku wystąpienia m. in. następujących okoliczności: obniżenie kosztów eksploatacji i konserwacji przedmiotu umowy, poprawienie parametrów technicznych, czy aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany przepisów, 3) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego, 4) w czasie realizacji budowy zmienią się warunki techniczne wykonania (np. Polska Norma), 5) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zastosowano materiały budowlane o wyższych parametrach, bądź inną technologię wykonania robót, 6) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 7) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 8) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentów, w tym dokumentów finansowych Wykonawcy związanych z realizowanym przedmiotem zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizowanym przedmiotem zamówienia w terminach określonych w art. 140 rozporządzenia ogólnego (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiające wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. U. UE L 347 z 20 grudnia 2013 r., str. 374 – 469), w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu przechowywania dokumentów związanych z realizowanym przedmiotem zamówienia. 5. W przypadku konieczności przedłużenia terminu , o którym mowa w ust. 4, Zamawiający powiadomi o tym pisemnie Wykonawcę przed upływem terminu określonego w ust. 4. 6. Obowiązek, o którym mowa w ust. 4 i 5 dotyczy całej korespondencji związanej z realizacją przedmiotu umowy, protokołów odbioru, dokumentacji z procesu inwestycyjnego. 7. Dokumentacja, o której mowa powyżej przechowywana jest w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przechowywanych na powszechnie uznawanych nośnikach danych. 8. W przypadku zmiany miejsca przechowywania dokumentów oraz w przypadku zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed ternem, o którym mowa w ust. 4 lub 5, Wykonawca zobowiązuje się pisemnie poinformować Zamawiającego o miejscu przechowania dokumentów związanych z realizowanym przedmiotem zamówienia w terminem miesiąca przed zmianą tego miejsca. 9. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy. 10. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy. 11. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zagórz, ul. Chopina
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sieć kanalizacji sanitarnej została zaprojektowana w układzie grawitacyjnym. Ciągi kanalizacyjne zostały zaprojektowane z rur PCV kl. S fi 200x5,9mm i fi 160x4,7mm oraz z rur PCV kl. N fi 200x4,9mm i fi 160x4,0mm. Odcinek sieci będzie częściowo przebiegał w gminnej drodze asfaltowej. Na trasie kanalizacji projektuje się studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych. W zależności od miejsca ich instalacji zwieńczeniem studzienek będą włazy o nośności od 5 do 40 ton. W miejscu przebiegu inwestycji występuje kolizja z istniejącą z siecią gazową – na kanalizacji zostanie ułożona rura ochronna PE fi 225. Zakres prac związanych z budową kanalizacji sanitarnej został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232440-8, 45111200-0, 45232400-6, 45231100-6, 45233100-0, 45231300-8, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Poraż, ul. Stawki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z ukształtowaniem terenu zaprojektowano kanalizację sanitarną grawitacyjną z rur PCV-U SN8 o średnicach fi 200x5,9 i fi 160x4,9. Na trasie sieci kanalizacyjnej projektuje się studzienki kanalizacyjne rewizyjne niewłazowe z rur z tworzywa sztucznego o średnicy fi 400mm. Zwieńczenia studzienek kanalizacyjnych w obszarze dojazdu stanowić będą włazy żeliwne na rurze teleskopowej, w terenie zielonym ze stożkiem betonowym. W miejscu przebiegu inwestycji występuje kolizja z istniejącą z siecią gazową – na kanalizacji zostanie ułożona rura ochronna PE fi280. Zakres prac związanych z budową kanalizacji sanitarnej został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232440-8, 45111200-0, 45232400-6, 45231100-6, 45233100-0, 45231300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Poraż, ul. Skalna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sieć kanalizacyjna została zaprojektowana w układzie grawitacyjno-ciśnieniowym z przepompownią ścieków. Kanalizację sanitarną grawitacyjną zaprojektowano z rur PCV-U SN8 o średnicach fi 200x5,9 i fi 160x4,9. Przewód tłoczny zaprojektowano z rur PE SDR17 fi 90x5,4mm. Na trasie kanalizacji projektuje się studzienki rewizyjne niewłazowe z rur z tworzywa sztucznego o średnicy fi 400mm. Zwieńczenie studzienek stanowić będą w obszarach dróg włazy żeliwne, natomiast w terenie zielonym ze stożkiem betonowym. Zaprojektowano także dwie studzienki betonowe – rewizyjną fi 1000mm oraz rozprężną fi 1200mm. W miejscu przebiegu inwestycji występują kolizje z istniejącą z siecią gazową. Skrzyżowania zostaną zabezpieczone rurami ochronnymi PE o średnicy fi 280mm. Projektowana sieć kanalizacyjna wymaga także przekroczenia cieku wodnego – przekroczenie zostanie wykonane metodą przewiertu w rurze ochronnej PE fi 125. Ze względu na ukształtowanie terenu zaprojektowano przepompownię ścieków z elementów prefabrykowanych, która będzie wyposażona w dwie pompy pracujące naprzemiennie. Parametry projektowanej przepompowni ścieków: • zbiornik Ø1200x3900; • pompy o nominalnych parametrach: wydajność 3,5 l/s, wysokość podnoszenia 16,4 m, moc 3,9 kW. Przepompownia ścieków zostanie wyposażona w bezprzewodowy system monitoringu oparty o pakietową transmisję danych GPRS pozwalający na bieżące nadzorowanie pracy obiektu. Zasilanie przepompowni projektuje się wykonać z kabla YAKY 4x35mm2. Zakres prac związanych z budową kanalizacji sanitarnej został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232440-8, 45310000-3, 45232423-3, 45231300-8, 45233100-0, 45231100-6, 45232400-6, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tarnawa Dolna.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sieć kanalizacyjna została zaprojektowana w układzie grawitacyjno-ciśnieniowym z przepompownią ścieków. Kanalizację sanitarną grawitacyjną zaprojektowano z rur PCV-U SN8 o średnicach fi 200x5,9 i fi 160x4,9. Przewód tłoczny zaprojektowano z rur PE SDR17 fi 90x5,4mm. Na trasie kanalizacji projektuje się studzienki rewizyjne niewłazowe z rur z tworzywa sztucznego o średnicy fi 400mm. Zwieńczenie studzienek stanowić będą w obszarach dróg włazy żeliwne, natomiast w terenie zielonym ze stożkiem betonowym. Zaprojektowano także studzienki betonowe – rewizyjną fi 1000mm oraz rozprężną fi 1200mm. W miejscu przebiegu inwestycji występują kolizje z istniejącą z siecią energetyczną, które zostaną zabezpieczone rurą ochronną dwudzielną o średnicy fi 110mm. Projektowana sieć kanalizacyjna wymaga także przekroczenia cieku wodnego oraz drogi o nawierzchni asfaltowej. Przekroczenia występują w jednym miejscu i zostaną wykonane metodą przewiertu w rurze ochronnej PE fi 280. Ze względu na ukształtowanie terenu zaprojektowano przepompownię ścieków z elementów prefabrykowanych, która będzie wyposażona w dwie pompy pracujące naprzemiennie. Parametry projektowanej przepompowni ścieków: • zbiornik Ø1200x4040; • pompy o nominalnych parametrach: wydajność 3,6 l/s, wysokość podnoszenia 5,8 m, moc 1,10 kW. Przepompownia ścieków zostanie wyposażona w bezprzewodowy system monitoringu oparty o pakietową transmisję danych GPRS pozwalający na bieżące nadzorowanie pracy obiektu. Zasilanie przepompowni projektuje się wykonać z kabla YAKY 4x35mm2. Zakres prac związanych z budową kanalizacji sanitarnej został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232440-8, 45111200-0, 45232400-6, 45233100-0, 45231300-8, 45232423-3, 45233100-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Olchowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sieć kanalizacji sanitarnej została zaprojektowana w układzie grawitacyjnym. Ciągi kanalizacyjne zostały zaprojektowane z rur PCV kl. S fi 200x5,9mm oraz fi 160x4,7mm. Na trasie kanalizacji projektuje się studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych. W zależności od miejsca ich instalacji zwieńczeniem studzienek będą włazy o nośności od 5 do 40 ton. W miejscu przebiegu inwestycji występuje kolizja z istniejącą z siecią energetyczną – na kanalizacji zostanie ułożona rura ochronna dwudzielna typu PS. Zamawiający informuję, że przedmiotem zamówienia nie jest objęty odcinek przebiegający pod drogą powiatową. Zakres prac związanych z budową kanalizacji sanitarnej został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232440-8, 45310000-3, 45231300-8, 45233100-0, 45231100-6, 45232400-6, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby chętnej do ułożenia płytek w domku na działce - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby chętnej do ułożenia płytek w domku na działce. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI