Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w gminie Strzeleczki

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w gminie Strzeleczki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzeleczki
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-09
  • ZamawiającyGMINA STRZELECZKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00320366
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej
w gminie Strzeleczki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZELECZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413107

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Strzeleczki

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-364

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774076660

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@strzeleczki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzeleczki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej
w gminie Strzeleczki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f215d4f-2459-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320366

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041012/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w gminie Strzeleczki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Urząd Gminy Strzeleczki) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: zp@strzeleczki.pl.
2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się zgodnie
z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452).
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
4. Identyfikator postępowania dla danego postępowania dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z działem XXXVII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z działem XXXVII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.IV.271.40.2022.MM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – „Budowa odcinków sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami przy ul. Sportowej w Dobrej”
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinków sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami w zakresie planowanej rozbudowy istniejących sieci w miejscowości Dobra. Projektowane odcinki sieci zlokalizowane są przy ul. Sportowej na dz. nr 335 k.m.7, 366, 367/10, 375, 382/4, 384, 408/1 k.m.8.
Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje :
Sieć wodociągowa :
- Sieć wodociągowa PE100 Ø110mm SDR 17 – L = 178,0m
- Hydrant nadziemny Dn80 płuczący z zasuwą Dn80 – 2 kpl.
Sieć kanalizacji sanitarnej :
- kanał grawitacyjny PVC Ø200mm – 108,9 mb
- kanał grawitacyjny PVC Ø160mm – 15,2 mb
- studnia rewizyjna bet. Dn 1000mm – 3 szt.
- studnia rewizyjna PVC Ø425mm – 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz przedmiaru, stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – „Budowa odcinków sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami przy ul. Polnej i Prudnickiej w Dobrej”
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinków sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami w zakresie planowanej rozbudowy istniejących sieci w miejscowości Dobra. Projektowane odcinki sieci zlokalizowane będą przy ul. Leśnej i Prudnickiej na dz. nr 260/12, 260/19, 306 k.m.7.
Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje :
Sieć wodociągowa :
- Sieć wodociągowa PE100 SDR 17 – L = 306,0m
- węzeł wcinki w istn. wodociąg Ø90mm z zasuwą Dn80 – 2 kpl.
- Hydrant nadziemny Dn80 ppoż z zasuwą Dn80 – 3 kpl.
Sieć kanalizacji sanitarnej :
- kanał grawitacyjny PVC Ø200mm – 309,4 mb
- kanał grawitacyjny PVC Ø160mm – 21,9 mb
- studnia rewizyjna bet. Dn 1000mm – 6 szt.
- studnia rewizyjna PVC Ø425mm – 3 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz przedmiaru, stanowiących załącznik nr 10 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – „Budowa odcinków sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami przy ul. Leśnej w m. Moszna”
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinków sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w zakresie planowanej rozbudowy istniejących sieci w miejscowości Moszna. Projektowane odcinki sieci zlokalizowane będą przy ul. Leśnej na dz. nr 59, 110, 115/9 k.m.1.
Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje :
Sieć wodociągowa :
- Sieć wodociągowa PE100 RC Ø90mm SDR 17 – L = 160,0m
- węzeł wcinki w istn. wodociąg Ø90mm z zasuwą Dn80 – 1 kpl.
- Hydrant nadziemny Dn80 ppoż z zasuwą Dn80 – 1 kpl.
Sieć kanalizacji sanitarnej :
- kanał grawitacyjny PVC Ø200mm – 120,0 mb
- kanał grawitacyjny PVC Ø160mm – 5 mb - przyłącz ze studni S1 w stronę dz. 129/4
- studnia rewizyjna bet. Dn 1000mm – 2 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz przedmiaru, stanowiących załącznik nr 11 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – „Budowa odcinka sieci wodociągowej w m. Zielna, ul. Leśna”
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci wodociągowej w zakresie planowanej rozbudowy istniejącej sieci w miejscowości Zielina. Projektowane odcinki sieci zlokalizowane będą przy ul. Leśnej na dz. nr 371/6, 471 k.m.3.
Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje :
Sieć wodociągowa :
- Sieć wodociągowa PE100 SDR 17 Ø110mm – L = 68,4m
- Sieć wodociągowa PE100 SDR 17 Ø90mm – L = 45,8m
- węzeł wcinki w istn. wodociąg PVC 110mm z zasuwą Dn100 – 1 kpl.
- Hydrant nadziemny ppoż. Dn80mm z zasuwą Dn80 – 2 kpl.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz przedmiaru, stanowiących załącznik nr 12 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – „Rozbudowa sieci kanalizacyjnych na terenie gminy Strzeleczki”
Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w zakresie przykanalików na terenie Gminy Strzeleczki w miejscowości Dobra, Moszna i Komorniki
Zakres projektowanej inwestycji obejmuje:
- Kanalizacja sanitarna z rur PVC, SNmin.8; Φ 160 mm L = 43 m
- Studzienki rewizyjne Φ 425 mm szt. – 2 (montowane na istniejących rurociągach dn200mm).
Kanalizacja ciśnieniowa na terenie miejscowości
- z rur PE100-RC; Φ50x3,0 mm L = 23 m
- z rur PE100-RC; Φ40x2,4 mm L = 9 m
- Przepompownia przydomowa szt. – 1

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie technicznym do rozbudowy sieci kanalizacyjnej w zakresie przykanalików, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz przedmiaru, stanowiących załącznik nr 13 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 112 ust. 2 Pzp mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
2. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalnosci gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
3. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia minimalne wymagania, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od opowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalności zwiazanej z przedmiotem zamówienia o określonej wartości.
4. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana jest w oparciu o dotychczas realizowane
zamówienia oraz osoby wskazane do realizacji zamówienia.
Wykonawca w celu potwierdzenia, że:
 spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej dla każdej z części zamówienia zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat zrealizował minimum dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót budowlanych z zakresu kanalizacji sanitarnej o określonej wartości;
 spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej - zobowiązany jest wykazać, iż do realizacji zamówienia skieruje osoby (przewidziane do pełnienia funkcji kierownika budowy i robót) posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności:
 drogowej,
 instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
 elektrycznej dla części V.
Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, aktualnych na dzień złożenia:
1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania zawartych w art. 108 ust. 1 pkt. ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ;
3) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Potwierdzenia, że jest ubezpieczony od opowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zwiazanej z przedmiotem zamówienia na sumę:
 dla części I : 100.000,00 złotych, (słownie: sto tysięcy złotych i 00/100) brutto;
 dla części II : 100 000,00 złotych (słownie : sto tysięcy złotych i 00/100) brutto;
 dla części III : 100.000,00 złotych, (słownie: sto tysięcy złotych i 00/100) brutto;
 dla części IV : 50.000,00 złotych, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100) brutto;
 dla części V : 50.000,00 złotych, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100) brutto.
2) Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał:
dla części I:
 co najmniej dwa zadania o charakterze i złożoności robót budowlanych polegających na budowie kanalizacji sanitarnej o wartości min. 200.000,00 zł (brutto);
dla części II:
 co najmniej dwa zadania o charakterze i złożoności robót budowlanych polegających na budowie kanalizacji sanitarnej o wartości min. 200.000,00 zł (brutto)

każda, wraz z podaniem jego rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie, wg wzoru załącznika nr 4 do SWZ.
Wykon. nie może sum. wart. kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.
3) Wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby:
dla części I:
a) kierownik budowy (1 osoba):
 posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej - sanitarnej,
 posiadający co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierown. budowy,
b) kierown. robót branża drogowa
– posiadający uprawnienia w specjalności drogowej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierown. robót drogowych
dla części II
a) kierownik budowy (1 osoba):
 posiadający uprawn. do kier. robotami w specjalności instalacyjnej - sanitarnej,
 posiadający co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy,
b) kier robót branża drogowa
– posiadający uprawnienia w specjalności drogowej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót drogowych
dla części III
a) kierownik budowy (1 osoba):
 posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej - sanitarnej,
 posiadający co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy,
b) kierownik robót branża drogowa
– posiadający uprawnienia w specjalności drogowej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót drogowych
dla części IV
a) kierownik budowy (1 osoba):
 posiadający uprawnienia do kier. robotami w specjalności instalacyjnej - sanitarnej,
 posiadający co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy,
b) kier. robót branża drogowa
– posiadający uprawnienia w specjalności drogowej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót drogowych
dla części V
a) kier. budowy (1 osoba):
 posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej - sanitarnej,
 posiadający co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy,
b) kierownik robót branża drogowa
– posiadający uprawnienia w specjalności drogowej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót drogowych
c) kier. robót branży elektrycznej:
 posiadający uprawn. w specjaln. elektrycznej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych,

wg wzoru załącznika nr 8 do SWZ

Wykonawca nie może sumować wartości kilku zadań o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, które stanowi załącznik nr 2 do SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Są oni zobowiązani do powołania reprezentującego ich pełnomocnika.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z działem VII SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycifania oferty lub wniosku dostępnego na e-Puap i udostępnionego na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie domu poddasza oraz wymianę okien- Kamiennik
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie domu poddasza oraz wymianę okien . Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Wykonanie operatu szacunkowego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Strzeleczki: Remont dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonanie operatu szacunkowego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa sieci wodociągowe w Wiśle Malince