„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w rejonie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w rejonie ulic Kilińskiego i Dąbrowskiego w Świeradowie-Zdroju”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwieradów-Zdrój
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-04
  • ZamawiającyGmina Miejska Świeradów-Zdrój
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00035709
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w rejonie ulic Kilińskiego i Dąbrowskiego w Świeradowie-Zdroju”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821397

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 35

1.5.2.) Miejscowość: Świeradów-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-850

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 7816489

1.5.8.) Numer faksu: 757816585

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swieradowzdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swieradowzdroj.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w rejonie ulic Kilińskiego i Dąbrowskiego w Świeradowie-Zdroju”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-324aa0af-a102-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035709

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003468/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w rejonie ulicy Kilińskiego i Dąbrowskiego w Świeradowie-Zdroju

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/m,1421,roboty-budowlane.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym aWykonawcamiodbywasię przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,ePUAPu,dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej podadresem:zp@swieradowzdroj.pl Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający konto naePUAPma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,wycofania ofertylubwniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłaniaiodbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów ioświadczeńorazinformacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystaniazsystemuminiPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usługadministracjipublicznej(ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznychwzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanychorazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że: 2. administratorem Pani/Panadanychosobowychjest Gmina Miejska Świeradów-Zdrój z siedzibą w Świeradowie-Zdroju, ul. 11Listopada35,reprezentowana przez Burmistrza Miasta Świeradów-Zdrój; 3. inspektorem ochronydanychosobowychw Pan Oskar Manowiecki ido@lesny.com.pl , tel. 61 424 40 33, 4. Pani/Panadaneosoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymzniniejszympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 5. odbiorcami Pani/Panadanychosobowychbędą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania woparciu o art.8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieńpublicznych (Dz.U. z 2018 r.poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 6. Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane,zgodnie zart. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania oudzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmujecały czastrwania umowy; 7. obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednioPani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisachustawy Pzp, związanymz udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodaniaokreślonych danychwynikają z ustawy Pzp; 8. w odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzjenie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO, w tym nie będąprofilowane;9. posiada Pani/Pan: 10. na podstawie art. 15 RODO prawodostępu do danychosobowych Pani/Panadotyczących; 11. na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Panadanych osobowych **;12. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczeniaprzetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO***; 13. prawo downiesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uznaPani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO; 14.nie przysługujePani/Panu: 15. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawodo usunięciadanych osobowych;16. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GMiI.271.6/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w rejonie ulicy Kilińskiego i Dąbrowskiego w Świeradowie-Zdroju. W ramach przedmiotu zamówienia będą wykonywane roboty, a w szczególności: 1. wykonanie sieci wodociągowej z rur PEHD dz125 o łącznej długości ok. 669,20 mb, 2. wykonanie sieci wodociągowej z rur PEHD dz63 o łącznej długości ok. 363,90 mb, 3. budowa 5 przyłączy hydrantowych z 5 kpl hydrantami p.poż. nadziemnymi DN80, 4. wykonanie odczepu przyłącza wodociągowego wraz z zasuwą do działki ewidencyjnej nr 10/9, AM-2, obr. 0006 Świeradów-Zdrój, z rur PEHD de90 o łącznej długości 4,40mb, 5. wykonanie pompowni wody, 6. budowa sieci kanalizacji sanitarnej PVC-U 200 SN8, o łącznej długości ok. 806,60 mb; 7. wykonanie włączenia projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej w istniejącą studnię Sk32 o rzędnych 529,76/528,32; 8. wykonanie przykanalika kanalizacji sanitarnej do działki ewidencyjnej nr 10/4, AM-2, obr.0006 Świeradów- Zdrój, z rur PVC-U 160 SN8 o łącznej długości ok. 5,60mb, 9. wykonanie 28 kpl studni kanalizacji sanitarnej ø1000 z kręgów betonowych, przykrytych płytą pokrywową żelbetową z osadzonym na niej włazem żeliwnym okrągłym klasy D400 o średnicy ø600 oraz wysokością zgodną z dokumentacją rysunkową; 10. montaż 3 kpl studni kanalizacji sanitarnej Sk19-Sk21 z tworzywa sztucznego ø600, przykrytej włazem żeliwnym klasy D400; 11. wykonanie 16 kaskad przy studniach rewizyjnych kanalizacji sanitarnej; 12. budowa sieci kanalizacji deszczowej PVC-U 250 SN8, o łącznej długości ok. 886,30 mb; 13. wykonanie włączenia projektowanej sieci kanalizacji deszczowej w istniejącą studnię Sd36 o rzędnych 522,48/521,25/521,01; 14. wykonanie przykanalika kanalizacji deszczowej do działki ewidencyjnej nr 10/4, AM-2, obr.0006 Świeradów- Zdrój, z rur PVC-U 250 SN8 o łącznej długości ok. 2,50mb, 15. wykonanie 31 kpl studni kanalizacji sanitarnej ø1000 z kręgów betonowych, przykrytych płytą pokrywową żelbetową z osadzonym na niej włazem żeliwnym okrągłym klasy D400 o średnicy ø600 oraz wysokością zgodną z dokumentacją rysunkową; 16. montaż 4 kpl studni kanalizacji deszczowej Sd18-Sd20 oraz Sd31 z tworzywa sztucznego ø600, przykrytej włazem żeliwnym klasy D400; 17. wykonanie 20 kaskad przy studniach rewizyjnych kanalizacji deszczowej; 18. Zakres prac do wykonania w stacji uzdatniania wody przy ul. Dąbrowskiego: - montaż zestawu hydroforowego p.poż. o wydajności 36 m3/h – 1 kpl, - montaż wodomierza śrubowego z nadajnikiem impulsów o przepustowości do 40 m3/h, próg rozruchu – 0,07 m3/h, - montaż wodomierza DN65 o przepustowości 40 m3/h (podejście pod wodomierz DN80, zawory odcinające DN80 – 2 szt, zawór zwrotny DN80 – 1 szt, armatura kołnierzowa, rurociągi DN80)), Wykonawcę obciążają: - koszty zajęcia pasa drogowego ul. Leśna. - koszty wykonania oznakowania tymczasowego na okres realizacji robót w ul. Leśnej, zgodnie z załączonym Projektem oznakowania tymczasowego . - koszty obsługi geodezyjnej – wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza.3.2. Do obowiązków wykonawcy należą również:- wszelkie czynności wynikające z decyzji pozwolenia na budowę oraz uzgodnień wynikających z protokołów z narad koordynacyjnych, w tym zapewnienie nadzoru nad prowadzonymi robotami ze strony zarządzających sieciami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SWZ - Dokumentacja.Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ostateczna ocena punktowa danej oferty będzie wynikała zsumowanialiczby punktów otrzymanych przez tę ofertę za poszczególne kryteria.Za ofertęnajkorzystniejsząZamawiający uzna ofertę, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i wagotrzyma najwyższąpunktację.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dysponowanie osobą: a) która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej w zakresie dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz osób, zgodny z wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w punkcie 17.2 SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.Ofertanie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są onedostępne wformie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych ibezpłatnych bazdanych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze względu na ograniczenia techniczne (ilość dozwolonych znaków), zamawiający informuje, iż zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-04 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam wykonawcy instalacji fotowoltaicznej - Sobótka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam wykonawcy instalacji fotowoltaicznej. Jeśli to możliwe będę wdzięczna za informację odnośnie orientacyjnej ceny instalacji 5kw. Montaż na dachu pokrytym blachą na rąbek. Realizacja Sobótka. Będę wdzięczna za przesłanie oferty. Jak wzrost o np 3 kwh wpływa na cenę całej instalacji?
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI