„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w rejonie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w rejonie ulic Kilińskiego i Dąbrowskiego w Świeradowie-Zdroju”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwieradów-Zdrój
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-04
  • ZamawiającyGmina Miejska Świeradów-Zdrój
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00035709
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w rejonie ulic Kilińskiego i Dąbrowskiego w Świeradowie-Zdroju”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821397

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 35

1.5.2.) Miejscowość: Świeradów-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-850

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 7816489

1.5.8.) Numer faksu: 757816585

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swieradowzdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swieradowzdroj.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w rejonie ulic Kilińskiego i Dąbrowskiego w Świeradowie-Zdroju”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-324aa0af-a102-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035709

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003468/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w rejonie ulicy Kilińskiego i Dąbrowskiego w Świeradowie-Zdroju

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/m,1421,roboty-budowlane.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym aWykonawcamiodbywasię przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,ePUAPu,dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej podadresem:zp@swieradowzdroj.pl Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający konto naePUAPma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,wycofania ofertylubwniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłaniaiodbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów ioświadczeńorazinformacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystaniazsystemuminiPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usługadministracjipublicznej(ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznychwzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanychorazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że: 2. administratorem Pani/Panadanychosobowychjest Gmina Miejska Świeradów-Zdrój z siedzibą w Świeradowie-Zdroju, ul. 11Listopada35,reprezentowana przez Burmistrza Miasta Świeradów-Zdrój; 3. inspektorem ochronydanychosobowychw Pan Oskar Manowiecki ido@lesny.com.pl , tel. 61 424 40 33, 4. Pani/Panadaneosoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymzniniejszympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 5. odbiorcami Pani/Panadanychosobowychbędą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania woparciu o art.8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieńpublicznych (Dz.U. z 2018 r.poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 6. Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane,zgodnie zart. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania oudzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmujecały czastrwania umowy; 7. obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednioPani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisachustawy Pzp, związanymz udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodaniaokreślonych danychwynikają z ustawy Pzp; 8. w odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzjenie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO, w tym nie będąprofilowane;9. posiada Pani/Pan: 10. na podstawie art. 15 RODO prawodostępu do danychosobowych Pani/Panadotyczących; 11. na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Panadanych osobowych **;12. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczeniaprzetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO***; 13. prawo downiesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uznaPani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO; 14.nie przysługujePani/Panu: 15. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawodo usunięciadanych osobowych;16. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GMiI.271.6/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w rejonie ulicy Kilińskiego i Dąbrowskiego w Świeradowie-Zdroju. W ramach przedmiotu zamówienia będą wykonywane roboty, a w szczególności: 1. wykonanie sieci wodociągowej z rur PEHD dz125 o łącznej długości ok. 669,20 mb, 2. wykonanie sieci wodociągowej z rur PEHD dz63 o łącznej długości ok. 363,90 mb, 3. budowa 5 przyłączy hydrantowych z 5 kpl hydrantami p.poż. nadziemnymi DN80, 4. wykonanie odczepu przyłącza wodociągowego wraz z zasuwą do działki ewidencyjnej nr 10/9, AM-2, obr. 0006 Świeradów-Zdrój, z rur PEHD de90 o łącznej długości 4,40mb, 5. wykonanie pompowni wody, 6. budowa sieci kanalizacji sanitarnej PVC-U 200 SN8, o łącznej długości ok. 806,60 mb; 7. wykonanie włączenia projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej w istniejącą studnię Sk32 o rzędnych 529,76/528,32; 8. wykonanie przykanalika kanalizacji sanitarnej do działki ewidencyjnej nr 10/4, AM-2, obr.0006 Świeradów- Zdrój, z rur PVC-U 160 SN8 o łącznej długości ok. 5,60mb, 9. wykonanie 28 kpl studni kanalizacji sanitarnej ø1000 z kręgów betonowych, przykrytych płytą pokrywową żelbetową z osadzonym na niej włazem żeliwnym okrągłym klasy D400 o średnicy ø600 oraz wysokością zgodną z dokumentacją rysunkową; 10. montaż 3 kpl studni kanalizacji sanitarnej Sk19-Sk21 z tworzywa sztucznego ø600, przykrytej włazem żeliwnym klasy D400; 11. wykonanie 16 kaskad przy studniach rewizyjnych kanalizacji sanitarnej; 12. budowa sieci kanalizacji deszczowej PVC-U 250 SN8, o łącznej długości ok. 886,30 mb; 13. wykonanie włączenia projektowanej sieci kanalizacji deszczowej w istniejącą studnię Sd36 o rzędnych 522,48/521,25/521,01; 14. wykonanie przykanalika kanalizacji deszczowej do działki ewidencyjnej nr 10/4, AM-2, obr.0006 Świeradów- Zdrój, z rur PVC-U 250 SN8 o łącznej długości ok. 2,50mb, 15. wykonanie 31 kpl studni kanalizacji sanitarnej ø1000 z kręgów betonowych, przykrytych płytą pokrywową żelbetową z osadzonym na niej włazem żeliwnym okrągłym klasy D400 o średnicy ø600 oraz wysokością zgodną z dokumentacją rysunkową; 16. montaż 4 kpl studni kanalizacji deszczowej Sd18-Sd20 oraz Sd31 z tworzywa sztucznego ø600, przykrytej włazem żeliwnym klasy D400; 17. wykonanie 20 kaskad przy studniach rewizyjnych kanalizacji deszczowej; 18. Zakres prac do wykonania w stacji uzdatniania wody przy ul. Dąbrowskiego: - montaż zestawu hydroforowego p.poż. o wydajności 36 m3/h – 1 kpl, - montaż wodomierza śrubowego z nadajnikiem impulsów o przepustowości do 40 m3/h, próg rozruchu – 0,07 m3/h, - montaż wodomierza DN65 o przepustowości 40 m3/h (podejście pod wodomierz DN80, zawory odcinające DN80 – 2 szt, zawór zwrotny DN80 – 1 szt, armatura kołnierzowa, rurociągi DN80)), Wykonawcę obciążają: - koszty zajęcia pasa drogowego ul. Leśna. - koszty wykonania oznakowania tymczasowego na okres realizacji robót w ul. Leśnej, zgodnie z załączonym Projektem oznakowania tymczasowego . - koszty obsługi geodezyjnej – wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza.3.2. Do obowiązków wykonawcy należą również:- wszelkie czynności wynikające z decyzji pozwolenia na budowę oraz uzgodnień wynikających z protokołów z narad koordynacyjnych, w tym zapewnienie nadzoru nad prowadzonymi robotami ze strony zarządzających sieciami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SWZ - Dokumentacja.Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ostateczna ocena punktowa danej oferty będzie wynikała zsumowanialiczby punktów otrzymanych przez tę ofertę za poszczególne kryteria.Za ofertęnajkorzystniejsząZamawiający uzna ofertę, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i wagotrzyma najwyższąpunktację.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dysponowanie osobą: a) która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej w zakresie dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz osób, zgodny z wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w punkcie 17.2 SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.Ofertanie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są onedostępne wformie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych ibezpłatnych bazdanych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze względu na ograniczenia techniczne (ilość dozwolonych znaków), zamawiający informuje, iż zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-04 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci - Żarów, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI