ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNiegowa
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-01-19
  • ZamawiającyGMINA NIEGOWA
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-04
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00011104
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEGOWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Niegowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000539970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SOBIESKIEGO

1.5.2.) Miejscowość: Niegowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-320

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48343151020

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@niegowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niegowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9455c07-ab0d-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00011104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009519/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa/przebudowa/modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Niegowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Rozwju Obszarów Wiejskich

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/51252/summary

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja za pośrednictwem platformy JOSEPHINE zwanej dalej Platformą oraz poczty elektronicznej. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 SWZ. Instrukcja korzystania z systemu dostępna jest na Platformie w Bibliotece Instrukcji i Linków (prawy górny róg) . Platforma umożliwia osobne spakowanie dokumentów stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/51252/summary
Na tej stronie udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz prowadzona będzie komunikacja
Adres poczty elektronicznej: przetargi@niegowa.pl , przy czym adres ten służy do komunikacji w przypadku problemów z Platformą. Przesłanie wiadomości za pośrednictwem Platformy nie wymaga jej powielenia za pośrednictwem skrzynki e-mail.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:  Dopuszczalne przeglądarki internetowe:-Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,-Google Chrome 31, -Mozilla Firefox 26, -Edge
a) Pozostałe wymagania techniczne:
 dostęp do sieci Internet
 obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
 włączona obsługa JavaScript
 zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
 zainstalowany Acrobat Reader
b) wykonawca przygotowuje ofertę w środowisku swojego komputera i podpisuje ją podpisem kwalifikowanym bądź zaufanym bądź osobistym, i dopiero wówczas umieszcza ją na Platformie
2) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
image/bmp, application/msword, image/gif, image/jpeg, application/pdf, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, text/richtext, image/tiff, application/mswrite, application/excel, text/xml, application/zip, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma,
11.1 Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim, złożona w postaci elektronicznej oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Rozbudowa/przebudowa/modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Niegowa
c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej oraz instytucje z których Zamawiający pozyskał dofinansowanie oraz je nadzorujące.
d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
e) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku do SWZ – formularz ofertowy
f) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;
- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
h) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w Formularzu ofertowym

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): i) Zamawiający informuje, że:
- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.
- Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
- W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
- W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
Polityka Urzędu Gminy Niegowa zakłada prawo do : dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania , sprostowania , usunięcia , ograniczenia przetwarzania wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody na przetwarzanie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie Pani/a danych do momentu jej wycofania . Pani/a prawa mogą zostać ograniczone zgodnie z przepisami RODO. Pani/Pana prawa na wniosek zrealizuje Administrator danych. Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Niegowa z siedzibą: ul. Sobieskiego 1, 42-320 NIEGOWA tel. +48 34 315 10 20 , mail.: urzad@niegowa.pl
Administrator wyznaczył w Urzędzie Gminy Inspektora Ochrony Danych: Panią Katarzynę Macherzyńską z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
a) pod adresem poczty elektronicznej iod@niegowa.pl,
b) pisemnie na adres siedziby Administratora,
c) telefonicznie pod nr tel. (34)3151020 Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RPV.271.1.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i rozbudowy istniejącej oczyszczalni ścieków w gminie Niegowa.
Zadanie realizowane jest w formule ,,zaprojektuj i wybuduj” jako roboty budowlane związane z realizacją inwestycji polegającej na :
wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonaniem robót budowlano- instalacyjno-montażowych związanych ze sterowaniem, zasilaniem, budową dróg, rozruchem, uzyskaniem wymaganych decyzji, pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę, pozwolenia wodnoprawnego (jeśli wymagane), dokonywanie uzgodnień i decyzji.

Szczegółowy zakres robót zawarto w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ obejmujący min. Program funkcjonalno-użytkowy oraz we wzorze umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów

45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej
Łączna ilość punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą iloczynów punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach i wag danego kryterium.
PO = PC + PG
Gdzie
PO – suma punktów przyznanych danej ofercie
PC – punkty w kryterium Cena
PS – punkty w kryterium Gwarancja

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli :

- Wykonawca wykaże , że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł ( jeden milion zł)

UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118.1 – 123 u PZP, warunki te muszą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z zasobów podmiotów trzecich. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów o ich wykonanie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże łącznie, że w okresie:
4.1 ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie:
- minimum dwa zadania związane z robotą budowlaną polegająca na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków o wartości robót dla oczyszczalni min.2 mln złotych każde

UWAGA. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, w zakresie doświadczenia zawodowego, musi być spełniony:
1) przez Wykonawcę samodzielnie
2) przez co najmniej jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie
3) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - samodzielnie przez co najmniej jednego z Wykonawców występujących wspólnie
4) nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia, tj. kilku wykonawców sumuje swoje doświadczenie w zakresie robót czy projektów

UWAGA:
a) w przypadku gdy Wykonawca realizował zamówienie jako jeden z grupy Wykonawców (konsorcjum) może powoływać się jedynie na swoje własne, realne doświadczenie, które zdobył realizując daną część zamówienia, tzn. może wykazywać się doświadczeniem jedynie w zakresie, jaki rzeczywiście dany podmiot wykonywał. Doświadczenia nie uzyskuje się poprzez sam udział w konsorcjum, lecz poprzez konkretne czynności realizowane w jego ramach;
b) jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu czyli robót w zakresie oczyszczalni ścieków ( do robót nie wlicza się kosztów projektu)
c) Podmiot udostępniający zasób na podstawie art. 118 ust. 1 ustawy Pzp jest zobowiązany uczestniczyć w realizacji zamówienia w zakresie, w jakim udostępnił wykonawcy.

Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów o ich wykonanie

4.2 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował :
- minimum jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót, na co najmniej jednym zadaniu związanym z budową/ rozbudową/ przebudową/ modernizacją oczyszczalni ścieków
- minimum jedną osobą, która będzie pełnić funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności sieci i instalacji sanitarnych, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia do projektowania, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która w okresie 5 lat przed terminem składania ofert wykonała min. jedną dokumentację projektową obejmująca remont / budowę / przebudowę/ modernizację oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 100 m3/d , która uzyskała urzędowe pozwolenie na realizację inwestycji
- minimum jedną osobą, która będzie pełnić funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności elektrycznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia do projektowania, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która w okresie 5 lat przed terminem składania ofert wykonała min. jedną dokumentację projektową obejmująca remont / budowę / przebudowę/ modernizację oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 100 m3/d , która uzyskała urzędowe pozwolenie na realizację inwestycji
- minimum jedną osobą, która będzie pełnić funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia do projektowania, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która w okresie 5 lat przed terminem składania ofert wykonała min. jedną dokumentację projektową obejmująca remont / budowę / przebudowę/ modernizację oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 100 m3/d , która uzyskała urzędowe pozwolenie na realizację inwestycji
- minimum jedną osobą - kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającego min 5 letnie doświadczenie w zawodzie
- minimum jedna osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót w branży elektrycznej i elektroenergetycznej posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, posiadającego min 5 letnie doświadczenie w zawodzie
- specjalista ds. aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki (AKPiA), wykształcenie wyższe techniczne, posiadający doświadczenie w nadzorowaniu urządzeń AKPiA . Warunek uznany zostanie za spełniony, jeżeli osoba w okresie 10 lat przed terminem składania ofert, pełniła funkcję nadzorczą nad ww urządzeniami ( przez nadzór Zamawiający rozumie udział w budowie i rozruchu automatyki oczyszczalni ścieków)
- technologiem – minimum jedna osobą posiadającą doświadczenie zawodowe w wykonaniu rozruchu technologicznego min. 1 oczyszczali ścieków , o przepustowości min. 100 m3/d , posiadającego wykształcenie w zakresie inżynierii środowiska, ochrony środowiska lub chemii
UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego z Wykonawców. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji projektanta, kierownika i technologa przez jedną osobę w przypadku, kiedy posiada ona wymagane uprawnienia i doświadczenie. Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 poz.220 ) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. 2019 poz.1117 ).
Kierownik budowy jest odpowiedzialny za kompleksową realizację całości zadania ze strony Wykonawcy.

Wszystkie osoby, o których mowa powyżej, od których wymagane są uprawienia budowlane, powinny posiadać aktualne uprawnienia budowlane nadane zgodnie z ustawą z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U. 2023 poz. 682 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 (Dz.U. z 2019 poz. 831 z późn zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium RP wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy PB oraz pozostałych przepisów ww. ustawy PB, ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2023 poz. 334) oraz art. 20a ustawy z dn. 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. 2023 poz. 551).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 9
oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr 10
W odniesieniu do pozostałych podstaw do wykluczenia zamawiający bazował będzie na oświadczeniu wstępnym wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł ( jeden milion zł) wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem

wykaz osób - załącznik nr 8 skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za montaże oraz kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
wykaz robót budowlanych – załącznik nr 7 wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-inne odpowiednie dokumenty
Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie z art.117 (lub wypełnia w tym zakresie pole w formularzu ofertowym)
Wraz z ofertą wykonawca składa (jeśli dotyczy) zobowiązanie podmiotu trzeciego

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

wykaz rozwiązań równoważnych , jeśli dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

wykaz rozwiązań równoważnych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

g) odpis z KRS, CEiDG umożliwiający identyfikację osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy (jeżeli w formularzu ofertowym nie wskazano ogólnodostępnej, bezpłatnej bazy danych w której znajduje się dokument)
Wymagana forma:
Dokument wygenerowany z systemu. Nie wymaga podpisu
a) Pełnomocnictwo
• Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
• W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma:
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza
Dokument wadialny (jeśli nie wpłacono wadium w pieniądzu)
e) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

Wymagana forma:
Dokument musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. Platforma umożliwia złożenie dokumentów w odrębnym pliku

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 50 000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Krakowskim Banku Spółdzielczym o/Niegowa nr rachunku 69 8591 0007 0330 0920 5051 0007 z dopiskiem: wadium – oczyszczalnia ścieków
4) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Niegowa, z siedziba w Niegowie, ul. Sobieskiego 1
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

d) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
• wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. W tym celu należy wypełnić odpowiednie pole w treści formularza ofertowego lub dołączyć samodzielnie przygotowany dokument.

Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wspólnicy spółki cywilnej to wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

opisano szczegółowo w załączniku nr 11 - wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy JOSEPHINE

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Usługi medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników RON
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU)
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Niegowa: Budowa Sali gimnastycznej wraz z łącznikiem przy szkole w m.Sokolniki
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Profilowanie dróg i ulic gruntowych wraz z utwardzaniem
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU)
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI