„Rozbudowa, przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Lubaczowie”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Rozbudowa, przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Lubaczowie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLubaczów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-09-30
  • ZamawiającyMiejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubaczowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-14
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa, przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Lubaczowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubaczowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650021533

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kard. Stefana Wyszyńskiego 31

1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166329095

1.5.8.) Numer faksu: 166329095

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzgkim.lubaczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgkim.lubaczow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

oczyszczalnia ścieków

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa, przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Lubaczowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92a199c5-1525-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179613

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010632/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa,przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mzgkim.lubaczow.pl/category/przetargi/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mzgkim.lubaczow.pl/category/przetargi/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – MZGKIM_Lubaczow/SkrytkaESP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: sekretariat@mzgkim.lubaczow.pl . Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://mzgkim.lubaczow.pl/category/przetargi/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubaczowie z siedzibą: ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 31, 37-600 Lubaczów;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iodo@mzgkim.lubaczow.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn; Rozbudowa, przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Lubaczowie prowadzonym w trybie podstawowym; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
a/ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b/ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
c/ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d/ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
a/ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b/ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c/ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZGKiM.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Lubaczowie pracującej w technologii mechaniczno-biologicznego usuwania zanieczyszczeń metoda osadu czynnego z możliwością wspomagającego, chemicznego strącania związków fosforu.
Obiekty ciągu technologicznego objęte przedmiotem zamówienia:
1) pompownia ścieków surowych – (do modernizacji)
Pompownia jest zaadaptowanym zbiornikiem żelbetowym ( osadnik Imhoffa) o średnicy w części przepływowej 10,3 m, w części osadowej - 8,9 m i głębokości 8,11 m. Na wlocie do osadnika zamontowana została krata koszowa zgrubna o prześwicie 40 mm i pojemności ok.0,4 m3. Skratki zrzucane są do pojemnika o pojemności 1,1 m3 i przesypywane wapnem. W pompowni zainstalowane są 3 pompy ABS typu AFP 1521 wersja 3 M110/4-31 o wydajności 130 m3/h każda oraz 2 mieszadła typu RW 200. Praca pomp odbywa się w ruchu automatycznym. Na przewodach tłocznych Ø 200 pomp, zainstalowane są przepustnice zwrotne i zasuwy odcinające.
Zakres robót obejmuje:
- wykonanie zadaszenia nad pompownią ścieków surowych – wiata konstrukcji stalowej o kubaturze 1013,7 m3
- opróżnienie, czyszczenie i wykonanie powłok ochronnych ścian żelbetowych zbiornika przepompowni,
- czyszczenie i konserwacja istniejących konstrukcji stalowych podestu przepompowni
- wymianę istniejących balustrad stalowych na balustrady ze stali kwasoodpornej,
- wymiana pomp i mieszadeł
- wymiana części rurociągów technologicznych,
2) komora krat – (do likwidacji)
Ścieki z pompowni odprowadzane są przewodem Ø 300 mm do kanału o szer. B = 690 mm zblokowanego z reaktorem biologicznym, „zawieszonego” na wysokości 2,2 m nad terenem. W kanale zainstalowana jest krata schodkowa typu SSL 1500L o prześwicie 6 mm. Skratki zrzucane są na prasę hydrauliczną HP-150 a następnie do pojemnika 1,1 m3 i wapnowane. Nad kratą schodkową zamontowana jest wiata stalowa obudowana blachą.
Zakres robót obejmuje:
- demontaż kraty schodkowej z obudową,
3) piaskownik poziomy – (do likwidacji wyposażenie technologiczne)
Z kraty kanałem B = 1000 mm ścieki dopływają do piaskownika podłużnego z płaskim dnem o wymiarach: 1,0 x 19,0 m z lejem zrzutowym piasku na wlocie do piaskownika o wymiarach - 1,0 x 1,0 x 0,85 m. Wytrącony ze ścieków piasek, zgarniany jest zgarniaczem mechanicznym typu Zickert do leja zrzutowego w sposób ciągły. Prędkość przepływu ścieków w piaskowniku - 0,35 m/s. Na wylocie z piaskownika zainstalowany jest przelew SUTRO utrzymujący w piaskowniku stałą prędkość przepływu - 0,35 m/s i stały poziom ścieków w kanale. Z kanału przed kratą wyprowadzono kanał awaryjny, którym z ominięciem kraty lub kraty i piaskownika ścieki mogą być kierowane odpowiednio do piaskownika lub reaktora biologicznego.
Zakres robót obejmuje:
- demontaż wyposażenia
- wymianę istniejących balustrad stalowych na balustrady ze stali kwasoodpornej,
-opróżnienie, czyszczenie i wykonanie powłok ochronnych ścian żelbetowych piaskownika
4) sitopiaskownik – (obiekt projektowany w miejsce likwidowanej komory krat)
Zakres robót obejmuje:
- wykonanie wsporczej konstrukcji żelbetowej pod sitopiaskownik
- wykonanie obudowy sitopiaskownika z płyt warstwowych na stelażu z profili stalowych
- wykonanie instalacji elektrycznych
- dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia technologicznego
5) reaktor biologiczny – (do modernizacji)
Reaktor biologiczny składający się z 2 zblokowanych osadników żelbetowych prostokątnych o wymiarach: 8,45 x 32,3 x 5,5 m / głębokość całkowita/.Każdy zbiornik podzielono na 3 komory:- defosfatacji ( KDF ) o wymiarach: 2,9 x 8,45 x 5,0 m / głębokość czynna/,- denitryfikacji ( KDN ) o wymiarach: 6,0 x 8,45 x 5,0 m / gł. czynna/,- nitryfikacji ( KN ) o wymiarach: 22,2 x 8,45 x 5,0 m /gł. czynna/. Ścieki doprowadzane są do komór reaktora z piaskownika kanałem B = 0,5 m. Na wlotach zainstalowano zastawki umożliwiające wyłączenie jednego z reaktorów i skierowanie ścieków na jeden ciąg. W komorach KDF i KDN zainstalowane są mieszadła utrzymujące ścieki i osad w zawieszeniu. Zainstalowano mieszadła Flygta typu RW 4352.010. Przepływ między w/w komorami odbywa się przez otwory w dnie ścian dzielących. Do komory KDF recyrkulowany jest osad z komory osadnika wtórnego, a do komory KDN recyrkulowane są ścieki z osadem czynnym z komory KN. Komora nitryfikacji / KN/ wyposażona jest w ruszt napowietrzający poprzez dyfuzory drobnopęcherzykowe. Sprężone powietrze dostarczane jest z hali dmuchaw znajdującej się w budynku techniczno socjalnym.
Zakres robót obejmuje:
- demontaż istniejących urządzeń i wyposażenia technologicznego,
- wymianę istniejących balustrad stalowych na balustrady ze stali kwasoodpornej,
- opróżnienie, czyszczenie i wykonanie powłok ochronnych ścian żelbetowych reaktora
- dostawę i montaż urządzeń i wyposażenia technologicznego,
- wymianę dmuchaw napowietrzających i rurociągów sprężonego powietrza w hali dmuchaw budynku technicznego
6) osadniki wtórne – (do modernizacji)
Osadniki wtórne składające się z dwóch zblokowanych ze sobą zbiorników żelbetowych podłużnych o wymiarach: 4,5 x 32,0 x 4,2 m / gł. całkowita/. Na wlocie do osadników zainstalowano zastawki. Równomierne rozprowadzenie ścieków w osadniku realizowane jest poprzez koryta B = 0,5 m z otworami zlokalizowanymi przy dnie kanału. Osad z osadników zbierany jest przy pomocy zgarniacza ssawkowo-lewarowego i odprowadzany do pompowni osadu. Sklarowane ścieki zbierane są w korytach zbiorczych z przelewami pilastymi B =0,3m i kierowane do wspólnego koryta zrzutowego B = 0,4 m. Na wylotach z koryt zbiorczych zainstalowano zastawki.
Zakres robót obejmuje:
- demontaż istniejących urządzeń i wyposażenia technologicznego,
- opróżnienie, czyszczenie i wykonanie powłok ochronnych ścian żelbetowych zbiorników
- dostawę i montaż urządzeń i wyposażenia technologicznego ( zgarniacze denne i powierzchniowe)
7) pompownia osadu recyrkulowanego i nadmiernego - (do modernizacji)
Pompownia wykonana została jako żelbetowy zbiornik w sąsiedztwie osadników wtórnych o wymiarach: 1,8 x 3,0 x 4,0 m /gł. całkowita/. Osad doprowadzany jest do pompowni korytem B = 0,5 m. W komorze zainstalowane są 2 pompy zatapialne typu CP 310.412 LT. Przewody tłoczne Ø 200 mm wyposażone są w przepustnice zwrotne i odcinające. Na przewodach tłocznych pomp zainstalowany jest układ pomiarowy z przepływomierzem typu EMB-125 o zakresie pomiarowym 21,1 - 442 m3/h. Osad recyrkulowany odprowadzany jest do komory defosfatacji przewodem Ø200mm, a nadmierny do stacji odwadniania i higienizacji przewodem Ø 100 mm.
Zakres robót obejmuje:
- demontaż istniejących urządzeń i wyposażenia technologicznego,
- opróżnienie, czyszczenie i wykonanie powłok ochronnych ścian żelbetowych zbiorników
- dostawę i montaż urządzeń i wyposażenia technologicznego
- wymianę armatury
8) komora stabilizacji tlenowej osadu - (obiekt projektowany )
Zakres robót obejmuje:
- budowę żelbetowej komory stabilizacji osadu o poj. użytkowej 288 m3 przykrytej laminatem poliestrowo – szklanym wraz z dostawą i montażem urządzeń i wyposażenia technologicznego
- budowę pomieszczenia technicznego o powierzchni 16, 6 m2 przy komorze stabilizacji tlenowej osadu, wraz z dostawą i montażem urządzeń i wyposażenia technologicznego
- wykonanie instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, ogrzewania, wentylacyjnej, elektrycznej
9/ biofiltr – (obiekt projektowany)
Zakres robót obejmuje:
- wykonanie fundamentowej konstrukcji pod montaż biofiltra
- montaż kontenerowego biofiltra
- wykonanie instalacji odciągu odorów
10) stacja odwadniania i higienizacji osadu – (do modernizacji)
Zakres robót obejmuje:
- demontaż istniejącego silosu na wapno
- uzupełnienie konstrukcji stropu, więźby dachowej i pokrycia dachowego
- wykonanie fundamentów i montaż silosu na wapno o poj. 30 m3 przy budynku technicznym
Uwaga! Zakres robót nie obejmuje wykonania robót związanych z wymiana prasy osadu. Wymianę prasy zrealizowano w oparciu o aneks do projektu budowlanego – załącznik nr 10 do SIWZ załączony w niniejszym postępowaniu do celów poglądowych
11) wiata osadu – (obiekt projektowany)
Zakres robót obejmuje:
- budowa wiaty o konstrukcji stalowej i żelbetowej o kubaturze1430 m3
- wykonanie instalacji elektrycznej i odgromowej
- wykonanie kanalizacji spustów i odcieków
- dostawa i montaż przenośników ślimakowych osadu
12) budynek techniczny – (do modernizacji)
Zakres robót obejmuje:
- docieplenie stropu,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- docieplenie ścian zewnętrznych i wykonanie elewacji
13) elementy zagospodarowania terenu
Zakres robót obejmuje:
- rozbiórkę istniejącej wiaty stalowej przy reaktorze
- demontaż żelbetowych ścian oporowych składowiska osadu
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na powierzchni 214 m2
14) aparatura kontrolno-pomiarowa i automatyka
Zakres robót obejmuje:
- wymianę istniejących rozdzielnic elektrycznych w budynku techniczno- socjalnym i budynku pompowni osadu recyrkulowanego i nadmiernego
15) W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także:
- wytyczenie geodezyjne i inwentaryzacja powykonawcza projektowanych obiektów i urządzeń infrastruktury podziemnej
- przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń i wydanie stosownych zaświadczeń.
- wykonanie dokumentacji powykonawczej z załączeniem pełnych instrukcji obsługi w języku polskim dla instalowanych urządzeń

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i i rekojmi

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu,dotyczące:
1. sytuacji ekonomicznej lub finansowe:
a) Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000,00 zł.
2. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zadania polegające na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości średniodobowej nie mniejszej niż Qśrd=2000m3/dobę i wartości min. 5 000 000,00 zł;
b) wykaże, że do realizacji zamówienia skieruje osoby posiadające uprawnienia budowlane dopełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.z 2020r.poz.1333 z późn.zm.), oraz przepisami Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. W sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019r.poz.831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015r.o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej(Dz. U.2020r.,poz.220) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczącymi uznawania kwalifikacji, w specjalności:
- kierownik budowy- co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
- kierownik robót sanitarnych - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;
- kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych- co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
Zamawiający wyjaśnia, iż osoba wskazana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia może posiadać łącznie kilka uprawnień wyżej wskazanych. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca dysponował oddzielnym kierownikiem robót w wyżej wskazanych branżach budowlanych.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów, nie zależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4, oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowe:
- dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 5.000.000 zł.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ, oraz załączenie dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, o których mowa w Rozdziale XIX ust. 2 pkt 2) lit. b) tiret pierwsze – tiret trzecie, wraz z informacjami na temat ich uprawnień , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł.
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa wart.98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach;
-pieniądzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (teks tjedn.:Dz.U. z2020 r.poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, Nr rachunku 67 9101 0003 2010 0011 8125 0005 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu: „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Lubaczowie”, znak postępowania MZGKiM.271.1.2021.
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pk-cie.22.3 ) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia.
7.Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1pkt14 Pzp.
8. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem– określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta /poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art.98ust.6PZP.
9. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art.98 ust.1-5 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed terminem podpisania umowy.
3. Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, Nr rachunku 67 9101 0003 2010 0011 8125 0005 z dopiskiem: zabezpieczenie należytego wykonania umowy w postępowaniu: „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Lubaczowie” , znak postępowania MZGKiM.271.1.2021.
4. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5.Zabezpieczenie wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji, o których mowa w ust. 23 pkt 3 należy przekazać Zamawiającemu w oryginale w postaci elektronicznej.
Treść gwarancji zabezpieczającej musi zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
- określenie wierzytelności ,która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem–określenie przedmiotu zamówienia,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania umowy.
6. Zamawiający zwraca 70% kwoty zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania, że zamówienie zostało należycie wykonane.
7. Zamawiający pozostawiana zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji kwotę 30% zabezpieczenia.
8. Kwota, o której mowa w ust. 7, zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i warunkach wprowadzenia zmian... zgodnie z Istotnymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 6 do SWZ § 12 Zmiany Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-30 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – MZGKIM_Lubaczow/SkrytkaESP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-30 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-30

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię tynkarza do brygady do tynków gipsowych - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię tynkarza do brygady do tynków gipsowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI