III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100 000,00 zł osobno do każdej części. W przypadku składania ofert przez jednego Wykonawcę na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca może przedłożyć jedną polisę odpowiednio na sumę gwarancyjną minimum 200 000 zł w przypadku złożenia oferty na dwie części, Wykonawca może przedłożyć jedną polisę odpowiednio na sumę gwarancyjną minimum 300 000 zł w przypadku złożenia oferty na trzy części.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się niezbędnym doświadczeniem, tj. wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty o łącznej wartości minimum 100 000,00 zł. w przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na jedną część. Wykonawca, który składał będzie ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, wykaże się niezbędnym doświadczeniem tj. wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej o łącznej wartości minimum 200 000,00 zł - gdy Wykonawca składa ofertę na dwie części i 300 000,00 zł – gdy Wykonawca składa ofertę na wszystkie trzy części. Wymienione wyżej roboty powinny odpowiadać swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Przez wykonanie 1 roboty Zamawiający rozumie pojedynczą umowę lub jedno zlecenie wykonane w ramach umowy, w przypadku gdy umowa obejmował kilka zleceń. a) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobą:- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnym na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 uPzp, w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, – Zakres przedstawionych dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiedniego warunku określonego w pkt 5.1.1. 2) SIWZ, 2) wykazu robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania oferty albo wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy ta roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.Zakres przedstawionych dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiedniego warunku określonego w pkt. 5.1.1. 3) SIWZ Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ – „Wykaz wykonywanych robót”. W razie konieczności szczególnie, gdy wykaz robót lub dowody potwierdzające czy roboty te zostały wykonane należycie, budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu na rzecz, którego roboty były wykonane o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. Ponadto, jeżeli załączony „Wykaz wykonanych robót” będzie potwierdzać wysokość tych robót w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych, 3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi - posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.– Zakres przedstawionych dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiedniego warunku określonego w pkt 5.1.1. 3) lit a) SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – „Wykaz osób”.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz ofertowy wg wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ,2) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowana Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik,
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały uregulowane w zał. nr 6 do SIWZ - wzór umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-26, godzina:
,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
„Budowa sieci oświetlenia ulicznego przy drodze wewnętrznej nr dz. 548, 978/1 i 1013 w miejscowości Przebieczany” „Budowa sieci oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 560067K E4-Płoszczyny-E4 w miejscowości Przebieczany” „Budowa sieci oświetlenia ulicznego przy drodze wewnętrznej nr dz. 294/2 w miejscowości Przebieczany” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci oświetlenia ulicznego przy drodze wewnętrznej nr dz. 548, 978/1 i 1013 w miejscowości Przebieczany Cała inwestycja znajduje się na działkach o nr 548, 978/1 i 1013 w miejscowości Przebieczany, gmina Biskupice.Zakres prac obejmuje:- budowę linii zasilanej z projektowanej rozdzielnicy oświetlenia ulicznego SON – 1f- budowa sieci kablowej oświetlenia ulicznegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:projekt wykonawczy,projekt budowlany,zgłoszenie projektu budowlanego,specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,przedmiar robót.Przed rozpoczęciem robót Wykonawca musi opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót, który powinien zatwierdzić w Starostwie Powiatowym w Wieliczce. Koszt projektu ponosi Wykonawca.Po zakończeniu robót Wykonawca dokona inwentaryzacji powykonawczej.2. „Budowa sieci oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 560067K E4-Płoszczyny-E4 w miejscowości Przebieczany”Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 560067K w miejscowości Przebieczany Cała inwestycja znajduje się na działkach o nr 419/3, 419/2, 419/1, 420/2, 420/1, 421, 427/2, 509/2 w miejscowości Przebieczany, gmina Biskupice.Zakres prac obejmuje:- budowę linii zasilanej z projektowanej rozdzielnicy oświetlenia ulicznego SON – 1f- budowa sieci kablowej oświetlenia ulicznegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:projekt wykonawczy,projekt budowlany,zgłoszenie projektu budowlanego,specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,przedmiar robót.Przed rozpoczęciem robót Wykonawca musi opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót, który powinien zatwierdzić w Starostwie Powiatowym w Wieliczce. Koszt projektu ponosi Wykonawca.Po zakończeniu robót Wykonawca dokona inwentaryzacji powykonawczej.3. „Budowa sieci oświetlenia ulicznego przy drodze wewnętrznej nr dz. 294/2 w miejscowości Przebieczany”Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci oświetlenia ulicznego przy drodze wewnętrznej nr dz. 294/2 w miejscowości Przebieczany Cała inwestycja znajduje się na działkach o nr 297/13, 298/5, 298/1, 299/11, 299/16, 299/10, 299/6, 299/5, 299/1, 294/2, 265/2, 265/3, 264/5 w miejscowości Przebieczany, gmina Biskupice.Zakres prac obejmuje:- budowę linii zasilanej z projektowanej rozdzielnicy oświetlenia ulicznego SON – 1f- budowa sieci kablowej oświetlenia ulicznegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:projekt wykonawczy,projekt budowlany,zgłoszenie projektu budowlanego,specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,przedmiar robót.Przed rozpoczęciem robót Wykonawca musi opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót, który powinien zatwierdzić w Starostwie Powiatowym w Wieliczce. Koszt projektu ponosi Wykonawca.Po zakończeniu robót Wykonawca dokona inwentaryzacji powykonawczej.Wykonawca wykona według projektu SON i przyłącz do sieci dystrybucyjnej (dotyczy wszystkich części). Uwaga !!!Po stronie Wykonawcy leży obowiązek dostarczenia bezusterkowego protokołów od zarządcy sieci tj. TAURON Dystrybucja S.A. (dotyczy wszystkich części).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232210-7, 45231400-9, 45316110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
„Budowa sieci oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 560005K w miejscowości Trąbki i drodze gminnej nr 560029K w miejscowości Zabłocie” „Budowa sieci oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 560001K w miejscowości Bodzanów” "Budowa sieci oświetlenia ulicznego przy drodze wewnętrznej nr 371 w miejscowości Biskupice” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 560005K w miejscowości Trąbki i drodze gminnej nr 560029K w miejscowości Zabłocie Cała inwestycja znajduje się na działkach o nr 864/1, 864/2, 865/1, 865/2, 866/5, 869/1, 869/2 w miejscowości Trąbki oraz na działkach o nr 137/20, 171, 137/14, 172/3, 137/22, 137/23, 172/1, 140/16, 140/15, 141, 142/7, 142/4, 142/3, 142/1, 181 w miejscowości Zabłocie, gmina Biskupice.Zakres prac obejmuje:- budowę linii zasilanej z projektowanej rozdzielnicy oświetlenia ulicznego SON – 1f- budowa sieci kablowej oświetlenia ulicznegoWykonawca wykona według projektu SON i przyłącz do sieci dystrybucyjnej (dotyczy wszystkich części). Uwaga !!!Po stronie Wykonawcy leży obowiązek dostarczenia bezusterkowego protokołów od zarządcy sieci tj. TAURON Dystrybucja S.A. (dotyczy wszystkich części). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:projekt wykonawczy,projekt budowlany,zgłoszenie projektu budowlanego,specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,przedmiar robót.Przed rozpoczęciem robót Wykonawca musi opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót, który powinien zatwierdzić w Starostwie Powiatowym w Wieliczce. Koszt projektu ponosi Wykonawca.Po zakończeniu robót Wykonawca dokona inwentaryzacji powykonawczej.2. „Budowa sieci oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 560001K w miejscowości Bodzanów”Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 560001K w miejscowości Bodzanów Cała inwestycja znajduje się na działkach o nr 135/5, 134, 107, 106, 105, 148, 149, 150, 151/2, 151/1, 90, 89/1 w miejscowości Bodzanów, gmina Biskupice.Zakres prac obejmuje:- budowę linii zasilanej z projektowanej rozdzielnicy oświetlenia ulicznego SON – 1f- budowa sieci kablowej oświetlenia ulicznegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:projekt wykonawczy,projekt budowlany,zgłoszenie projektu budowlanego,specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,przedmiar robót.Przed rozpoczęciem robót Wykonawca musi opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót, który powinien zatwierdzić w Starostwie Powiatowym w Wieliczce. Koszt projektu ponosi Wykonawca.Po zakończeniu robót Wykonawca dokona inwentaryzacji powykonawczej.3. Budowa sieci oświetlenia ulicznego przy drodze wewnętrznej nr 371 w miejscowości Biskupice”Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci oświetlenia ulicznego przy drodze wewnętrznej nr 371 w miejscowości Biskupice. Cała inwestycja znajduje się na działkach o nr 389, 101, 370/6, 371, 372, 373/2, 373/1, 374/9, 374/8, 374/7, 374/6, 374/3, 374/2, 374/10 w miejscowości Biskupice, gmina Biskupice.Zakres prac obejmuje:- budowę linii zasilanej z projektowanej rozdzielnicy oświetlenia ulicznego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:projekt wykonawczy,projekt budowlany,zgłoszenie projektu budowlanego,specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,przedmiar robót.Przed rozpoczęciem robót Wykonawca musi opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót, który powinien zatwierdzić w Starostwie Powiatowym w Wieliczce. Koszt projektu ponosi Wykonawca.Po zakończeniu robót Wykonawca dokona inwentaryzacji powykonawczej.Wykonawca wykona według projektu SON i przyłącz do sieci dystrybucyjnej (dotyczy wszystkich części). Uwaga !!!Po stronie Wykonawcy leży obowiązek dostarczenia bezusterkowego protokołów od zarządcy sieci tj. TAURON Dystrybucja S.A. (dotyczy wszystkich części).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232210-7, 45231400-9, 45316110-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
„Budowa sieci oświetlenia ulicznego przy drodze wewnętrznej nr dz. 288 w miejscowości Sułów” „Budowa sieci oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr dz. 295 i drodze gminnej nr 560051K w miejscowości Sułów” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci oświetlenia ulicznego przy drodze wewnętrznej nr dz. 288 w miejscowości Sułów.Cała inwestycja znajduje się na działkach o nr 294/2, 294/1, 288, 293/8, 293/7, 293/6, 293/4, 292/1, 291/5, 291/3, 290/16, 290/18, 290/14, 271/1, 271/2, 270, 269, 50/1, 50/2, 540, 52, 53, 266/4, 266/8 w miejscowości Sułów, gmina Biskupice.Zakres prac obejmuje:- budowę linii zasilanej z istniejącej rozdzielnicy oświetlenia ulicznego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:projekt wykonawczy,projekt budowlany,zgłoszenie projektu budowlanego,specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,przedmiar robót.Przed rozpoczęciem robót Wykonawca musi opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót, który powinien zatwierdzić w Starostwie Powiatowym w Wieliczce. Koszt projektu ponosi Wykonawca.Po zakończeniu robót Wykonawca dokona inwentaryzacji powykonawczej.2. „Budowa sieci oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr dz. 295 i drodze gminnej nr 560051K w miejscowości Sułów”Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr dz. 295 i drodze gminnej nr 560051K w miejscowości Sułów.Cała inwestycja znajduje się na działkach o nr 202, 228, 229, 295, 227/1, 227/2, 226/3, 226/4, 226/5, 134, 200, 225 w miejscowości Sułów, gmina Biskupice.Zakres prac obejmuje:- budowę linii zasilanej z projektowanej rozdzielnicy oświetlenia ulicznego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:projekt wykonawczy,projekt budowlany,zgłoszenie projektu budowlanego,specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,przedmiar robót.Przed rozpoczęciem robót Wykonawca musi opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót, który powinien zatwierdzić w Starostwie Powiatowym w Wieliczce. Koszt projektu ponosi Wykonawca.Po zakończeniu robót Wykonawca dokona inwentaryzacji powykonawczej.Wykonawca wykona według projektu SON i przyłącz do sieci dystrybucyjnej (dotyczy wszystkich części). Uwaga !!!Po stronie Wykonawcy leży obowiązek dostarczenia bezusterkowego protokołów od zarządcy sieci tj. TAURON Dystrybucja S.A. (dotyczy wszystkich części).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232210-7, 45316110-9, 45231400-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: