Rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z towarzyszącą infrastrukturą w miejscowości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z towarzyszącą infrastrukturą w miejscowości Wicko
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWicko
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-03
  • ZamawiającyGmina Wicko
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00026383
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z towarzyszącą infrastrukturą
w miejscowości Wicko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wicko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979772

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słupska 9

1.5.2.) Miejscowość: Wicko

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-352

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wicko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wicko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z towarzyszącą infrastrukturą
w miejscowości Wicko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-979e9d2b-7928-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RR.271.10.2021.AF

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja obejmuje realizację następującego zadania: Rozbudowa oczyszczalni ścieków
wraz z towarzyszącą infrastrukturą w miejscowości Wicko. Oczyszczalnia ma być
budowana w dwóch etapach i docelowo przystosowana do obsługi 1600 RLM, ścieków
komunalnych zgodnie dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę.
Oczyszczalnia ścieków ma zapewnić określony w przepisach prawa stopień oczyszczania
ścieków. Przedsięwzięcie zostało przyjęte przez Gminę ze względu na potrzebę:
- ochrony wód
- uporządkowanie gospodarki ściekowej;
- podniesienie atrakcyjności gospodarczej i turystycznej gminy.
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w celu
osiągnięcia łącznej obsługiwanej RLM wynoszącej 1600 w oparciu o technologię
modułowych oczyszczalni ścieków ze stałym pakietowym blokowym napowietrzanym
złożem biologicznym z automatyczną recyrkulacją osadów pompami mamutowymi wraz
z infrastrukturą towarzyszącą, zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na
budowę. Moduł funkcyjny oczyszczalni ścieków – wszystkie strefy modułu mające
styczność z agresywnym środowiskiem ścieków zbudowane są ze stali kwasoodpornej
przynajmniej V2A (1.4301) PNEN10020.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunkidotyczące:
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający odstępuje od wymaganiapodmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności
cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 2.000.000,00 zł przez okres realizacji przedmiotu umowy oraz przekazać
Zamawiającemu dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności przed podpisaniem umowy.
- Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej z tytułu prowadzonej działalności wobec
powierzonego mienia i osób trzecich od zniszczenia wszelkiej własności
spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy z polisą
OC oraz przedstawić dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej deliktowej przed podpisaniem umowy.
zdolności technicznej lub zawodowej
1) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże,
że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co
najmniej dwie roboty budowlane polegającą na budowie, przebudowie,
rozbudowie, modernizacji lub remoncie oczyszczalni ścieków
w technologii modułowej ze stali kwasoodpornej ze złożem biologicznym
zgodnej z założeniami dokumentacji przetargowej wraz z rozruchem
technologicznym w tym przynajmniej jedną o przepustowości Qdśr co
najmniej 200m3/d, o wartości robót na kwotę brutto minimum 1.500.000,00
zł każda z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty
zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowalnego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowalne
były wykonywane. Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-03 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-04

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp - Człuchów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp, na dachu hali produkcyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI