Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Siennie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Siennie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSienno
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-08
  • ZamawiającyGMINA SIENNO
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00273025
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Siennie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIENNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 36/40

1.5.2.) Miejscowość: Sienno

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-350

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: (48) 3786011

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sienno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.sienno.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Siennie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b978c60b-09af-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273025

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039329/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Siennie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
Przekazywanie pozostałych dokumentów i oświadczeń może nastąpić w sposób określony powyżej w pkt. 2. lub za pośrednictwem
e-mail: ug@sienno.pl
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: ug@sienno.pl
inwestycje@sienno.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymia-na
informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków
określonych w ustawie, odbywa się przy uży-ciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wy-konawcami odbywa się przy użyciu
MiniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej,
2. Zamawiający informuje, iż przekazywanie oferty oraz dokumentów i oświadczeń
składanych wraz z ofertą, odbywa się przy użyciu MiniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
(za
pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego
przez MiniPortal - Formularze do komunikacji -> Formularz do złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku),
3. Przekazywanie pozostałych dokumentów i oświadczeń może nastąpić w sposób
określony powyżej w pkt. 2. lub za pośrednictwem e-mail: ug@sienno.pl
Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania przesłane-go
za pośrednictwem e-mail pisma lub dokumentu lub wiadomości.
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elek-tronicznej, email: inwestycje@sienno.pl.
4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i
wykonawcy posługują się numerem oznaczeniem sprawy: KIR.271.1.2022
5. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formu-larza do komunikacji jako załączniki. Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicz-nych
musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grud-nia
2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
6. Adres skrzynki ePUAP: /9l604nbcu5/SkrytkaESP
7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na
ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” oraz do: „Formularza do komunikacji”,
8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu
MiniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji
publicznej ePUAP,
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formu-larzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,
10. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych infor-macji przyjmuje się datę ich przekazania na
ePUAP,
11. Identyfikator postępowania i link dla danego postępowania o udzielenie zamówie-nia
dostępne są na liście wszystkich postępowań na MiniPortalu, klikając wcześniej opcję
„Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
12. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH
OSOBOWYCH
- dla uczestników postępowań o udzielenie zamówień publicznych, wykonawców oraz innych osób, których dane osobowe
pozyskano w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę w
Gminie Sienno
TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA
Administratorem jest:
Wójta Gminy Sienno
DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA
Z administratorem – Wójtem Gminy Sienno można się skontaktować osobiście lub pisemnie adres 27-350 Sienno ul. Rynek 36/40
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Wójt Gminy Sienno wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@sienno.pl
lub pisemnie na adres Urzędu Gminy w Siennie, 27-350 Sienno ul. Rynek 36/40
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz
korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA
Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu: prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz
zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania
zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym.
Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie w/w ustaw.
ODBIORCY DANYCH
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane uprawnionym, zgodnie z przepisami w/w ustaw podmiotom: służbom; organom
administracji publicznej; sądom i prokuraturze; komornikom sądowym; państwowym i samorządowym jednostkom organizacyjnym
oraz innym podmiotom – w zakresie niezbędnym do realizacji zadań publicznych; osobom i jednostkom organizacyjnym, jeżeli
wykażą w tym interes prawny; jednostkom organizacyjnym, w celach badawczych, statystycznych, badania opinii publicznej, jeżeli
po wykorzystaniu dane te zostaną poddane takiej modyfikacji, która nie pozwoli ustalić tożsamości osób, których dane dotyczą;
innym osobom i jednostkom organizacyjnym, jeżeli wykażą interes prawny lub faktyczny w otrzymaniu danych, pod warunkiem
uzyskania zgody osób, których dane dotyczą określonych w odrębnych przepisach.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Dane osobowe będą przechowywane zgodnie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie
instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych oraz ustawy o zamówieniach publicznych.
PRAWA
PODMIOTÓW DANYCH
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w
państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani / Pana dane są pozyskiwane od osób i instytucji, których dane dotyczą oraz od instytucji prowadzących rejestry.
INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH
Obowiązek podania danych osobowych wynika z w/w ustaw.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KIR.271.8.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie oczyszczalni ścieków w Siennie wraz z niezbędną
infrastrukturą techniczną na działkach nr 1640 i 1641 obręb Sienno, na terenie gminy Sienno, powiat Lipsko, województwo
Mazowieckie.
Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:
Etap I: opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę, w tym:
1. Materiały przygotowawcze:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge-Sochaczew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge. Zalała się woda z kwiatka. Komoda Areka S131-KOM4S. Blat o wymiarze 101 x 41,5. Grubość. 3,2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Sienno: Przebudowa drogi gminnej nr 190519W w miejscowości Dębowe Pole
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Sienno: Przebudowa drogi gminnej nr 190519W w miejscowości Dębowe Pole
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa budynku filii bibliotecznej w Wysokiej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa podwójnej kancelarii w miejscowości Pogobie Średnie - II postępowanie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI