Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Wołkowyja

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Wołkowyja
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPolańczyk
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy Solina z/s w Polańczyku
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia769414-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 769414-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Wołkowyja
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku, krajowy numer identyfikacyjny 00068756300000, ul. ul. Wiejska  2 , 38-610  Polańczyk, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 692 118, e-mail urzad@esolina.pl, faks 13 4692321.
Adres strony internetowej (URL): www.esolina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.esolina.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku, ul. Wiejska 2, 38-610 Polańczyk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Wołkowyja
Numer referencyjny: WR.271.19.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszej inwestycji jest przebudowa i rozbudowa istniejącej mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków zlokalizowanej w miejscowości Wołkowyja na działkach oznaczonych numerem ewidencyjnym 960, 961 i 383/8. Oczyszczalnia zlokalizowana jest w południowej części miejscowości Wołkowyja, bezpośrednio przy drodze wojewódzkiej DW894 (Hoczew - Czarna) oraz w odległości ok. 30 m na zachód od brzegu zbiomika wodnego Solina, tuż przy ujściu rzeki Solinka do zbiornika.Obecnie teren oczyszczalni zagospodarowany jest istniejącymi obiektami mechaniczno - biologicznej oczyszczalni wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Po realizacji przedsięwzięcia do procesu oczyszczania ścieków zastosowana zostanie technologia niskoobciążonego osadu czynnego prowadzona w reaktorach membranowych (MBR). Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków umożliwi przyjęcie ścieków z rozbudowywanej sieci kanalizacyjnej i zapewni wysokoefektywne oczyszczanie ścieków dowożonych i dopływających siecią kanalizacyjną z miejscowości Wołkowyja, Rybne, Górzanka i Wola Górzańska oraz Bukowiec i Terka. W ramach planowanej rozbudowy oczyszczalnia zwiększy swoją obecną przepustowość z Qśr = 220 m3/d, Qmxd = 300 m3/d do Qśr.d =920m3/d przy Qmax.d=1196m3/d. 1. Przy realizacji przedsięwzięcia wykorzystane zostaną istniejące obiekty kubaturowe tj. budynek techniczny wielofunkcyjny i żelbetowe zbiorniki technologiczne poprzez ich adaptację na nowe funkcje w ciagu technologicznym oczyszczania ścieków. Ponadto na terenie oczyszczalni zaprojektowano nowe obiekty kubaturowe takie jak:1.1. Membranowe reaktory biologiczne ob. 3/1 (ciąg I)Powierzchnia zabudowy 134,71 m2, Powierzchnia netto 114,56 m2, Pojemność projektowana 515,52 m3, Kubatura brutto 791,77 m3, Kubatura netto 572,80 m3, Zbiorniki żelbetowe, ściany i płyta denna grubości 30 cm. Przekrycie stanowi płyta żelbetowa1.2. Membranowe reaktory biologiczne ob. 3/2 (ciąg II)Powierzchnia zabudowy 128,02 m2, Powierzchnia netto 107,56 m2, Pojemność projektowana 479,53 m3Kubatura brutto 709,42 m3Kubatura netto 532,80 m3Zbiorniki żelbetowe, ściany i płyta denna grubości 30 cm. Przekrycie stanowi płyta żelbetowa.1.3. Budynek techniczny nadbudowany na reaktorze 3/2,W budynku zlokalizowana zostanie kompletna linia odwadniania i higienizacji osadu nadmiernego z prasą śrubowo - talerzową oraz wiata dla przyczepy na osad odwodniony.Powierzchnia całkowita(budynek + wiata) 142,68 m2, Powierzchnia zabudowy wiatą 48,83 m2, Powierzchnia netto (budynek + wiata) 124,12 m2Kubatura brutto 700,14 m3Budynek murowany z drobnowymiarowych elementów murowych - pustaków ceramicznych. Ściany wzmocnione rdzeniami żelbetowymi. Obok wiata dla przyczepy na osad odwodniony. Przekrycie dachem dwuspadowym. Dostęp do obiektu schodami konstrukcji stalowej, stopnie z krat ażurowych. Przed drzwiami wejściowymi podest żelbetowy umożliwiający transport sprzętu i wyposażenia do obiektu po zdemontowaniu barierek ochronnych.1.4. Komora obsługi membranowych reaktorów biologicznych - ob. 3/3Powierzchnia zabudowy 36,45 m2, Powierzchnia netto 28,16 m2, kubatura brutto 132,71 m3, Pomieszczenie w formie komory żelbetowej przylegającej do zbiornika z dostępem z zewnątrz.1.5. Biofiltr powietrza - ob. 4W celu neutralizacji substancji odorowych do powietrza zaprojektowana została instalacja biofiltra. Montaż instalacji biofiltra o wydajności 1000 m3/h oczyszczającego powietrze z komór technologicznych. Biofiltr o wydajności 1000 m3/h wykonany będzie w formie wolnostojącego kontenera odpomego na warunki atmosferyczne. Biofiltr ustawiony będzie na stropie membranowego reaktora biologicznego.1.6. Stacja zlewcza ścieków dowożonych - ob. 5Do przyjmowania ścieków dowożonych zaprojektowano kontenerową stację zlewczą umożliwiającą hermetyczny zrzut i pomiar jakości ścieków dostarczanych wozami asenizacyjnymi.Powierzchnia zabudowy 3,36 m2.1.7. Agregat prądotwórczy - ob. nr 6Jako zapasowe źródło zasilania w energię elektryczną zaprojektowano wolnostojący agregatprądotwórczy w obudowie dźwiękochłonnej posadowiony na fundamencie betonowym.Powierzchnia zabudowy 3,60 m2.Obiekty istniejące modernizowane technologicznie,1.8. Istniejący budynek techniczny wielofunkcyjny - ob. 1Powierzchnia zabudowy 154,32 m2. W budynku przewiduje się następujący zakres robót:- demontaż istniejących urządzeń i orurowania: sitopiaskownik, sprężarki, workownica,- montaż nowych urządzeń, orurowania i armatury wraz z dostosowaniem zasilania elektrycznego do projektowanych urządzeń tj. sitopiaskownika, dmuchaw sprężonego powietrza, wentylatorów dachowych,1.9. Istniejący wielokomorowy zbiornik technologiczny - ob. 2Powierzchnia zabudowy 192,38 m2. Modernizacja istniejącego wielokomorowego zbiornika technologicznego polegać będzie na zaadaptowaniu go ma komory: zbiornika ścieków dowożonych, zbiorników buforowych, komór stabilizacji tlenowej osadu, komory zagęszczania osadu i zbiornika ścieków oczyszczonych.W obrębie zbiornika przewiduje się następujący zakres robót:- demontaż istniejących urządzeń i orurowania: pompy, moduły, - montaż nowych urządzeń, orurowania i armatury wraz z dostosowaniem zasilania elektrycznego do projektowanych urządzeń tj. pomp zatapialnych, mieszadeł, urządzeń kontrolno – pomiarowych.1.10. Istniejąca pompownia ścieków własnych z budynku wielofunkcyjnego - ob. 7Przewiduje się następujący zakres robót:- demontaż istniejącej nieszcżelnej betonowej studni wraz z wyposażeniem,- montaż nowej studni pompowni wraz z wyposażeniem w wykonaniu z tworzywa sztucznego lub betonowej.Obiekt przewidziane do likwidacji:- Istniejące studnie kontaktowe, - fragmenty sieci zewnętrznych zaznaczone w części graficznej, - fragment istniejącego ogrodzenia terenu. 2. Plac wokół projektowanych zbiorników i projektowane miejsca parkingoweWarstwę wierzchnią stanowi kostka brukowa grubości 8 cm, ułożona na warstwie podsypki cementowo - pisakowej. Warstwę konstrukcyjną stanowi kruszywo mineralne łamane, ułożone na geotkaninie separacyjno-wzmacniającej. Geotkaninę należy zabezpieczyć przed przecięciem.Warstwy nawierzchni:- Kostka brukowa gr 8cm, - Podsypka piaskowo cementowa gr 5cm, - Podbudowa z kruszywa łamanego stabiliżowanego mechaniczne gr. min 40cm. Nawierzchnia placów i dróg zostanie wykonana z zastosowaniem krawężnika typu ciężkiego wtopionego. Natomiast opaski wokół obiektów wykonać z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 5cm, z zastosowaniem obrzeża betonowego. Pomiędzy istniejącymi drogami a nowo projektowanymi zastosować krawężnik najazdowy.3. Wylot ścieków oczyszczonych (istniejący)Istniejący wylot ścieków oczyszczonych ze względu na bliskość prowadzenia prac budowlanych należy odpowiednio zabezpieczyć a w przypadku jego uszkodzenia odbudować wraz z wykonaniem umocnienia skarpy poniżej i powyżej. Uzbrojenie terenu - sieci sanitarne i rurociągi technologiczne.3.1 Rurociąg tłoczny ścieków dowożonychRurociągiem tym transportowane będą ścieki z komory zbiomika ścieków dowożonych na projektowany sitopiaskownik zlokalizowany w istniejącym budynku technicznym wielofunkcyjnym. Rurociąg tłoczny wykonany z rur PEHD SDR 17,6 DN 110 mm.3.2 Rurociąg ścieków oczyszczonychRurociąg ścieków oczyszczonych wyprowadzony będzie z komory obsługi ob. 3/3, w której zainstalowany będzie układ pomiaru przepływu ścieków odprowadzanych do odbiornika. Rurociąg grawitacyjny wykonany z rur PVC, DN200 x 5,9 mm.3.4 Rurociągi sprężonego powietrzaPowietrze do komór reaktorów biologicznych i komory stabilizacji osadu doprowadzane będzie z projektowanych dmuchaw powietrza zlokalizowanych w istniejącym budynku technicznym wielofunkcyjnym. Rurociągi wykonane będą ze stali nierdzewnej gat. min. 1.4301:- 2x rurociąg doprowadzający sprężone powietrza do modułów membranowych MBR o średnicy DN129x2,- 2x rurociąg doprowadzający sprężone powietrza do rusztów napowietrzających w reaktorach biologicznych o średnicy DN129x2,- 1x rurociąg doprowadzający sprężone powietrza do rusztów napowietrzających w komorach stabilizacji tlenowej osadu o średnicy DN114x2,3.5 Rurociąg ścieków oczyszczonychŚcieki oczyszczone po pomiarze ich ilości na przepływomierzu zlokalizowanym w obiekcie 3/3, odprowadzane będą w kierunku wylotu projektowanym rurociągiem d-200 mm x 5,9 mm.3.6. Instalacja wodociagowaZaopatrzenie w wodę dla nowych obiektów tj. kontenerowej stacji zlewczej i budynku technicznego wykonane będzie z istniejącego budynku oczyszczalni ob.1 z rur PEHD100 PN10 d - 40x3,7 mm.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również:4.1 Budowę zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 894 Hoczew - Wołkowyja - Czarna stanowiącej działkę nr ewid. 800 w km 18+225 - strona lewa do działki nr ewid. 960 i 961 w miejscowości Wołkowyja.4.2 Dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb oczyszczalni ścieków o mocy nie mniejszej niż 17,28 kW. Panel monokrystaliczny o mocy nie mniejszej niż 360W. Efektywność: nie mnijesza niż 20 [%]. Obciążalność śniegiem: nie mniejsza niż 5400 [Pa]. Obciążalność wiatrem: nie mniejsza niż 4000 [Pa]. Trójfazowy beztransformatorowy falownik o mocy nie mniejszej niż 15 kW. Stopień ochrony IP66. Europejska sprawność nie mniejsza niż 97 [%]. Montaż na dachu budynku technicznego i wiaty osadu. Konstrukcja systemowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku nr 5 do SIWZ - Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45111291-4
45200000-9
45400000-1
45233000-9
45231300-8
45232421-9
45232423-3
45252200-0
45330000-9
45311000-0
45312310-3
45317300-5
48800000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 30.12.2022

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca potwierdzi, że spełnia ten warunek jeżeli przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej: - jedną robotę budowlaną w której zakres wchodziła przebudowa, rozbudowa lub budowa oczyszczalni ścieków (w rozumieniu Prawa Budowlanego) o przepustowości minimum Qdśr = 900 m3/dobę w technologii MBR o wartości minimum 5 000 000,00 złotych brutto w jednej umowie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca przedstawia informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca przedstawia wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty przetargowej, 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy pzp), 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej wykazu złożonych ofert przedłoży oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych), Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Nowy BFG S.A. 64 8642 1012 2003 1206 0654 0002, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do umowy w następującym zakresie: a) w przypadkach określonych w art. 144 ustawy PZP, b) terminu wykonania zamówienia. 3. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie: a) gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność przy czym warunkiem wprowadzenia zmian w umowie jest: - wpis w dzienniku budowy Inspektora nadzoru inwestorskiego o braku możliwości prowadzenia robót budowlanych z uwagi na warunki atmosferyczne, - jednoczesny braku możliwości realizacji innych robót np. niezależnych od warunków atmosferycznych, potwierdzony wpisem Inspektora nadzoru inwestorskiego, b) w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej, przy czym warunkiem wprowadzenia zmian w umowie jest: - wpis w dzienniku budowy inspektora nadzoru inwestorskiego o konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - dokonanie zmian w dokumentacji lub usunięcie błędów przez projektanta, c) wystąpi opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji publicznej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, d) gdy wystąpią opóźnienia w wydaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp. przez właściwe organy, niezbędnych do wykonania niniejszej umowy, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje, zezwolenia, uzgodnienia itp. powinny zostać wydane oraz opóźnienie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, f) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,4. Warunki zmiany dla ust. 3: 1) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Inspektorowi nadzoru inwestorskiego wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany, 2) wniosek powinien zostać przekazany niezwłocznie, gdy Wykonawca dowiedział się lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach, 3) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem wszelkich innych dokumentów wymaganych Umową stosowanie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany, 4) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia bieżącej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia żądania zmiany i przechowywania jej na terenie budowy lub w innym miejscu wskazanym przez Inspektora nadzoru inwestorskiego, 5) po otrzymaniu wniosku Inspektor nadzoru inwestorskiego jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadności, do kontroli dokumentacji, o której mowa w pkt 4) i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bieżącej uzasadniającej żądanie zmiany, 6) Wykonawca jest zobowiązany do okazania do wglądu Inspektorowi nadzoru inwestorskiego dokumentacji, o której mowa w pkt 4) i przedłożenia na żądanie Inspektora nadzoru inwestorskiego jej kopii, 7) w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku wraz z informacją uzasadniającą żądanie zmiany Umowy, Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany Umowy i przekazania go Zamawiającemu wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany. 8) w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, zaopiniowanego przez Inspektora nadzoru inwestorskiego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 5. Dla punktów a) i b) w ust. 3 obowiązują dodatkowo warunki w nich zapisane.6. W przypadku zajścia okoliczności uzasadniających zmianę terminu wykonania zamówienia, strony niniejszej umowy ustalą nowy termin, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu wykonania zamówienia równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI