ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MARGONINIE – ETAP I

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MARGONINIE – ETAP I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMargonin
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Margonin
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia776960-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 776960-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Gmina Margonin: ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MARGONINIE – ETAP I
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Margonin, krajowy numer identyfikacyjny 52940490957000, ul. ul. Kościuszki  13 , 64-830  Margonin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 846 068, e-mail sekretariat@margonin.pl, przetargi@margonin.pl, faks (067) 284 72 73.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.margonin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.margonin.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.margonin.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Margoninie, ul. Kościuszki 13 64-830 Margonin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
www.bip.margonin.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MARGONINIE – ETAP I
Numer referencyjny: ZP.271.33.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje:STACJA ODWADNIANIA OSADU „SOO”- istniejącamodernizację istniejącej prasy polegający na:wymianie taśm filtrujących,wymianie kompletu łożysk,wymianie kompletu rolek,wymianie osprzętu pneumatycznego układu prowadzenia taśm, wymianie zabezpieczeń elektrycznych,wymianie napędu taśm,wymianie uszczelnień,wymianie rusztu podporowego taśm,wymianie skrobaków,czyszczeniu i konserwacji konstrukcji nośnej,wpięcie pompy nadawy do nowego układu sterowania,remont flokulatora:wymiana napędu,wymianę pompy wody płuczącej,montaż układu filtracji wody technologicznej,Remont stacji przygotowania polielektrolitu polegający na:wymianie kompletu osprzętu elektrycznego i armatury,wymianie napędu mieszadeł,czyszczeniu i konserwacji konstrukcji zbiornika,podłączeniu pompki dozowania emulsji,wymianę sprężarki,wymianę pompy dozowania roztworu polielektrolitu,wymianę przepływomierza roztworu polielektrolitu,wymianę szafy sterownicze,wymianę przenośnika ślimakowego osadu,wymianę układu dozowania wapna,STACJA DMUCHAW „SD” - istniejącademontaż istniejących dmuchawmontaż nowych dmuchawELEMENTY KUBATUROWE:Fundament żelbetowy pod dmuchawę;L*B=1,33*1,4 m - istniejącyWYPOSAŻENIE:Dmuchawa reaktorów biologicznych o parametrach: Q=12,2 m3/min; p=600 mbar; Ps=18,5kW ( moc pobierana 16,3 kW); m=535kg (masa bez obudowy); w obudowie dźwiękochłonnej, napęd pasowy;Agregat współpracujący z falownikiemGŁÓWNA POMPOWNIA ŚCIEKÓW „GPS”Zwiększenie ilości ścieków dopływających do głównej pompowni ścieków oraz zły stan techniczny istniejącej pompowni ścieków wymaga wybudowania nowej pompowni. Wzrost przepustowości hydraulicznej pompowni wymaga również wykonania rurociągu tłocznego o większej średnicy. Istniejący rurociąg będzie pełnił funkcję rurociągu awaryjnego. Nowa główna pompownia ścieków wykonana będzie w formie zagłębionej komory żelbetowej składającej się dwóch komór czerpalnych i komory armatury. Na rurociągach dopływowych do komór czerpalnych zamontowane będą zasuwy pozwalające w sytuacjach awaryjnych na wyłączenie komory z eksploatacji. W części komorze suchej zamontowana zostanie armatura odcinająca, zwrotna oraz przepływomierz. Zadaniem przepływomierza będzie pomiar ilości ścieków dopływających do oczyszczalni oraz możliwość sterowania praca pomp. Zatapialne pompy w komorach czerpalnych sterowane będą za pomocą falowników. Teren pompowni będzie ogrodzony z bramą i furtką, a komunikacyjne powiązany z drogą łączącą ulicę Cmentarną z terenem oczyszczalni.Oczyszczalnia ściekówDla uzyskania właściwego efektu technologicznego w zmienionych warunkach ilości i jakości ścieków dopływających w stosunku do wielkości projektowanych, konieczna jest zarówno przebudowa jak i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Margoninie. Przewiduje się niżej wymieniony zakres modernizacji i rozbudowy istniejących obiektów w części mechanicznej i biologicznej oczyszczalni oraz gospodarki osadowej z częściowym wykorzystaniem istniejących urządzeń i obiektów.Zakres część mechanicznejW zakresie części mechanicznej przewiduje się:budowę głównej pompowni ścieków z wyposażeniem technologicznym i rurociągiem tłocznym, ( lokalizacja ca 370 m przed oczyszczalnią teren nie zurbanizowanym)przebudowę kratowni polegającą na wykonaniu:remoncie ogólnobudowlanym budynku (czyszczenie, malowanie),montażu sitopiaskownika o większej przepustowości ,wymianie elementów automatyki i sterownia automatycznej stacji ścieków dowożonych,montażu układu detekcji gazów niebezpiecznych (siarkowodór, metan) w powiązaniu z systemem wentylacji.Specyfikację obiektów i podstawowego wyposażenia ujęto w tab.25.ELEMENTY KUBATUROWE:Zbiornik żelbetowy podziemny, przykryty, wyniesiony 0,2 m nad terenem składający się z trzech komór:dwóch komór czerpalnych o wymiarach każdej:L*B*H=2,6*1,7*4,0 m z włazami obsługowymi ze stali k/o o wymiarach l*b=100*70 cm,komory zasuw o wymiarach: L*B*H=3,65*2,8*2,3 m z włazem obsługowym ze stali k/o o wymiarach l*b=70x70 cm oraz drabiną ze stali k/oWYPOSAŻENIE:Pompa do ścieków; wirowa, zatapialna z kolanem sprzęgającym i prowadnicami; Q=118,0 m3/h, Hc=7,2 m, (Q=0…145m3/h, H=18,0…5,0 m), m=138kg, P=5,5 kW; współpracująca z falownikiem; wyposażona w czujnik przecieku i temperatury (termostat)Żurawik słupowy obrotowy z napędem ręcznym, udźwig Q=150 kg, wyk. stal k/oZastawka naścienna na otwór DN 300 z przedłużonym trzpieniem i kolumienką, wyk. stal k/oARMATURA:Zawór zwrotny kulowy DN 150Zasuwa kołnierzowa miękkouszczelniona DN 150Zasuwa kołnierzowa miękkouszczelniona DN 200Zasuwa miękkouszczelniona DN 300 z obudową i skrzynką ulicznąPrzepływomierz elektromagnetyczny DN 200RUROCIAGI:Rura ze stali kwasoodpornej Dz 156*3,0; stal OH18N9 (1.4301)Rura ze stali kwasoodpornej Dz 206*3,0; stal OH18N9 (1.4301)Zwężka asymetryczna ze stali k/o DN 80/150Zwężka symetryczna ze stali k/o DN 150/200Przejście wodoszczelne dla r. k/o Dz 156*3,0 – uszczelnienie łańcuchem z elementów elastomerowym łączonych śrubami ze stali k/oPrzejście wodoszczelne dla r. k/o Dz 206*3,0 – uszczelnienie łańcuchem z elementów elastomerowym łączonych śrubami ze stali k/oPrzejście wodoszczelne dla r. k/o Dz 306*3,0 – uszczelnienie łańcuchem z elementów elastomerowym łączonych śrubami ze stali k/oRuszt drabinowy ze stali k/oOpaska montażowa na rurociąg k/o Dz 206*3,0; wyk. stal k/oRuszt drabinowy ze stali k/oPodpory ze stali k/oRura wywiewna PVC Dz 160/110KRATOWNIA „KRT” istniejącademontaż ist. sitopiaskownika z instalacją technologiczną,poszerzenie zagłębienia pod sitopiaskownikiem,montaż nowego sitopiaskownika z instalacją technologiczną,zmiana lokalizacji szafki sterowniczej stacji zlewczej ścieków dowożonych,montaż układu detekcji gazów niebezpiecznych (metanu i siarkowodoru) w powiązaniu z instalacją mechanicznej instalacji wentylacyjnejELEMENTY KUBATUROWE:Poszerzenie zagłębienia pod sitopiaskownikiem przykryte kratką pomostowąZestaw do mechanicznego oczyszczania ścieków z sitem ślimakowym 500/5 o wydajności Q=70 dm3/s i piaskownikiem poziomym o wydajności Q=45 dm3/s przy której efektywność usuwania piasku wynosi 90%, (średnica ziarna >0,2 mm), P=2,24 kW, m=1500 kg ( pusty zbiornik) wysyp skratek i piasku wyposażony w workownicęInstalacja wentylacji z układem detekcji gazów niebezpiecznych (metan i siarkowodór)Instalacja ogrzewaniaARMATURA:Zasuwa nożowa DN 200Zasuwa kołnierzowa miękkouszczelniona DN 150 z obudową i skrzynką ulicznąZasuwa kołnierzowa miękkouszczelniona DN 250 z obudową i skrzynką ulicznąRUROCIAGI:Rura ze stali kwasoodpornej Dz 133,6*3,0; stal OH18N9 (1.4301)Rura ze stali kwasoodpornej Dz 206*3,0; stal OH18N9 (1.4301)Rura ze stali kwasoodpornej Dz 256*3,0; stal OH18N9 (1.4301)Zwężka DN 250/150 ze stali k/oTrójnik Dz 250/200INNE:Przejście wodoszczelne dla r. k/o Dz 206*3,0 – uszczelnienie łańcuchem z elementów elastomerowym łączonych śrubami ze stali k/oPodpora ze stali k/oOpaska montażowa na rurociąg k/o Dz 206*3,0; wyk. stal k/oREAKTOR BIOLOGICZNY - ISTNIEJĄCYWYMIANA URZADZEŃ- MIESZADŁA 4 SZT , POMPY RECYRKULACJI 2 SZTWYPOSAŻENIE:Mieszadło zatapialne średnioobrotowe z prowadnicą (stal k/o) i urządzeniem wyciągowym; m=53 kg, P=1,5 kW,Mieszadło zatapialne średnioobrotowe z prowadnicą (stal k/o) i urządzeniem wyciągowym; m=59 kg,: P=3,0 kW,Pompa recyrkulacji wewnętrznej, wirowa, zatapialna z kolanem sprzęgającym i prowadnicami; o parametrach Q=90 m3/h, H=4,8 m, (Q=0…108m3/h, H=9,3…3,5 m), m=74 kg, P=2,6 kW.WIZJA LOKALNAZamawiający dopuszcza możliwość wizji lokalnej, celem uzyskania informacji, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W przypadku chęci udziału w wizji lokalnej należy zgłosić taką potrzebę pocztą elektroniczną na adres: wodkan@zukmargonin.pl Zamawiający wyznaczy konkretny termin przeprowadzenia wizji lokalnej, o czym, poinformuje Wykonawców, Wizja lokalna może odbyć się w dni powszednie w terminie od dnia 11 stycznia 2021r. do dnia 15 stycznia 2021r., od godz. 8.00 do godz. 14.00.Zamawiający nie uwzględnił w zakresie robót uporządkowanie systemu sterowania po zmianie urządzeń na nowe. Nowe urządzenia mogą mieć inne parametry techniczne.Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,f) standardów emisyjnych.Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (co potwierdza wyrok Krajowej Izby Odwoławczej nr 2315/13 z dnia 14 października 2013 r.).Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. Wykonawca oświadcza w formularzu ofertowym, czy dla celów kalkulacji ceny ofertowej przyjął materiały/wyroby/urządzenia, o których mowa w dokumentacji przetargowej, czy też zastosował materiały/wyroby/urządzenia o parametrach równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „Wykaz zastosowanych materiałów/urządzeń/wyrobów równoważnych”, oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. UWAGA: W przypadku zaoferowania materiałów/urządzeń/wyrobów niespełniających minimalnych parametrów jakościowych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako że jej treść nie będzie odpowiadała treści SIWZ.W przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, skutkujących koniecznością zmiany dokumentacji projektowej Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia wykona zmiany dokumentacji projektowej, jak również we wszystkich innych dokumentach, jeżeli wprowadzone zmiany skutkują zmianą w tych dokumentach, w terminie realizacji umowy i kosztach zawartych w cenie oferty. Zamawiający nie przewiduje z tytułu wprowadzania zmian w dokumentacji projektowej zmiany ceny oferty złożonej przez wykonawcę wybranego jak również nie przewiduje zmiany terminu realizacji zamówienia. Zmiany dokumentacji projektowej muszą zostać opracowane przez osobę posiadającą wymagane prawem uprawnienia. Ponadto w przypadku dokonywania zmian w zakresie dokumentacji projektowej Zamawiający nie dopuszcza wprowadzenia zmian w zakresie zwiększenia przyjętej w projekcie mocy przyłączeniowej do obiektu. Wskazane w udostępnionych przedmiarach robót, stanowiących materiał pomocniczy i orientacyjny, nazwy własne materiałów i urządzeń należy czytać „lub równoważne”.Deklaracje zgodności, atesty, świadectwa jakości (certyfikaty) i inne dokumenty stwierdzające jakość wbudowanych materiałów i zamontowanych urządzeń wykonawca będzie dostarczał w trakcie realizacji przedmiotu umowy na każde żądanie inspektora nadzoru, a po jej zakończeniu dołączy do dokumentacji powykonawczej.Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w Specyfikacjach Technicznych lub dokumentacji projektowej.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, na które składają się: projekty budowlane, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz pomocniczo przedmiar robót budowlanych. Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8.DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA – KLAUZULA SPOŁECZNA.1) Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudnione były co najmniej 3 osoby w wieku powyżej 50 lat na podstawie umowy o pracę.2) Zatrudnienie minimalnej liczby osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy na realizację przedmiotu zamówienia.3) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osób. Na żądanie zamawiającego wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osób.4) W przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej liczby wskazanych osób, zamawiający będzie uprawniony do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia

II.5) Główny kod CPV: 45252127-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45252200-0
45262300-4
45300000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a. Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie/modernizacji oczyszczalni ścieków o wydajności do Qsrd= 1000 m3/d wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - załącznik nr 6 do SIWZ.Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.b. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń– załącznik nr 7 do SIWZZamawiający uznaje wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1332) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2016, poz. 65 ze zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,1. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w:a) punkcie VII.3 ppkt. 1), składa wyciąg z innego odpowiedniego rejestru lub, w przypadku braku takiego rejestru w państwie, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, innego równoważnego dokumentu wydanego przez właściwy organ sądowy lub administracyjny państwa, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane w ppkt. 1) a) nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.3) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osób, które mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, których dotyczą dokumenty wskazane w VII.3 ppkt. 1), składa dokumenty, o których mowa w ppkt. 1) a) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. W przypadku, gdy w państwie, w którym mają miejsce zamieszkania wskazane w zdaniu pierwszym osoby, nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie tych osób złożonym przed notariuszem lub przed właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tych osób organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – załącznik nr 6 do SIWZ.Zakres dokumentu musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt V.2. ppkt 3a) 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (załącznik nr 7 do SIWZ). Zakres dokumentu musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt V.2. ppkt 3b)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
formularz ofertowy - zał . nr 1, W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 ustawy Pzp w terminie 3 dni od przekazania na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.margonin.pl Informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.2) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (zobowiązanie innego podmiotu – załącznik nr 4), w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące:a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia,c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,d) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą 3) Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. VII.3. ppkt. 1 w odniesieniu do podmiotów na zdolnościach lub sytuacji których polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzpdowód zapłaty wadium, pełnomocnictwo ( o ile dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 19.000,00 zł, słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych brutto 00/100.3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:BS Chodzież/ oddz. Margonin 81 8945 0002 1300 0101 2000 0060 z adnotacją: "wadium – ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MARGONINIE – ETAP I5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela.10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:1) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) wystąpienia niezależnych od stron okoliczności lub działania siły wyższej powodujących konieczność wprowadzenia zmian do realizowanego przedmiotu umowy, b) czasowego wstrzymania robót z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy (przez Zamawiającego lub wskutek decyzji administracyjnej), c) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych istotnych dla realizacji robót, d) wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania dokumentacji do wymogów prawnych; e) udzielenia zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym i spełniających wymagania art. 144 ust. 1 pkt 2 Ustawy, f) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,g) odmowy wydania przez organ administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,h) przekroczenie wskazanych prawem terminu wydania przez organy administracji decyzji,2) Zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy, na skutek zmian technologicznych, spowodowanych w szczególności: a) niedostępnością na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów, b) pojawienie się na rynku materiałów nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji zamówienia lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości robót; c) pojawienie się nowszej technologii wykonania robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. 3) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, wynikających z wprowadzonych w dokumentacji projektowej zmian na etapie realizacji. W tym wypadku Wykonawca sporządzi kosztorys zamienny, który będzie podlegać zatwierdzeniu przez Zamawiającego,4) zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.5) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego jeśli wynika to z okoliczności, które trudno było przewidzieć w momencie udzielenia zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone proporcjonalnie do zakresu wykonanych robót,6) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 7) Zmiana osób wymienionych w umowie po każdej ze stron a także zmiana danych podmiotowych wykonawcy. 8) Zmiana przepisów prawnych, które skutkują zmianą wydanych dla realizowanego przedsięwzięcia decyzji administracyjnych.2. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do przedłożenia uzasadnionego, pisemnego wniosku wraz z udokumentowaniem zaistnienia którejkolwiek z przesłanek wymienionych w ust. 1 niniejszego paragrafu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI