Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa mostu przez rzekę Szkwa w ciągu drogi powiatowej nr 2504W Myszyniec - Wolkowe – Krysiaki – Dudy Puszczańskie – Zalas w msc. Krysiaki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarzad Dróg Powiatowych w Ostrołęce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550670938
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lokalna2
1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 760 26 21
1.5.8.) Numer faksu: +48 29 760 26 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpo-ka@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroleka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa mostu przez rzekę Szkwa w ciągu drogi powiatowej nr 2504W Myszyniec - Wolkowe – Krysiaki – Dudy Puszczańskie – Zalas w msc. Krysiaki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca9cf6e6-8c87-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000182/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Rozbudowa mostu na rzece Szkwa w msc. Krysiaki wraz z dojazdem na terenie gminy Łyse
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4386673.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/438667
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie P.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy P.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500MB. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:1) Drogą elektroniczną za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/438667 i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 2) Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przekazania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. 3) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi napytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 4. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na https://platformazakupowa.pl/transakcje/438667 na stronie prowadzonego postępowania. Link do platformy dostępny jest również na stronie internetowej ZDP pod adresem https://www.zdp.ostroleka.pl w zakładce zamówienia publiczne. 1) Po wypełnieniu Formularza składania ofert i dołączeniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”. 2) Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznie podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl, wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesyłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zalecamy stosowanie podpisu na każdym załączonym pliku osobno, w szczególności wskazanych w art. 63 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp, gdzie zaznaczono, iż oferty oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 sporządza się pod rygorem nieważności, w postaci lub formie elektronicznej i opatruje się odpowiednio w odniesieniu do wartości postępowania kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3) Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona. 5. Rejestracja i korzystanie z Platformy: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje . Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce z siedzibą przy ul. Lokalnej 2, 07-410 Ostrołęka (nr tel. 29 760-26-53), adres e-mail; zdpo-ka@wp.pl;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:zdpo-ka@wp.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu podstawowego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.z.p.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DT.252.I.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa mostu przez rzekę Szkwa w ciągu drogi powiatowej nr 2504W Myszyniec – Wolkowe – Krysiaki – Dudy Puszczańskie – Zalas w msc. KrysiakiZamówienie obejmuje: Roboty przygotowawcze- Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie,- Stabilizacja pasa drogowego, osadzenie słupków granicznych po dokonanym podziale działek i poszerzeniu pasa drogowegoRoboty rozbiórkowe- Nawierzchnia bitumiczna na jezdni grub. średnio 10-15 cm przez frezowanie - na długości mostu i dojazdów,- Konstrukcja jezdni i podbudowa w obrębie wykopu za przyczółkami i na dojazdach - grub. średnia 35 cm,- Warstwy wierzchnie poboczy na długości mostu - grub. średnio 10-15 cm,- Żelbetowo-stalowe balustrady na długości mostu,- Żelbetowa konstrukcja przęsła mostu - rozbiórka w 2 etapach z przecięciem podłużnym w obrębie środka jezdni, w przypadku konieczności utrzymania ruchu wahadłowego na moście,- Górna część żelbetowego i betonowego korpusu, skrzydeł i odsadzek fundamentów przyczółków - rozbiórka w 2 etapach w przypadku konieczności utrzymania ruchu wahadłowego na moście,- Betonowe schody skarpowe,- Umocnienia skarp nasypu przy przyczółkach - bloczki betonowe. Roboty ziemne- Wykonanie wykopów w gruntach I-V kat,- Wykonanie wykopów pod posadowienie obiektu,- Wykonanie wykopu pod żelbetowe ścianki czołowe na wlocie i wylocie,- Wykonanie bagrowania dna pod projektowane umocnienie,- Wywóz urobku z wykopów i bagrowania, wraz z utylizacją,- Odwodnienie wykonywanych wykopów.Zasypanie wykopów wraz z transportem- Pozyskanie gruntu dla zasypania wykopów wraz z transportem,- Zasypanie wykopów i wykonanie zasypki ścianki czołowej, wraz z zagęszczeniem gruntu.Wykonanie nasypów- Wykonanie poszerzenia korony nasypu drogowego z gruntu kat. I-VI na dojeździe do mostu od strony Dud Puszczańskich,- Wykonanie (odtworzenie) rowów przydrożnych wzdłuż dojazdu od strony Dud Puszczańskich - profilowanie z usunięciem nadmiaru gruntu,- Wykonanie poszerzenia nasypu drogowego z gruntu kat. I-IV na dojeździe od strony Krysiaków, Odwodnienie korpusu drogowego- Przepusty pod koroną drogi - Wykonanie konstrukcji z blach falistych typu MP 200 BC21 (lub innej spełniającej podane w projekcie wymagania): przekrój ramownicowy 6,95x2,17 m z dodatkowym zabezpieczeniem antykorozyjnym powłoką polimerową 2-stronną grubości 300 m, nośność kl. A (50 ton),- Wykonanie "parasola" nad konstrukcją z 2 warstw geowłókniny 500 g/m2 oraz 1 warstwy folii HDPE, wraz z wykonaniem drenu chłonnego z mieszanki kruszyw mineralnych (pospółki),- Wypełnienie przestrzeni między istniejącymi korpusami przyczółków i żelbetowymi podporami projektowanej konstrukcji obiektu - beton B10,- Wykonanie zasypki z mieszanki żwirowo-piaskowej zagęszczonej,- Zapewnienie przepływu wody w korycie rzeki na czas trwania robót poprzez wykonanie np. ścianki szczelnej z grodzic stalowych, grodzy z worków z piaskiem i przepompowywanie wody, lub innym sposobem- Przygotowanie i demontaż placu dla scalania projektowanej stalowej konstrukcji wraz z dzierżawą terenu. Podbudowy- Podbudowa z tłucznia kamiennego,- Wykonanie podbudowy pomocniczej z tłucznia kamiennego grub. 20 cm - nad konstrukcją i na dojazdach, oraz na poszerzeniach jezdni,- Podbudowa z betonu asfaltowego,- Wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfalt. AC 32P grub. 14 cm - nad konstrukcją i na dojazdach, oraz na poszerzeniach jezdni. Nawierzchnie- Nawierzchnia z betonu asfaltowego,- Wykonanie warstwy wiążącej (wyrównawczej) z betonu asfaltowego AC 11W grub. 5 cm - na dojazdach,- Nawierzchnia z mieszanki SMA,- Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki SMA 11 (betonu asfalt. AC 11 S) grub. 4 cm - nad konstrukcją i na dojazdach.Roboty wykończeniowe- Umocnienie skarp i koryt cieków,- Humusowanie z obsianiem przy grub. humusu 10 cm - skarpy nasypu drogowego,- Wykonanie umocnienia skarp nasypu i koryta rzeki - kamień polny gr. 15 cm na podbudowie z betonu B10 gr. 15 cm, wraz z regulacją koryta i dostosowaniem do długości nowej konstrukcji,- Profilowanie i uzupełnianie gruntu na skarpach nasypu, wraz z pozyskaniem i transportem gruntu oraz usunięciem darniny,- Umocnienie poboczy gruntowych pospółką gliniastą grub. 10 cm wraz ze ścięciem zawyżonych poboczy i korytowaniem.Urządzenia bezpieczeństwa ruchu- Bariery stalowe,- Bariera ochronna nad obiektem i na dojazdach o poziomie powstrzymywania N2 i szerokości pracującej W4 - wraz z odcinkiem końcowym i początkowym typu KS 3A.Zbrojenie- Stal zbrojeniowa,- Przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali kl. A-II lub A-III N: podpory, ścianki czołowe i wieńce konstrukcji.Beton- Beton konstrukcyjny,- Beton podpór,- Wykonanie podpór, ścianek czołowych i wieńców - beton B40 wraz z podbudową z betonu B15.Izolacje- Izolacja cienka,- Izolacja z papy zgrzewalnej,- Wykonanie izolacji z papy zgrzewalnej na betonowych płaszczyznach pionowych i poziomych - 1x papa wraz z warstwą ochronną z geomembrany – podpory i ścianki czołowe,- Izolacja wykonywana lepikiem,- Wykonanie izolacji lepikiem z gruntowaniem na powierzchniach betonowych stykających się z gruntem. Inne roboty- Roboty mostowe,- Zabezpieczenie antykorozyjne betonu,- Wykonanie zabezpieczenia powierzchni beton. powłoką o grub. 0,3d1 mm, po uprzednim szpachlowaniu powierzchni grub. śred. 2 mm) - system sztywny (nie przenoszący zarysowań) - ścianki czołowe i wieńce,- Wycinka drzew wraz z karczowaniem pni po wyciętych drzewach.Organizacja ruchu na czas robót- Wykonanie oznakowania, utrzymanie podczas trwania robót i demontaż oznakowania po zakończeniu robót - zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas rozbiórki istniejącego mostu i budowy nowego obiektu, opracowanym przez Wykonawcę wraz z uzyskaniem wymaganego zatwierdzenia projektu,- Utrzymanie ciągłości ruchu pieszego i rowerowego na drodze - zaprojektowanie, wykonanie i rozbiórka tymczasowej konstrukcji kładki dla pieszych.Organizacja ruchu wg PSOR- Oznakowanie poziome grubowarstwowe strukturalne chemoutwardzalne,- Ustawienie słupków do znaków pionowych,- Przymocowanie do gotowych słupków tarcz znaków drogowych U-9a, U-9b, F-4,- Montaż elementów odblaskowych na jezdni " kocie oczka".Uwaga!Wszystkie materiały z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Elementy betonowe nadające się ponownego użycia należy przetransportować na bazę ODM w Myszyńcu, ul. Reymonta 48, 07-430 Myszyniec. Koszty związane ze składowaniem, załadunkiem, trans-portem i rozładunkiem tych materiałów obciążają Wykonawcę.2. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.3. Równoważność:Wszystkie wskazane w dokumentacji SWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 4. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495) obejmują następujące rodzaje czynności: 1) Budowa jezdni 5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 6.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje wznowienie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7, tj. zamówień udzielanych w trybie zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu wykonawcy polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 (o łącznej szacunkowej wartości zamówień podobnych na kwotę 500 000,00 zł).
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) - waga kryterium 60%;2) Gwarancja (Gw) - waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7