Rozbudowa monitoringu wizyjnego na ulicach miasta.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa monitoringu wizyjnego na ulicach miasta.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-26
  • ZamawiającyMiasto Białystok
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-10
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa monitoringu wizyjnego na ulicach miasta.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słonimska 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 869 6700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm@um.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa monitoringu wizyjnego na ulicach miasta.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb3479e8-eeba-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143382

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000363/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.64 Rozbudowa monitoringu wizyjnego na ulicach Miasta /2021/

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
zakupowej https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/, zwanej dalej „Platformą”, przez co należy
rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, służące w szczególności do przekazywania ofert,
oświadczeń i dokumentów; adres strony internetowej https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I Wymagania techniczne: 1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne,
umożliwiające pracę na Platformie, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości
nie mniejszej niż 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB
Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux,
lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,
najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer - minimalnie wersja 10.0;4) włączona
obsługa JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie
.pdf.2. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100
MB w: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png,
svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml,
xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.3. Zamawiający określa
informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.: plik załączony przez Wykonawcę na
Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.
Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie
terminu otwarcia ofert.4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim
źródłem czasu.II. Wymagania organizacyjne: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja
pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy
znajdującej się pod adresem: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Korespondencja”.2.
Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane
są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Korespondencja”. Za datę przekazania
zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych
kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz
Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1
z2016 r., sprost. Dz. Urz. UE. L 127, str. 2 z 2018 r.) (w skrócie „RODO”), informuję, że:
1.Administratorem danych jest Prezydent Miasta Białegostoku, Urząd Miejski w Białymstoku,
ul.Słonimska 1, 15-950 Białystok; 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą
Państwo kontaktować się z inspektorem ochrony danych: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska
1, 15-950Białystok, tel. 85 879 79 79, e-mail: bbi@um.bialystok.pl; 3. Pani/Pana dane przetwarzane
będą w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie
z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz w celu zawarcia umowy
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO; 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane: 1) przez
okres4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres obowiązywania
umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania dokumentacji
obejmuje cały okres obowiązywania umowy) - zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp; 2) przez okres 5
lat liczonych od końca roku, w którym postępowanie zostanie zakończone – w przypadku dokumentacji
z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) przez okres 10 lat liczonych od końca roku, w którym
umowa zostanie zrealizowana – w przypadku umów zwartych w postępowaniu o udzielenie
zamówienia; 4) w przypadku postępowań finansowanych ze środków unijnych przez czas trwania
projektu; 5. Pani/Pana dane będą udostępniane podmiotom, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotom, którym
administrator powierzył przetwarzanie danych na mocy art. 28 ust. 3 RODO; 6. Przysługuje Pani/Panu
prawo do: 1) prawo do dostępu do danych, na zasadach określonych w art. 15 RODO; 2) prawo do
sprostowania danych, na zasadach określonych w art. 16 RODO; 3) prawo do usunięcia
danych(„prawo do bycia zapomnianym”), na zasadach określonych w art. 17 RODO; 4) prawo do
ograniczenia przetwarzania, na zasadach określonych w art. 18 RODO. 7. Przysługuje Pani/Panu
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych
Osobowych; 8.Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp; 9. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu
decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDM-VII.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie istniejącego systemu do monitorowania ruchu na ulicach miasta Białegostoku,
w następujących lokalizacjach:
a) Rondo na skrzyżowaniu ul. Transportowej i Alei I. J. Paderewskiego - 2 kamery stacjonarne
b) Rondo na skrzyżowaniu ul. Hetmańskiej i Alei Niepodległości - 2 kamery stacjonarne
c) Rondo na skrzyżowaniu ul. Ks. J. Popiełuszki i Alei Niepodległości - 2 kamery stacjonarne
d) Rondo na skrzyżowaniu ul. Gen. F. Kleeberga i Narodowych Sił Zbrojnych - 2 kamery stacjonarne
e) Ul. Gen. F. Kleeberga na istniejącym maszcie znaku zmiennej treści - 2 kamery stacjonarne
f) Rondo na skrzyżowaniu ul. Gen. S. Maczka i Świętokrzyskiej - 1 kamera typu fisheye
g) Ul. Gen. W. Andersa w rejonie kładki dla pieszych - 2 kamery stacjonarne
h) Rondo na skrzyżowaniu ul. Nowowarszawskiej i K. Ciołkowskiego - 1 kamera typu fisheye
i) Rondo na skrzyżowaniu ul. Radzymińskiej i Sitarskiej - 1 kamera typu
- wraz z uruchomieniem transmisji oraz włączenie do eksploatowanego systemu Milestone ,
2) Podłączenie 6 istniejących kamer przy Stacjach Ciągłego Pomiaru Ruchu do eksploatowanego systemu Milestone,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
4. Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie uwagi
i zastrzeżenia do treści SWZ oraz programu funkcjonalno–użytkowego i wystąpić
do zamawiającego o rozstrzygnięcie.
5. Zamawiający wymaga udzielenia min. 5 - letniej gwarancji na wykonane roboty (okres gwarancji podlega ocenie zgodnie z rozdz. XIX SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

32333200-8 - Kamery wideo

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska
największą łączną ilość punktów za wszystkie kryteria oceny ofert. 2. Jeżeli nie można wybrać
najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub
kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała
najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 3. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w
kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, w sposób o którym mowa w pkt 4, Zamawiający wzywa
Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa: w celu potwierdzenia warunku Wykonawca winien wykazać:
a) wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 2 robót budowlanych o łącznej wartości min. 150 000,00 PLN brutto, polegających na budowie/przebudowie systemu monitoringu wizyjnego lub telewizji przemysłowej obejmujących swoim zakresem m.in. montaż kamer i uruchomienie cyfrowego przesyłu danych, w tym co najmniej 1 robota budowlana obejmująca powyższy zakres o wartości min. 80 000,00 PLN,
aa) wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednej dokumentacji projektowej, która swoim zakresem obejmowała budowę/przebudowę systemu monitoringu wizyjnego lub telewizji przemysłowej
b) co najmniej po jednej osobie skierowanej do realizacji zamówienia publicznego posiadającej:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnionymi do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrębnych przepisów prawa, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną o wartości min. 80 000,00 PLN polegającą na budowie/przebudowie systemu monitoringu wizyjnego lub telewizji przemysłowej ;
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń o projektowania, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnionej do sprawowania samodzielnych funkcji na podstawie odrębnych przepisów prawa, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych

UWAGA:
Zamawiający dopuszcza wskazanie jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i projektowania w ww. specjalności

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca składa oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania
wskazanych przez Zamawiającego.2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na
zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów
udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia
oświadczenia wymienionego w pkt 1, dotyczącego tych podmiotów, potwierdzającego, że nie zachodzą
wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (na lub wg załącznika nr 4 do SWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
2) - wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (na lub wg zał. nr 5 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (na lub wg zał. nr 6 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązany jest
dołączyć do oferty:
1) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia
tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp (na lub wg załącznika nr 2 do SWZ),
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (na lub wg załącznika nr 4 do SWZ) lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu,
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg załącznika nr 2. do
SWZ) - składa każdy Wykonawca do oferty,
2) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy
- składa każdy z Wykonawców do oferty,
3) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SWZ - składa każdy z Wykonawców na
wezwanie Zamawiającego,
4). dokument, o którym mowa w rozdz. IX SWZ - składa odpowiednio Wykonawca, który
wykazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. V SWZ - na wezwanie Zamawiającego

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w § 19 projektu
umowy (załącznik nr 7 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zakładce "OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-26 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż garażu drewnianego plus pomieszczenia gospodarczego- Grajewo
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż garażu drewnianego plus pomieszczenia gospodarczego (jeden otwór to brama garażowa, drugi otwór to drzwi) łączna długość 6 m szerokość 5 m. Plus obok wiata. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI