Rozbudowa infrastruktury komunikacyjnej w Brzeskiej Strefie Gospodarczej Pikutkowo...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa infrastruktury komunikacyjnej w Brzeskiej Strefie Gospodarczej Pikutkowo - Machnacz poprzez przebudowę drogi gminnej w miejscowości Pikutkowo (od km 0+000 do km 0+680,19)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrześć Kujawski
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-13
  • ZamawiającyGMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00132142
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury komunikacyjnej w Brzeskiej Strefie Gospodarczej Pikutkowo - Machnacz poprzez przebudowę drogi gminnej w miejscowości Pikutkowo (od km 0+000 do km 0+680,19)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542316310

1.5.8.) Numer faksu: 542316324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa infrastruktury komunikacyjnej w Brzeskiej Strefie Gospodarczej Pikutkowo - Machnacz poprzez przebudowę drogi gminnej w miejscowości Pikutkowo (od km 0+000 do km 0+680,19)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32933c9a-f111-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000983/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa infrastruktury komunikacyjnej w Brzeskiej Strefie Gospodarczej Pikutkowo - Machnacz poprzez przebudowę drogi gminnej w miejscowości Pikutkowo (od km 0+000 do km 0+680,19)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że;
1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuję, że:
1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
2) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BI.II.271.23.2021.KO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Droga gminna nr 190433C w miejscowości Pikutkowo posiada nawierzchnię asfaltową o szerokości 5,50 m. Jednostronny chodnik z płytek betonowych o szerokości ok. 1,50 m zlokalizowany po zachodniej stronie ulicy. Na środku chodnika stoją słupy oświetleniowe. Jednostronne pobocze z kruszywa łamanego. Woda opadowa jest odprowadzana za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na teren przyległy.
W obrębie pasa drogowego zlokalizowane jest uzbrojenie:
a) Sieć telekomunikacyjna (SATFILM)
b) Sieć wodociągowa
c) Sieć energetyczna NN
d) Sieć gazowa
Zakres obejmuje:
- Wykonanie poszerzenia jezdni o pełnej konstrukcji o szerokości w celu uzyskania stałej szerokości drogi równej 7,00 m - AC 11S gr. 4 cm - 1000 m2
- Wykonanie nakładki na istniejącą nawierzchnię asfaltową - AC 11S gr. 4 cm - 3800 m2
- Jednostronne pobocze z KŁSM 0/31,5 o szerokości 0,75 m gr. 9 cm - 450 m2
- Chodnik z kostki brukowej betonowej koloru szarego gr. 8 cm o szerokości 2,00 m - 1130 m2
- Zjazdy z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego gr. 8 cm - 460 m2
- Zatoka postojowa z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego gr. 8 cm - 180 m2
- Zatoki autobusowe o szerokości 3,00 m i długości 20,00 m ze skosem najazdowym 1:8 i skosem wyjazdowym 1:4 z betonu cementowego C 30/37 ze zbrojeniem rozproszonym - 230 m2
- Skanalizowanie istniejącego rowu przepustem z tworzywa sztucznego PEHD klasy SN8 o średnicy 400 mm i długości 28,00 mb
- Tereny zieleni - humus gr. 10 cm obsiany trawą - 640 m2
- Krawężnik betonowy 15x30 wyniesiony względem nawierzchni na 12 cm na ławie betonowej C 12/15 z oporem - 630 mb
- Krawężnik betonowy peronowy wyniesiony względem nawierzchni na 16 cm na ławie betonowej C 12/15 z oporem - 40 mb
- Krawężnik betonowy peronowy wyniesiony względem nawierzchni na 12x25 na ławie betonowej C 12/15 z oporem - 450 mb
- Obrzeże betonowe 8x30 na ławie betonowej C 12x15 z oporem - 620 mb
- Ścianka czołowa betonowa - 1 szt.
- Wiaty przystankowe - 2 szt.
- Kosze na śmieci - 2 szt.
- Bariera U - 11a- 36 mb
- Bariera sprężysta SP-09- 25 mb
- Wymiana hydrantu nadziemnego na podziemny - 2 szt.
- Drzewo do wycinki - 1 szt.
Podstawowe parametry techniczne
Droga gminna po przebudowie o szerokości 7,00 m o pochyleniu poprzecznym jednostronnym równym 2,00 % w kierunku wschodnim. Jednostronny chodnik o szerokości równej 2,00 m usytuowany bezpośrednio przy krawędzi drogi, ograniczony krawężnikiem 15x30 cm na ławie betonowej z C 12/15 oraz obrzeżem betonowym 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej. Jednostronne pobocze z kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m i pochyleniu 8,00 %. Zjazdy z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego, obramowane opornikiem betonowym wtopionym 12x25 na ławie betonowej z oporem z C 12/15, a od strony drogi krawężnikiem wtopionym 12x25 na ławie betonowej z oporem C 12/15. Zatoka postojowa dla samochodów postojowych z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego, obramowanie opornikiem betonowym wtopionym 12x25 na ławie betonowej z oporem C 12/15, a od strony drogi krawężnikiem najazdowym 15x22 na ławie betonowej z oporem C 12/15. Zatoki autobusowe o szerokości 3,00 m i długości 20 m z skosem najazdowym o długości 24 mb i pochyleniu 1:8 i skosem wyjazdowym o długości 12,00 m i skosem 1:4 z betonu cementowego C 30/37 ze zbrojeniem rozporoszonym. Zatoka autobusowa obramowana opornikiem betonowym wtopionym oraz krawężnikiem peronowym. Pozostałe parametry drogi gminnej:
- Klasa techniczna - D (dojazdowa)
- Prędkość projektowa - 40 km/h
- Kategoria ruchu - KR 2
Konstrukcja nawierzchni:
a) Nakładka na drogę gminną:
- Warstwa ścieralna - AC 11 S - 4 cm
- Warstwa wyrównawcza - średnio 50 kg/m? AC 16W
- Podbudowa zasadnicza - istniejąca konstrukcja
b) Poszerzenie drogi gminnej - pełna konstrukcja:
- Warstwa ścieralna - AC 11 S - 4 cm
- Warstwa wiążąca - AC 16 W - 7 cm
- Podbudowa zasadnicza - KŁSM 0/31,5 (kruszywo twarde - melafir) - 8 cm
- Podbudowa pomocnicza - KŁSM 0/31,5 - 15 cm
- Warstwa odcinająca - piasek średni - 10 cm
c) Zatoka autobusowa:
- Warstwa ścieralna - nawierzchnia betonowa C 30/37 ze zbrojeniem rozproszonym - 22 cm
- 2 x folia izolacyjna
- Podbudowa zasadnicza - beton C 16/20 - 20 cm
- Warstwa odsączająca - piasek średni - 10 cm
d) Konstrukcja chodnika i peronu autobusowego:
- Warstwa ścieralna - kostka brukowa betonowa gr. 8 koloru szarego na podsypce cem. - piask. Gr. 5 cm - 13 cm
- Podbudowa zasadnicza - KŁSM 0/31,5 - 10 cm
- Warstwa odsączająca - piasek średni - 10 cm
e) Zjazdy oraz zatoka postojowa:
- Warstwa ścieralna - kostka brukowa koloru grafitowego - 8 cm
- Podsypka cem.-piask.
- Podbudowa zasadnicza - KŁSM 0/31,5 - 15 cm
- Warstwa odcinająca - piasek średni - 10 cm
f) Konstrukcja pobocza:
- Warstwa ścieralna - KŁSM 0/31,5 (kruszywo twarde - melafir) - 9 cm
- Podbudowa zasadnicza - KŁSM 0/31,5 (kruszywo twarde - melafir) - 8 cm
- Podbudowa pomocnicza - KŁSM 0/31,5 - 15 cm
- Warstwa odcinająca - piasek średni - 10 cm
Szczegółowy opis zakresu prac w załączonej dokumentacji technicznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 3 do SWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 3 do SWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 500 000,00 zł.
Zamawiający wymaga dołączonej do oferty opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum
500 000,00 zł.
4 Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 7 do SWZ co najmniej 2 roboty budowlane o wartości minimum 500 000,00 zł brutto każda.
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 6 do SWZ co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej
2. Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
3. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy (dla podmiotów zagranicznych)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowanych
2. Wykaz osób
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
4. Zaświadczenie z ZUS lub KRUS
5. Dokument potwierdzający niezaleganie z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (dla podmiotów zagranicznych)
6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
7. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę
8. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
9. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 12 000.00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy 00/100 PLN).
2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2021-08-13 do godz. 09:30, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2021-09-11.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Kujawsko-Dobrzyński Bank Spółdzielczy O/Brześć Kuj 78 9550 0003 2003 0022 6341 0005 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:
a) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Brześć Kujawski, Pl. Wł. Łokietka 1 , 87-880 Brześć Kujawski;
b) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;
c) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;
d) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

25.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:
a) zmiana terminu realizacji umowy - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy powodujących, że realizacja inwestycji w umownym terminie stanie się niemożliwa;
b) zmiana danych teleadresowych - w przypadku zmiany danych kontaktowych i/lub siedziby stron umowy w okresie jej trwania;
c) zmiana danych dotyczących rachunku bankowego - w przypadku zmiany banku i/lub nr rachunku bankowego stron umowy w okresie jej trwania;
d) zmiana danych dotyczących warunków płatności (np. wprowadzenie płatności zaliczkowej lub częściowej) - w przypadku wystąpienia okoliczność niezależnych od stron umowy, mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
e) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-13 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-13 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI