Rozbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku na potrzeby utworzenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku na potrzeby utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Stalowej Woli” w ramach Programu „Centra opiekuńczo-mieszkalne”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStalowa Wola
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-04-05
  • ZamawiającyStalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00251418
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku na potrzeby utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Stalowej Woli” w ramach Programu „Centra opiekuńczo-mieszkalne”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku na potrzeby utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Stalowej Woli” w ramach Programu „Centra opiekuńczo-mieszkalne”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bbe2131-e5f5-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251418

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029606/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.62 Rozbudowa i przebudowa wraz ze zmiana sposobu uzytkowania budynku na potrzby utworzeniu Centra Opiekuńczo-mieszkalne" w ramach Programu "Centra opiekuńczo-mieszkalne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7bbe2131-e5f5-11ee-a01e-f641a8763d5f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym (SCUW) a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
platformy: e-zamówienia, która jest dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ lub ePUAPu
oraz poczty elektronicznej

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Instrukcji interaktywnej korzystania z platformy e-zamówienia pod adresem:
https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Komunikacja-w postepowaniu-
3.2_20211016.pdf
Składanie ofert/wniosków/prac konkursowych dostępne jest tylko dla użytkowników będących
Wykonawcami, posiadającymi uprawnienie do Składania ofert/wniosków/prac konkursowych. W celu
złożenia oferty należy przejść do szczegółów postępowania, wybrać zakładkę oferty/wnioski, następnie
przycisk złóż ofertę

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola – Pani Danuta Bednarz.
- inspektorem ochrony danych osobowych w Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych jest Pan Grzegorz Madej, prowadzący działalność gospodarczą pn. IURATUS Grzegorz Madej, z siedzibą pod adresem Bodzanów 467, 32-020 Wieliczka, adres e mail: iod.scuw@stalowawola.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Rozbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku na potrzeby utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Stalowej Woli” w ramach Programu „Centra opiekuńczo-mieszkalne” ogłoszonego przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej” prowadzonym w trybie zamówienia podstawowego zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-II.271.40.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku na potrzeby utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Stalowej Woli” w ramach Programu „Centra opiekuńczo-mieszkalne” ogłoszonego przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej.
2. Projektowany zakres robót w części istniejącej obejmuje:
- Rozebranie części ścianek działowych na poziomie piwnic, parteru i piętra,
- Przebudowa istniejących ubikacji w poziomie parteru celem przystosowania ich do wymogów wynikających z warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynku i ich usytuowanie,
- Wykonanie ścianek działowych wydzielających nowe pomieszczenia, szkieletowych poszytych obustronnie płytami GKF,
- Wykonanie ścian murowanych wydzielających korytarz w obrębie istniejącej oranżerii,
- Wykonanie sufitu w obrębie wydzielonego korytarza poszytego płytami GKF spełniających klasę odporności ogniowej EI 30, ocieplanego wełnę mineralną,
- Wymiana istniejących podłóg na podłogi panelowe, posadzki z płytek ceramicznych i wykładzin PCW oraz odnowienie istniejących parkietów w części pomieszczeń parteru zgodnie z oznaczeniem w części graficznej opracowania,
- Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych glazurowanych w obrębie pomieszczeń „mokrych”,
- Wymiana drzwi wewnętrznych z poszerzeniem części otworów umożliwiające zamontowanie drzwi o szerokości skrzydła 90 cm w obrębie całego budynku,
- Wymianą 6 szt. okien w poziomie piętra,
- Reperacje wewnętrznych tynków ścian i sufitów, wraz ze szpachlowaniem i malowaniem,
- Osadzenie kratek wentylacyjnych sufitowych wraz z wywietrzakami dachowym, celem zapewnienia wentylacji grawitacyjnej dla każdego pomieszczenia,
- Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku metod „lekko mokre” z zastosowaniem płyt styropianowych elewacyjnych i tynku cienkowarstwowego akrylowego lub silikonowego wraz z wykonaniem nowych podokienników z blachy powlekanej,
- Ocieplenie stropodachu wentylowanego,
- Wymianie luksferów w istniejącej klatce schodowej na luksfery o klasie odporności ogniowej EI 60,
- Zainstalowanie w dolnej części klatki okna z funkcją napowietrzania i w górnej części okna z funkcją oddymiania wraz z instalacją sterującą zgodnie z oznaczeniem w części graficznej,
- Oddzielenie klatki schodowej w poziomie parteru ściankę szkieletową o klasie odporno ci ogniowej EI, drzwiami ppoż. EI 30
- Wymiana drzwi do pomieszczeń przyległych do pomieszczenia prowadzącego od klatki schodowej do wyjścia zewnętrznego na poziomie parteru na drzwi ppoż. EI 30.
3. Zakres projektowanych robót w obrębie rozbudowy:
- Wykonanie płyty fundamentowej żelbetowej i ścian fundamentowych pod ściany klatki schodowej i szybu windowego,
- Wykonanie ścian klatki schodowej murowanych z bloczków z betonu komórkowego na zaprawie cementowo – wapiennej,
- Wykonanie ścian szybu windowego i przedsionka murowanych z cegły palonej pełnej na zaprawie cementowo – wapiennej,
- Wykonanie schodów żelbetowych ze spocznikami prowadzącymi z poziomu dojścia zewnętrznego na piętro budynku,
- Wykonanie stropodachu żelbetowego krytego pap termozgrzewalną i ocieplanego płytami styropianowymi,
- Osadzenie drzwi wejściowych aluminiowych ocieplanych z funkcję automatycznego napowietrzania klatki schodowej, oraz drzwi aluminiowych ocieplanych do przedsionka szybu windowego,
- Osadzenie okna PCV z funkcję oddymiania,
- Wykonanie instalacji elektrycznej z oświetleniem awaryjnym i instalacji sterującej systemem oddymiania klatki schodowej,
- Wykonanie tynków wewnętrznych w obrębie rozbudowy, cementowo – wapiennych kat. III,
- Wykonanie okładziny schodów z płytek ceramicznych ryflowanych,
- Wykonanie robót malarskich w obrębie rozbudowy,
- Montaż windy osobowej dwuprzystankowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp do wysokości 50% zamówienia podstawowego w zakresie:
- Roboty budowlane
- Przygotowanie terenu pod budowę
- Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
- Próbne wiercenia i wykopy
- Roboty inżynieryjne i budowlane
- Roboty instalacyjne elektryczne
- Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
- Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
- Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
- Roboty instalacyjne wentylacja mechaniczna i klimatyzacja
- Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
- Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
- Wznoszenie ogrodzeń
- Oświetlenie zewnętrzne
- Roboty budowlane w zakresie parkingów,
- Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
- Roboty w zakresie odwadniania gruntu
- Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
- Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
- Roboty w zakresie nawierzchni dróg
- Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
- Usługi utrzymania gruntów
- Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
- Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
- Roboty murarskie i murowe
- roboty izolacyjne
- Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
- Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
- Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów
- Roboty w zakresie różnych nawierzchni
- Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
- Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
- Roboty budowlane w zakresie montażu kamer telewizyjnych
- Drogowe materiały konstrukcyjne
- Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp do wysokości 50% zamówienia podstawowego w zakresie:
- Roboty budowlane
- Przygotowanie terenu pod budowę
- Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
- Próbne wiercenia i wykopy
- Roboty inżynieryjne i budowlane
- Roboty instalacyjne elektryczne
- Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
- Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
- Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
- Roboty instalacyjne wentylacja mechaniczna i klimatyzacja
- Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
- Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
- Wznoszenie ogrodzeń
- Oświetlenie zewnętrzne
- Roboty budowlane w zakresie parkingów,
- Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
- Roboty w zakresie odwadniania gruntu
- Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
- Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
- Roboty w zakresie nawierzchni dróg
- Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
- Usługi utrzymania gruntów
- Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
- Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
- Roboty murarskie i murowe
- roboty izolacyjne
- Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
- Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
- Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów
- Roboty w zakresie różnych nawierzchni
- Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
- Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
- Roboty budowlane w zakresie montażu kamer telewizyjnych
- Drogowe materiały konstrukcyjne
- Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna
liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana
za najkorzystniejszą,pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.Realizacja zamówienia zostanie
powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiada własne środki finansowe lub zdolność
kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 1 000 000,00 zł,
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca winien wykonać zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. minimum:
- 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem tj. roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy lub rozbudowy lub
remontu obiektu budowlanego o wartości prac minimum 2 000 000 zł brutto,
oraz
- 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem tj. roboty budowlane w branży elektrycznej o wartości minimum 500 000 zł brutto;
oraz
- 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem tj. roboty budowlane w branży sanitarnej o wartości minimum 500 000 zł brutto;
b) Wykonawca winien dysponować kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami tj.:
- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczenie na stanowisku kierownika budowy dla minimum 1 zadania w
zakresie budowy lub przebudowy lub rozbudowy lub remontu obiektu budowlanego o wartości prac minimum 2 000 000 zł
brutto;
- kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz doświadczenie na stanowisku kierownika robót dla
minimum 1 zadania w zakresie robót budowlanych w branży elektrycznej o wartości minimum 500 000 zł brutto;
- kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych oraz doświadczenie na stanowisku kierownika robót dla minimum 1 zadania w zakresie robót budowlanych
w branży sanitarnej o wartości minimum 500 000 zł brutto;
- kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w
specjalności inżynieryjnej drogowej.
Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i
Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz.
831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub
odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru
Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca
1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z późn.zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).
c) W zakresie dysponowania sprzętem, wykonawca winien dysponować:
- Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 108 oraz
109 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca przedkłada:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
– sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej;
3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i
opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku
zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu
składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
6) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których
mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
f) art. 109 ust. 1 pkt 5,7-10 ustawy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w
obrocie gospodarczym, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
4. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wykonawca na wezwanie
zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
5. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub
finansowej, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
6. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub
zawodowej, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty – załącznik nr 6;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki które pod rygorem nieważności, składa się w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
1) formularz ofertowy – dokument wygenerowany i wypełniony na platformie e-zamówienia,
2) dowód wniesienia wadium;
2. Wraz z ofertą wykonawca winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
2) Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp ustawy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – składane odrębnie przez wykonawcę lub
każdego z wykonawców konsorcjum - załącznik nr 2;
3) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w
postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający
zasoby - załącznik nr 3;
4) Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy (dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie)–podpisane wspólnie przez Wykonawców -załącznik nr 4 do SWZ;
5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy
wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) – podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby - załącznik nr 9.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium
W wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) do dnia 5 kwietnia 2024 roku, do godziny 12:00 w formach określonych w art. 97 ust. 7 Ustawy Pzp, tj.:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
Centralnego Zamawiającego: 69 1020 4391 0000 6602 0196 0921
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna w Warszawie
z dopiskiem: „Wadium - Rozbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku na potrzeby utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Stalowej Woli” w ramach Programu „Centra opiekuńczo-mieszkalne” ogłoszonego przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej”.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów przed przystąpieniem do
podpisania umowy o zamówienie publiczne. 2.Zamawiający, w stosunku do Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub
zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi
wykonają poszczególni Wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zmiany umowy zostały przewidziane we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-05 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mo-client/notices/edit/ko/ContractNotice/08dc4819-8605-bb44-628c-050001a45550#page=9

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 7 USTAWY Z DNIA 13
KWIETNIA 2022 R. O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI
NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO.
11) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
12) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
13) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż basenu flotacyjnego - Wapowce
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż basenu flotacyjnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI