Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa Wiejskiego Domu Kultury pod potrzeby OSP w Grabnie – dobudowa pomieszczenia garażowego w Grabnie, zlok. na dz. nr 664/2 w miejsc. Grabno, gm. Wojnicz – zamówienie powtórzone
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojnicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Wojnicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-830
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wojnicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: AS Anna Studencka
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831996962
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Koźmice Wielkie 468
1.11.4.) Miejscowość: Wieliczka
1.11.5.) Kod pocztowy: 32-020
1.11.6.) Województwo: małopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wojnicz.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.wojnicz.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa Wiejskiego Domu Kultury pod potrzeby OSP w Grabnie – dobudowa pomieszczenia garażowego w Grabnie, zlok. na dz. nr 664/2 w miejsc. Grabno, gm. Wojnicz – zamówienie powtórzone
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8b25fde-0cc9-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002960/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Rozbudowa i przebudowa Wiejskiego Domu Kultury pod potrzeby OSP w Grabnie – dobudowa pomieszczenia garażowego w Grabnie, zlok. na dz. nr 664/2 w miejscowości Grabno, gm. Wojnicz
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/e383eb36-6c9a-4aec-95b3-6d1eb46ce604
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 14.3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, który korzysta z ePUAPu, oraz poczty elektronicznej (tylko w zakresie wskazanym poniżej).
14.4. Adres skrzynki ePUAP Zamawiającego: /64j5fkh5bq/SkrytkaESP.
14.5. Adres poczty elektronicznej, z którego może komunikować się Zamawiający: przetargi@wojnicz.pl
14.6. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Pani Anna Studencka e-mail: przetargi@wojnicz.pl . Zamawiający nie przewiduje telefonicznej formy komunikacji z Wykonawcami w żadnej sprawie.
Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/e383eb36-6c9a-4aec-95b3-6d1eb46ce604
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 14.7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:
14.7.1. „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do
14.7.2. „Formularza do komunikacji”.
14.8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
14.9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB (dotyczy to rozmiaru plików po ich zaszyfrowaniu).
14.10. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
14.11. Zamawiający przekazuje informacje o postępowaniu oraz ID postępowania w treści niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
14.12.1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. Ofertę o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Uwaga! kluczowym jest opatrzenie podpisem dokumentu oferty. Nie można przyjąć, że podpisanie „Formularza złożenia oferty” obejmuje już swoim zakresem ofertę.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 26.1. Zamawiający informuje, że:
26.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Wojnicza.
26.1.2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: Łukasz Gniady, tel.: (14) 631 98 38, email: rodo@wojnicz.pl.
Szczegółowe informacje w pkt 26 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiot zamówienia stanowi:
Rozbudowa i przebudowa Wiejskiego Domu Kultury pod potrzeby OSP w Grabnie – dobudowa pomieszczenia garażowego w Grabnie, zlok. na dz. nr 664/2 w miejscowości Grabno, gm. Wojnicz. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie stanu surowego otwartego pomieszczenia garażowego oraz częściową przebudowę istniejącej konstrukcji dachu.
UWAGA: Zakres prac określony w dokumentacji projektowej i załącznikach oraz specyfikacji technicznej jest szerszy niż zakres zamówienia objęty niniejszym postępowaniem. Zakres prac do realizacji w ramach niniejszego zamówienia określa dokładnie przedmiar robót, który powinien być podstawą do ustalenia wysokości wynagrodzenia ryczałtowego wykonawcy. Niniejsze zamówienie dotyczy tylko wykonania stanu surowego. Zakres ten przedstawiony został w załączonym do przetargu przedmiarze robót. Załączony do przetargu projekt i specyfikacja techniczna obejmuje dużo większy zakres, wybiegający poza zakres objęty do realizacji w tym etapie. W tym etapie i w tym postepowaniu realizowany jest jedynie stan surowy.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa załącznik nr 1 do SWZ wraz z załącznikami (z zastrzeżeniem informacji wskazanych w powyższym pkt).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45216100-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1,5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 25.3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień na podstawie art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, czyli zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na poziomie 50 % procent udziału w całkowitej wartości zamówienia, na warunkach nie gorszych niż wynikające z niniejszego postępowania, po przeprowadzeniu stosownego postępowania w tej sprawie.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
11.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
11.1.1. spełnia warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku;
11.1.2. spełnia warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Zamawiający nie określa warunku;
11.1.3. spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa warunku;
11.1.4. spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
11.1.4.1. dysponuje lub będzie dysponować osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj.:
11.1.4.1.1. co najmniej jedną osobą wyznaczoną do realizacji zamówienia, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej;
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby ta sama osoba świadczyła później usługi objęte przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem możliwości zmiany tej osoby na warunkach określonych w umowie.
UWAGA 2: Zamawiający uzna za równoważne uprawnieniom wskazanym powyżej, uprawnienia tożsame wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub równoważne uprawnieniom do kierowania robotami budowlanymi w zakresie w/w, wydane w innym państwie UE, przy jednoczesnym spełnieniu wymagań określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
11.1.4.2. wykaże się następującym doświadczeniem:
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał:
co najmniej dwa zadania polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie czy nadbudowie budynku na kwotę min. 50 000,00 zł brutto każde.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania:
12.2.1. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunków, o których mowa w pkt 11.1.4.1. SWZ;
12.2.2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 11.1.4.2. SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
12.1. Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
12.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z KRS lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby.
12.1.2. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SWZ
12.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w pkt. 10.1 oraz 11.1 SWZ.
12.1.3.1. Wzór oświadczenia do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
12.1.3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
12.1.3.3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
12.1.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (o ile dotyczy), zawierające elementy o których mowa w art. 118 ust. 3 i 4 PZP, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 12.1.3 SWZ od tego podmiotu.
12.1.5. W przypadku, o którym mowa w pkt 11.2.3. i 11.2.4. SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy.
12.2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania:
12.2.1. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunków, o których mowa w pkt 11.1.4.1. SWZ;
12.2.2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 11.1.4.2. SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
11.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
11.2.1. Szczególny sposób spełniania przez takich Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie określa.
11.2.2. Wykonawcy tacy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
11.2.3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 11.1.2 SWZ. jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
11.2.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
11.2.5. Do Wykonawców takich stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w obowiązujących przepisach oraz w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wnioskowanych warunków ich wprowadzenia. Wszystkie poniższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w §3 ust. 2 o okres trwania przyczyn, z powodu, których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:
- sytuacje określone w paragrafie 14 projektowanych postanowień umownych
3. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie Materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach:
- sytuacje określone w paragrafie 14 projektowanych postanowień umownych
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-20 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
8.1. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane i zgłoszone do odbioru w terminie do 6 tygodni od dnia podpisania umowy.