Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Sulmierzycach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Sulmierzycach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSulmierzyce
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-31
  • ZamawiającyGMINA MIEJSKA SULMIERZYCE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-05
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00398640
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Sulmierzycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA SULMIERZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 11

1.5.2.) Miejscowość: Sulmierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-750

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 623666159

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@sulmierzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulmierzyce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Sulmierzycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53b7c4de-39de-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048204/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Sulmierzycach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53b7c4de-39de-11ef-880f-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między zamawiającym
a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywa się przy użyciu Platformy e-
Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych
6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym
mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy
Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo,
dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w
przepisach wydanych na podstawie art.18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne (Dz. U. z2020r. poz.346, 568, 695, 1517 i2320).
7. Szczegółowe wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków
komunikacji elektronicznej służących do odbioru dokumentów elektronicznych zostały określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. 2020 r., poz. 2452)
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
9. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
10. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
11. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
12. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L
119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Sulmierzyc, z siedzibą w Sulmierzycach
Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:
listownie na adres: ul. Rynek 11, 63-750 Sulmierzyce
• przez e-mail: burmistrz@sulmierzyce.pl
• telefonicznie: +48 62 7223218.
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie miejskiej Sulmierzyce jest Pani Urszula Sobierajska. Inspektor to Osoba, z
którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych oraz korzystania z
przysługujących Ci praw związanych z przetwarzaniem danych. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób:
• listownie na adres: ul. Rynek 11, 63-750 Sulmierzyce
• przez e-mail: iod@sulmierzyce.pl
• telefonicznie: +48 62 7223201.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia klasycznego art.275 pkt. 1 znak PB.271.4.2022;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych ,gdyż podstawą prawną jest art 6 ust1 lit.c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PB.271.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia "Rozbudowa istniejącej stacji uzdatniania wody w Sulmierzycach w systemie zaprojektuj i wybuduj" obejmuje :
- Opracowanie dokumentacji technicznej budowlanej i wykonawczej, uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień i decyzji oraz uzyskanie ostatecznej decyzji - pozwolenia na budowę.
Dokumentację budowlano-wykonawczą należy opracować stosownie do zapisów załączonego Programu Funkcjonalno - Użytkowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ
-Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zakres objęty opcją nr 1:
Należy dokonać wymiany istniejących wodomierzy (podliczników) w ilości 303 szt. na wodomierze wyposażone w nakładki umożliwiające odczyt zdalny oraz wdrożyć system zdalnego odczytu wodomierzy. W ramach wymiany wodomierzy Wykonawca dokona również wymiany całego zestawu wodomierzowego (zawory odcinające, zawór antyskażeniowy itp.) w przypadku jeżeli ich stan techniczny nie będzie odpowiadał obowiązującym przepisom oraz w przypadku stwierdzenia ich zużycia. Zainstalowany system odczytu musi pochodzić od tego samego dostawcy i być w pełni zgodny z systemem odczytu wodomierzy głównych.

Zakres objęty opcją nr 2:
Należy wykonać wymianę sieci wodociągowych prowadzonych w ulicach - ul. Nowa, ul. Rynek, ul. Nowokościelna, ul. Szkolna, ul. Piotra Zielińskiego wraz wymianą istniejących przyłączy wodociągowych na tym odcinku. Szczegółowy zakres prac został określony w pkt. 2.1.8. PFU stanowiącego załącznik do SWZ.

Zakres objęty opcją nr 3:
Należy wykonać wymianę istniejących przyłączy wodociągowych w ilości 450 szt. wraz z montażem studni wodomierzowej na każdym z przyłączy. Przed przystąpieniem do wymiany przyłączy Wykonawca przekaże Zamawiającemu inwentaryzację istniejących przyłączy celem zatwierdzenia przez Zamawiającego. Po zatwierdzeniu dokumentu przez Zamawiającego Wykonawca przystąpi do wymiany przyłączy.

a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opisanego prawa opcji w całości lub w części, w przypadku gdy zapewni źródła finansowania.
b) Opcja może obejmować jeden, kilka lub wszystkie zakresy zamówienia wskazane w pkt. 3.4 powyżej,
c) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
e) Zawiadomienie o skorzystaniu z prawa opcji przez Zamawiającego zostanie złożone Wykonawcy po wyborze zakresu obowiązkowego.
f) Termin realizacji (wykonania) zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż termin na wykonanie robót podstawowych (gwarantowanych)
Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny objęte opcją będą niezmienne w całym okresie realizacji umowy.
g) Przedmiot zamówienia, zarówno gwarantowanego, jak i opcjonalnego objęty zostanie rękojmią oraz gwarancją jakości zgodnie z ofertą przez okres podany w ofercie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
1. Cena oferty (brutto ) - 60 %
2. Okres gwarancji i rękojmi - 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:

1) - posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/modernizacji/przebudowie stacji uzdatniania wody, które swym zakresem obejmowały obejmował roboty w branżach elektrycznej, AKPiA, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i technologicznej w tym kompleksową wymianę układu technologii uzdatniania wody, budowę stalowych zbiorników retencyjnych oraz kompletny system sterowania (AKPiA). Każde o wartości nie mniejszej niż 7 000 000,00 zł brutto,
- posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadania polegające na budowie/modernizacji/przebudowie stacji uzdatniania wody o wydajności technologii uzdatniania wody 45 m3/h, które swym zakresem obejmowało roboty w branżach elektrycznej, AKPiA, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i technologicznej w tym kompleksową wymianę układu technologii uzdatniania wody, budowę stalowych zbiorników retencyjnych oraz kompletny system sterowania (AKPiA) zrealizowane w formule zaprojektuj i wybuduj,
- posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zadania polegające na budowie/modernizacji/przebudowie sieci wodociągowej o długości min. 1 km w formule zaprojektuj i wybuduj,
- posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na montażu i uruchomieniu min. 500 szt. wodomierzy wyposażonych w system zdalnego odczytu (nakładki radiowe),
- posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę polegającą na prowadzeniu bieżącej eksploatacji stacji uzdatniania wody o wydajności min. 45 m3/h przez okres minimum 6 miesięcy,

2) dysponowali w okresie wykonywania zamówienia i skierowali do jego realizacji minimum po 1 osobie w następujących specjalnościach:
- Projektant branży sanitarnej: (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia:
wykształcenie wyższe inżynierskie,
doświadczenie polegające na uczestniczeniu w opracowaniu jako projektant branży sanitarnej jednego projektu budowlanego lub wykonawczego budowy/ przebudowy/ rozbudowy stacji uzdatniania wody o wydajności co najmniej 45 m3/h,
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
posługiwać się językiem polskim lub dysponować tłumaczem języka polskiego.

- Projektant Konstruktor: (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia:
wykształcenie wyższe inżynierskie,
doświadczenie polegające na uczestniczeniu w opracowaniu jako projektant branży konstrukcyjnej jednego projektu budowlanego lub wykonawczego budowy/ przebudowy/ rozbudowy stacji uzdatniania wody o wydajności co najmniej 45 m3/h,
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
posługiwać się językiem polskim lub dysponować tłumaczem języka polskiego.

- Projektant branży elektrycznej; (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia:
wykształcenie wyższe inżynierskie,
doświadczenie polegające na uczestniczeniu w opracowaniu jako projektant branży elektrycznej jednego projektu budowlanego lub wykonawczego budowy/ przebudowy/ rozbudowy stacji uzdatniania wody o wydajności co najmniej 45 m3/h,
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
posługiwać się językiem polskim lub dysponować tłumaczem języka polskiego.

- Kierownik budowy: (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia:
wykształcenie wyższe inżynierskie,
doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji przynajmniej dwóch robót budowlanych dotyczących budowy lub rozbudowy lub modernizacji lub przebudowy stacji uzdatniania wody , które swym zakresem obejmowało roboty w branżach elektrycznej, AKPiA, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i technologicznej o wydajności technologii uzdatniania wody 45 m3/h, w tym jedna o wartości robót co najmniej 7.000.000 złotych brutto (słownie: siedem milionów złotych),
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
posługiwać się językiem polskim lub dysponować tłumaczem języka polskiego.
- Kierownik robót konstrukcyjno - budowlanych (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia:
wykształcenie wyższe inżynierskie,
doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych przy realizacji przynajmniej dwóch robót budowlanych dotyczących budowy lub rozbudowy lub modernizacji lub przebudowy stacji uzdatniania wody , które swym zakresem obejmowało roboty w branżach elektrycznej, AKPiA, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i technologicznej o wydajności technologii uzdatniania wody 45 m3/h, w tym jedna o wartości robót co najmniej 7.000.000 złotych brutto (słownie: siedem milionów złotych),,
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
posługiwać się językiem polskim lub dysponować tłumaczem języka polskiego.
- Kierownik robót w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia:
wykształcenie wyższe inżynierskie,
doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w branży elektrycznej przy realizacji przynajmniej dwóch robót budowlanych dotyczących budowy lub rozbudowy lub modernizacji lub przebudowy stacji uzdatniania wody , które swym zakresem obejmowało roboty w branżach elektrycznej, AKPiA, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i technologicznej o wydajności technologii uzdatniania wody 45 m3/h, w tym jedna o wartości robót co najmniej 7.000.000 złotych brutto (słownie: siedem milionów złotych),
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
posługiwać się językiem polskim lub dysponować tłumaczem języka polskiego.

Specjalista ds. automatyki posiadający min 5 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji robót z zakresu AKPiA w tym doświadczenia polegającego na realizacji min 2 robót budowlanych branży AKPiA w zakresie realizacji zadań związanych z gospodarką wodno-ściekową na czynnym obiekcie oraz posiadającego ważne na dzień składania ofert dodatkowe kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru grupa 2 i 3.

Programista systemów SCADA
Minimum jedna osoba posiadająca doświadczenie we wdrażaniu otwartych systemów SCADA. Wskazana osoba musi wykazać się doświadczeniem polegającym na udziel w realizacji co najmniej dwóch projektów budowy systemów SCADA w zakresie gospodarki wodno-ściekowej o ilości zmiennych powyżej 1 000. Wskazana osoba musi potwierdzić doświadczenie w budowie systemów SCADA stosownymi certyfikatami i dopuszczeniem co najmniej jednego producenta takich systemów.

Programista PLC
Minimum jedna osoba posiadająca doświadczenie w programowaniu otwartych systemów sterowania PLC na obiektach gospodarki wodno – ściekowej. Wskazana osoba musi wykazać się doświadczeniem polegającym na udziale w realizacji co najmniej dwóch inwestycji na obiektach gospodarki wodno – ściekowej, w ramach których wykonany został (dla każdej z nich) system sterowania z minimum dwóch sterowników PLC.
Wskazana osoba winna potwierdzić doświadczeniem w programowaniu otwartych systemów sterowania PLC stosownymi certyfikatami i dopuszczeniem co najmniej jednego producenta takich systemów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:

1) - posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/modernizacji/przebudowie stacji uzdatniania wody, które swym zakresem obejmowały obejmował roboty w branżach elektrycznej, AKPiA, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i technologicznej w tym kompleksową wymianę układu technologii uzdatniania wody, budowę stalowych zbiorników retencyjnych oraz kompletny system sterowania (AKPiA). Każde o wartości nie mniejszej niż 7 000 000,00 zł brutto,
- posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadania polegające na budowie/modernizacji/przebudowie stacji uzdatniania wody o wydajności technologii uzdatniania wody 45 m3/h, które swym zakresem obejmowało roboty w branżach elektrycznej, AKPiA, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i technologicznej w tym kompleksową wymianę układu technologii uzdatniania wody, budowę stalowych zbiorników retencyjnych oraz kompletny system sterowania (AKPiA) zrealizowane w formule zaprojektuj i wybuduj,
- posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej dwa zadania polegające na budowie/modernizacji/przebudowie sieci wodociągowej o długości min. 1 km w formule zaprojektuj i wybuduj,
- posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na montażu i uruchomieniu min. 500 szt. wodomierzy wyposażonych w system zdalnego odczytu (nakładki radiowe),
- posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał usługę polegającą na prowadzeniu bieżącej eksploatacji stacji uzdatniania wody o wydajności min. 45 m3/h przez okres minimum 6 miesięcy,

2) dysponowali w okresie wykonywania zamówienia i skierowali do jego realizacji minimum po 1 osobie w następujących specjalnościach (zgodnie z wymogami określonymi w dziale V pkt 5.6 ppkt. 4 pkt. 2 SWZ) :

- Projektant branży sanitarnej:

- Projektant Konstruktor:

- Projektant branży elektrycznej;

- Kierownik budowy:

- Kierownik robót konstrukcyjno - budowlanych

- Kierownik robót w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

-Specjalista ds. automatyki posiadający min 5 letnie doświadczenie

-Programista systemów SCADA

-Programista PLC

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

8.1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje do dnia upływu terminu związania ofertą.
8.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
8.4. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Krotoszynie Oddział w Sulmierzycach, Nr 61 8410 1013 0000 0866 2000 0004 z dopiskiem: Wadium
Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Sulmierzycach
Uwaga: Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 419).
8.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Miejska Sulmierzyce
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
8.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia o którym mowa w pkt 8.4. ppkt 2-4 SWZ wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
8.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa art. 98 ust.2 pkt 3 ustaw Pzp zostanie odrzucona.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

18.1. Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny brutto całkowitej podanej w ofercie.
18.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zwane dalej „zabezpieczeniem” służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
18.3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione wg wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze
zobowiązaniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
18.4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 61 8410 1013 0000 0866 2000 0004 z dopiskiem: Zabezpieczenie – Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Sulmierzycach
18.5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy musi być wniesione najpóźniej w dniu podpisania umowy przez Zamawiającego, przed jej podpisaniem. Wniesienie zabezpieczenia w pieniądzu będzie uznane za skuteczne, jeżeli rachunek Zamawiającego zostanie uznany kwotą zabezpieczenia najpóźniej w dniu podpisania umowy, przed jej podpisaniem.
18.6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
18.7. Wszelkie koszty i opłaty związane z ustanowieniem zabezpieczenia ponosi wyłącznie wykonawca.
18.8. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, pod warunkiem, że zmiana formy zabezpieczenia zostanie dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
18.9. W przypadku, gdy wystąpi konieczność przedłużenia terminu realizacji umowy, Wykonawca przed zawarciem aneksu, zobowiązany jest do przedłużenia terminu ważności zabezpieczenia wniesionego w formie innej niż pieniężna, albo jeśli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego zabezpieczenia, na warunkach zaakceptowanych przez Zamawiającego, na okres wynikający z aneksu do umowy.
18.10. Zwrot Zabezpieczenia odbędzie się w następujący sposób:
1) Zamawiający zawraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia
i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane.
2) Zamawiający może pozostawić na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji kwotę nieprzekraczającą 30 % zabezpieczenia.
3) Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji wynosi 30% wysokości zabezpieczenia. Kwota ta zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie terminu okresu rękojmi za wady lub gwarancji.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.p

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-25 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę obłożenie styropianem - płot betonowy - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę obłożenie styropianem - płot betonowy. Przyklejenie styropianu, zatapianie siatki klejem, 120 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI