Rozbudowa i przebudowa przepompowni ścieków „PARKOWA” w Malborku – Wykonanie kolektora...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa i przebudowa przepompowni ścieków „PARKOWA” w Malborku – Wykonanie kolektora DN 1000 od K1 do K4
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMalbork
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo "Nogat" Sp. z o.o. Kałdowo Wieś
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-21
  • Numer ogłoszenia576517-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 576517-N-2020 z dnia 2020-08-21 r.

Przedsiębiorstwo "Nogat" Sp. z o.o. Kałdowo Wieś: Rozbudowa i przebudowa przepompowni ścieków „PARKOWA” w Malborku – Wykonanie kolektora DN 1000 od K1 do K4
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo "Nogat" Sp. z o.o. Kałdowo Wieś, krajowy numer identyfikacyjny 19279275600000, ul. Kałdowo Wieś  - , 82-200  Malbork, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552722166, , e-mail a.guzow@nogat.malbork.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http:// bip.nogat.malbork.pl/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/transakcja/371628
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
SPÓŁKA PRAWA HANDLOWEGO
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://platformazakupowa.pl/transakcja/371628, http:// bip.nogat.malbork.pl/zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/transakcja/371628

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa przepompowni ścieków „PARKOWA” w Malborku – Wykonanie kolektora DN 1000 od K1 do K4
Numer referencyjny: DS/2/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa przepompowni ścieków „Parkowa” w Malborku – Wykonanie kolektora DN 1000 od K1 do K4” 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1 ETAP I – realizacyjny: 2.1.1 Wykonanie robót budowlano-montażowych kolektora na kwotę netto minimum 2 500 000 PLN do 15.12.2020 r.; 2.1.2 Wykonanie podłączenia energetycznego; 2.1.3 Roboty przełączeniowe na kolektorze od 01.03.2021 do 30.04.2021 r.; 2.1.4 Zagospodarowanie terenu do 30.04.2021 r.; 2.1.5 Przekazanie dla ZAMAWIAJĄCEGO kompletnego wniosku do PINB w Malborku w sprawie uzyskania pozwolenia na użytkowanie; 2.1.6 Przekazanie instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń; 2.1.7 Podpisanie PROTOKOŁU ODBIORU KOŃCOWEGO; 2.2 ETAP II – rozliczeniowy: 2.2.1 Sporządzenie wykazu rzeczowo-finansowego poniesionych kosztów Zadania, w podziale na środki trwałe i wyposażenie wraz z charakterystyką ( typ, nr fabryczny ); 2.2.2 Przekazanie karty gwarancyjnej w oparciu o Załącznik nr 9 do umowy; 2.2.3 Przekazanie oświadczeń podwykonawców; 2.2.4 Podpisanie PROTOKOŁU PRZEKAZANIA ZADANIA trwający nie dłużej niż 1 m-c po zakończeniu ETAPU I i zakończony nie później niż do 30-05-2021 r. wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 11 do umowy;

II.5) Główny kod CPV: 45252100-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45110000-1
45232440-8
45232000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4560000,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: ZAMAWIAJĄCY przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-05-30

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Terminem rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy jest data zawarcia umowy. 2. Przedmiot umowy wykonywany będzie etapowo: 2.1. ETAP I realizacyjny polegający na: 2.1.1 wykonaniu Robót budowlano-montażowych kolektora DN 1000 od K1 do K4 wraz z komorą K5 w terminie do 15-12-2020 r.; 2.1.2 wykonaniu robót przełączeniowych na kolektorze od 01.03.2021 do 30.04.2021 r.; 2.1.3 wykonaniu podłączenia energetycznego; 2.1.4 zagospodarowaniu terenu; potwierdzony przez STRONY podpisaniem PROTOKOŁU ODBIORU KOŃCOWEGO nie później niż do 30-04-2021 r., 2.2. ETAP II rozliczeniowy, trwający nie dłużej niż 1 m-c po zakończeniu ETAPU I i zakończenie nie później niż do 30-05-2021 r., potwierdzony przez STRONY podpisaniem PROTOKOŁU PRZEKAZANIA ZADANIA. 3. Terminem zakończenia realizacji przedmiotu umowy jest data podpisania PROTOKOŁU PRZEKAZANIA ZADANIA.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: ZAMAWIAJĄCY nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1. WYKONAWCA spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 3.000.000 PLN.2. WYKONAWCA powinien wykazać że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 2.000.000 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2.3 posiadaniem zdolności technicznej lub zawodowej: 2.3.1. WYKONAWCA spełni warunek jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu do składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedno (1) zadanie inwestycyjne związane z budową kolektora sanitarnego lub sieci sanitarnej o minimum Dn 500 mm o wartości netto minimum 2.000.000 PLN2.3.2. WYKONAWCA spełni warunek jeżeli skieruje do realizacji zamówienia publicznego niżej wymienione osoby:1) 1 osobę Kierownika budowy  posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, bądź w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, jest członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego, posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w posiadanej specjalności; pełniła funkcję kierownika budowy, kierownika robót w ciągu ostatnich 10 lat na co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych związanym z budową kolektora sanitarnego lub sieci sanitarnej o wartości netto minimum 1.500.000 PLN. 2) 1 osobę Kierownika robót konstrukcyjno - budowlanych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, jest członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego, posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w posiadanej specjalności; pełniła funkcję kierownika budowy, kierownika robót w ciągu ostatnich 5 lat na co najmniej jednym zadaniu inwestycyjnym związanym z budową kolektora sanitarnego lub sieci sanitarnej o wartości netto minimum 1.000.000 PLN.3) 1 osobę Kierownika robót sanitarnych,  posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,  jest członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego,  posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w posiadanej specjalności; pełniła funkcję kierownika budowy, kierownika robót w ciągu ostatnich 5 lat na co najmniej jednym zadaniu inwestycyjnym związanym z budową kolektora sanitarnego lub sieci sanitarnej o wartości netto minimum 1.000.000 PLN.4) 1 osobę Kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, jest członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego,  posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w posiadanej specjalności, pełniła funkcję kierownika budowy, kierownika robót w ciągu ostatnich 5 lat na co najmniej jednym zadaniu inwestycyjnym związanym z budową, rozbudową lub przebudową obiektu/obiektów z zakresu gospodarki ściekowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1) ZAMAWIAJĄCY dopuszcza łączenie stanowiska kierownika budowy ze stanowiskiem kierownika robót. 2) ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza łączenia stanowisk kierowników robót nawet, jeżeli osoba będzie posiadała wymagane doświadczenie i kwalifikacje jak określa SIWZ.3) Przez minimalne doświadczenie zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane, rozumie się pełne lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że WYKONAWCA zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że WYKONAWCA zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;4) oświadczenia WYKONAWCY o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 ze zm.), zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) dokumentów potwierdzających, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia określoną przez ZAMAWIAJĄCEGO. WYKONAWCA wraz z polisą lub innym dokumentem potwierdzającym ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zobowiązany jest wykazać opłacenie składek związanych z ubezpieczeniem poprzez dołączenie dowodu opłaty, o ile nie wynika to z samej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie;2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową WYKONAWCY, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze WYKONAWCA nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ;4) wykaz osób, skierowanych przez WYKONAWCĘ do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ;WYKONAWCA obowiązany będzie do przedłożenia oświadczenia tych osób o przetwarzaniu danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy - sporządzony z wykorzystaniem wzoru,2) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru - Załącznik nr 2 do oferty;3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg wzoru - Załącznik nr 3 do oferty składane przez:a) WYKONAWCĘ;b) każdego z WYKONAWCÓW –w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie;c) Podmiot trzeci – w przypadku, gdy WYKONAWCA, powołuje się na zasoby innych Podmiotów;d) Podwykonawców – w przypadku, gdy WYKONAWCA zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom;4) wypełniony formularz TABELA ELEMENTÓW SCALONYCH wg wzoru - Załącznik nr 5 do oferty;5) wypełniony formularz ZESTAWIENIE OFEROWANYCH URZĄDZEŃ wg wzoru - Załącznik nr 6 do oferty;6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdz. 3 pkt 2.4 SIWZ – jeżeli WYKONAWCA polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego wg wzoru - Załącznik nr 4 do oferty.7) Pełnomocnictwo do reprezentowania WYKONAWCY (WYKONAWCÓW wspólnie występujących), o ile ofertę składa pełnomocnik,8) Dowód wniesienia wadium.WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o zamówienie składają dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z WYKONAWCÓW wykazuje spełnienie tych warunków. Każdy z WYKONAWCÓW ubiegających się wspólnie o zamówienie, składa oświadczenia i dokumenty o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.WYKONAWCA w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, WYKONAWCA może przedstawić dowody, że powiązania z innym WYKONAWCĄ nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. WYKONAWCA przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu (tj. dnia i godziny) składania ofert, wadium w wysokości: 30 000,00 PLN (trzydzieści tysięcy złotych 00/100);2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu (art. 45 ust. 7 ustawy PZP),b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2020 r., poz. 299 ze zm.).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przed terminem składania ofert przelewem na rachunek bankowy Nr 80 1540 1098 2001 5549 6962 0001Przedsiębiorstwa Nogat Sp. z o.o. Kałdowo Wieś, 82-200 Malbork, z oznaczeniem „Wadium – Rozbudowa i przebudowa przepompowni ścieków „PARKOWA” w Malborku – Wykonanie kolektora  1000 od K1 do K4” 3. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku ZAMAWIAJĄCEGO.4. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu powinno być wystawione na Przedsiębiorstwo Nogat Sp. z o.o. Kałdowo Wieś, 82-200 Malbork. Oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym Gwaranta, należy złożyć wraz z ofertą. Jeżeli WYKONAWCA nie dysponuje wersją elektroniczną dokumentu dopuszcza się złożenie gwarancji/poręczenia w formie pisemnej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data i godzina dostarczenia dokumentu ZAMAWIAJĄCEMU).5. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien:a) przewidywać bezwarunkową utratę wadium na rzecz ZAMAWIAJĄCEGO w przypadkach określonych w ust. 11 i 12;b) zawierać sformułowanie zobowiązania gwaranta/poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty wystawione przez ZAMAWIAJĄCEGO w przypadkach określonych w ust. 11 i 12. 6. ZAMAWIAJĄCY zwraca wadium wszystkim WYKONAWCOM niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem WYKONAWCY, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11.7. ZAMAWIAJĄCY zwraca wadium WYKONAWCY niezwłocznie po zawarciu umowy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.8. ZAMAWIAJĄCY zwraca niezwłocznie wadium na wniosek WYKONAWCY, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.9. ZAMAWIAJĄCY żąda ponownego wniesienia wadium przez WYKONAWCĘ, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. WYKONAWCA wnosi wadium w terminie określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, ZAMAWIAJĄCY zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez WYKONAWCĘ.11. ZAMAWIAJĄCY zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli WYKONAWCA w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez WYKONAWCĘ jako najkorzystniejszej.12. ZAMAWIAJĄCY zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli WYKONAWCA, którego oferta została wybrana:1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie WYKONAWCY. 13. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie 30 dni związania ofertą.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między ZAMAWIAJĄCYM a WYKONAWCAMI odbywa się przy użyciu środka komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej zwaną „Platforma”). Link do postępowania dostępny jest na stronie ZAMAWIAJĄCEGO http://bip.nogat.malbork.pl/zamowienia-publiczne oraz Platformie Zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/3716282. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu, zawiera Regulamin Platformy Zakupowej dostępny na stronie Platformy. WYKONAWCA składający ofertę akceptuje Regulamin. WYKONAWCA zakładający konto Użytkownika musi posiadać aktywne konto poczty elektronicznej.3. Na stronie Platformy dostępne są Instrukcje dla WYKONAWCÓW dot. korzystania z Platformy, w tym w szczególności instrukcja składania ofert, zawierająca opis sposobu złożenia oferty, dołączania do niej dokumentów, podpisywania dokumentów składanych elektronicznie kwalifikowanym podpisem, informacje o maksymalnych rozmiarach i ilości przesyłanych plików i inne, przydatne WYKONAWCY 4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje oraz dokumenty (z wyłączeniem oferty i składanych z nią dokumentów) przekazywane są drogą elektroniczną przy użyciu Platformy za pośrednictwem funkcji Wyślij wiadomość, dostępnej na stronie dedykowanej niniejszemu postępowaniu.5. Ofertę sporządzoną w postaci elektronicznej i opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym składa się za pośrednictwem Platformy na Formularzu składania oferty . Ewentualna zmiana lub wycofanie oferty odbywają się również za pośrednictwem tego formularza. Złożenie nowej oferty powoduje wycofanie uprzednio złożonej.6. Za datę odbioru danych przyjmuje się datę ich umieszczenia na Platformie :dla oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji oraz dokumentów przesyłanych za pomocą funkcji Wyślij wiadomość - pojawienie się komunikatu, że wiadomość została wysłana; dla oferty (ze składanymi z nią dokumentami) - wyświetlony komunikat, że oferta została złożona (po wgraniu paczki w formacie XML i kliknięcie przycisku Złóż ofertę).7. Do kontaktowania się z WYKONAWCAMI upoważniony jest Pani Anna Guzow.8. Adres e-mail do komunikacji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/3716289. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje zwołania zebrania WYKONAWCÓW.10. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza komunikowanie się za pomocą poczty elektronicznej, na adres ZAMAWIAJACEGO przetargi@nogat.malbork.pl wyłącznie w sytuacji ciągłego braku działania i dostępu do Platformy zakupowej. Powyższe nie dotyczy składania ofert.

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Gwarancja jakości 21,00
Doświadczenie kierownika budowy 19,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy, jeżeli zmiany te są korzystne dla ZAMAWIAJĄCEGO lub konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy.2. STRONY przewidują możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:a) niesprzyjających warunków atmosferycznych odmiennych od typowych dla danego okresu roku, uniemożliwiających prowadzenie robót,b) zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek ZAMAWIAJĄCEGO lub WYKONAWCY,c) wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, d) wyniku wstrzymania prowadzenia robót przez uprawniony organ,e) wystąpienia siły wyższej,3. Zmiana terminu realizacji umowy, wynikająca z przyczyn wymienionych w ust. 2, nie stanowi podstawy do zmiany wysokości wynagrodzenia i następuje na podstawie aneksu do umowy.4. STRONY przewidują możliwość zmiany wynagrodzenia na podstawie aneksu do umowy w przypadku:1) ustawowej zmiany stawki VAT,2) rezygnacji przez ZAMAWIAJĄCEGO z części zakresu przedmiotu zamówienia o wartość niewykonanych prac,3) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez wykonawcę,4) wystąpienia robót uzupełniających lub dodatkowych,5. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza również dokonanie zmian umowy bez konieczności podpisania aneksu w przypadku:1) zmiany w składzie osób wskazanych przez WYKONAWCĘ do wykonania zamówienia. WYKONAWCA zobowiązuje się zapewnić nową osobę spełniającą warunki określone w rozdz. 3 pkt 1.3.2 SIWZ, niezwłocznie oraz pisemnym poinformowaniem ZAMAWIAJĄCEGO,2) zmiana w przypadku zaistnienia zmian organizacyjno-prawnych występujących po stronie ZAMAWIAJĄCEGO, w miejsce praw i obowiązków ZAMAWIAJĄCEGO automatycznie wstępuje jego następca prawny.6. Przewiduje się możliwość zmiany parametrów dostawy w przypadku:1) poprawienia parametrów technicznych, sprawności i wydajności sprzętu,2) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.7. Wszelkie inne zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, ZAMAWIAJĄCY informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo „Nogat” Spółka z o.o. w Kałdowie Wsi z siedzibą Kałdowo Wieś, 82-200 Malbork, które reprezentuje:Prezes Zarządu – Wojciech Zegarek,Wiceprezes Zarządu – Adam Janowczyk;2) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym w przypadku pytań o swoje dane osobowe można kontaktować się pod adresem e-mail: sekretariat@nogat.malbork.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Rozbudowa i przebudowa przepompowni ścieków „PARKOWA” w Malborku – Wykonanie kolektora  1000 od K1 do K4”, sygnatura postępowania: DS/ 2 /2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp;
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPzp;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-08, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI