Rozbudowa i przebudowa Pawilonu nr IV na potrzeby Centrum Zdrowia Psychicznego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa i przebudowa Pawilonu nr IV na potrzeby Centrum Zdrowia Psychicznego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCieszyn
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-22
  • Numer ogłoszenia587057-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 587057-N-2020 z dnia 2020-09-22 r.

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie: Rozbudowa i przebudowa Pawilonu nr IV na potrzeby Centrum Zdrowia Psychicznego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie, krajowy numer identyfikacyjny 00031334800000, ul. Bielska  4 , 43-400  Cieszyn, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 854 92 00, e-mail zampubl@szpitalslaski.pl, faks 33 852 12 24.
Adres strony internetowej (URL): http://www.szpitalslaski.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.szpitalslaski.pl/index.php/2015-03-11-15-18-18/zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej (papierowej)
Adres:
Kancelaria Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie (Budynek H – Administracja/Dyrekcja) ul. Bielska 4; 43-400 Cieszyn

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa Pawilonu nr IV na potrzeby Centrum Zdrowia Psychicznego
Numer referencyjny: ZP 1252/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie i przebudowie Pawilonu nr IV na potrzeby Centrum Zdrowia Psychicznego wraz zuzyskaniem pozwolenia na jego użytkowanie. 2. Szczegółowy opis zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedstawione w nim przedmiary określają zakres robót, które w ramach niniejszegozamówienia należy wykonać. Roboty należy wykonać w oparciu o przedstawiony Projekt budowlany, Projekt wykonawczy i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedstawione uzupełnienie opisu zamówienia w oparciu o udzielone wyjaśnienia treść SIWZ, uprzednio prowadzonego postępowania przetargowego. Jeżeliprzedstawione w przedmiarach pozycje i ilości są niekompletne, to przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić również te roboty, które są konieczne do ukończenia inwestycji zgodnej z projektembudowlanym i pozwoleniem na budowę. 3. Przy wykonaniu zamówienia należy dokonać doboru rozwiązań i materiałów do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych (jeżeli nie zostało to przewidziane w dokumentacji projektowej). 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacji technicznejwykonania i odbioru robót - zostały wskazane nazwy handlowe materiałów i ich producentów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub źródła, a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty,specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych parametrów lublepszych (nie gorszych). Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3. ustawy Pzp, projekt realizuje konkretny ciąg technologiczny, więc dopuszcza się stosowanie urządzeń i materiałów „ równoważnych” co do ichcech i parametrów, a wszystkie nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w dokumentacji projektowej powinny być traktowane jako definicje standardu, a nie jako konkretne nazwy firmowetych urządzeń i wyrobów zastosowanych w dokumentacji. 5. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby czynności polegające na wykonywaniu: robót ogólnobudowlanych, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli dotyczy), na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019, poz. 1040). W terminie do 14 dni od daty rozpoczęcia realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyćZamawiającemu wykaz zatrudnionych na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w/w czynności. Ponadto na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do okazania, do wglądu, kopii zawartych umów o pracę, jak i dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na umowę o pracę tych osób. Informacje wrażliwe wynikające z w/w dokumentów, podlegające ochronie zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm.) winny być anonimowe. Sankcją z tytułu niespełnienia powyższego wymagania będzie odsunięcie osoby od realizacji zamówienia oraz wymierzenie kary umownej zgodnej z zapisami projektu umowy.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45110000-1
45400000-1
45410000-4
45420000-7
45430000-0
45440000-3
45443000-4
45260000-7
45215140-0
45223200-8
45450000-6
45310000-3
45311100-1
45311200-2
45315700-5
45316100-6
45315100-9
45314300-4
42961100-1
35125300-2
45314000-1
45231300-8
45330000-9
45331100-7
45300000-0
45331210-1
45331220-4
45320000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,wykonał z należytą starannością: - co najmniej 1 robotę polegającą na budowie lub przebudowieobiektu budowlanego (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. Dz.U. z 2019r., poz. 1186 ze zm.), o wartości brutto nie mniejszej niż 3 500 000,00 zł, - co najmniej 1 robotębudowlaną w obiekcie zlokalizowanym w strefie ochrony konserwatorskiej. (Zamawiający uznawarunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,wykonał z należytą starannością co najmniej 1 robotę polegającą na budowie lub przebudowie obiektu budowlanego (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. Dz.U. z 2019r., poz. 1186 ze zm.) o wartości brutto nie mniejszej niż 3 500 000,00 zł, w obiekciezlokalizowanym w strefie ochrony konserwatorskiej.). 2. Wykonawca musi wykazać, że będziedysponować następującymi osobami: - 1 osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy,posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjnobudowlanejbez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostaływydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacjezawodowe uznane na zasadach określonych w odrębnych przepisach), legitymującą siędoświadczeniem na stanowisku Kierownika budowy, przy realizacji co najmniej dwóch robótpolegających na budowie budynku (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane), - 1 osobą, którabędzie pełnić funkcję Kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia do kierowaniarobotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeńelektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, którezostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacjezawodowe uznane na zasadach określonych w odrębnych przepisach), legitymującą siędoświadczeniem min. 5 lat na stanowisku Kierownika budowy/kierownika robót, liczonym od datyuzyskania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi, - 1 osobą, która będzie pełnić funkcjęKierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi ospecjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych, kanalizacyjnych i wodociągowych (lub odpowiadające im ważne uprawnieniabudowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądźodpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w odrębnych przepisach),legitymującą się doświadczeniem min. 5 lat na stanowisku Kierownika budowy/kierownika robót,liczonym od daty uzyskania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi. Ilekroć Zamawiającywymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.), rozumie przez to równieżodpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązującychprzepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej,Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o WolnymHandlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo dowykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli tekwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. ozasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UniiEuropejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220). 3. W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie, warunki o których mowa w pkt 1 i 2 Wykonawcy muszą spełniać łącznie. 4.Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać nazdolnościach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimstosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będziedysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tymcelu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów napotrzeby realizacji zamówienia. 5. Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponowałniezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonaniezamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantujerzeczywisty dostęp do ich zasobów, będzie żądał aby pisemne zobowiązanie bądź inneprzedstawione dokumenty zawierały co najmniej: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innegopodmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przywykonywaniu zamówienia, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniuzamówienia, • informacje czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniudo warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlanektórych wskazane zdolności dotyczą.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawyPzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależnościlub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w terminie 3 dni od dnia ukazania sięinformacji z sesji otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadkuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniemdokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą dozakłócenia konkurencji w postępowaniu. - W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówieniewspólnie, w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia - 2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanieZamawiającego, w terminie wyznaczonym jednak nie krótszym niż 5 dni, złoży następująceoświadczenia i dokumenty: a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnegowyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłatlub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyrokulub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz zewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłattych należności; c) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środkazapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. - W przypadku podmiotówubiegających się o zamówienie wspólnie, dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkciea)-c), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wprzypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach i sytuacji innych podmiotów na zasadachokreślonych w art. 22a ustawy Pzp lub/i zamierza powierzyć wykonanie części zamówieniapodwykonawcom (nie będących podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp), składa w odniesieniu do tych podmiotówrównież dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie a)-c). 3. Jeżeli Wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu,o których mowa w pkt 2 a), składa informację z odpowiedniego rejestru albo w przypadku brakutakiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lubadministracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejscezamieszkania ma osoba której dotyczy informacja lub dokument. Dokumenty powinny byćwystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, to zastępuje się jedokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby alboosób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organemsamorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 2 a), składa dokument, októrych mowa w pkt 3., w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Wprzypadku, gdy w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć,nie wydaje się takich dokumentów – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie tejosoby złożonym przed notariuszem lub przed właściwym ze względu na miejsce zamieszkaniaorganem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 6. Zamawiający, zgodniez art. 26. ust. 2f. ustawy Pzp, zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców na każdym etapiepostępowania, do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lub jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy douznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożeniaaktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7.Wykonawca zamiast przedkładania wymaganychdokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 2 a)-c) może wskazać Zamawiającemu, żeżądane dokumenty i oświadczenia: - są dostępne w formie elektronicznej, pod określonymiadresami internetowymi ogólnodostępnymi lub w bezpłatnych bazach danych, - znajdują się wposiadaniu Zamawiającego w ramach odrębnego postępowania, wskazując sygnaturę postępowania– o ile są one aktualne. Zamawiający postąpi zgodnie z zapisami § 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiającyod wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r., poz. 1126 z późn. zm.).Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzającychokoliczności, o których mowa w pkt V.3. a)-e), jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lubdokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych iogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z2020 r. poz. 346 z późn. zm.). 8. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy wpostępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r., poz. 1126 z poźn. zm.), wszystkiewymagane SIWZ dokumenty lub oświadczenia, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, naktórych zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawyPzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej „zazgodność z oryginałem”. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednioWykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresiedokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność zoryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych wpostaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 9. Dokumenty i oświadczenia w językach obcychnależy dostarczyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, wterminie wyznaczonym jednak nie krótszym niż 5 dni, złoży następujące oświadczenia idokumenty: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wtym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzeczktórych roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te robotybudowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostaływykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny oobiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – innedokumenty (wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), b)wykaz osóbskierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, kontrolę jakości wraz z informacjami natemat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dowykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6do SIWZ), c) pisemne zobowiązanie podmiotu, na zdolnościach którego będzie polegał Wykonawcana zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnychzasobów na potrzeby realizacji zamówienia zawierające co najmniej: - zakres dostępnychWykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przezWykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - zakres i okres udziału innego podmiotu przywykonywaniu zamówienia, - informacje czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polegaw odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje robotybudowlane, których wskazane zdolności dotyczą. - W przypadku podmiotów ubiegających się ozamówienie wspólnie, dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt a) - c) Wykonawcyskładają łącznie - 2. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 1.c) składa wykonawca wyłącznie wsytuacji gdy wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innychpodmiotów zgodnie z art. 22a ustawy Pzp. 3. Jeżeli wymagane kwoty w dokumentachwymienionych wyrażone będą w innej walucie niż PLN Wykonawca dokona ich przeliczenia naPLN według średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie. Jeżeli w dniuopublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy BankPolski nie opublikuje tabeli kursów walut, Wykonawca winien przyjąć kurs przeliczeniowy wedługostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu wBiuletynie Zamówień Publicznych. 4.Zamawiający, zgodnie z art. 26. ust. 2f. ustawy Pzp, zastrzegasobie prawo do wezwania Wykonawców na każdym etapie postępowania, do złożenia wszystkichlub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że spełniają warunki udziału wpostępowaniu, lub jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzedniooświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lubdokumentów. 5. Wykonawca zamiast przedkładania wymaganych dokumentów i oświadczeń, októrych mowa w pkt 1. a)-b) może wskazać Zamawiającemu, że żądane dokumenty i oświadczenia:- są dostępne w formie elektronicznej, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnymilub w bezpłatnych bazach danych, - znajdują się w posiadaniu Zamawiającego w ramach odrębnego postępowania, wskazując sygnaturę postępowania – o ile są one aktualne. Zamawiający postąpizgodnie z zapisami § 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawierodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu oudzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r., poz. 1126 z późn. zm.). Wykonawca nie jest obowiązany dozłożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt V.3.a)-e), jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lubmoże je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrówpublicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotówrealizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.). 6. Zgodnie zRozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów,jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U.2016 r., poz. 1126 z poźn. zm.), wszystkie wymagane SIWZ dokumenty lub oświadczenia,dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polegaWykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców,składane są w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. Poświadczenia zazgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lubsytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniapublicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nichdotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lubkopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 7. Dokumentyi oświadczenia w językach obcych należy dostarczyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Dokument potwierdzeniaprzelewu wadium lub kserokopia poręczenia/gwarancji. 3. Pisemne zobowiązanie podmiotu, nazasobach którego będzie polegał Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (jeżelidotyczy). 4. Dokument, z którego wynika uprawnienie do składania oświadczenia woli. 5.Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika z dokumentów, o którychmowa w ust. 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
TakInformacja na temat wadium1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium w kwocie 100 000,00 zł, słownie: sto tysięcy00/100 złotych, należy wnieść w terminie wyznaczonym do składania ofert w jednej lub w kilku znastępujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczejkasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniachudzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299). Wadiumwnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: ING BankŚląski S.A., nr konta 16 1050 1070 1000 0090 3070 9233. W tytule przelewu należy wpisać –Wadium – ZP 1252/20. Wadium wniesione w formie pieniężnej przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, uważa się za wniesione prawidłowo. Wadium w formie innej niż pieniądzu powinno zostać zdeponowane woryginale w osobnej kopercie opisanej „Wadium – ZP 1252/20” - w Pokoju nr 9 w Budynku H –Administracja/Dyrekcja w terminie j/w, a kserokopię poręczenia/gwarancji należy dołączyć dooferty. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli dodnia i godziny składania ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na wskazanym rachunku.Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, uważa się za wniesione prawidłowo. 2. W przypadku wadium wniesionego w formieporęczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane Gwaranta/Poręczycielaoraz Zamawiającego jako beneficjenta, być wykonalne na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, miećcharakter nieodwoływalny oraz terminowy t.j. minimum na okres związania ofertą. Ponadtopowinny zawierać zobowiązanie Gwaranta/ Poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego sumygwarancyjnej odpowiadającej kwocie wadium na żądanie Zamawiającego zawierająceoświadczenie, iż osoba, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia nie wywiązałasię z zobowiązań wynikających z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Pzp, z tym zastrzeżeniem, żeporęczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym.W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia (np. konsorcjum), oraz w przypadku gdy wadium zostanie wniesione w formieporęczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjantów) lub z treści poręczenia lubgwarancji musi wynikać, że obejmują one wszystkich członków konsorcjum. 3. Zamawiający przedpodpisaniem umowy wymaga wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego jejwykonania w wysokości 5 % wartości brutto całości zamówienia. Zabezpieczenie może byćwniesione wg wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku wskazanych do wniesienia wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Oferowany okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku dotreści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymiponiżej: A. Zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia mogą nastąpić wprzypadku: a) zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót, b) działania siły wyższej -rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego doprzewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższejstaranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. Wrazie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są do dołożenia wszelkich starań w celuograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych powstałych naskutek działania siły wyższej, c) oczekiwania Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzjeadministracyjne (opóźnienia spowodowane przez władze). W takim wypadku termin zakończenia robótmoże zostać przesunięty o czas przerwy w robotach udokumentowany wpisem do dziennika budowydokonanym przez inspektora nadzoru inwestorskiego. B. Zmiany lub rezygnacji z podwykonawcyrobót lub wprowadzenie nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty;W przypadku gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdzał spełnienie przezWykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nowy podwykonawca musi spełniać warunki udziałuw postępowaniu w takim samym zakresie jak dotychczasowy podwykonawca, tj. pozwalający spełnićwarunki podane w SIWZ. Zmiana może nastąpić poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stroniei nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. C. Zmiany osobowe - zmiana kierownika budowy lub osób koordynujących wykonanie obowiązków umownych ze strony Zamawiającego czy Wykonawcy -zmiana może nastąpić poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarciaaneksu do umowy. D. Zmiany danych związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np.danych teleadresowych Wykonawcy, Zamawiającego itp.) – zmiana może nastąpić poprzez pisemnezgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. E. Zmniejszeniawynagrodzenia w przypadku robót zaniechanych. F. Konieczności wprowadzenia zapisów do umowy,które zostaną narzucone warunkami umowy o dofinansowanie lub jej zmianami (jeżeli dotyczy). G.Zmniejszenia ustawowej stawki podatku VAT (wówczas do cen netto zostanie doliczona nowa stawkapodatku VAT). H. Wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarciaumowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te sąkorzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę. 2. Wszelkie zmianypostanowień niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksupodpisanego przez obie strony, chyba że umowa stanowi inaczej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Komplet dokumentacji projektowej w wersji papierowej znajduje się do wglądu u Zamawiającego –Pion Techniczno-Gospodarczy. 2. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca iobiektów wykonywania robót objętych niniejszym zamówieniem, potwierdzonej przez przedstawicielaZamawiającego. Informacja o planowanej wizji lokalnej przez potencjalnego Wykonawcę zadaniapowinna być podana Zamawiającemu z wyprzedzeniem, co najmniej dwóch dni roboczych. 3. Zarealizację zamówienia, Wykonawcy, należne będzie wynagrodzenie ryczałtowe. 4. Termin płatności -60 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Zamawiający zastrzegasobie możliwość wcześniejszej zapłaty niż 60 dni w przypadku, gdy będzie to uzasadnionepłatnościami otrzymywanymi na finansowanie zamówienia. Zamawiający będzie dokonywałwszystkich płatności przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze. Płatności będąrealizowane na podstawie faktur częściowych w ilościach i terminach określonych w harmonogramierzeczowo-finansowym przedstawionym po podpisaniu umowy. 5. Podstawą do wystawienia fakturybędą podpisane obustronnie częściowe protokoły odbioru robót / protokół końcowy odbioru robót.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Ogrodzenie betonowe z montażem - Kroczyce
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje wykonawcy ogrodzenia betonowego 2 metry wysokość 16 metrów długości może być z materiałem lub sam montaż Czekam na kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI