„ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI ŚWIĄTKI na dz. nr geod....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI ŚWIĄTKI na dz. nr geod. 57/1 obręb Świątki, gm. Świątki” Znak postępowania: ROS.271.2.2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwiątki
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-26
  • ZamawiającyGMINA ŚWIĄTKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00053092
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI ŚWIĄTKI na dz. nr geod. 57/1 obręb Świątki, gm. Świątki” Znak postępowania: ROS.271.2.2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIĄTKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 87

1.5.2.) Miejscowość: Świątki

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-008

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swiatki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiatki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI ŚWIĄTKI na dz. nr geod. 57/1 obręb Świątki, gm. Świątki” Znak postępowania: ROS.271.2.2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63bcba5a-acab-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.swiatki.pl/?c=179

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postepowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: przetargi@swiatki.pl. 2. Wykonawcazamierzający wziąć udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać́ kontona ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularza do komunikacji”.https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń́ oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP.4. Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku i Formularza do komunikacji wynosi 150 MB.5. Za datę̨ przekazania oferty, wniosków, zawiadomień́, dokumentów elektronicznych, oświadczeń́ lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń́ oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.6. Zamawiający przekazuje link do postepowania oraz ID postepowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postepowanie można wyszukać́ również̇ na Liście.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Świątki – Sławomir Kowalczyk; inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Świątki jest Pan Marek Hodowskie - mail: marek.hodowski@swiatki.pl.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Świątki na dz. nr geod. 57/1 obręb Świątki, gm. Świątki”, znak postępowania: ROS.271.2.2021, prowadzonym w trybie podstawowym.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.posiada Pani/Pan:na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.Nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): brak

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROS.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest.Przedmiotem opracowania jest modernizacja Oczyszczalni ścieków w m. Świątki pracującej w układzie mechaniczno-biologicznym w technologii osadu czynnego. Zakres modernizacji obejmuje remont istniejących obiektów wchodzących w ciąg technologiczny oczyszczania ścieków, w tym przede wszystkim remont pokrycia zbiorników oraz wymiana wyposażenia technologicznego zbiorników (mieszadła oraz systemu napowietrzania) oraz budowa punktu zlewczego ścieków dowożonych wraz z infrastrukturą, montaż instalacji do odwadniania osadów ściekowych wraz z silosem na wapno i biofiltrem, budowa wiaty na osad ściekowy.Szczegółowy zakres modernizacji: 1. przebudowa pomieszczenia budynku obsługi BO – montaż instalacji mechanicznego odwadniania osadów w pomieszczeniu garażowym, 2. budowa silosa wapna, 3. budowa biofiltra, 4. budowa wiaty do magazynowania osadu odwodnionego, 5. przebudowa zbiornika zagęszczania osadu nadmiernego ZON – montaż mieszadła i strumienicy, wymiana pokrycia zbiornika osadu, 6. wymiana wyposażenia technologicznego w obiektach: komora retencyjna – mieszadło, komora denitryfikacji KD – mieszadło, komora nitryfikacji KNA i KNB mieszadło, strumienica, 7. remont wiaty separatorów – ocieplenie kraty i piaskownika, 8. rozbudowa instalacji wodociągowej: doprowadzenie wody do maszynowni, stacji odwadniania osadów, stacji przygotowania i roztwarzania polielektrolitu, biofiltra, punktu zlewczego ścieków dowożonych, 9. rozbudowa rurociągu osadu nadmiernego, 10. budowa rurociągu odprowadzania odcieków ze Stacji odwadniania osadów oraz z palcu magazynowania osadów, 11. budowa Punktu zlewczego ścieków dowożonych wraz ze zbiornikiem retencyjno-mineralizacyjnym, 12. wymiana pompy zatapianej w przepompowni odcieków,oraz wykonanie: 13. sieci zasilania elektrycznego, 14. placów: manewrowy, technologiczny, 15. rozbiórki poletek ociekowych i miejsca składowania osadów, 16. zagospodarowania terenu.W skład przedmiotu zamówienia wchodzą także: 1) tyczenie geodezyjne,zabezpieczenie terenu budowy,inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,dokumentacja powykonawcza,próby szczelności sieci ciśnieniowych i zbiorników technologicznychpomiary elektryczne instalacji i urządzeń elektrycznych,rozruch oczyszczalni ścieków,uzyskanie efektu ekologicznego potwierdzonego pozytywną analizą ścieków oczyszczonych wykonaną przez WIOŚ.Zakres objęty przedmiotem zamówienia został przedstawiony w: 1) projektach budowlano-wykonawczych wielobranżowych, 2) przedmiarach i kosztorysach, 3) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.Wszystkie obiekty technologiczne muszą być zrealizowane w technologii zamieszczonej w projektach budowlano-wykonawczych wielobranżowych łącznie z wyposażeniem.Wykonawca ponosi wszystkie koszty oraz opłaty administracyjne związane z realizacją przedmiotu zamówienia od momentu podpisania umowy do odbioru końcowego.Do wyceny przedmiotu zamówienia Wykonawca otrzymuje: 1) opis przedmiotu zamówienia,przedmiary,kosztorysy ofertowe szczegółowe,projekty budowlano-wykonawcze wielobranżowe,specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.Wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wzajemnie wyjaśniające się. W przypadku powstania nie dających się pogodzić niezgodności – podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu – jest projekt budowlano-wykonawczy.Dokumentacja projektowa jest integralną częścią SWZ i jest dostępna na stronie zamawiającego http://bip.swiatki.pl/?c=179 jak również w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego.Kod zamówienia wg CPV:45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych45262210-6 – Fundamentowanie45223800-4 – Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne45311200-2 – Roboty w zakresie instalacji elektrycznych45311100-1 – Roboty w zakresie okablowania elektrycznego45331000-6 – Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych71000000-8 – Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolneUwaga: Wszystkie wartości wyszczególnione w niniejszym dokumencie podane zostały z należytą starannością, na podstawie sporządzonej dokumentacji technicznej. Odchylenia od podanych parametrów mogą wystąpić ze względu na przyjęty poziom dokładności obliczeń, sposób obliczeń, a także nieznaczne zmiany rzeczywistych parametrów w granicach dopuszczalnych przez obowiązujące przepisy prawa i dobrą praktykę budowlaną.Głównym celem przeprowadzenia niniejszego przedsięwzięcia jest poprawa niezawodności pracy obiektów technologicznych części mechanicznej i biologicznej oczyszczalni oraz poprawa warunków odbioru ścieków dowożonych i przetwarzania osadów ściekowych.Obecnie ścieki dowożone zrzucane są do studni zlokalizowanej przed oczyszczalnią ścieków na sieci kanalizacji grawitacyjnej doprowadzającej ścieki do oczyszczalni. Nowy punkt zlewczy ścieków dowożonych zapewni pełną kontrolę jakości i ilości zrzucanych ścieków do oczyszczalni oraz kontrolę dostawców. Dodatkowo wraz z punktem wybudowany zostanie zbiornik retencyjno-mineralizacyjny, którego zastosowanie poprawi stabilność pracy reaktora biologicznego dzięki wstępnej mineralizacji i odświeżeniu ścieków dowożonych. Uchroni to część biologiczną przed wprowadzaniem do reaktora ładunków zanieczyszczeń, które mogły by powodować inhibicję (hamowanie) procesów biologicznych. Budowa stacji odwaniania osadów ściekowych zapewni prowadzenie tego procesu w sposób kontrolowany umożliwiający osiągnięcie niskiego uwodnienia osadu (około 70%) i jego higienizację.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45262210-6 - Fundamentowanie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający zaprosi do negocjacji (o ile zadecyduje o ich przeprowadzeniu) trzech wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu i uzyskają największą liczbę punktów w kryterium ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji serwisowej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowe:a) Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna tego ubezpieczenia na kwotę nie mniejsza niż 1 200 000,00 zł.2) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zadania polegające na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości średniodobowej nie mniejszej niż Qśrd = 200 m3/dobę i wartości min. 1 200 000,00 zł;b) wykaże, że do realizacji zamówienia skieruje osoby posiadające uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), oraz przepisami Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020 r., poz. 220) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczącymi uznawania kwalifikacji, w specjalności:- kierownik budowy - co najmniej jedna osoba posiadająca: • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; • co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie, w tym co najmniej 12 miesięczne doświadczenie, dla co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości średniodobowej nie mniejszej niż Qśrd = 200 m3/dobę i wartości min. 1 200 000,00 zł;- kierownik robót sanitarnych - co najmniej jedna osoba posiadająca: • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; • co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie, w tym co najmniej 6 miesięczne doświadczenie na stanowisku kierownika robót sanitarnych w realizacji minimum dwóch robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości średniodobowej nie mniejszej niż Qśrd = 200 m3/dobę i wartości min. 1 200 000,00 zł;- kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych - co najmniej jedna osoba posiadająca: • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; • co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie, w tym co najmniej 6 miesięczne doświadczenie na stanowisku kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych w realizacji minimum dwóch robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości średniodobowej nie mniejszej niż Qśrd = 200 m3/dobę i wartości min. 1 200 000,00 zł;- kierownik rozruchu technologicznego - co najmniej jedna osoba posiadająca: • co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie, w tym co najmniej 6 miesięczne doświadczenie na stanowisku kierownika rozruchu technologicznego, w tym doświadczenie na stanowisku technologa oczyszczania ścieków komunalnych lub specjalisty ds. rozruchu przy co najmniej dwóch zamówień polegającym na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości średniodobowej nie mniejszej niż Qśrd = 200 m3/dobę i wartości min. 1 200 000,00 zł;Zamawiający wyjaśnia, iż osoba wskazana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia może posiadać łącznie kilka uprawnień wyżej wskazanych. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca dysponował oddzielnym kierownikiem robót w wyżej wskazanych branżach budowlanych.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4, oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.8. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełnienia warunkówudziału:Zamawiający żąda w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu dotyczących:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowe:a) dokumentów potwierdzających,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościzwiązanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 1.200.000 zł. 2) zdolności technicznej lubzawodowej:a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ, oraz załączenie dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, o których mowa w Rozdziale XX ust. 2 pkt 2) lit. b) tiret pierwsze – tiret czwarte, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia, a także zakresu wykonywanychprzez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie zzałącznikiem nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunkówudziału w postępowaniu– załączniki nr 2 i 3 do SWZ. Oświadczenia te stanowią dowód potwierdzającybrak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składaniaofert, tymczasowo zastępujący podmiotowe środki dowodowe, o ile wymagane będą przez Zamawiającego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

brak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu– załączniki nr 2 i 3 do SWZ. Oświadczenia te stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący podmiotowe środki dowodowe, o ile wymagane będą przez Zamawiającego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 17.000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Jonkowie oddz. w Świątkach nr rachunku 63 8857 1025 3001 0000 0101 0004 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu: Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Świątki na dz. nr geod. 57/1 obręb Świątki, gm. Świątki Znak postępowania: ROS.271.2.2021 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. 8. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania zostały opisane w rozdziale XII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowy zakres i sposób zmian umowy określony jest w paragrafie 12 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Identyfikator miniPortalu 5dc8cead-8059-4992-97ec-952711e5a249

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-24

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

brak
2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy małej ekipy tynkarskiej - Popielno
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników lub małej ekipy tynkarzy. Prace dotyczą budynku użyteczności publicznej na terenie m.Popielno. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI