Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Brzeziny

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Brzeziny
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrzeziny
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-09-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Brzeziny
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-05
  • Numer ogłoszenia613040-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 613040-N-2018 z dnia 2018-09-05 r.

Gmina Brzeziny: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Brzeziny
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4 Środowisko Działanie 4.3. Gospodarka wodno – ściekowa Poddziałanie 4.3.2 „Gospodarka wodno – ściekowa w ramach ZIT dla rozwoju AKO”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeziny, krajowy numer identyfikacyjny 25085556400000, ul. ul. 1000-lecia  8 , 62874   Brzeziny, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 698 004, e-mail referat.gospodarki@brzeziny-gmina.pl, faks 627 698 062.
Adres strony internetowej (URL): www.brzeziny-gmina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.brzeziny-gmina.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Brzeziny, ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, pokój nr 9

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Brzeziny
Numer referencyjny: RGiRL.271.1.5.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Brzeziny w ramach projektu pt. „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Brzeziny wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jagodziniec”. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4 Środowisko Działanie 4.3. Gospodarka wodno – ściekowa Poddziałanie 4.3.2 „Gospodarka wodno – ściekowa w ramach ZIT dla rozwoju AKO”. 2) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków zlokalizowanej w miejscowości Brzeziny na działkach nr 195/1, 196/1, 136, 194. Przewidziany zakres rzeczowy robót Obiekty projektowane: - Komora wodomierzowa - Budynek socjalno – biurowy z kotłownią - Przepompownia ścieków (przebudowa) - Punkt zlewny ścieków dowożonych - Zbiornik retencyjny ścieków ogólnych + komora zasuw - Wiata technologiczna osadu - Budynek techniczny - Reaktor biologicznego oczyszczania ścieków - Komora pomiarowa recyrkulacji (2 szt) - Osadniki wtórne (4szt) - Zbiornik wody technologicznej - Komora pomiarowa ścieków oczyszczonych Obiekty przeznaczone do rozbiórki W ramach przedmiotu zamówienia wymagane jest wykonanie rozbiórki m.in. istniejącego budynku technicznego, garaży, sieci zewnętrznych, kanałów zewnętrznych oraz istniejącego ogrodzenia. Infrastruktura projektowana wg projektów branżowych - proj. sieć wodociągowa - proj. sieć kanalizacji sanitarnej - proj. rurociąg tłoczny kanalizacji sanitarnej - proj. rurociąg ścieków oczyszczonych - proj. rurociąg wody technologicznej - proj. rurociąg sprężonego powietrza - proj. rurociąg technologiczny - proj. ciepłociąg - proj. sieci elektryczne, oświetleniowe i AKPIA - proj. drogi i chodniki Działka nr 195/1 oraz zlokalizowane na niej obiekty nie są wpisane do rejestru zabytków i nie podlegają ochronie konserwatorskiej. Dane liczbowe: Zestawienie powierzchni : Pow. zabudowy obiektów projektowanych: 1 - komora wodomierzowa 6,12 m2 2 - budynek socjalny 111,16 m2 3 - przepompownia ścieków surowych ( przebudowa ) 19,63 m2 4 - płyta pod punkt zlewny 11,44 m2 5 - zbiornik retencyjny ścieków ogólnych+ komora zasuw 88,20 + 3,72= 91,92 m2 6 - wiata technologiczna 103,54 m2 7 - budynek techniczny 365,04 m2 8 - reaktor biologicznego oczyszczania ścieków 260,58 m2 9 - komora pomiarowa recyrkulacji (2szt) 8,16m2 x2 = 16,32 m2 10 - osadniki wtórne (4szt) 22,90 m2 x 4 = 91,60 m2 11 - zbiornik wody technologicznej 2,54 m2 12 - komora pomiarowa ścieków oczyszczonych 1,70 m2 Razem 1181,59 m2 WS - wylot ścieków Projektowana nawierzchnia szczelna 4a, 4b - żelbetowa płyta szczelna 47,00m2 Bilans terenu: - powierzchnia działki nr 195/1 1,38 ha = 13 800,00 m2 - teren objęty opracowaniem w granicy ogrodzenia ~ 5871,00 m2 - pow. zabudowy obiektów projektowanych 1181,59 m2 - pow. zabudowy obiektu istniejącego 201,50 m2 - nawierzchnie szczelne 47,00 m2 - drogi wewnętrzne 1610,00 m2 - chodniki technologiczne ( wzmocniona podbudowa ) 112,00 m2 - chodniki technologiczne i opaski wokół budynków ( lekka podbudowa ) 260,00 m2 - zieleń ~ 2368,90 m2 Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45000000-7 Roboty budowlane CPV 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne CPV 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne CPV 45262310-7 Zbrojenie CPV 45262311-4 Betonowanie konstrukcji CPV 45223100-7 Montaż konstrukcji metalowych CPV 45262500-6 Roboty murarskie i murowe CPV 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty CPV 45410000-4 Tynkowanie CPV 45442100-8 Roboty malarskie CPV 45320000-6 Roboty izolacyjne CPV 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej CPV 45432110-8 Kładzenie podłóg CPV 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian CPV 45421150-0 Instalowanie stolarki niemetalowej CPV 45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego CPV 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg CPV 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic CPV 45233292-2 Instalowanie urządzeń ochronnych CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków CPV 45252200-0 Wyposażenie oczyszczalni ścieków CPV 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania CPV 45331210-1 Instalowanie wentylacji CPV 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych CPV 45314310-7 Układanie kabli CPV 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz w przedmiarach robót, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: dołączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWIORB i zapisów SIWZ. 3) Roboty budowlane będą prowadzone podczas ciągłej pracy oczyszczalni ścieków eksploatowanej przez operatora – Zakład Obsługi Komunalnej Brzeziny Sp. z o.o. Stąd też Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie zakłócić pracy funkcjonującej oczyszczalni. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność za naruszenie parametrów ścieków oczyszczonych powstałych z przyczyn leżących po jego stronie. W przypadku przekroczenia dopuszczalnych wskaźników zanieczyszczeń w ściekach oczyszczonych i nałożeniu kar przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, Wykonawca jest zobowiązany pokryć finansowo wymierzoną karę. Przerwy technologiczne, np. spowodowane włączeniem nowych urządzeń, należy wcześniej zgłosić pisemnie i uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego, operatora - Zakład Obsługi Komunalnej Brzeziny Sp. z o. o. i Inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z dopuszczalnym czasem wyłączenia z pracy urządzeń. 4) Prace związane z rozbudową i przebudową oczyszczalni ścieków prowadzić należy w sposób umożliwiający utrzymanie obiektu w ruchu. Harmonogram prac i program rozruchu należy sporządzić w oparciu o wytyczne z projektu budowlanego. 5) Zdemontowane przez Wykonawcę instalacje i urządzenia wskazane przez Zamawiającego pozostają własnością Zamawiającego. 6) Wykonawca opracuje harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót w wersji wiążącej dla Wykonawcy w ciągu 10 dni roboczych od daty zawarcia Umowy i przedłoży do akceptacji Inspektorowi nadzoru i Zamawiającemu. Harmonogram będzie opracowany w układzie kwartalnym w oparciu o kwoty z kosztorysu ofertowego, który Wykonawca złoży przed podpisaniem Umowy. Harmonogram musi uwzględniać taki rozkład czasowy robót by Zamawiający w sposób nieprzerwany mógł prowadzić eksploatację oczyszczalni. 7) Oferowane urządzenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej, pochodzić z seryjnej produkcji i pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji producenta, Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia pochodzenia urządzenia u producenta. Zamawiający nie dopuszcza urządzeń będących prototypem. 8) Czas reakcji serwisu nie może być dłuższy niż 72 h od momentu zgłoszenia awarii, w przypadku naprawy trwającej dłużej niż 72 h Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze. 9) W trakcie trwania robót budowlanych muszą być skalkulowane koszty obowiązkowych autoryzowanych serwisów i przeglądów; po zakończeniu realizacji inwestycji koszty obowiązkowych autoryzowanych serwisów i przeglądów ponosi Zamawiający. 10) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu do stanu poprzedniego. Wykonawca musi wykonać inwentaryzację geodezyjno-powykonawczą. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia użytkowania dla oczyszczalni ścieków w terminie do dnia 18.12.2020 r. 11) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na roboty budowlane, sieci zewnętrzne i rurociągi technologiczne przez okres: minimalnie 3 lata – maksymalnie 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Na urządzenia na okres 2 lata licząc od dnia podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Jeżeli na poszczególne materiały lub urządzenia udzielona jest gwarancja producenta na okres dłuższy niż 2 lata, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odpowiada okresowi gwarancji udzielonej przez producenta. Okres rękojmi ustawowy. 14) Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy tj. zapoznał się z dokumentacją projektową oraz dokonał wizji lokalnej na terenie budowy. 15) Jeżeli zapisy w przedmiarach robót, STWiOR lub dokumentacji projektowej wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Przyjęte typy materiałów i urządzeń zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. W sytuacji, gdy Wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej (materiały i urządzenia równoważne) winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie) – Załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu wówczas należy dołączyć stosowne dokumenty zawierające parametry techniczne zaproponowanych równoważnych materiałów i urządzeń. Brak złożenia wraz z ofertą Tabeli równoważności (Załącznik nr 4 do SIWZ) jest równoznaczny z oświadczeniem Wykonawcy, iż podczas realizacji zamówienia zastosuje materiały i urządzenia wskazane w dokumentacji projektowej. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena możliwości zastosowania proponowanego urządzenia lub rozwiązania równoważnego powinna zawierać dla każdego urządzenia minimum analizę; •parametrów technologicznych proponowanych urządzeń lub rozwiązań równoważnych, •zgodność parametrów technologicznych proponowanych urządzeń lub rozwiązań równoważnych z pozostałymi zaprojektowanymi urządzeniami lub rozwiązaniami technologicznymi oraz zaprojektowanymi instalacjami technologicznymi, •gabarytów, kształtów i rozwiązań konstrukcyjnych proponowanych urządzeń równoważnych w stosunku do gabarytów zaprojektowanych pomieszczeń oraz przestrzeni na ich montaż w komorach zbiorników, w tym możliwość ich montażu, demontażu i podejść do czynności obsługowych i serwisowych, szerokości przejść dla pracowników obsługi, wielkości otworów drzwiowych, włazów technologicznych itp., •rozwiązań materiałowych, •podejść i połączeń z instalacjami technologicznymi, •ciężaru urządzeń, sprawdzenia obliczeń wytrzymałości stropów, udźwigu urządzeń do czynności obsługowych itp., •innych informacji potwierdzających równoważność proponowanego urządzenia lub rozwiązania. Wykonawca dobierając inne materiały lub urządzenia lub rozwiązania równoważne do zaproponowanych w dokumentacji projektowej bierze na siebie odpowiedzialność za prawidłowe działanie oczyszczalni ścieków (określone w warunkach gwarancji) jak i wymagany stopień oczyszczenia ścieków podany w dokumentacji projektowej. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, urządzeń, instalacji i armatury, za montaż i uruchomienie oraz ich zgodność z dokumentacją projektową, wymaganiami specyfikacji technicznej. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Parametry równoważności 1) ustala się następujące kryteria oceny równoważności urządzeń: ·technologia pracy tożsama, ·średnice wlotów/wylotów tożsame, ·wydajności/przepustowości nie więcej niż ± 1,5%, ·ciśnienia/wysokości podnoszenia tożsame, ·masa urządzenia nie więcej niż + 10%, ·moc zainstalowana nie więcej niż + 10%, ·zużycie mediów nie więcej niż + 1%, ·typ ochrony nie gorszy, ·klasa szczelności nie gorsza, ·wykonanie materiałowe nie gorsze, ·zabezpieczenia antykorozyjne nie gorsze, ·uzyskiwane efekty technologiczne nie gorsze, ·pozostałe zgodnie z dokumentacją techniczną, 2) ustala się następujące kryteria oceny równoważności materiałów: ·wykonanie materiałowe – nie gorsze ·wytrzymałość – nie gorsza ·klasa wodoszczelności - nie gorsza ·klasa mrozoodporności - nie gorsza ·klasa ekspozycji - nie gorsza ·izolacyjność -nie gorsza ·odporność ogniowa - nie gorsza ·antypoślizgowość - nie gorsza ·zabezpieczenia antykorozyjne - nie gorsze ·pozostałe zgodnie z dokumentacją techniczną, 3) ustala się następujące kryteria oceny równoważności dla branży elektrycznej i AKPiA: ·napięcie znamionowe tożsame, ·prąd znamionowy nie więcej niż + 5%, ·moc znamionowa aparatów, urządzeń elektrycznych nie więcej niż + 10%, ·wielkość strumienia świetlnego nie więcej niż + 20%, ·zakres pomiarowy aparatury AKPiA nie więcej niż ± 10%, ·dokładność pomiaru aparatury AKPiA nie więcej niż ± 10%, ·metoda pomiaru aparatury AKPiA tożsama, ·poziom izolacji tożsamy, ·średnica żył kabli i przewodów, średnica zwodów, bednarek tożsama, ·prąd zwarciowy aparatów nie więcej niż ± 10%, ·ilość żył w kablach, przewodach sterowniczych nie więcej niż + 20%, ·wymiary nie więcej niż + 10%, ·typ ochrony nie gorszy, ·klasa szczelności nie gorsza, ·wykonanie materiałowe nie gorsze, ·zabezpieczenia antykorozyjne nie gorsze, ·pozostałe zgodnie z dokumentacją techniczną. 2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to: • roboty ogólnobudowlane, • roboty drogowe, • roboty instalacyjne wod-kan i sieci technologicznych, • roboty wentylacyjne, • roboty elektryczne i AKPiA. 2) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób: Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zobowiązany jest w terminie jednego tygodnia od dnia zawarcia umowy, przekazać Zamawiającemu dokument/-y w formie oryginału (np. wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w formie oświadczenia podpisana przez Wykonawcę) lub kserokopie innych dokumentów kadrowych potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety. 3) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych Wymagań: a) Zamawiający uprawniony jest do kontroli na placu budowy czy czynności o których mowa w ust. 1) wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Pracownicy Wykonawcy lub Podwykonawcy zobowiązani są do podania swoich danych (tj. imienia i nazwiska) dla przeprowadzenia kontroli. b) O każdym wykrytym przypadku, w którym czynności, o których mowa w ust. 1) wykonuje osoba niezatrudniona na podstawie umowy o pracę, Zamawiający zawiadomi odpowiednie służby. 4) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) stanowi: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45110000-1
45111200-0
45262310-7
45262311-4
45223100-7
45262500-6
45261000-4
45410000-4
45442100-8
45320000-6
45421000-4
45432110-8
45430000-0
45421150-0
45340000-2
45233120-6
45233252-0
45233292-2
45231300-8
45252200-0
45332000-3
45331100-7
45331210-1
45311000-0
45314310-7
45316100-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-05
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-05

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. (jeden milion złotych 00/100)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: c.1) przedstawi udokumentowane należyte wykonanie, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, realizacji co najmniej 2 zadań polegających na budowie lub rozbudowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków wraz z rozruchem technologicznym o przepustowości średniodobowej nie mniejszej niż 400 m3 oraz wartości robót nie mniejszej niż 5.000.000.00 zł brutto każda, w tym jedna z utrzymaniem obiektu w ruchu. Zakres zamówienia obejmował co najmniej: ciąg mechaniczny, ciąg biologicznego oczyszczania ścieków, ciąg gospodarki osadowej. Uwaga: Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej: jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po publikacji ogłoszenia zamówieniu. c.2) wykaże, że dysponuje co najmniej: • 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 5 - letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi z sektora środowiska w zakresie gospodarki wodno - ściekowej w tym ww. doświadczenie w kierowaniu jako kierownik budowy na co najmniej dwóch zakończonych kontraktach polegających na budowie lub rozbudowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości średniodobowej nie mniejszej niż 400 m3; • 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika robót sanitarnych; • 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika robót elektrycznych; • 1 specjalistą ds. AKPiA - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: minimum 5 – letnie doświadczenie w realizacji robót z zakresu automatyki kontrolno -pomiarowej i automatyzacji w tym ww. doświadczenie na co najmniej 1 zadaniu/kontrakcie, polegającym na budowie lub rozbudowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości średniodobowej nie mniejszej niż 400 m3. Posiadający świadectwo kwalifikacyjne wydane przez SEP: D – uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, E - uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji; • 1 osobą technologa - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: doświadczenie jako kierownik rozruchu technologicznego (lub na stanowisku równoważnym), na co najmniej 1 zadaniu/kontrakcie polegającym na budowie lub rozbudowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości średniodobowej nie mniejszej niż 400 m3 Zamawiający informuje, że posiadane przez osoby uprawnienia w wymaganym zakresie, stosowane do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994. Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące. Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzają spełnianie warunków dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówień. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskich Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane ( t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk kierownika budowy i kierownika robót branżowych, jeżeli osoba będzie posiadała wymagane doświadczenie i kwalifikacje oraz spełnia wymagania określone w SIWZ. Dopuszcza się również połączenia kierownika budowy ze stanowiskiem specjalisty AKPiA/technologa.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Zamawiający w sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22 ustawy Pzp żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Zakres dowodów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale XII.I.1.2).c1.) – załącznik nr 6, 2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zakres ww. dokumentu musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale XII.I.1.2).c2.) – załącznik nr 7. 3) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Zakres ww. dokumentu musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale XII.I.1.2)b)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: a. wypełniony i podpisany „Formularz oferty” – załącznik nr 1 (składane w oryginale), b. wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2 (składane w oryginale) -Wykonawca wypełnia załącznik w formacie EXCEL lub WORD), c. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zwane dalej Oświadczeniem) – załącznik nr 3a i 3b (składane w oryginale), d. Dowód wniesienia wadium, o którym mowa w pkt. XIX, e. dokument, o którym mowa w pkt. XIV.I.2 SIWZ – w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (jeśli dotyczy), f. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) – w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. g. Tabela równoważności – załącznik nr 4 (jeśli dotyczy). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 5 oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 80.000,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z dopiskiem: „Wadium – Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Brzeziny” 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kaliskiej Oddział Brzeziny Nr konta 43 8404 0006 2006 0016 4050 0011. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku dokonania przelewu – potwierdzone za zgodność ksero dowodu przelewu dołączyć do oferty.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane, sieci zewnętrzne i rurociągi technologiczne 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeżeli ta zmiana wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej umowy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. Zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac lub spełnienie wymogów technologicznych – o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych. 5. Działania siły wyższej (np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu i zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 6. Wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy, 7. Stwierdzenia wad w dokumentacji projektowej uniemożliwiającej prawidłową realizację przedmiotu umowy termin zakończenia robot może zostać przedłużony o czas potrzebny na dokonanie zmian w dokumentacji. 8. Wystąpienia konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub brak dostępności materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej. 9. Wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych i gruntowych. 10. Wystąpienia niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, obiektów budowlanych, niewybuchów, niewypałów lub wykopalisk archeologicznych. 11. Wystąpienia sytuacji utrudniającej wykonanie robót niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej. 12. Przedłużenia terminu zakończenia robót, w przypadku konieczności wstrzymania robót przez organy do tego uprawnione, z przyczyn nie zawinionych przez Zamawiającego i Wykonawcę, o okres tego wstrzymania. 13. Ze względu na niezależne od Wykonawcy decyzje administracyjne uniemożliwiające lub mające istotny wpływ na brak możliwości wykonywania robót objętych umową lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI