Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Gorlicach realizowanego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Gorlicach realizowanego w ramach projektu pn.: „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Gorlice dzięki realizacji inwestycji w mieście Gorlice” nr POIŚ.02.03.00-00-0105/16 w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorlice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień sektorowych
  • Termin składania wniosków2017-12-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej
  • Data publikacji ogłoszenia2017-11-29
  • Numer ogłoszenia623793-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 623793-N-2017 z dnia 2017-11-29 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej: Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Gorlicach realizowanego w ramach projektu pn.: „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Gorlice dzięki realizacji inwestycji w mieście Gorlice” nr POIŚ.02.03.00-00-0105/16 w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Gorlice dzięki realizacji inwestycji w mieście Gorlice” nr POIŚ.02.03.00-00-0105/16 w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej, krajowy numer identyfikacyjny 49076171300000, ul. ul. 11 Listopada  , 38300   Gorlice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 353 56 34, e-mail a.dabrowska@mpgkgorlice.hg.pl, faks 18 353 67 89.
Adres strony internetowej (URL): www.mpgkgorlice.hg.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.mpgkgorlice.hg.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.mpgkgorlice.hg.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
tak, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Adres:
wskazano w sekcji I.1) ogłoszenia

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Gorlicach realizowanego w ramach projektu pn.: „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Gorlice dzięki realizacji inwestycji w mieście Gorlice” nr POIŚ.02.03.00-00-0105/16 w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Numer referencyjny: DZS/14/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą i montażem urządzeń i wyposażenia oczyszczalni, oraz z rozruchem technologicznym oczyszczalni ścieków. Opis stanu istniejącego Inwestycja objęta niniejszym postępowaniem położona jest w granicach administracyjnych miejscowości Gorlice na działce ewidencyjnej 466/3 jednostka ewidencyjna 120501_1 Miasto Gorlice. Miejska Oczyszczalnia Ścieków w Gorlicach charakteryzuje się n/w przepływami; - dobowym miarodajnym Q – 10 032 m3/d - dobowym maksymalnym Q – 15 162m3/d W granicach ogrodzenia oczyszczalni obecnie eksploatowane są obiekty zrealizowane w latach 90-tych: - budynek krat - piaskowniki poziome - osadniki Imhoffa - złoża biologiczne - osadniki wtórne oraz w latach 2005-2006 - komora denitryfikacji - reaktory biologiczne z osadnikami i komorą stabilizacji oraz wiatą ze stacją dmuchaw - stacja odwadniania W latach 2005-2006 poza w/w obiektami zrealizowano w stanie surowym dwa reaktory biologiczne z osadnikami oraz wiatą dmuchaw. Na terenie oczyszczalni znajdują się również sieci międzyobiektowe, związane z eksploatowanymi obiektami takie jak: kanalizacja grawitacyjna i tłoczna, osadu, wody i energetyczna oraz obiekty nie związane bezpośrednio z eksploatacją takie jak: - budynek obsługi - budynek techniczno-warsztatowy - budynek garażowy Teren oczyszczalni posiada układ dróg i chodników o nawierzchni z kostki brukowej, betonowej oraz asfaltowej. Obiekty oczyszczalni są ogrodzone. Zakres przedmiotu zamówienia - zgodnie ze STWiORB stanowiącym załącznik do SIWZ: Na terenie istniejącej oczyszczalni w ramach przewidzianych robót, objętych niniejszym zamówieniem powstaną dwa nowe obiekty technologiczne: Stacja mechanicznego oczyszczania ścieków - 2 kpl. sitopiaskowników w lokalizacji obok istniejącego piaskownika ze studnią (zbiornikiem) tłuszczy. W ramach stacji zabudowane będą dwa sitopiaskowniki wyposażone w sita gęste o prześwicie 3mm z piaskownikami napowietrzanymi, poziomymi. Konstrukcja zespołu sita z piaskownikiem stal nierdzewna, zabudowa w tzw. wannie żelbetowej. Nad sitami wiata stalowa o konstrukcji z profili stalowych ocynkowanych ogniowo. Dach i ściany wiaty z blachy falistej /trapezowej /powlekanej, z belką (suwnicą) do wyciągania urządzeń. Wydajność projektowanego zespołu 2 sitopiaskowników 380l/s (każdy zespół po 190l/s). Wiata będzie posiadać bramę wjazdową szer. 3,5m Zbiornik tłuszczy - w formie zbiornika podziemnego z polimer betonu owalnego krytego płytą stropową wyposażona w mieszadło szybkoobrotowe/wraz z żurawikiem ze stali nierdzewnej/przelew. Obiekty te są oznaczone na planie zagospodarowania nr 1 i 2. Pozostałe roboty prowadzone będą na istniejących obiektach: - reaktor biologiczny „A” / R1/ - malowanie elewacji reaktora po uprzednim uzupełnieniu ubytków tynku, wymianie obróbek blacharskich, rynien, doposażenie obiektu w urządzenia kontrolno-pomiarowe dla automatyzacji pracy obiektu – obiekt oznaczony na planie zagospodarowania nr 5.1. - reaktor biologiczny „B” /R2/ - po wykonaniu próby wodnej i ewentualnym uszczelnieniu zbiornika wraz z uzupełnieniem ubytków betonu należy wykonać: - wyposażenie technologiczne istniejącego obiektu będącego obecnie w stanie surowym, - wyposażenie obiektu w niezbędne instalacje, rurociągi /ze stali nierdzewnej 1.4301/, urządzenia technologiczne /pompy, mieszadła, dmuchawy/ oraz energetyczne i AKPiA. - malowanie elewacji reaktora po uprzednim uzupełnieniu ubytków tynku i wymianie skorodowanych obróbek blacharskich, rynien. Wyposażenie obiektu w urządzenia kontrolno-pomiarowe będzie kompatybilne z istniejącym systemem pomiarowym. - Wykonanie barierek, konstrukcji wsporczej ze stali nierdzewnej 1.4301 i pomostów z tworzyw sztucznych antypoślizgowych - połączenia komunikacyjnego pomiędzy reaktorami biologicznymi R1 i R2 o konstrukcji ze stali nierdzewnej 1.4301 i pomoście z tworzywa sztucznego antypoślizgowego. Urządzenia technologiczne stanowiące wyposażenie reaktora R2 - MIESZADŁA • wolnoobrotowe – 2 szt. • średnioobrotowe - 4 szt. • szybkoobrotowe - 5 szt. • pompujące - 2 szt. - DMUCHAWY/w obudowach dźwiękochłonnych/ - 2 szt. + 2 szt. /rezerwa magazynowa/ - POMPY zatapialne na prowadnicach rurowych ze stali nierdzewnej • pompy recyrkulacji wewnętrznej - 1 szt. • pompy recyrkulacji zewnętrznej - 4 szt. • Rezerwa magazynowa – 2 szt. - POMPA tłocząca osad na zbiorniki Imhoffa - 1 szt. - AGREGAT PRADOTWÓRCZY 200 kVA/160 kW – obudowany, wyciszony, na przyczepie. Wszystkie urządzenia technologiczne należy wyposażyć w żurawiki z wyciągiem ręcznym z stopa /wykonanie stal nierdzewna 1.4301/. Parametry techniczne urządzeń, wytyczne wykonania oraz ich ilość została podana w STWiORB i Przedmiarze Robót – będącymi załącznikami do SIWZ. W komorach separacji zastosowano: - montaż skosów technologicznych, przelewów pilastych z blach nierdzewnych 1.4301 - konstrukcja wsporcza z profili, kształtowników ze stali nierdzewnej 1.4301 W komorze mieszadeł wolnoobrotowych: - zamontowana będzie przegroda z blachy i konstrukcji wsporczej-stal nierdzewna 1.4301 Budynek obsługi: - przewiduje się rozbudowę istniejącego systemu wizualizacji i nadzoru SCADA wraz z aktualizacją oprogramowania do najnowszej wersji, wymianą tablicy synoptycznej oraz dodaniem drugiego stanowiska operatorskiego. Wdrożenie systemu optymalizacji w celu zautomatyzowania pracy obiektu, polegającego na zapewnieniu usuwania azotu poprzez sterowanie procesami nitryfikacji i denitryfikacji na podstawie ciągłych pomiarów stężenia azotu amonowego i azotanowego. Inne przewidziane do realizacji roboty budowlane: - sieci kanalizacyjne – doprowadzenie i odprowadzenie ścieków do stacji mechanicznego oczyszczania ścieków, - rurociągi wody – zasilenie w wodę z instalacji wewnętrznej sit gęstych - rurociągi powietrza – pomiędzy stacją dmuchaw i rusztami napowietrzającymi /stal nierdzewna 1.4301/ - rurociągi recyrkulacji wewnętrznej i zewnętrznej /stal nierdzewna 1.4301/ - rurociągi tłuszczy – rurociągi łączące piaskowniki ze studnią (zbiornikiem) tłuszczy - rurociągi piasku – rurociągi łączące piaskowniki z budynkiem krat - kable energetyczne i sterownicze – połączenia między obiektowe nowoprojektowanych obiektów /skrzynki, szafki sterownicze, korytka kablowe przewidzieć w wykonaniu ze stali nierdzewnej/ Roboty drogowe, chodniki - Przewiduje się wykonanie dróg dojazdowych z kostki brukowej gr 8 cm na podbudowie cementowo-piaskowej i klińcu kamiennym /zamiennie za zgodą Zamawiającego dopuszcza się wykonanie dróg asfaltowych/ - Chodniki należy wykonać z kostki brukowej 8 cm na podbudowie cementowo – piaskowej oraz z klińca układanych w obrzeżach betonowych. Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe, co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. W trakcie procesu inwestycyjnego Wykonawca zobowiązany jest do uzgadniania z Zamawiającym planowanych do zastosowania urządzeń, maszyn i obiektów.

II.5) Główny kod CPV: 45252000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45110000-1
45200000-9
45220000-5
45230000-8
45300000-0
45310000-3
45330000-9
45350000-5
45400000-1
45430000-0
45440000-4
45450000-6
45252127-4
45252200-0
45231300-8
45000000-7
45232410-9
45255600-5
45232400-6
45232460-4
45223200-8
45232421-9
45233140-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  21   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Sytuacja ekonomiczna lub finansowa O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Warunki udziału w postępowaniu 1 Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie przewiduje szczególnych wymagań. 2 Zdolność techniczna lub zawodowa O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. a. Wiedza i doświadczenie: Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/rozbudowie/przebudowie oczyszczalni ścieków z technologią osadu czynnego o przepływie średniodobowym nie mniejszym niż 4 500 m3/d. b. Potencjał techniczny: W zakresie dysponowania potencjałem technicznym warunek zostanie ·spełniony po dostarczeniu do Zamawiającego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków. Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia. c. Kwalifikacje zawodowe: doświadczenie osoby/osób wyznaczonej do realizacji zamówienia w kierowaniu robotami budowlanymi. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie, iż wykonawca dysponuje: - co najmniej jedną osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych – bez ograniczeń i osoba ta posiada doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi co najmniej jednej budowy/ rozbudowy/ przebudowy oczyszczalni ścieków z technologią oczyszczania ścieków opartą na osadzie czynnym o przepływie średniodobowym nie mniejszym niż 4 500 m3/d oraz posiada minimalne doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi co najmniej 5 lat. - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia ogólnobudowlane bez ograniczeń, - co najmniej jedną osobą do kierowania instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych i AKPiA, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz - osobą wykonującą czynności związane z rozruchem tzw.: technolog rozruchu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wymagany dokument Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniew całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Warunki udziału w postępowaniu Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie przewiduje szczególnych wymagań. Zdolność techniczna lub zawodowa O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. a. Wiedza i doświadczenie: Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/rozbudowie/przebudowie oczyszczalni ścieków z technologią osadu czynnego o przepływie średniodobowym nie mniejszym niż 4 500 m3/d. b. Potencjał techniczny: W zakresie dysponowania potencjałem technicznym warunek zostanie ·spełniony po dostarczeniu do Zamawiającego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków. Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia. c. Kwalifikacje zawodowe: doświadczenie osoby/osób wyznaczonej do realizacji zamówienia w kierowaniu robotami budowlanymi. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie, iż wykonawca dysponuje: - co najmniej jedną osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych – bez ograniczeń i osoba ta posiada doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi co najmniej jednej budowy/ rozbudowy/ przebudowy oczyszczalni ścieków z technologią oczyszczania ścieków opartą na osadzie czynnym o przepływie średniodobowym nie mniejszym niż 4 500 m3/d oraz posiada minimalne doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi co najmniej 5 lat. - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia ogólnobudowlane bez ograniczeń, - co najmniej jedną osobą do kierowania instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych i AKPiA, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz - osobą wykonującą czynności związane z rozruchem tzw.: technolog rozruchu. Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł. Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy). W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do ofert należy dołączyć pełnomocnictwo sporządzone w formie pisemnej, określające osobę pełnomocnika, zakres reprezentacji oraz zawierające wskazanie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Rękojmia i gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach. Zmiany muszą być uzasadnione i udokumentowane oraz zaakceptowane przez strony. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) w przypadku konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego ze względu na czynniki których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawierania umowy. W takim przypadku wartość wynagrodzenia określonego w umowie może ulec zmianie przy czym wynagrodzenie umowne ulegnie obniżeniu o wartość robot objętych rezygnacją z ich wykonania. b) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych których wykonanie jest niezbędne dla wykonania przedmiotu umowy zleconych po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu na podstawie protokołu konieczności . c) wprowadzenia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. d) w przypadku zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie. e) w przypadku wprowadzenia do realizacji części zamówienia przez podwykonawcę, pomimo, że Wykonawca nie dopuścił takiej możliwości w treści oferty, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców. f) Wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. g) Z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, wynikających ze zmiany społeczno-gospodarczych lub gdy z innych powodów wystąpi konieczność zmiany terminu, zakresu bądź innych zapisów, bez zmiany których realizacja Umowy będzie utrudniona, niemożliwa lub narazi Zamawiającego na szkodę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI