Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych polegająca na budowie chodników w miejscowości Czajowice, Modlnica, Modlniczka w rozbiciu na 4 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielka Wieś
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555476
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wspólnoty 1
1.5.2.) Miejscowość: Szyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-085
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wielka-wies.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wielka-wies.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych polegająca na budowie chodników w miejscowości Czajowice, Modlnica, Modlniczka w rozbiciu na 4 zadania.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8494a52-2c19-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003395/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa ul. Lipowej w Modlnicy wraz z budową chodnika
1.1.10 Przebudowa ul. Kasztanowej w Czajowicach wraz z budową chodnika
1.1.15 Przebudowa drogi krajowej nr DK94h w kilometrze od km 1 +536,40m do km 1+861,80 w Modlniczce
1.1.16 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej- ul bez nazwy polegajaca na budowie chodnika na odcinku od Sw Wojciecha do drogi krajowej 94 w Modlnicy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej ug@wielka-wies.pl.
3.We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerami ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji, wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wielka Wieś, pl. Wspólnoty 1, 32-085 Szyce, tel.12 419-17-01 e-mail: ug.@wielka-wies.pl
2.W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) Michałem Skowron: e-mail: skarbnik.audyt@onet.pl
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
4.Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
2) ustawa z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych;
3) ustawa z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO
– przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
Szczegółowe informacje zawarte w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Rozbudowa drogi gminnej wewnętrznej – ul. Kasztanowej w Czajowicach, polegająca na budowie chodnika wraz ze ściekami podchodnikowymi, przebudowie zjazdów, rozbiórce fragmentu ogrodzenia, przebudowie rowu wraz z przepustem, przebudowie linii napowietrznej niskiego napięcia wraz z przestawieniem istniejących słupów, przebudowie odcinka sieci elektroenergetycznej".
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac budowlanych związanych z inwestycją pn.:
"Rozbudowa drogi gminnej wewnętrznej – ul. Kasztanowej w Czajowicach, polegająca na budowie chodnika wraz ze ściekami pochodnikowymi, przebudowie zjazdów, rozbiórce fragmentu ogrodzenia, przebudowie rowu wraz z przepustem, przebudowie linii napowietrznej niskiego napięcia wraz z przestawieniem istniejących słupów, przebudowie odcinka sieci elektroenergetycznej".
Zakres prac obejmuje wykonanie zadań:
1.1 Rozbudowa ul. Kasztanowej, zlokalizowanej w miejscowości Czajowice w gminie Wielka Wieś, powiecie krakowskim, polegająca na budowie chodnika na ul. Kasztanowej w m. Czajowice, przebudowie odwodnienia, przebudowie zjazdów, rozbiórce fragmentu ogrodzenia, przebudowie rowu wraz z przepustem, przebudowie linii napowietrznej niskiego napięcia wraz z przestawieniem istniejących słupów, przebudowie odcinka sieci elektroenergetycznej.
2. Teren przeznaczony pod budowę położony jest w miejscowości Czajowice w gminie Wielka Wieś, w powiecie krakowskim, w województwie małopolskim. W miejscowości przeważa zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna, są też budynki użyteczności publicznej.
3. Zamówienie sfinansowane zostanie w całości ze środków własnych Gminy Wielka Wieś.
4. Zakres przedmiotu zamówienia – został opracowany w dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozbudowa drogi gminnej wewnętrznej – ul. Kasztanowej w Czajowicach, polegająca na budowie chodnika wraz ze ściekami pochodnikowymi, przebudowie zjazdów, rozbiórce fragmentu ogrodzenia, przebudowie rowu wraz z przepustem, przebudowie linii napowietrznej niskiego napięcia wraz z przestawieniem istniejących słupów, przebudowie odcinka sieci elektroenergetycznej" wykonanej na zlecenie Gminy Wielka Wieś przez VEGMAR Jakub Krawczyk 02-796 Warszawa, ul. Dembego 12 lok. 14 stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji.
5. Ul. Kasztanowa w Czajowicach jest własnością Gminy Wielka Wieś i stanowi drogę gminną wewnętrzną.
6. Zadanie polegać będzie na rozbudowie drogi gminnej wewnętrznej - ul. Kasztanowej w m. Czajowice, polegającej na budowie chodnika o łącznej długości ok. 177 m. Chodnik będzie ograniczony obrzeżem betonowym 8x30 cm z zewnętrznej strony oraz krawężnikiem betonowym 15x30 cm z wewnętrznej strony. Roboty towarzyszące obejmować będą przebudowę odwodnienia, przebudowę zjazdów, rozbiórkę ogrodzenia, przebudowę rowu wraz z przepustem, przebudowę linii napowietrznej niskiego napięcia wraz z przestawieniem istniejących słupów, przebudowę odcinka sieni elektroenergetycznej.
7. Zakres inwestycji obejmuje budowę ciągu pieszego na następujących odcinkach:
• od drogi gminnej wewnętrznej – ul. Dworskiej, wzdłuż terenu będącego własnością gminy Wielka Wieś (działka nr 25/1, 25/2), na której zlokalizowany jest budynek OSP – po północnej stronie drogi, oraz wzdłuż terenu na którym zlokalizowany jest budynek Przedszkola Samorządowego (dz. nr 24), aż do istniejącego chodnika zlokalizowanego na dz. nr 23, przy boisku będącym własnością Gminy Wielka Wieś;
Celem inwestycji jest stworzenie utwardzonej, wydzielonej powierzchni infrastruktury sprzyjającej zwiększeniu bezpieczeństwa mieszkańców oraz dzieci uczęszczających do przedszkola, znajdującego się w bezpośredniej okolicy inwestycji, a także poprawę komfortu jazdy poprzez upłynnienie ruchu – jezdnia będzie przeznaczona wyłącznie dla ruchu pojazdów spalinowych.
8. W ramach opracowania przewidziano do wykonania budowę ciągu pieszego obejmującego:
• rozbudowę ulicy Kasztanowej, w tym:
- budowę ciągu pieszego o szerokości od 1,25 m do 2,0 m po prawej - północnej i północno - wschodniej stronie ul. Kasztanowej – na całym odcinku opracowania, ciąg pieszy przylega do jezdni ulicy;
- przebudowę 3 istniejących zjazdów o nawierzchni asfaltowej. Należy je wykonać o szerokości równej 5,00 m z łukiem wyokrąglającym wjazd o wartości 5,00 m. Obramowanie nawierzchni jezdni zjazdu należy wykonać krawężnikami betonowymi 15x30 cm na ławie betonowej. Pochylenie podłużne zjazdu przyjęto w kierunku krawędzi ulicy. Wszystkie nawierzchnie należy układać po ściągnięciu warstwy humusu (min. 15 cm) na gruncie rodzimym lub po rozebraniu istniejącej nawierzchni. Wszystkie projektowane konstrukcje nawierzchni należy układać po dostosowaniu istniejącego podłoża do grupy nośności G1;
- przebudowę systemu odwodnienia (przebudowa rowu wraz z prowadzącymi do niego ściekami pochodnikowymi oraz przebudowa wpustu);
- rozbiórkę dwóch fragmentów ogrodzenia znajdującego się na działce nr ew. 25/2 obr.4;
- przebudowę sieci elektroenergetycznej (demontaż trzech słupów o numerach 307,308 i 309). W miejsce słupów zdemontowanych należy wstawić nowe konstrukcje. Numery słupów pozostawić bez zmian. Słupy o numerach 307 i 308 należy przesunąć względem obecnej lokalizacji o ok. 20 cm, słup numer 309 pozostawić w miejscu istniejącym. Przebudowie ulegnie również linia kablowa, która zostanie odtworzona od słupa numer 309 do miejsca mufowania, poza obrębem kolizji z chodnikiem ;
- zapewnienie przykrycia wodociągów min. 150 cm lub jeśli zajdzie konieczność, obniżenie rur wodociągowych, układając je na zagęszczonej podsypce piaskowej o grubości min. 30 cm;
- w przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych rur kanalizacji sanitarnej biegnących pod projektowanym chodnikiem, należy zamienić je na rury PVC lite klasy SN8 o tej samej średnicy;
- dokonaniu cięć pielęgnacyjnych 8 krzewów przy budowanym chodniku;
- wprowadzeniu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót;
- wprowadzeniu stałej organizacji ruchu;
- zachowaniu terenów biologicznie czynnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112300-8 - Rekultywacja gleby
45112600-1 - Wycinanie i napełnianie
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, do równowartości 20 % zamówienia podstawowego, dla każdej części oddzielnie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów opisanych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac budowlanych związanych z inwestycją pn.:"Rozbudowa drogi gminnej ul. Lipowej na odc. o długości 332,20 m od ul. Świętego Wojciecha, polegająca na rozbudowie jezdni i budowie chodnika ze zjazdami wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w miejscowości Modlnica, gmina Wielka Wieś", na podstawie decyzji nr 8.2021 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak: AB.V.6740.7.27.2020.KM z dnia 20.09.2021 r., wydanej przez Starostę Krakowskiego.
Zakres prac obejmuje wykonanie zadań:
1.1. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa drogi gminnej ul. Lipowej, zlokalizowanej w
miejscowości Modlnica, w gminie Wielka Wieś, w powiecie krakowskim, w województwie małopolskim. Inwestycja obejmuje wykonanie nowej konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej na całym odcinku opracowania, budowę nowych ciągów pieszych wzdłuż projektowanej jezdni, budowę lub przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych po obu stronach jezdni, budowę sieci kanalizacji deszczowej, tj. wpustów, przykanalików, studni i kanału deszczowego, przebudowę sieci energetycznej kablowej, przebudowę sieci teletechnicznej napowietrznej i kablowej, przebudowę sieci gazowej, roboty rozbiórkowe konieczne do realizacji inwestycji takie jak: rozbiórka istniejących ogrodzeń, rozbiórka istniejących nawierzchni drogowych, rozbiórka nieczynnych elementów sieci uzbrojenia terenu; wycinkę drzew i krzewów wchodzących w kolizje z projektowaną infrastrukturą techniczną, regulację pionową (skrzynek ulicznych, zasuw, studni, urządzeń na sieciach podziemnych, itp.); zachowanie terenów biologicznie czynnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112300-8 - Rekultywacja gleby
45112600-1 - Wycinanie i napełnianie
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, do równowartości 20 % zamówienia podstawowego, dla każdej części oddzielnie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów opisanych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac budowlanych związanych z inwestycją pn.: "Przebudowa drogi krajowej nr DK94h w kilometrze od km 1+536,40 do km 1+861,80 w zakresie budowy chodnika w pasie drogowym na działce nr 985/1 obr. Modlniczka, jedn. ewid. Wielka Wieś”
Zakres prac obejmuje wykonanie zadań:
1.1. Budowa chodnika na odcinku o długości ok. 326 m na terenie działki drogowej nr 985/1, zlokalizowanej w miejscowości Modlniczka w gminie Wielka Wieś, powiecie krakowskim. Projektowany chodnik rozpoczyna się od strony ul. Willowej w Modlniczce na granicy działki drogowej zgodnie z wytycznymi Inwestora ujętymi w zamówieniu i kończy się w rejonie zjazdu do terenów Hydrosolar. Dla zapewnienia ciągłości ruchu pieszego zaprojektowano również utwardzenie terenu na działce nr 965/206.
2. Teren przeznaczony pod budowę położony jest w miejscowości Modlniczka w gminie Wielka Wieś, w powiecie krakowskim, w województwie małopolskim, w większości w pasie drogowym drogi krajowej DK94 na terenie działki drogowej nr 985/1 oraz częściowo na działce nr 965/206. Teren inwestycji w stanie istniejącym jest niezagospodarowany wolny od zieleni wysokiej oraz obiektów budowlanych. W sąsiedztwie planowanej inwestycji znajduje się Centrum Handlowe Futura oraz gospodarstwa domowe. Wzdłuż planowanej inwestycji biegnie rów drogowy drogi krajowej DK94. Dodatkowo w rejonie inwestycji zlokalizowane są sieci uzbrojenia terenu: sieć wodociągowa, sieć kanalizacji, sieć gazowa oraz sieć teletechniczna.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112300-8 - Rekultywacja gleby
45112600-1 - Wycinanie i napełnianie
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, do równowartości 20 % zamówienia podstawowego, dla każdej części oddzielnie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów określonych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac budowlanych związanych z inwestycją pn.:
"Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej - ul. bez nazwy polegająca na budowie chodnika na odcinku od ul. Św. Wojciecha do drogi krajowej nr 94 w miejscowości Modlnica, gmina Wielka Wieś"
Zakres prac obejmuje wykonanie zadań:
1.1 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej - ul. bez nazwy polegająca na budowie chodnika o szer. 2,0 m na odcinku od istniejącego chodnika w ul. Św. Wojciecha do drogi krajowej nr 94 w miejscowości Modlnica, gmina Wielka Wieś.
2. Teren przeznaczony pod budowę położony jest w miejscowości Modlnica w gminie Wielka Wieś, w powiecie krakowskim, w województwie małopolskim. W miejscowości przeważa zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna, są też budynki użyteczności publicznej.
3. Zamówienie sfinansowane zostanie w całości ze środków własnych Gminy Wielka Wieś.
4. Zakres przedmiotu zamówienia –został opracowany w dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej - ul. bez nazwy polegająca na budowie chodnika o szer. 2,0 m na odcinku od istniejącego chodnika w ul. Św. Wojciecha do drogi krajowej nr 94 w miejscowości Modlnica, gmina Wielka Wieś" wykonanej na zlecenie Gminy Wielka Wieś przez VEGMAR Jakub Krawczyk 02-796 Warszawa, ul. Dembego 12 lok. 14 stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji.
5. Ulica bez nazwy zlokalizowana na dz. nr 610/2 i 611/1 w Modlnicy stanowi drogę gminną wewnętrzną, jest własnością Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Zgodnie z pismem GDDKiA znak: O.KR.Z-3.4342.11.16.2019.md.3 z dnia 02.03.2020 r., Inwestor – Gmina Wielka Wieś, uzyskała zgodę od GDDKiA na dysponowanie na cele budowalne terenem działki nr 610/2 i 611/1 w Modlnicy w zakresie niezbędnym do uzyskania zezwolenia budowlanego (decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia) dla realizacji inwestycji pn: „Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej - ul. bez nazwy polegająca na budowie chodnika o szer. 2,0 m na odcinku od istniejącego chodnika w ul. Św. Wojciecha do drogi krajowej nr 94 w miejscowości Modlnica, gmina Wielka Wieś”.
6. Zadanie polegać będzie na rozbudowie drogi wewnętrznej - ulica bez nazwy, zlokalizowanej na dz. nr 610/2 i 611/1 w m. Modlnica, na o długości około 100,0 m od ul. Św. Wojciecha, polegającej na budowie chodnika. Dalszy odcinek ul. Bez nazwy, od końca niniejszego opracowania do drogi krajowej nr 94 – ul. Częstochowskiej, objęty jest odrębnym opracowaniem projektowym rozbudowy DK94, które przewiduje budowę na skrzyżowaniu ul. Bez nazwy z DK 94 ronda.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112300-8 - Rekultywacja gleby
45112600-1 - Wycinanie i napełnianie
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, do równowartości 20 % zamówienia podstawowego, dla każdej części oddzielnie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów opisanych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1).zdolności technicznej lub zawodowej:
1.1). Zadanie Nr 1,3,4
a).Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna roboty polegające na budowie, przebudowie lub remoncie chodników/ ciągów pieszych wykonanych z kostki brukowej o wartości minimum 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych) brutto każda.
b). Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum:
- 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej.
- 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania ruchem drogowym.
1.2). Zadanie Nr 2
a).Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna roboty polegające na budowie, przebudowie lub remoncie chodników/ ciągów pieszych wykonanych z kostki brukowej o wartości minimum 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych) brutto każda.
b). Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum:
- 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej.
- 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania ruchem drogowym.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a). oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2021 r., poz. 275 z późn. zm.) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Zał. Nr 8 do SWZ.
b).odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a).Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - Zał. Nr 7 do SWZ
b). Dowody określające, czy roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa pod lit. a, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
c).Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – Zał. Nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z Zał. Nr 2 do SWZ.
Oświadczenie powyższe stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 2, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4.W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby zgodnie z Zał. Nr 9 do SWZ.
5.Oświadczenia, o których mowa w ust. 2–4, składa się wraz z ofertą, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.Kosztorys ofertowy składa się wraz z ofertą, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (podpis zaufany- składany za pomocą profilu zaufanego) lub podpisem osobistym (podpis osobisty składany za pomocą dowodu osobistego- e- dowód).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1.Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości
Dla Zadania Nr 1 – 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych).
2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do 28.10.2021r., godz. 09:30 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
3.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz.U. z 2020 r., poz. 299 z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku: 57859100070040059187860094 z adnotacją: „Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych polegająca na budowie chodników w miejscowości Czajowice, Modlnica, Modlniczka w rozbiciu na 4 zadania.” Wadium – Nr sprawy: ZP.271.22.2021
4.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie – Zał. Nr 10 do SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określono w projektowanych postanowieniach umownych które zostaną wprowadzone do treści umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-28 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-28 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-25